Auteur |
Bericht |
Rogue
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 28, 2007 11:46 |
 |
A.Perkamentus schreef: | Rogue schreef: | er word mij toch gevraagd in dit topic wat IK zou veranderen? dat is dus persoonlijk waarom ik bepaalde dingen wil veranderen. Waarom Draco/HErmione? dat ze niet aardig tegen elkaar doen wil niet zeggen dat ze niks voor elkaar voelen, Sneep was ook gemeen tegen lily maar volgens mij steekt daar ook meer achter. Draco is een slim joch net als Hermelien een slim dametje is. Verder hebben ze weinig gemeen maar tegenpolen trekken elkaar aan ja toch. Er word om mijn mening gevraagd over wat ik zou veranderen nou ja dan zal ik dat zeggen ook. |
Sneep was toch niet onaardig tegen Lilly? Hij haatte vooral de marauders en daar hoorde zijn niet bij. Draco en Hermione lijkt me niet echt een leuk koppel, Draco is ook veel te slijmerig en ik denk niet dat Hermione dat heel erg leuk vindt. Sinds wanneer is Draco een slim joch, volgens mij is hij niet overdreven intilligent of zo. |
Sneep noemde haar een modderbloedje, lijkt me niet erg aardig. Draco zegt dat soort dingen ook tegen Hermione maar denk dat dat gewoon komt omdat hij zo opgevoed is. Draco is zeker niet dom, hij is niet zo slim als hermione maar volgens mij is het best een slim joch. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
  |
 |
Wolkenveldt
5e jaars

Verdiend:
233 Sikkels
Woonplaats: Backstage, at Rock Werchter, enjoying the sound of pure rock!
|
Geplaatst:
Wo Jul 04, 2007 18:42 |
 |
Wat ik wil in boek 7 is dat je van het begin al meteen een gevecht ofzo hebt... een heel hoofdstuk over een gevecht tussen Harry en Voldemort en dat Harry dan wakker word met stekende pijn in zijn voorhoofd. |
_________________ Hogwarts will never fail.
Kom en volg Leer der Ministerie van Toverkunst. + is blij dat hij al leerlingen heeft, maar stiekem hoopt hij ook op wat andere leerlingen  |
|
  |
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 04, 2007 19:36 |
 |
Wolkenveldt schreef: | Wat ik wil in boek 7 is dat je van het begin al meteen een gevecht ofzo hebt... een heel hoofdstuk over een gevecht tussen Harry en Voldemort en dat Harry dan wakker word met stekende pijn in zijn voorhoofd. |
Oke, maar dan is het weinig origineel en weinig spannend, hé. Weinig origineel, omdat het vierde boek al begon met een droom van Harry. En weinig spannend omdat je weet dat het toch goed afloopt voor het trio, waar moeten ze de overige 500 pagina's anders mee vullen. En Harry heeft sinds het begin van het zesde boek ook al helemaal geen stekende pijn meer aan z'n litteken. Duss...
Persoonlijk zou ik eigenlijk ook niets willen veranderen aan de boeken. Ik vind ze goed zoals ze zijn. En wat Draco/Hermione en andere good/bad ships betrefd: ze kunnen leuk zijn om eens over te denken of over te fantaseren, maar in het boek zouden ze volgens mij niet zo leuk zijn. In fanfics kunnen ze wel nog leuk zijn, maar dat zijn naar mijn mening uitzonderingen. Ik vind de boeken gewoon goed zoals ze zijn, alleen mocht Lupin er wel een beetje meer in voorkomen  |
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
  |
 |
magical
6e jaars

Verdiend:
293 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 04, 2007 19:56 |
 |
Ik zou de ruzie's om niets iets meer willen verminderen, en ook eigenlijk het Sh.H.I.T. van Hermelien eruit doen, dat irriteerde me zooo tijdens het lezen, zelfs als ik er aan terug denk, krijg ik er nog de stuipen van  |
_________________ ♥ Shé's A Maniac, Maniac On The Floor And Shé's Dancing Like Shé's Never Done Before ♥
|
|
  |
 |
Wolkenveldt
5e jaars

