Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Jouw eigen film maken?!? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Hermione
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 298 Sikkels

Hermione is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Feb 08, 2007 17:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

Zelf een film maken lijkt me wel leuk. Ik heb ook geen ervaring [nee, ik heb de Titanic geregisseerd Razz] maar het lijkt me nogal moeilijk om bijvoorbeeld regisseur te zijn. Ik zou graag het filmen zelf doen. Mooie beelden maken, ja dat is iets voor mij. ^^"
Misschien ook omdat ik graag foto's maak ofzo. Acteren ofzo valt al meteen weg, kan ik niet en doe ik niet graag.
Komedie spelen is een ander hoofdstuk. Yep, de techinische kant van een film lijkt me veel leuker dan acteren/regisseren ofzo.

Oude Forumnaam: Jihy Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 240 Sikkels

Skywalker is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Feb 09, 2007 22:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb al eens een film gemaakt. Horrorfilm. Met 3 vriendinnen. Eentje was cameravrouw en de andere twee waren spelers. Mijn vriendin en ik waren twee verdwaalde schoolmeisjes en de ander was een moordenaar. Dan kwamen we zogenaamd vast te zitten in een huis en blablabla. Het moest een horrorfilm voorstellen, maar er waren meer bloopers dan serieuze scene's. Het was echt leuk om te doen xD Onze moordenaar viel maarliefst 2 keer op de grond (gestruikeld xD), de moordenaar's huis was een vuilnisbak die we buiten vonden, de moordenaar bleek goed te zijn en wilde alleen maar vriendjes zijn, we deden een 'Kitkat Chunkie' dansje, waarbij de moordenaar het uitsprak als 'Kitkat Junkie' enzovoorts xD

Ik hou voor de rest wel van acteren. Ik vind het leuk om verschillende personen te zijn, als het maar een hoofdrol is. Ik heb er echt een serieuze bloedhekel aan om een vage bijrol te hebben. Ik zou van acteren niet mijn beroep willen maken, omdat ik het te 'onzeker' vind. Je moet maar ontdekt worden, en eerder heb je pech. Dus het blijft maar iets wat ik leuk vind - I guess ^^

I've got a thousand opinions and not the time to explain

Profiel bekijkenStuur privébericht
Sofie
Oude Forumnaam: Fietje Music Addict
Music Addict

Verdiend: 123 Sikkels

Sofie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Feb 10, 2007 9:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

I LOVE film maken / acteren / script schrijven / regisseren / met de camera werken enzovoort. Echt hip :) Ik heb al twee keer een 'film' gemaakt.

De ene keer was vorig jaar, een goeie vriendin uit mijn klas ging voor drie jaar verhuizen naar het buitenland en toen hebben we met een stuk of 8 vriendinnen een film gemaakt. Er zaten allemaal vage sketches in [bijvoorbeeld: Een paar vriendinnen tien jaar later [ik was toiletmevrouw ^^''], Mission Impossible 4 [zie langs bomen sluipen enzo :p], een vage modeshow, ..] en ook nog wat emotionele booschappen enzo. Ik heb de film zelf spijtig genoeg nooit gezien ._. Anypooh, het meisje was er echt heel erg blij mee. Al die filmpjes heeft iemand van mijn klas trouwens samen gezet in een mooi geheel met Windows Movie Maker :)..

De tweede keer was nog niet zo lang geleden, toen hebben we met de hele klas een korte film gemaakt voor een klasgenoot die een erge operatie is ondergaan. We hadden eigenlijk twee ideeën voor de film en hebben ze dan maar allebei gedaan :p. Het was echt super grappig en leuk :') Zij was ook ZO blij, het was ook een hele verrassing want we hadden het geheim kunnen houden. So wiee [a]

Ik ga deze zomer trouwens vier/vijf dagen op een soort kamp, waar ik een film ga maken. Lijkt me echt ontzettend hip :) We moeten met alle mensen van het kamp eerst samen een script schrijven en rollen verdelen en dan ook zelf filmen en acteren. Ik heb er al zin in :D

ik vond jullie geweldig! <3
    &hearts;
Wizard>Joey
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 34 Sikkels

Wizard>Joey is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jun 18, 2007 16:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

Een paar jaar geleden wilden we de serie Peperbollen van Ketnet namaken. (= eigenlijk een Duitse serie genaamd: die Pfefferkörner) We hadden allemaal acteurs en een script enzo, maar op een gegeven moment begonnen er acteurs af te haken dus toen zijn we er maar mee gestopt. We hebben trouwens nog wel een paar keer geoefend en daar hebben we leuke herinneringen aan over gehouden. Wink

Oude Forumnaam: Tinusz_01 Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 239 Sikkels

Tienerd is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jun 18, 2007 17:09 Terug naar boven Sla dit bericht op

Jentai en ik zijn ook bezig met een eigen film!

We zijn nu al een paar maanden bezig en hebben nu ±4/5 stukken ^^ Het gaat gewoon over ons leven en we acteren niet. Dat zal toch niks worden aangezien ik dat totaal niet kan. Het ziet er wel grappig uit. We hebben stukken als 'we gaan de stad in' en 'we komen de stad uit'.. We zijn erg van die mensen die later graag terug kijken naar vroeger. Zodat we kunnen zien wat voor mallote dingen we toen allemaal deden. XD Naast de film hebben we dan ook nog een boek Razz De film maken we trouwens gewoon met Windows Movie Maker. M'n vader heeft wel een beter programma [Pinnacle Studio 10], maar die is mij nu te ingewikkeld angel

Dan zegt mien vrouw: "Wat krieg-ie weer die rare weeen"

delilah
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 46 Sikkels

delilah is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Jun 26, 2007 19:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb al aan een drietal 'films' meegwerkt, tussen haakjes omdat het met de speelpleinwerking was en het allemaal kinderachtige verhaaltjes waren, maar toch vrij professioneel.
Vooral het laatste, we hebben een verlengd wekend gefilmd, ik had het script geschreven en had ook nog een vrij grote rol, tegen mijn zin want als er één ding is dat ik wel ontdekt heb is dat ik helaas geen acteertalent bezit.
het allemaal overzien, het script schrijven en een beetje regisseren was dan wel weer leuk.

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp