Auteur |
Bericht |
MobiliCorpus
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 08, 2007 13:02 |
 |
Ik vind de clip van Sigur Ros - Glósoli heel mooi,
en the Dandy Warhols - Ride. Die is gewoon vet. |
|
|
  |
 |
Josse
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 24, 2007 23:23 |
 |
Ik vind de clip Seven Nation Army van The White Stripes echt super vet, die is best simpel, maar kei leuk. =)
En A Good Thing van Di-rect vind ik ook cool. Dat het echteruit gaat is kei mooi! De eerste keer snapte ik er geen drol van, maar nu wel. En zo een liedje van Green Day, Give me Novacaine of Boulevard of Broken Dreams ofzo, die was ook heel mooi. Maar ik weet neit meer precies hoe die heette.
O! Ik ga dat liedje luisteren. |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
  |
 |
Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 25, 2007 18:15 |
 |
Josse schreef: | Ik vind de clip Seven Nation Army van The White Stripes echt super vet, die is best simpel, maar kei leuk. =)
|
White Stripes hè. Gewoon vet. ^^
Ik vind die clip ook een beetje simpel, en lang niet hun beste nummer.
De clip ''Blue Orchid'' vind ik wel heel gaaf en ook een supergoed nummer.
Ik vind ''When The Sun Goes Down'' van Arctic Monkeys ook een goed project.
Er zit een verhaallijn in, en het is erg origineel.
Hun nieuwe ''Brianstorm'' vind ik geweldig. Het lijkt op het eerste gezien een indierock feest nummertje, maar als je langer kijkt naar de clip zie je beelden van pychiatrische patiënten en ga je nadenken over wie die Brian nu eigelijk wel is... |
_________________ I LOVE HPF |
|
  |
 |
Sofie
Music Addict

Verdiend:
123 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 25, 2007 19:47 |
 |
Ik kijk eigenlijk totaal niet vaak naar TMF/MTV ofzo, maar ik vind deze clip echt geweldig:
Ciara - Like a boy
Het liedje gaat over hoe het zou zijn als zij de rol zou overnemen van haar boyfriend, zeg maar, en dat zij hem dan in de steek kon laten enz. In de clip neemt ze dus ook qua dansstijl en soms kleding en attitude van een jongen over. Ik vind de clip heel mooi door de gedachte die er bijzit, dat het zo goed past bij de lyrics, dat hij black&white is, dat er hip in gedanst wordt, dat er hippe outfits zijn and last but certainly not least, dat haar kleedje zo mooi is (hetgeen ze draagt als de vrouwelijke & mannelijke Ciara, zeg maar, naast elkaar dansen). L-l-l-l-l-like it :D |
|
  |
 |
Buisieman
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 03, 2007 21:03 |
 |
|
  |
 |
Catie
Chaotic Angel

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 13, 2007 19:45 |
 |
Ik ben momenteel een heel groot van van de clip Confessions of a Broken Heart. Het nummer is van Lindsay Lohan en het is een clip die je echt raakt. Hij is heel heftig en best zwaar eigenlijk. maar hij is zo mooi.
Je ziet dus in de clip drie kamers. In de ene kamer zie je Lindsay, in de badkamer. In de woonkamer zie je haar moeder en vader. En in die kamer ernaast haar zusje. En de twee meiden horen dus hoe hun vader schreeuwt tegen hun moeder en haar slaat.
Confessions of a Broken Heart |
_________________ When will the blood begin to race
The sleeping bud, burst into bloom?
When will the flames, at last, consume us…?
01-2004/31-12-2009, HPF will live on in my heart and soul <333 |
|
  |
 |
Boterham
4e jaars

Verdiend:
176 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 13, 2007 20:18 |
 |
@Catie: Hé, ik ken die clip ook. Ik ben geen fan van Lindsay Lohan of van het liedje, maar de clip is echt wel mooi. Heel aangrijpend, en op zich valt het liedje best mee. Het doet me ook aan iemand denken. Njah.
De clip van P!ATD - Lying Is The Most Fun A Girl Can Have Without Taking Her Clothes Off, damn wat is dat een lange titel :'), vind ik wel leuk. Met die visbakken op hun hoofden, ook al snap ik niet wat het met het liedje te maken heeft. Het is geen nieuwe clip, maar ik vind hem wel nog steeds goed.
O ja, en die clip van Fall Out Boy - Thnks Fr Th Mmrs vind ik ook grappig. Aapjes zijn stoer. |
_________________ A memory remains just a tiny spark. |
|
  |
 |
Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 13, 2007 20:40 |
 |
Boterham schreef: |
O ja, en die clip van Fall Out Boy - Thnks Fr Th Mmrs vind ik ook grappig. Aapjes zijn stoer. |
Ik vind die clip een beetje creepy, om eerlijk te zijn.
Maar het nummer is supergaaf.
Ik vond de clip van ''She's My Man'' van Scissor Sisters leuk, maar inmiddels gaat ie een beetje vervelen. ^^ |
_________________ I LOVE HPF |
|
  |
 |
Boterham
4e jaars