Verdiend:
233 Sikkels
Woonplaats: Backstage, at Rock Werchter, enjoying the sound of pure rock!
|
Geplaatst:
Wo Jul 04, 2007 22:34 |
 |
Lupos-freak schreef: | Wolkenveldt schreef: | Wat ik wil in boek 7 is dat je van het begin al meteen een gevecht ofzo hebt... een heel hoofdstuk over een gevecht tussen Harry en Voldemort en dat Harry dan wakker word met stekende pijn in zijn voorhoofd. |
Oke, maar dan is het weinig origineel en weinig spannend, hé. Weinig origineel, omdat het vierde boek al begon met een droom van Harry. En weinig spannend omdat je weet dat het toch goed afloopt voor het trio, waar moeten ze de overige 500 pagina's anders mee vullen. En Harry heeft sinds het begin van het zesde boek ook al helemaal geen stekende pijn meer aan z'n litteken. Duss...
Persoonlijk zou ik eigenlijk ook niets willen veranderen aan de boeken. Ik vind ze goed zoals ze zijn. En wat Draco/Hermione en andere good/bad ships betrefd: ze kunnen leuk zijn om eens over te denken of over te fantaseren, maar in het boek zouden ze volgens mij niet zo leuk zijn. In fanfics kunnen ze wel nog leuk zijn, maar dat zijn naar mijn mening uitzonderingen. Ik vind de boeken gewoon goed zoals ze zijn, alleen mocht Lupin er wel een beetje meer in voorkomen  |
Dat is mijn mening éh. Ik wil gewoon dat het u pakt van het begin. Want het begin van boek 6 vond ik maar redelijk saai. Zo met de premier in de kamer waar Droebel in voorkomt. Maarja, iedereen heeft een aparte mening. |
_________________ Hogwarts will never fail.
Kom en volg Leer der Ministerie van Toverkunst. + is blij dat hij al leerlingen heeft, maar stiekem hoopt hij ook op wat andere leerlingen  |
|
  |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 06, 2007 13:47 |
 |
Nou ik zou niet al te veel willen veranderen. Zeker aan de grote lijnen niet. Wat ik persoonlijk wel zou willen veranderen is dat Harry niet iets met Ginny krijgt maar met Luna eindigt. Ik vind de Harry/Ginny ship namelijk helemaal niet leuk, dus dat zou ik veranderen.
Verder zou ik denk heel dat gedoe met Groemp en die reuzen eruit halen. Ik vind het nogal saai, maarja misschien gaat er nog iets belangrijks mee gebeuren in het laatste boek zodat mijn mening daarover veranderd.
Eerst vond ik ook, zoals meerdere mensen al zeiden, dat het leuk zou zijn om Ron en Hermelien eerder een koppel te laten worden. Maar achteraf denk ik dat het trio dan toch heel anders met elkaar om zou gaan, en dat het dat misschien minder leuk zou maken om te lezen. Dus als ze in boek 7 nog bij elkaar komen, vind ik het wel oké. ^^ |
  |
 |
Darkiej
Dreuzel

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 06, 2007 14:32 |
 |
Wow? Gaat deze hele topic over stelletjes ofzo?
Wat ik zou veranderen is dat Hermelien misschien wat minder slim moest zijn... Ze is té verbazingwekkend slim... Ron is dan wel impopulair, maar nergens in de boeken wordt ook maar echt beschreven dat hij ook nog wel eens met anderen praat.. Hij mag wel wat socialer gemaakt worden en nog iets over Hermelien; rebelleer!
Ik zou dus persoonlijkheden wat meer aanpassen. Ze moeten gaandeweg boeken veranderen. Hermelien mag wel van een stuudje, naar een minder stuudje gaan. Geïsoleerde Ron mag best wel socialer worden. |
|
|
  |
 |
Miss Und@ztood
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
593 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 06, 2007 14:45 |
 |
Ik zou ervoor zorgen dat Bellatrix, Lucius, Draco, Snape en Narcissa zouden ontsnappen en niet meer gezocht zouden worden. Ze waren misschien ook wel slecht maar geen dooddoeners. |
_________________ 'Kijk...me...aan...' fluisterde hij.
De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer. |
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 06, 2007 15:21 |
 |
Miss Und@ztood schreef: | Ik zou ervoor zorgen dat Bellatrix, Lucius, Draco, Snape en Narcissa zouden ontsnappen en niet meer gezocht zouden worden. Ze waren misschien ook wel slecht maar geen dooddoeners. |
Bellatrix, lucius, draco en Snape waren toch wel dooddoeners? (snape is volgens mij goed, maar dat is weer voor een ander topic) Dus ik snap het niet helemaal. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 06, 2007 16:14 |
 |
Miss Und@ztood schreef: | Ik zou ervoor zorgen dat Bellatrix, Lucius, Draco, Snape en Narcissa zouden ontsnappen en niet meer gezocht zouden worden. Ze waren misschien ook wel slecht maar geen dooddoeners. |
Wow wat zeg je daar nu. xD Kijk van Sneep en Draco kunnen we nog steeds niet echt zeker zijn. Narcissa lijkt me ook geen dooddoener.
Maar ik moet toch eerlijk zeggen dat Lucius en Bellatrix heel duidelijk dooddoeners zijn. Ik zou ze dus ook echt niet weg laten komen. Bellatrix bijvoorbeeld, heeft Sirius vermoord en Marcels ouders gemarteld tot ze krankzinnig werden. Dat lijkt me reden genoeg om haar achter slot en grendel te houden voor altijd, eerlijk gezegd... |
  |
 |
Avana's Draco
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
5 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 08, 2007 15:10 |
 |
Ik zou wat meer rond Petunia schrijven, haar magische krachten wat verbeteren enzo. Het blijft nu zo vaag allemaal:) |
_________________ I've loved, I've laughed and cried.
I've had my fill; my share of losing.
And now, as tears subside,
I find it all so amusing.
Don’t cry because it’s over. Smile because it happened. |
|
  |
 |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 08, 2007 15:55 |
 |
Strijder van Perkamentus schreef: | Ik zou wat meer rond Petunia schrijven, haar magische krachten wat verbeteren enzo. Het blijft nu zo vaag allemaal:) |
Petunia heeft toch geen magische krachten? Ze zal ook nooit gaan toveren. Dus is het logisch dat het niet in de boeken voorkomt. Want ze kan het gewoon niet. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
Annaaa
5e jaars

