Auteur |
Bericht |
Richard
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
111 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 07, 2007 17:41 |
 |
Als je even had gelezen, had je kunnen zien dat het weldegelijk doorgaat en het alleen bij Pathe IMAX wordt georganiseerd... |
|
|
  |
 |
H.J.Potter
1e jaars

Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 14, 2007 15:14 |
 |
Volgens mij.. ( het kan dus fout zijn ) Is 3D zegmaar hoe ze de poppetjes van Toy Story zijn .
2D is namelijk een tekenfilm. 3D Is dus dat je ook echt diepte ziet en mooi schaduwen en allemaal gedoe. 4D is zoals in een pretpark, dat ze zo'n bril opmoet en dat dan een slang zogenaamd vlak bij je zit zegmaar. Als de laatste 20 minuten 3D zijn, dat is dat gewoon dat ze waarschijnlijk voor een groen doek (zie je in de trailer achter de schermen) hebben geacteerd, en dat alle 3D effecten er toen in zijn gekomen. |
_________________ H: "Yes."
S: "Yes, sir."
H: "You don't have to call me sir." |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 14, 2007 15:19 |
 |
3D is dat waar je een brilletje voor op moet.
3D zijn wij
3D is diepte
4D is volgens mij hier gelezen te hebben met gevoel of iets dergelijks. |
 |
Richard
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
111 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 14, 2007 15:22 |
 |
H.J.Potter schreef: | Volgens mij.. ( het kan dus fout zijn ) Is 3D zegmaar hoe ze de poppetjes van Toy Story zijn .
2D is namelijk een tekenfilm. 3D Is dus dat je ook echt diepte ziet en mooi schaduwen en allemaal gedoe. 4D is zoals in een pretpark, dat ze zo'n bril opmoet en dat dan een slang zogenaamd vlak bij je zit zegmaar. Als de laatste 20 minuten 3D zijn, dat is dat gewoon dat ze waarschijnlijk voor een groen doek (zie je in de trailer achter de schermen) hebben geacteerd, en dat alle 3D effecten er toen in zijn gekomen. |
Nope.. Zoals Helen al zei:
Je krijgt als je naar IMAX gaat tenminste, een brilletje mee voor de laatste 20 minuten.
3D Experience heet het... 3D Belevenis <-
4D = idd in een pretpark met water/lucht/touwtjes om de verbeelding wat echter te laten lijken.
3D = idd Toy Story, Happy Feet animaties. |
|
|
  |
 |
Yatin
1e jaars

Verdiend:
51 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 08, 2007 21:55 |
 |
Ik zelf woon in Amsterdam,maar ik weet zelf ook niet zeker of ik wel naar die IMAX versie moet gaan , het kan ook alles verpesten , hier is een link van hoe alles werkt en btw de kaartjes zijn 2 keer zo duur dus rond 17 euro per kaartje
http://www.pathe-imax.nl/imax/wat_is.asp?bios_id=9
Ik denk nu zelf om woensdag naar de normale engelse te gaan en donderdag naar de IMAX versie te gaan . Ik ga vrijdag op vakantie ,dus ik moet hier wel gaan smeken(bij me ouders). |
|
|
  |
 |
Richard
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
111 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 08, 2007 22:20 |
 |
Yatin schreef: | Ik zelf woon in Amsterdam,maar ik weet zelf ook niet zeker of ik wel naar die IMAX versie moet gaan , het kan ook alles verpesten , hier is een link van hoe alles werkt en btw de kaartjes zijn 2 keer zo duur dus rond 17 euro per kaartje
Ik denk nu zelf om woensdag naar de normale engelse te gaan en donderdag naar de IMAX versie te gaan . Ik ga vrijdag op vakantie ,dus ik moet hier wel gaan smeken(bij me ouders). |
Ik weet niet hoe jij op 17 euro komt... 't is 12 euro per kaartje.
@ Wolkenveldt: Voor die 12 euro heb je iets, wat je nooit in je eigen bioscoop zult vinden: IMAX. Onevenaarbaar. |
Laatst aangepast door Richard op Zo Jul 08, 2007 22:31; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Wolkenveldt
5e jaars

Verdiend:
233 Sikkels
Woonplaats: Backstage, at Rock Werchter, enjoying the sound of pure rock!
|
Geplaatst:
Zo Jul 08, 2007 22:21 |
 |
Richard schreef: | Yatin schreef: | Ik zelf woon in Amsterdam,maar ik weet zelf ook niet zeker of ik wel naar die IMAX versie moet gaan , het kan ook alles verpesten , hier is een link van hoe alles werkt en btw de kaartjes zijn 2 keer zo duur dus rond 17 euro per kaartje
Ik weet niet hoe jij op 17 euro komt... 't is 12 euro per kaartje. |
12 € per kaartje! Bij ons in de bioscoop is dat 5.5€ en op dinsdag 4€. Lekker goedkoop dus. |
_________________ Hogwarts will never fail.
Kom en volg Leer der Ministerie van Toverkunst. + is blij dat hij al leerlingen heeft, maar stiekem hoopt hij ook op wat andere leerlingen  |
|
  |
 |
Yatin
1e jaars

Verdiend:
51 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 09, 2007 14:33 |
 |
Wolkenveldt schreef: | Richard schreef: |
Ik weet niet hoe jij op 17 euro komt... 't is 12 euro per kaartje. |
12 € per kaartje! Bij ons in de bioscoop is dat 5.5€ en op dinsdag 4€. Lekker goedkoop dus. |
In Pathe kost een normaal kaartje €9,50 en op dinsdag volgens mij €6,- Oh oke 12 euro is dichtbij de 17 . Wolkenveldt die 12 euro is voor IMAX niet voor normaal |
|
|
  |
 |
Richard
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
111 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 09, 2007 15:23 |
 |
Ehm.. is 1 van jullie uberhaupt wel eens in IMAX geweest?
IMAX is geen bioscoop, geen Pathe bioscoop, maar een apart theater. Dit theater werd een paar jaar terug in Rotterdam gesloten, en overgenomen door Pathe Cinema's.
Het is dus geen normale bioscoopzaal binnen Pathé ArenA, maar een vastgeplakte bioscoop eigenlijk.
Het beeld is ten eerste groter, het staat bol, waardoor het meer op je afkomt, daarnaast zijn er tientallen boxen meer aanwezig, het beeld is vele malen zuiverder, zo ook het geluid dus.
Het is een aparte belevenis. Ga maar eens naar het Omniversum, of hoe het ook mag heten. Precies hetzelfde.
Dan is 12 euro echt nog maar een schijntje voor wat je terugkrijgt. |
|
|
  |
 |
Yatin
1e jaars

Verdiend:
51 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 09, 2007 16:03 |
 |
Richard schreef: | Ehm.. is 1 van jullie uberhaupt wel eens in IMAX geweest?
IMAX is geen bioscoop, geen Pathe bioscoop, maar een apart theater. Dit theater werd een paar jaar terug in Rotterdam gesloten, en overgenomen door Pathe Cinema's.
Het is dus geen normale bioscoopzaal binnen Pathé ArenA, maar een vastgeplakte bioscoop eigenlijk.
Het beeld is ten eerste groter, het staat bol, waardoor het meer op je afkomt, daarnaast zijn er tientallen boxen meer aanwezig, het beeld is vele malen zuiverder, zo ook het geluid dus.
Het is een aparte belevenis. Ga maar eens naar het Omniversum, of hoe het ook mag heten. Precies hetzelfde.
Dan is 12 euro echt nog maar een schijntje voor wat je terugkrijgt. |
Oh oke dat wist ik dus niet ,maar bij hp 5 zijn alleen de laatste 20 minuten geconverteerd naar IMAX 3D dus verpest het dan niet je film als je de rest van die periode naar een bol scherm kijkt wat dan niet 3D is? |
|
|
  |
 |
Richard
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
111 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 09, 2007 20:17 |
 |
Yatin schreef: | Oh oke dat wist ik dus niet ,maar bij hp 5 zijn alleen de laatste 20 minuten geconverteerd naar IMAX 3D dus verpest het dan niet je film als je de rest van die periode naar een bol scherm kijkt wat dan niet 3D is? |
Nee. Het iets gebolde scherm geeft meer diepte. Ook bij normale IMAX-speelfilms dus. Zodra het 3D gedeelte in aantocht is, verschijnt er een klein groen brilletje in beeld. Je snapt 'm al: Op dat moment moet je het brilletje op zetten.
Zodra er een rood brilletje knippert, zet je 'm weer af . |
|
|
  |
 |
sorcererke
Dreuzel

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 09, 2007 21:46 |
 |
Oh, dat is echt goe, want er is geen reclame voor die versie en ik wil da zeer graag zien. Ik woon in Lochristi in België en om naar Amsterdam te gaan...das een beetje te ver.
Zou je me een site willen geven waar er meer info staat? (bijv. tickets en speeluren) |
_________________ ''...And either must die at the hand of the other, for neither can live while the other survives...'' |
|
  |
 |
|