Verdiend:
176 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 16, 2007 13:24 |
 |
Citaat: | Boterham schreef:
O ja, en die clip van Fall Out Boy - Thnks Fr Th Mmrs vind ik ook grappig. Aapjes zijn stoer.
Ik vind die clip een beetje creepy, om eerlijk te zijn.
Maar het nummer is supergaaf.
|
Creepy? Waarom? Ik vond hem juist grappig xD |
_________________ A memory remains just a tiny spark. |
|
  |
 |
vinnie
4e jaars

Verdiend:
431 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 16, 2007 13:29 |
 |
nikea schreef: | Een topclipje?
Wel dan kan ik jullie maar 1 ding aanraden: Ok Go! hun clipjes en dansjes zijn steeds super leuk en origineel kijk maar eens naar deze:
http://www.youtube.com/watch?v=NINJQ5LRh-0
Goeie muziek en goeie groep trouwens ook! |
Deze clip heb ik ook eerder gezien. Ik vind hem geweldig. Ik vind dat er tegenwoordig niet zo veel leuke en originele clips zijn, maar deze vind ik heel origineel. Met deze clip zijn ze bekend geworden. |
_________________ O, nu zijn al mijn kinderen klassenoudste geweest!
Wat zijn Fred en ik dan?
De buren? |
|
  |
 |
Shoka
2e jaars

Verdiend:
78 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 20, 2007 19:38 |
 |
Eh, mijn favoriete videoclipjes:
http://nl.youtube.com/watch?v=DEB7i8bSwNA
Oke, sommige vinden de artwork misschien creepy, maar deze clip is gewoon droevig. Er zit een mening achter.
http://nl.youtube.com/watch?v=ftZAZWLrWKo
Deze is zóóó mooi! Zit ook een meing achter. Clipjes met meningen zijn cool, niet van die dooie videoclippen met een beetje van die meiden en zo...
En ehm, ja, dat was het. Ik kijk niet zoveel videoclips, het gaat mij meer om de muziek, niet om alles eromheen. |
_________________ I just lost my soul a month ago.
1 month = 30.4368499 days
Boeh, een vliegende koeh.
Ik eis zomer! |
|
  |
 |
Josse
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 21, 2007 1:22 |
 |
Ik vind de videoclip van Hump De Bump fantastisch! Ja, dat liedje van de Red Hot Chili Peppers.
Het is een fantastische parodie, en ik ben het ook very much met ze eens. Dus deze mag bij mijn rijtje.  |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
  |
 |
Kelly Griffel
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
242 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 21, 2007 8:38 |
 |
Josse schreef: | Ik vind de videoclip van Hump De Bump fantastisch! Ja, dat liedje van de Red Hot Chili Peppers.
Het is een fantastische parodie, en ik ben het ook very much met ze eens. Dus deze mag bij mijn rijtje.  |
Ik ook! Ik vind deze clip echt zo grappig en zo geweldig gemaakt ^^ Het hoort ook wel bij het liedje vind ik, en ze maken er zo hun eigen ding van, geweldig ^^
Ook de clip van The Fray - How to save a Life vind ik helemaal geweldig. Ik krijg elke keer weer kippevel als ik die clip zie, of het liedje hoor. |
 |
Tamar
5e jaars

Verdiend:
88 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 21, 2007 11:31 |
 |
Hmm, op dit moment denk ik toch Thnks Fr Th Mmrs. Hij is gewoon grappig, ze maken zichzelf belachelijk x) "This guy doesn't have a good side". Die aapjes zijn ook wel cool
Ik vind From yesterday van 30 Seconds ook mooi trouwens. Ze laten die clip alleen belachelijk vaak zien op TMF :/ |
_________________ The kids of tomorrow
don't need today
when they live
in the sins of yesterday. |
|
  |
 |
Mariky
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
405 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 21, 2007 13:24 |
 |
Catie schreef: | Ik ben momenteel een heel groot van van de clip Confessions of a Broken Heart. Het nummer is van Lindsay Lohan en het is een clip die je echt raakt. Hij is heel heftig en best zwaar eigenlijk. maar hij is zo mooi.
Je ziet dus in de clip drie kamers. In de ene kamer zie je Lindsay, in de badkamer. In de woonkamer zie je haar moeder en vader. En in die kamer ernaast haar zusje. En de twee meiden horen dus hoe hun vader schreeuwt tegen hun moeder en haar slaat.
Confessions of a Broken Heart |
Hier ben ik het helemaal mee eens. Dit is het mooiste nummer van Lindsay dat ik ooit heb gehoord. Ook een best zwaar onderwerp en gewoon heel erg mooi '.' En de clip past er gewoon zo fantastisch bij en is ook erg mooi. Ja, echt heel erg mooi ^^
Ik vind ook de nieuwe clip van Avril, van het nummer When You're Gone ook erg mooi. Het past erg goed bij de muziek enal. Ik heb het één keer gezien, maar vond het gelijk erg hip ^^ |
  |
 |
|