Verdiend:
198 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 08, 2007 17:08 |
 |
Op zich ben ik het er wel mee eens dat er wat meer rond Petunia en Herman en Dirk moet gebeuren.
Ik vind hun karakters namelijk nogal oppervlakkig. Vooral die van Herman en Dirk; Dik, gemeen en verwent. Rowling is er nog nooit dieper op in gegaan en dat vind ik jammer. Niet omdat ik de personage's niet leuk vind, Maar omdat ik het juist goed vind dat bij de andere karakters goeie en slechte karaktertrekken, of redenen voor hun verdriet worden gegeven. Ik zou het dan ook heel lullig vinden als de herrinering bij de Demonters van Dirk oets stoms is zoals; Ik kreeg een varkensstaartje uit mijn broek of; Mijn speelgoed ging kapot.
Van Petunia is het al wat duidelijker; Ze haat magie omdat haar zus Lily altijd voor getrokken werd thuis. Het lijkt me vreslijk om een jeugd te hebben waarbij je altijd het gevoel hebt dat je minder bent dan je zus. |
_________________ That baby all I need,
in darkness you're all I see
It's justtoo much. |
|
  |
 |
Avana's Draco
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
5 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 08, 2007 23:38 |
 |
A.Perkamentus schreef: | Strijder van Perkamentus schreef: | Ik zou wat meer rond Petunia schrijven, haar magische krachten wat verbeteren enzo. Het blijft nu zo vaag allemaal:) |
Petunia heeft toch geen magische krachten? Ze zal ook nooit gaan toveren. Dus is het logisch dat het niet in de boeken voorkomt. Want ze kan het gewoon niet. |
Hmm, ik dacht dat ik eens iets gelezen had, dat toch op een beetje magie wees. Niet echt magische krachten, maar ook niet volledig dreuzel. Maar ik zal het eens herlezen en dan post ik het stukje hier:) |
_________________ I've loved, I've laughed and cried.
I've had my fill; my share of losing.
And now, as tears subside,
I find it all so amusing.
Don’t cry because it’s over. Smile because it happened. |
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 08, 2007 23:39 |
 |
Strijder van Perkamentus schreef: | A.Perkamentus schreef: | Strijder van Perkamentus schreef: | Ik zou wat meer rond Petunia schrijven, haar magische krachten wat verbeteren enzo. Het blijft nu zo vaag allemaal:) |
Hmm, ik dacht dat ik eens iets gelezen had, dat toch op een beetje magie wees. Niet echt magische krachten, maar ook niet volledig dreuzel. Maar ik zal het eens herlezen en dan post ik het stukje hier:) |
Nou dan moet je maar even op JK's site gaan kijken, zei zegt het dus dan zal het wel waar zijn. Dat maar... gaat gewoon over de communicatie tussen haar en dumbledore. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
|