Auteur |
Bericht |
Changetje
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 30, 2007 12:13 |
 |
Ik was vorige maand in Cry To Heaven begonnen, maar ik ben niet verder gekomen dan één hoofdstuk xD Vooral omdat ik toen ook verschillende boeken voor school moest lezen hoor.
Maar ik vond het wel wat hebben. Goed geschreven ook. En ja, ik was erin begonnen, omdat ik wist dat er gay pr0n in voor zou komen [a] xD
Ik zou wel eens die vampierserie willen lezen, maar onze bieb heeft ze niet allemaal xD Tenminste, ze hebben alleen Dagboek Van Een Onsterfelijke, Mijn naam is Lestat, de drie van de Mayfair Heksen en dus Cry to Heaven.
Nouja, misschien dat ik ze ooit nog ga lezen xD |
_________________ there’s no way to stop what comes falling |
|
  |
 |
Sabine
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
69 Sikkels
Woonplaats: Zittend in een Eikenboom, kijkend naar de wolken...
|
Geplaatst:
Za Mei 05, 2007 13:28 |
 |
Ik heb sinds mijn laatste post ook wat "Anne Rice vorderingen" gemaakt.
Om te beginnen heb ik De Mayfair heks gelezen. Zoals altijd weer prachtige beschrijvingen, de voodoo-rituelen en dingen die over geesten werden verteld vond ik echt interessant. Wel moet ik zeggen dat ik dit het minst leukste boek vind van de vampierserie. David vind ik niet echt een interessant personage, die scene uiteindelijk met Claudia ging mij iets te snel voorbij, en aan het eind had ik het gevoel dat ik Louis was 'kwijtgeraakt'. Maar nog altijd vind ik het zeker een goed boek hoor. ^^
Ik ben begonnen in Blood and Gold, het verhaal van mijn geliefde Romein. Tot zover vind ik het een schitterend boek (ben op pagina 70 ofzo).
Ook ben ik begonnen in Het Heksenuur. Daar ben ik nu rond pagina 200. Joepie nog 800 te gaan! Tot zover vind ik ook dit een mooi boek. De Mayfairfamilie lijkt mij erg interessant. En ik ben superbenieuwd waar Lasher nou vandaan komt en wat zijn doel nu is.
Het knappe van Anne vind ik dat de boeken zo realistisch zijn. Ze laat haar vampiers bijvoorbeeld door de echte wereld vol feiten lopen. Hoe ze leven enzo is gewoon realistisch. Je gaat er bijna aan twijfelen of ze niet echt bestaan. xD
Ik wil ook graag andere boeken van haar lezen, maar het probleem is dat mijn beperkte bieb alleen de vertaalde boeken van haar heeft. Wat er dus niet veel zijn. De vampierboeken ben ik nou al aan het kopen, maar ja ik ben ook maar een arm scholiertje. Ik houd de Slegte wel goed in de gaten. Ik heb daar al eens Vampire Armand zien liggen, Interview (voor maar 7 euro ofzo, oke dan wel een gehavend exemplaar maar alsnog) en deel 3 geloof ik van de heksenserie.
Cry to Heaven lijkt mij ook wel interessant. Heb namelijk een soort vreemde obsessie opgebouwd voor homoseksualiteit.
Maar goed, ik zie wel wat het lot mij brengt en welke boekjes ik nog ga lezen. xD |
_________________ To love oneself is the beginning of a lifelong romance.
We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars. |
|
  |
 |
Skay
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
356 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 07, 2007 15:14 |
 |
Whoopie!! leuk onderwerp!!
Ik wilde al zo lang een boek van Anne Rice lezen. Vampires rule!!! Ik heb namelijk wel de films gezien. Maar later kwam ik erachter dat ze nogal anders lopen dan het boek.
Anyway loop ik dus door de boekenwinkel en zie ik daar: Blood Canticle liggen, voor een leuk prijsje!(5 euro) meteen gekocht en diezelfde dag uitgelezen.
Het verhaal is fantastisch geschreven (ook al mis ik dingen doordat ik niet vanaf het begin heb gelezen). En dat Lestat liever een heilige wilt zijn en hoe hijzelf wordt beschreven, zoals kleding, maakt het verhaal ook wel weer grappig. Maar moet de man op de kaft ook Lestat zelf voorstellen? Want zoals ik het lees ziet hij er namelijk totaal anders uit.
Maar ja, ik ben nu op zoek naar de andere delen, in het engels natuurlijk! |
_________________ Your arrogance and conceit, your selfish disdain for the feelings of others made me realize that-"
*kicks Elizabeth away* "Ofcoarse I'll marry you, my own Mr. darcy!"
Je bent een genie Katara; een zwetend, stinkend genie! ~Taf |
|
  |
 |
|
| |