Auteur |
Bericht |
Catie
Chaotic Angel
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 10, 2004 10:17 |
|
Lijkt me echt heel interessant om te lezen. Zo heb je meer achtergrond informatie van alles en het kan altijd handig zijn voor dingen. Dus ik zal zeker gaan kijken of ik het kan vinden in de bieb want ik wordt er nieusgierig naar. *Pakt alvast haar biebpasje* O wacht, de bieb is niet op zondag open >.<
Ach ja, ik heb de tijd nog Ik zal in ieder geval kijken of ik het kan vinden ^^ |
|
|
|
|
Savan
Zwadderich Aanvoerder
Verdiend:
816 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 13, 2004 13:11 |
|
ja zeker ken ik dit boek de wereld van harry potter
en ik vind hem echt cool.vooral omdat dat stuk met de basilisk en dat stuk met de steen uitgelegtik wil hem wel echt huren.misschien wel kopen |
|
|
|
|
loutje
1e jaars
Verdiend:
47 Sikkels
Woonplaats: ver weg van hier ,maar toch lekker knusjes in zijn armen.(hihi)
|
Geplaatst:
Zo Okt 31, 2004 12:47 |
|
Echt eeen prachtig boek.
Ook omdat je er zelf ook dingen mee leert doen en dingen ondekt die echt niet in een annder boek over harry potter zou staan maar gewoon hele goede achtergrondinformatie is. |
|
|
|
|
Bradhadair
6e jaars
Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 13, 2005 9:47 |
|
ow het lijkt m4e egt een leuk boek. ik weet alleen nietwaar hijte koop is. en in de bieb is hij zeker niet omdat ze ook die2 extra boeken die jk heeft geschreven niet hebben |
_________________ Een traan gleed vanuit haar oog over haar wang en viel op de grond.
Ook deel 2!
|
|
|
|
imagie
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: wel......:@i don't know wy do you ask such difficult questions :P:P
|
Geplaatst:
Wo Jul 13, 2005 11:13 |
|
vraagje wie is de schrijfer j.k. zelf of een ander?? het lijkt me een vet leuk boek en ik ga m misschien zelfs kopen maar eerst kijk ik even in de bieb
ik had er trouwens ook nog nooi eerder van gehoord |
|
|
|
|
emmalover
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 14, 2005 19:14 |
|
nee ik heb het nog niet gelezen en zelfs nog nooit van gehoord...
Het lijkt me wel een tof boek,als er zo allemaal weetjes in staan,kan je nog veel meer over Hp te weten komen...
Misschien dat ik er eens ga achter zoeken.... |
|
|
|
|
Wizardjuh
7e jaars
Verdiend:
108 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 27, 2005 14:49 |
|
*Schuift topic naar boven*
Stond helemaal onderaan!
Ja, ken ik. Had iemand uit mijn klas een paar jaar geleden eens meegenomen. Weet er nie veel meer van maar ik zou het best wel eens willen lezen!
Grtz,
Wizardjuh |
|
|
|
|
-0-lin-0-
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
102 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 21, 2006 18:20 |
|
ik heb dat boek een keertje geleed van een vriend van me een jaartje geleden en was meteen verkocht ik had hem nog niet uit en moest hem dan weer terug brengen zeer stom maar goed ik vond het erg leuk en ik weet niet of ik hem ga kopen denkt het niet |
_________________ Ravenklauw
I Love Reptiles
Zijn echt prachtige en mooie beesten |
|
|
|
Kat
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
196 Sikkels
Woonplaats: Dat wil ik niet zeggen, het is hier veel te mooi. ^^
|
Geplaatst:
Di Apr 03, 2007 22:44 |
|
Volgens mij heb ik die, en ik vind het een heel leuk boek
Haha, ik vind het gewoon leuk om dat soort boeken te verzamelen, heb er dan ook een hele hoop: Drakologie, wereld van Harry potter, Fantastic beasts, and where th find them, enz.enz. |
_________________ Slytherinfor the win! |
|
|
|
Lady des Champs
5e jaars
Verdiend:
38 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 09, 2007 0:20 |
|
Cho Chang girl schreef: | Er is boek over de wereld van harry potter. Het heet (de engelse versie) THE SORCERER'S COMPANION A Guide to the Magical World of Harry Potter. Je kan in dat boek je hand lezen, lezen wie als eerste de onzichtbaarheidsmantel droeg, je kan voorspellend rekenen en nog veel meer!
Ik heb het gelezen en ik vond het heel erg leuk! Je komt veel meer te weten over de wereld van harry potter. Ik denk dat ik dit boek ga kopen! De schrijver van dit boek is Allan Zola Kronzek.
Kennen jullie dit boek?
Zonee.. Zou je die willen kopen/huren?
Zoja.. wat vonden jullie van het boek?
Cho
|
Zo'n boek zoek ik dus... En ik zou het dan ook heel graag willen kopen! Weet iemand toevallig in welke winkel je het krijgen kan? (heb het in de Elf Fantasy shop niet zien liggen, maar misschien ben ik blind ) |
|
|
|
|
Wolkenveldt
5e jaars
Verdiend:
233 Sikkels
Woonplaats: Backstage, at Rock Werchter, enjoying the sound of pure rock!
|
Geplaatst:
Ma Jul 09, 2007 10:12 |
|
Ik zou het ook graag willen kopen! Maar ik denk dat je dat niet veel vind. Ik heb ook nog een boek van 'de magische wereld van Harry Potter'. En daarstaat allemaal randinfo op over Harry Potter. |
_________________ Hogwarts will never fail.
Kom en volg Leer der Ministerie van Toverkunst. + is blij dat hij al leerlingen heeft, maar stiekem hoopt hij ook op wat andere leerlingen |
|
|
|
Lady des Champs
5e jaars
Verdiend:
38 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 09, 2007 11:33 |
|
Ja, het boek is ook in het Nederlands . Maar ik ga dan toch voor de engelse denk ik...
Is er ook een spreukenboek of zo? Dat zou pas wicked zijn! |
|
|
|
|
|