Auteur |
Bericht |
zuperzmurfie
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 12, 2004 10:34 |
 |
hey
ik zou graag willen weten waar julle het liefste op reis zouden gaan. I zou graag naar Noorwegen gaan (als ik dat zeg verklaren de meesten mij gek) of naar Amerika ofzo |
|
|
  |
 |
hermelien14
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 12, 2004 11:15 |
 |
ik zou het liefst naar de maladieve eilanden gaan lekker helderbaluwe zee en heel mooi |
|
|
  |
 |
Gael
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 12, 2004 11:30 |
 |
Roemenie!!!!
Mijn favo land is Italie natuurlijk! Ik kom er zo 2 tot 4 weken per vakantie en het is echt mijn lievelingsland! |
|
|
  |
 |
Bella
4e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 12, 2004 11:36 |
 |
Engeland! Alles daar is geweldig! Ik ben er maar 1 keer geweest, maar het is daar gewoon super! Zo veel te zien! En er komen hele leuke mensen vandaan...  |
|
|
  |
 |
Rayna
The Psycho Admin

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 12, 2004 11:37 |
 |
Nou ik heb niet echt een lievelings vakantie land. Maar er zijn wel een paar landen waar ik graag een keer heen wil. Australië, het moet daar echt prachtig zijn, zowel de woestijnen als de groene natuur en stiekum ook om mijn familie daar een keertje op te zoeken.
Egypte zou ik graag ook een keertje willen zien.. tjah, de piramides hea. Maar ik zou ook graag die achteraf straatjes daar eens willen zien. Die lijken me al een heel avontuur op zich.
En dan als laatste Ammie (Amerika) en Mexico (alleen voor Roswell ). Ik vind de hele Amerikaanse cultuur zo ontzettend facinerend. Ik kan ook niet precies zeggen wat ik zo leuk vind, omdat het gewoon ontzettend veel dingen zijn die mij aanspreken.  |
|
|
  |
 |
Prongs
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 12, 2004 11:40 |
 |
Ik ga het liefst naar Indonesië en als we der heen gaan is het meestal in de zomervakantie we gaan dan ongeveer 6 à 7 weken. Het is daar lkkr warm en bijna alle familie van m'n moeders kant woont daar.
Dus dat is wel gezellig .
Maar het eiland Kos is ook heel leuk |
|
|
  |
 |
ikkuh
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 12, 2004 12:34 |
 |
Spanje!
Ik kom daar vaak, bijna ieder jaar. Meestal twee weken, het is altijd lekker gezellig  |
|
|
  |
 |
Little Joanna
2e jaars

Verdiend:
92 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 12, 2004 12:52 |
 |
Mijn favo Vakantieland is:..... Frankrijk
Daar kom ik het liefst, want daar is het meestal warm en ik de taal niet kan spreken is het een uitdaging. |
|
|
  |
 |
Sirius_Black
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
192 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 12, 2004 12:56 |
 |
amerika denk ik, kheb weinig met bush (zeg maar helemaal nix) maar verder is het wel lekker daar. kben er nog niet zo veel geweest though, maar vorig jaar 7 weken zonder ouders. (kzat bij mn familie die daar woont) was echt SUPER! |
|
|
  |
 |
eVoLi
6e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 12, 2004 13:03 |
 |
Liefst wil ik een keer naar Thailand.
Supercultuur enzo, natuur en diertjes ook.
Lekker eten
M'n oom woont daar, dus dan zie ik die ook nog ns
M'n favo land waar ik wel al geweest ben, is Italië.
Weer lekker eten, en vriendelijke mensen en mooie landschappen en goed weer enzo ! |
_________________ Take a walk on the wild side... |
|
  |
 |
Persephone
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 12, 2004 14:13 |
 |
Ik wil naar Japan.
Dan ga ik sushi eten en hete Japanners bekijken. En naar heel veel concerten, heel veel kleren kopen en heel veel cd's en dvd's kopen. Hoe ik dat terug krijg naar Nederland weet ik niet, maar dat komt vast wel goed XD |
|
|
  |
 |
arlena
6e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: There where my bed sleeps, my book reads and my mouth eats . . and my bloody head aches
|
Geplaatst:
Do Aug 12, 2004 15:22 |
 |
Persephone schreef: | hete Japanners bekijken |
Ik heb geen favoriete vakantielanden, aangezien ik nooit echt naar een land ga voor vakantie ... ig, de landen waar ik het liefst kom (desnoods voor vakantie), zijn: South Afrika, New Zealand en Noorwegen ... SA en NZ voor de schoonheid van het land; Noorwegen vooral voor de temp  |
|
|
  |
 |
TheKimKommer
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
527 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 12, 2004 15:37 |
 |
Ik ga nog wel eens naar egypte toe en naar amerika en naar een boel andere dingen:) wil zo veel mogelijk zien van de wereld!
maar van de vakantiedingen waar ik geweest ben staat engeland op 1 omdat ik dara ook het meeste van heb gezien.
en omdat het er ook niet zo belachelijk heet is:)
favo steden;
Londen
Rome
Barcelona:) |
 |
Okidoki
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 12, 2004 16:48 |
 |
Euhm... k Vond eigenlijk alle landen waar ik op vakantie ben geweest leuk/mooi Maar m'n favorieten waren toch wel Engeland, Oostenrijk en Frankrijk... Ik hoop dat ik ooit nog een keertje naar Zuid Afrika kan gaan, dat lijkt me zo'n mooi land! |
|
|
  |
 |
MaanMeisje
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 12, 2004 17:55 |
 |
Vast en zeker Egypte. Ik ben er 1 keer geweest en ben gewoon helemaal verliefd op dat land.
Cultuur,mensen,...
De gids heeft ooit eens gezegd dat als je Egypte 1 keer gezien hebt je altijd blijft terugkomen...
Een waarheid als een koe!?! |
|
|
  |
 |
|