Auteur |
Bericht |
TheKimKommer
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
527 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 18, 2007 11:08 |
|
Diego is enigszins opgelucht dat Caleigh niet naar dezelfde herberg terug wilt. Langzaam herinnert hij zich weer wat meer van hun laatste bezoek en de moeite die het hem daar had gekost.
Wanneer de groep door Cinn loopt, kijkt Diego onderzoekend rond, of hij zich nog een andere herberg kan herinneren. Even blijft hij verbaasd staan als hij vanuit zijn ooghoek in een flits wat ziet verdwijnen. Met een strakke blik kijkt hij in de richting van een steegje, maar wanneer hij niets ziet, neemt hij aan dat hij zich het heeft ingebeeld. Hij schudt even met zijn hoofd en stapt dan weer verder, zodat hij weer langs Caleigh loopt.
Niet veel later, in een wat afgelegen steeg ziet Diego een uithangbord van een herberg en hij besluit dat als ze plek hebben, deze prima moet zijn.
"Hier in deze straat zit een herberg. Als niemand er problemen mee heeft, kunnen we kijken of ze voldoende vrije kamers voor ons hebben.."
Diego kijkt even de groep rond. Wanneer hij het gevoel heeft dat er iets of iemand hem of hen in de gaten houdt, draait hij zich snel om, maar ziet niets. Hij haalt een hand door zijn haar en besluit dat hij zichzelf voor de gek aan het houden is. |
|
Catie
Chaotic Angel
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 18, 2007 17:03 |
|
Caleigh merkt het als Diego plotseling weg is, maar als hij weer naast haar loopt zwijgt ze. Als ze dan even later een herberg in de buurt is en Diego zegt dat ze kunnen kijken of ze kamers vrij hebben knikt ze.
"Ik heb er geen problemen mee. hoe eerder we onderdak hebben, hoe beter."
Weer merkt ze dat Diego ergens door wordt afgeleid en kijkt hem wat verbaasd aan. Ze zou straks wel vragen wat er aan de hand is. Ze kijkt even naar de herberg. De straat is niet al te donker en ziet er prima verzorgd uit. Vlakbij de herberg speelt een stel kinderen.
"Het ziet er verzorgd genoeg uit, denk ik dan. Ik wil wel kijken of er genoeg kamers zijn."
Ze besluit maar daad bij haar woord te voegen omdat sommige nooit zo heel snel zijn geweest en draait zich om. Ze loopt naar de herberg toe en als ze binnen stapt merkt ze dat het een betere herberg is dan de vorige keer in Cinn. Hoewel de herberg rustig is, ziet hij er al een stuk gezelliger uit en de vrouw achter de bar glimlacht vriendelijk. Ze loopt ernaar toe en glimlacht even.
"Ik zou graag willen weten of u nog een paar kamers vrij heeft. We zijn met een groep van zes mensen."
De vrouw antwoord meteen dat ze nog wel kamers vrij hebben voor een kleine groep van zes mensen. Waarschijnlijk waren ze gewend om grotere groepen in de herberg te hebben. Ze knikt even tegen de vrouw en geeft aan dat ze even bij de rest van de groep gaat peilen om met ze te overleggen en vrouw knikt begripvol. Dan loopt Caleigh de herberg weer uit, terug naar de groep met een kleine glimlach op haar gezicht.
"Ze hebben nog genoeg kamers voor ons," zegt ze, "En naar mijn idee is het een goede herberg. Het ziet er binnen erg gezellig en verzorgd uit. Dus ik neem aan dat de kamers ook wel goed zullen zijn."
Ze is even stil.
"Zullen we dan maar gewoon deze herberg kiezen?"
OOC:: En iedereen mag braaf ja zeggen XD En ja, de herberg ziet er echt gezellig uit, lekker puh! =P |
_________________ When will the blood begin to race
The sleeping bud, burst into bloom?
When will the flames, at last, consume us…?
01-2004/31-12-2009, HPF will live on in my heart and soul <333 |
|
|
|
Olivier
The Fullblood Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 19, 2007 12:56 |
|
Alweer een topicje vol, tijd voor nummer 4.
Slotje! |
_________________ 'I've to go back, haven't I?' 'That is up to you.'
'Do I have a choice?' 'Oh Yes.' Dumbledore smiled at him. 'We are in King's Cross you say? I think that if you decided not to go back, you would be able to...let's say...board a train.' |
|
|
|
|
| |