Auteur |
Bericht |
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 14, 2007 11:03 |
 |
Ik denk ook dat de scene in de film zat om aan het publiek het idee te geven dat Karkarov Harry's naam in de Vuurbeker deed in plaats van Barty Chrouch Junior. Want in het boek dachten ze toch ook dat Karkarov Harry's naam in de Vuurbeker deed ? |
 |
Sweet Ginny
Dreuzel

Verdiend:
21 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 14, 2007 11:49 |
 |
Hier heb ik ook een hele tijd over nagedacht. Misschien wilde Karkarov voorkomen dat er een tweede deelnemer werd geselecteerd voor Zweinstein? |
_________________ R.I.P. Dumbledore |
|
  |
 |
Hermione_Granger<3
6e jaars

Verdiend:
515 Sikkels
Woonplaats: In the house, on the crossing between past and future
|
Geplaatst:
Ma Jul 02, 2007 9:54 |
 |
Het leek gewoon nergens op vind ik. Hiermee wordt Karkarov verdacht gemaakt, maar daar zie ik het nut niet van in... Oké, we weten dat Karkarov ooit een DE was, maar in het boek komt dit fragment zelfs niet eens voor... Ik vond het heel raar om dit te zien, maar het zal er gewoon bijhoren, niet? |
_________________ When we first touched, I felt the magic run trough my veins, but now it's time for us, fans, to begin grieving
We got one thing Voldemort will never have; something that's worth to fight for..
Table tennis is not just a sport, it's a lifestyle |
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 02, 2007 9:55 |
 |
Hermione_Granger<3 schreef: | Het leek gewoon nergens op vind ik. Hiermee wordt Karkarov verdacht gemaakt, maar daar zie ik het nut niet van in... Oké, we weten dat Karkarov ooit een DE was, maar in het boek komt dit fragment zelfs niet eens voor... Ik vond het heel raar om dit te zien, maar het zal er gewoon bijhoren, niet? |
Ja ik denk dat de mensen die de boeken niet lezen, zo op een verkeerd spoor worden gezet. Maar ik vond het ook raar, alsof hij het gedaan had. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
Saaki
1e jaars

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 02, 2007 15:20 |
 |
in het boek word karkarov heel duidelijk verdacht gemaakt, door Sirius bijvoorbeeld. Harry verdenkt hem dan ook echt. ik denk dat de scene daarom in de film zit, karkarov word voor de kijker verdacht gemaakt. |
_________________ *Is nieuw hier* |
|
  |
 |
Hermione_Granger<3
6e jaars

Verdiend:
515 Sikkels
Woonplaats: In the house, on the crossing between past and future
|
Geplaatst:
Ma Jul 02, 2007 15:33 |
 |
Saaki schreef: | in het boek word karkarov heel duidelijk verdacht gemaakt, door Sirius bijvoorbeeld. Harry verdenkt hem dan ook echt. ik denk dat de scene daarom in de film zit, karkarov word voor de kijker verdacht gemaakt. |
Maar waarom laten ze dan ook alleen dat fragment zien, en ook niet het fragment waar Harry en/of Sirius overduidelijke beschuldigingen uiten? Het komt wel kort voor dat Sirius vermeld dat de duivel binnenin zit (daar vermeldt hij Karkarov), maar dat is ook het enige. We hebben nooit een mening gehoord van Harry over Karkarov, en daarom vind ik deze scène overbodig. |
_________________ When we first touched, I felt the magic run trough my veins, but now it's time for us, fans, to begin grieving
We got one thing Voldemort will never have; something that's worth to fight for..
Table tennis is not just a sport, it's a lifestyle |
|
  |
 |
Saaki
1e jaars

