Poll :: Wat is jou favoriete personage? |
Dr. Mark Greene |
|
6% |
[ 2 ] |
Dr. Susan Lewis |
|
3% |
[ 1 ] |
Dr. John Carter |
|
29% |
[ 9 ] |
Dr. Peter Benton |
|
0% |
[ 0 ] |
Dr. Doug Ross |
|
12% |
[ 4 ] |
Dr. Elizabeth Corday |
|
3% |
[ 1 ] |
Headnurse Carol Hathaway |
|
0% |
[ 0 ] |
Nurse/Dr. Abby Lockhart |
|
19% |
[ 6 ] |
Dr. Luka Kovac |
|
16% |
[ 5 ] |
Anders, zet het in een post. |
|
9% |
[ 3 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 31 |
|
Auteur |
Bericht |
DutchHermione
2e jaars

Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 10, 2007 19:52 |
 |
Jeuj ^^ ER-fans ^^
Ik heb ER jaren gevolgd. Ben op een gegeven moment een beetje uitgevlogen door de constante wissels van uitzendtijdstippen en dagen, maar goed: lang leve de DVD's ^^. Ik heb nu seizoen 1 tm 7 op DVD en kan niet wachten op het volgende seizoen.
Ik heb echt meegejankt bij sommige afleveringen...
Zelf vind ik Carter een heel fijn personage, hij is zo heerlijk imperfect mens met zijn fouten, verslavingen en al... en toch soms zo geniaal.. Ik heb zo gejankt om dat seizoen waarin hij en Knight aangevallen worden en hj verslaafd raakt enzo.. tragisch, maar goed gedaan!!
Oh, enne Mark ging ik ook steeds meer van houden...
Tja.. toen kwam Luka . Die afleveringen met hem en die bisschop zijn zo mooi!
Anyway: ik heb dus meerdere favo-karakters, meerdere favo-uitzendingen en blijf gok ik nog een tijdje fannen  |
_________________ Duty? No... I would have you smile again, not grieve for those whose time has come
I do not believe this darkness will endure. |
|
  |
 |
Uchiha Itachi
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 31, 2007 20:31 |
 |
ahum, sorry dat ik dit topic, dat al zo'n half jaar dood is, weer omhoog breng maar ik moet iets vragen..
ik heb alle posts doorgelezen en ik zie dat veel van jullie de dvds hebben.
ik wil zelf de dvds dolgraag hebben maar ik heb geen idee waar ik ze kan kopen =(
ik heb veel gezocht op google enzo maar dat is nogal lastig door het nederlandse woord ''er'' als je begrijpt wat ik bedoel.
dus kan iemand hier alstjeblieft posten waar hij/zij de dvds heeft gekocht, of weet waar ze te koop zijn?
lol ik ben weer een er freak geworden nu nederland 1 en net5 elke dag weer ER uitzenden ^^ |
|
|
  |
 |
|
| |