Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Het Koninginnedag Topic Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Richard
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 111 Sikkels

Richard is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Apr 29, 2007 19:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Rudy schreef:
Als iedereen hier zijn zegje over wil doen, horen we dat in een koninginnedagtopic te doen.

Om Rudebox maar even te quoten Wink

Ik was zeer benieuwd wat een ieder op dit forum morgen gaat doen met Koninginnedag. Ikzelf ga morgenmiddag naar Amsterdam... Een beetje wat straatjes door, en uiteindelijk denk ik naar de Radio 538 stand [misschien].

Meerdere mensen die naar Amsterdam gaan soms? Of hoe vier jij het? Ga je zelf spulletjes verkopen, volg jij het Radio 538 event live via internet... of boeit 't je totaal niet en ga je een dagje genieten van het mooie weer?

Let us know! Wink

Profiel bekijkenStuur privébericht
Kelly Griffel
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 242 Sikkels

Kelly Griffel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Apr 29, 2007 19:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

Aangezien Krezip morgen op het podium van 538 staat, ga ik daar te vinden te zijn ^^ We vertrekken vanuit Leerdam om 9.50 morgenvroeg en met een tussenstop in Den Haag gaan we dan naar Amsterdam. Weetje: met een Oranjeretour kan je gratis naar Amsterdam!

Ik denk dat we onderweg naar het Museumplein nog wel even gewoon op de markt rondlopen en even langs de kraampjes gaan enzo, wat te eten vinden en wat nog allemaal. En daarna proberen in de massa voor het podium door te dringen, maar ver zal dat niet lukken als ik aan twee jaar geleden denk. Maar goed, zolang we na het optreden maar snel genoeg bij de backstage ingang staan, is alles goed. xD

Van het mooie weer genieten zal er ookwel bij zijn, want als ik de hele dag in in die zon rondloop kom ik gegarandeert verbrand thuis (: Het hangt er vanaf hoe laat we terugkeren uit Amsterdam, maar anders gaan we misschien nog even langs Utrecht ^^

Minister van Toverkunst

Verdiend: 0 Sikkels

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Apr 29, 2007 19:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ga gewoon net als elke maandag eigenlijk niks doen .. naja, wat opruimen, in de tuin wat doen en dat soort dingen. Ik ga zeker niet naar Amsterdam omdat het te ver en te druk is.
´s avonds ga ik naar mijn ma. Ze is jarig dan.

Woei, Gryff van het jaar 2008!
Richard
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 111 Sikkels

Richard is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Apr 29, 2007 19:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

OranjeRetourtje schreef:
Het OranjeRetour is een treinretourtje dat op 30 april gratis toegang geeft tot de metro, tram en bus van het GVB Amsterdam. Bovendien vertelt het bijgevoegde reisadvies hoe de bezoekers het gemakkelijkst naar Amsterdam reizen. Het speciale treinkaartje is verkrijgbaar bij alle kaartautomaten en bij de NS-balies op de stations en is geldig tot dinsdagochtend 04.00 uur.

@ Kelly: Is het niet zo dat je het OranjeRetour kaartje zelf wél moet betalen, en daarmee dus gratis door Amsterdam kunt reizen met openbaar vervoer?

Zoals ik het van jou begreep, was het kaartje van jou plaats naar Amsterdam al gratis Wink

Kelly Griffel
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 242 Sikkels

Kelly Griffel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Apr 29, 2007 19:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ja, zou kunnen ^^" Naja, dat scherm waar je dan dat kaartje moet halen zal dat vanzelf wel aangeven denk ik (:

www.9292ov.nl schreef:
BEREIKBAARHEID AMSTERDAM (NS):

Reizigers vanuit de richting Utrecht wordt verzocht om te reizen tot Amsterdam Amstel of Amsterdam Zuid. In Amsterdam Amstel kunnen reizigers overstappen op de metro of tram richting centrum. Vanaf metrostation Weesperplein of Waterlooplein liggen de vrijmarkten en podia in de binnenstad op loopafstand. Vanaf Amsterdam Zuid kunnen de bezoekers met de tram of lopend richting centrum gaan. Klik hier voor meer informatie over de bereikbaarheid van Amsterdam

NS ORANJERETOUR:

Dit vervoerbewijs is geldig vanaf ieder station in Nederland naar 'elk' station in Amsterdam en is geldig in metro, tram en bus, behalve in de nachtbussen van het GVB. Het Oranjeretour is verkrijgbaar bij het NS loket en de kaartjesautomaat.