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 02, 2007 15:35 |
 |
Nou, ik denk dat ze gewoon even snel hem verdacht wilde maken, en er niet te veel tijd aan besteden, omdat ze dat hele boek in kostbare film tijd moeten maken. |
_________________ *Is nieuw hier* |
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 02, 2007 18:27 |
 |
Hermione_Granger<3 schreef: | Saaki schreef: | in het boek word karkarov heel duidelijk verdacht gemaakt, door Sirius bijvoorbeeld. Harry verdenkt hem dan ook echt. ik denk dat de scene daarom in de film zit, karkarov word voor de kijker verdacht gemaakt. |
Maar waarom laten ze dan ook alleen dat fragment zien, en ook niet het fragment waar Harry en/of Sirius overduidelijke beschuldigingen uiten? Het komt wel kort voor dat Sirius vermeld dat de duivel binnenin zit (daar vermeldt hij Karkarov), maar dat is ook het enige. We hebben nooit een mening gehoord van Harry over Karkarov, en daarom vind ik deze scène overbodig. |
Ja, je vind hem overbodig. Maar ja daar kunnen we nou niks meer aan doen, en het was ook maar een paar seconden die scene. Echt storend vind ik het niet. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
Kelly Griffel
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
242 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 03, 2007 22:14 |
 |
missme98 schreef: | Hermione_Granger<3 schreef: | Saaki schreef: | in het boek word karkarov heel duidelijk verdacht gemaakt, door Sirius bijvoorbeeld. Harry verdenkt hem dan ook echt. ik denk dat de scene daarom in de film zit, karkarov word voor de kijker verdacht gemaakt. |
Ja, je vind hem overbodig. Maar ja daar kunnen we nou niks meer aan doen, en het was ook maar een paar seconden die scene. Echt storend vind ik het niet. |
Ik weet ook niet waarom ze die scene erin hebben gedaan ^^" Het staat niet in het boek, heeft voor de rest geen verdere betekenis voor de film en er is niet eens verder op ingegaan .__. Ik snap het echt niet. Ik had het gesnapt als ze dit hadden gebruikt om duidelijk weer te geven dat Karkarov verantwoordelijk was voor het briefje in de Cup de gooien, maar hier word uiteindelijk niet meer op ingegaan. En op het eind vertelt 'Fake Moody' aka Crouch Jr. dat hij dat deed, zonder iets te zeggen over het eventueel verdacht zijn van Karkarov. Lezers van het boek snappen de scene wel, omdat wij weten wat er nog meer gebeurt. Maar ik vond dat ze deze scene er makkelijk hadden kunnen uitlaten. Geez, soms weten ze niet wat ze wel/niet moeten houden, maar das dan weer mijn mening. |
 |
karinpotter
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 08, 2007 16:57 |
 |
Daar denk ik ook altijd aan als ik de film zie...
Nou Sirius zegt een tijdje na Die scene van Karkarov dat Karkarov een dooddoener is/was, dus ik denk dat ze de mensen willen laten geloven dat Karkarov de naam van Harry in de Vuurbeker heeft gedaan. Zo word het spannender voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben. Ik denk ook dat ze een duidelijk moesten maken dat Karkarov slechts, al vind ik dat niet echt de beste manier. Eigenlijk is het raar dat die scene erin zit... |
|
|
  |
 |
Wizardjuh
7e jaars

Verdiend:
108 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 08, 2007 18:18 |
 |
Waarschijnlijk was het om hen die het boek niet gelezen hebben te laten geloven dat Karkaroff Harry's naam in de beker had gedaan, ja.
Maar dan nog, wat deed Karkaroff daar dan wel? Oud papier verbranden in de beker? |
|
|
  |
 |
Master of Magic
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 08, 2007 20:17 |
 |
Nja, ik vind de scene niet echt nodig. Het is volgens mij bedoeld om mensen te laten denken dat Karkarov Harry's naam in de Vuurbeker heeft gedaan. Om het spannender te maken zeg maar. Aan het eind wordt 't dus duidelijk dat Dwaaloog het heeft gedaan; plots een 'onverwachte' (voor de mensen die het boek niet hebben gelezen) wending. |
 |
ilseee
1e jaars

Verdiend:
5 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 14, 2008 22:18 |
 |
Ze willen ons inderdaad op een dwaalspoor brengen.. In de film is dat veel duidelijker te zien dan in het boek |
|
|
  |
 |
|