Auteur |
Bericht |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 17, 2007 12:53 |
 |
D.perkamentus schreef: | missme98 schreef: | Ik kijk al heel lang uit naar bill en charlie maar nog steeds niet gezien. Wel op dat krantenknipsel van ron in film 3.
SPOILERS! | [selecteer] Echt jammer dat ze niet in film5 voorkomen, nu komen ze er waarschijnlijk helemaal niet meer in [/selecteer] |
|
ja maar als ik die foto nog eens bekijk staat er alleen Charlie die staat helemaal achteraan alleen ik zie niemand die op Bill moet lijken alleen staat er een 2de Percy op maar dan kleiner en dikker  |
Nou dan zou dat hem wel zijn, maar dat kan natuurlijk niet echt. Maar ik denk dat er geen charlie en bill meer in de films gaan voorkomen. Die weerwolf beet in boek6 was nou niet iets wat er perse in moest zitten. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
Shiralee
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 17, 2007 13:10 |
 |
Ik altijd naar Ron, want ik vind hem elke film leuker worden in verschillende opzichten. Daarnaast Fred&George ook, maar ik heb toch voor Ron gekozen omdat ik vanaf film 1 al een beetje een Ronfreak was. Maar Fred&George beginnen ook aardig de goede kant op te gaan bij mij ^^ |
|
|
  |
 |
Addiie
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 17, 2007 13:22 |
 |
Meestal kijk ik bij films alleen maar uit naar Ron en de tweeling, maar tegenwoordig wil ik Charlie nu ook wel eens zien. Hoop wel dat als hij in de komt er leuk uitziet. |
|
  |
 |
riccmaster
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 23, 2007 20:53 |
 |
fred en george is gewoon de beste en de grappigste van ze allemaal gewoon die zijn toch gewoon de beste die zijn gewoon (hoeveel keer heb ik gewoon al gezegt?)ach ja de grappigste hilarische acteurs van ze allemaal |
_________________ weg met de regelsµ |
|
  |
 |
Ballatrix
Dreuzel

Verdiend:
58 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 23, 2007 22:13 |
 |
Fred en George zijn hilarisch. Ik wil alleen ook nog wel wat van Bill en Charlie zien. Bill heeft eenrelatie met fleur en ze gaan trouwen (waarschijnlijk in deel 7) dus dan moet hij er toch wel oin voor komen? Ik hoop van wel. |
 |
Yori87
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
153 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 03, 2007 16:05 |
 |
Ballatrix schreef: | Fred en George zijn hilarisch. Ik wil alleen ook nog wel wat van Bill en Charlie zien. Bill heeft eenrelatie met fleur en ze gaan trouwen (waarschijnlijk in deel 7) dus dan moet hij er toch wel oin voor komen? Ik hoop van wel. |
Ja dat dacht ik dus ook! Ik vewacht wel dat Bill in ieder geval in deel 6 te zien zal zijn. Maar dat is nog even afwachten. Ik heb gestemd op Fred en George, geweldig, zonder hen waren de boeken (en film) minder grappig. |
_________________ "You're a prefect? Oh Ronnie! That's everyone in the family!" "What are Fred and I? Next door neighbours?"
''There's no need to call me 'sir', Professor.''
'But we're not stupid - 'We know we are called Gred and Forge." |
|
  |
 |
Rogue
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 06, 2007 14:03 |
 |
Ik vind bill in de boeken met elk boek leuker worden. Charlie ook maar die zien we niet zo heel veel in de boeken dus dat is dan minder. Heel jammer dat Bill en Charlie niet in de 4e film zaten of in de 5e. Ik hoop dat in elk geval Bill nog wel in de 6e film gaat voorkomen. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
  |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 06, 2007 14:09 |
 |
Voor mij is het geen must dat ze in de laatste twee films voor gaan komen. Ik vind het oké als ze erin zouden zitten, maar ik zou ze denk ik ook niet echt missen als ze er niet in zitten.
Ik heb met beide personages niet zo heel veel (met Bill dan nog iets meer als met Charlie) dus ik zou het persoonlijk geen ramp vinden als ze eruit gelaten worden. |
  |
 |
Rogue
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 06, 2007 18:11 |
 |
Nou ik echt wel, ik zou het echt heel jammer vinden. Vind vooral Bill zo'n gaaf personage.
Het enige goede wat ik kan bedenken als ze er niet in komen te zitten is dat ze me ook niet tegen kunnen vallen als ze er wel in zitten. Ze blijven precies zo als in mijn hoofd. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
  |
 |
Mrs Charlie Weasley
5e jaars

Verdiend:
176 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 30, 2007 22:17 |
 |
ik ben echt benieuwd of Bill nu wel in film 6 terugkomt want anders zal de bruiloft ook wel niet gefilmd worden.
Charlie komt niet meer in de films terug want die heeft een veel te kleine rol in de boeken en in boek 7 komt hij alleen in het begin en het einde heel even voor dus die zal onbekend blijven.
Ik zal eens op zoek gaan naar de foto's die ze van de ( voorlopige ) acteurs hadden.
Bill Weasley ( Richard Fish ):
Charlie Weasley ( Alex Crockford ):
Ik vind Charlie ( Alex ) dus echt een schatje en ziet er wel uit als een Charlie.
Wilma |
_________________ Hij, die in Roemenie met draken werkte,leek qua postuur veel op de tweeling maar was korter en meer gedrongen dan Percy en Ron. Hij had een breed,gemoedelijk,verweerd gezicht, dat zo overdekt was met sproeten dat het leek alsof hij diep gebruind was. HP4 |
|
  |
 |
hermione1000
1e jaars

Verdiend:
39 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 06, 2008 13:53 |
 |
fred & george!