3e jaars

Verdiend: 29 Sikkels

Lollifant is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Apr 29, 2007 20:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ga morgen niet veel doen, we gaan even met z'n allen (Pap, mam, zus) naar buren die op de camping vlak bij ons staan. ^^ En we hangen natuurlijk de vlag uit. ^^

JustxMe
Oude Forumnaam: Pink Princesss Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

JustxMe is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Apr 29, 2007 21:03 Terug naar boven Sla dit bericht op

Bah, ik moet morgen 7 uur mijn bed uit, om helpen spullen te sjouwen naar de konningendag markt -.-'
Ik vind dat niet echt leuk maar 1 ding scheelt, ik hoef er niet te staan. Dat doen mijn papa en zusje :')

Dus ik ga gewoon helpen 's ochtends en voor de rest oranje soesje eten :')

4e jaars
4e jaars

Verdiend: 87 Sikkels

Aradia is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Apr 29, 2007 21:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

Uhm, morgen kwart voor negen op. Me klaar maken en zorgen dat ik om tien uur bij een vriendin van me ben. Daarna gaan we met een hele groep naar het museumplein in Amsterdam toe.
Daar blijven we zo'n beetje de hele dag. Ik heb geen idee hoe laat ik thuis ben, maar dat zie ik dan wel Razz
Ach, het wordt vast wel gezellig! Wink

Opperste Hotemetoot

Verdiend: 20 Sikkels

Sweet Hermione is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Apr 29, 2007 21:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ga om drie uur naar Amsterdam, met een stel vriendinnen.
Daar gaan we even naar het Museumplein en daarna gaan we naar één of ander openbaar feestje. Het zal wel weer zwaar crowded worden.
Ik hoop eigelijk dat we langer bij het Museumplein blijven, want ik kom altijd voor de artiesten. angel

Gee, wat een saaie post.

Oude Forumnaam: Tinusz_01 Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 239 Sikkels

Tienerd is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Apr 29, 2007 22:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hmm, vaak is het voor mij een gewone dag. Met wat extra markten hier en daar. Woehoe.

Naaah, ik ben er niet echt dol op, maar ach ^^ Ga morgen met een vriendin de stad in en daar hebben we afgesproken met wat mensen die ik niet eens ken, maar ach zo leer je ook weer is wat mensen kennen. Wat wel een voordeel is, [en een nadeel] zijn de ongezonde soesjes e.d. wat JustxMe ook al zei ^^

Dan zegt mien vrouw: "Wat krieg-ie weer die rare weeen"

Skywalker
Oude Forumnaam: Jihy Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 240 Sikkels

Skywalker is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Apr 29, 2007 22:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Cooool, iedereen komt naar Amsterdam. Nou, ik - die daar al 15-bijna-16 jaar woont, gaat óók naar Amsterdam. Nouja, ik gá er niet heen, maar jullie snappen mijn punt. Ik ga naar Reigersbos [dat ligt in Amsterdam Zuidoost] met wat vrienden, en we gaan daar de hele dag een beetje relaxed and all. Niet echt iets speciaals. Ik ga niet verkopen, omdat ik dat echt vreselijk vind om te doen. Zo vroeg opstaan, de hele dag niksen, en dan weer naar huis. Nope, dat is niets voor mij.

Though, mijn broertje gaat wel verkopen. Maarja, hij is dan ook gewoon gierig voor geld =') Voor de mensen die ook naar Amsterdam komen, er is overal gezegd dat je veel moet drinken vanwege het weer & de drukte. Dusss, dat moeten jullie wel doen. We willen niet dat iemand flauwvalt of zo hè :0

Naja, dat was zo ongeveer xD

I've got a thousand opinions and not the time to explain

Donya_07
Oude Forumnaam: d.Onjj_ Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 70 Sikkels

Donya_07 is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Apr 29, 2007 22:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

Liggend in mijn bed, wachten tot deze dag voorbij is.

Nee hoor, maar ik doe nooit echt iets bijzonders op koninginnedag.
M'n moeder heeft oranje-donuts gehaald[/Mjum] en die ga ik dan uiteraard opeten. Misschien zoek ik nog iemand om mee de stad in te gaan. En anders ga ik wel alleen ofzo. Moet nog even een leuke poster hebben. Verder ga ik gewoon lekker in de tuin zitten. Moet nog wat Huiswerk maken, dat ga ik dan maar maken[/gek] want de rest van de dagen heb ik geen tijd.

Narcissa
Erelid
in de Orde van Merlijn
Erelid <br>in de Orde van Merlijn

Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

Narcissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Apr 29, 2007 22:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hey, ja ik heb morgen eindelijk weer een dagje vrij, lang leven de koningin voor het ene dagje vrij te hebben! Maar nee ik ge lekker helemaal niks doen, lekker uitrusten, heb ik wel verdient na zoveel overuren te hebben gemaakt^^

Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!

( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
T O N K S
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

T O N K S is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Apr 30, 2007 6:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

Meh ik doe niet veel, aangezien ik natuurlijk niet in Nederland zit. Maar ik ga iets met de kleur oranje doen denk ik :'). Oranje kleertjes ofzo. Oh en mijn muiscursor is het gezicht van Koningin Beatrix xD:

Image

- Albert Camus

Somos Campeões Portugal
Shellwarrior
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 72 Sikkels

Shellwarrior is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Apr 30, 2007 7:15 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ga met een aantal vrienden op de Koninginnemarkt in het Valkenberg in Breda rondlopen. Meer zit er niet echt in. Ik wilde wel gitaar gaan spelen en liedjes zingen enzo, zoals een hippie, want die zijn gewoon vet, maar dat plan is door mijn ouders de grond ingestampt omdat ik geen klein kind meer ben en er dus een kleine kans is dat ik iets zou verdienen Razz Mja, komt wel goed. Smile

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp