Auteur |
Bericht |
riccmaster
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 27, 2007 20:11 |
|
ik ben nog nooit in een zieknhuis gelegen
ben er wel vaken keren geweest zo erg is het niet maar gelegen dat is nog nooit overkomen
een keer voor controle (een half uur toen ik 3 was)
dus ben een gezond sterk mens!!
@hieronder dan ben ik dan een gelukmens dan ben ik voorzichtig maar de toekomst ligt nog voor mij en wat dat is... |
_________________ weg met de regelsµ
Laatst aangepast door riccmaster op Ma Aug 27, 2007 20:17; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn
Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Ma Aug 27, 2007 20:14 |
|
riccmaster schreef: | ik ben nog nooit in een zieknhuis gelegen
ben er wel vaken keren geweest zo erg is het niet maar gelegen dat is nog nooit overkomen
een keer voor controle (een half uur toen ik 3 was)
dus ben een gezond sterk mens!! |
Dat heeft niks te maken als iemand gezond en sterk is. Als jij een ongeuk krijgt, kan je zo in het ziekenhuis terecht komen. Dan kan je misschien inderdaad een gezond sterk lichaam hebben. Maar dan zal en moet je toch in het ziekenhuis liggen. Hoe sterk je ook kan zijn. |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
|
|
Sabrč
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
819 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 27, 2007 20:18 |
|
Ik heb toen ik geboren werd heel lang in het ziekenhuis gelegen. Mijn voet stond namelijk naar binnengedraaid en dat hebben ze toen operatief weer recht moeten zetten en daardoor heb ik zeker een half jaar met gips gelopen en tot m'n 12e moest ik elk jaar terugkomen voor een controle. |
|
|
Crissy77
5e jaars
Verdiend:
403 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 27, 2007 15:55 |
|
Ik heb 2 x in het ziekenhuis gelegen. Ik was toen 8, en trok een bak kokend water over mijn schoot heen (ik was verkouden en aan het stomen boven zo'n bak ). Auw, als ik er nu nog aan denk.
Iedereen schrok zich dood. Ik had toen ernstige verbrandingen, waar je nu gelukkig niets meer van ziet. Maar toen heb ik bijna een week in het ziekenhuis gelegen.
En een keer zijn mijn amandelen geknipt, maar daar weet ik niks meer van. Ik was toen 2 jaar geloof ik. |
|
|
|
|
Yori87
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
153 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 27, 2007 18:55 |
|
Ik heb als kind wel eens in het ziekenhuis gelegen.
Ik moest een paar keer geopereerd worden omdat ik buisjes in mijn oren kreeg. Echt een operatie van 15 minuten.
Verder had ik dus controle bij de KNO arts en ik heb in het ziekenhuis gewerkt, maar ik blijf er het liefste weg! |
_________________ "You're a prefect? Oh Ronnie! That's everyone in the family!" "What are Fred and I? Next door neighbours?"
''There's no need to call me 'sir', Professor.''
'But we're not stupid - 'We know we are called Gred and Forge." |
|
|
|
Lyz
2e jaars
Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 27, 2007 23:17 |
|
niet ingelegen, wel een paar keer geweest omdat toentertijd mn elleboog heel vaak uit de kom schoot, en dan wilden ze elke x eerst foto's maken voordat ze m in de kom duwden. Een van mn pijnlijkste herinneringen (was echt tussen de 2 en 4 jr)...
tja... ik mag t afkloppen denkk... ik heb elke x geluk in situaties waarbij anderen in t ziekenhuis belanden (denk aan hockeyballen waarbij mn knieschijf verbrijzeld zou moeten zijn, maar gelukkig had ik een hele dikke brace om).
ben wel een paar keer bij een operatie geweest, maargoed, das natuurlijk wat anders. |
|
|
|
|
Omingod
4e jaars
Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 29, 2007 18:16 |
|
Jaa kheb 2 weken in ziekenhuis gelegen omdat ik een long ontsteking had en het was serieus zijden de dokters.
Khad wel veel pijn , maar was leuk in het ziekenhuis |
Dolleman: "Technically it's a ferret." |
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 29, 2007 21:26 |
|
De poll valt me nu voor het eerst op, en hij is ergens best wel opmerkelijk vind ik. Wat zijn er veel mensen die geopereert zijn. Dat had ik nooit verwacht. Ik had in ieder geval niet verwacht dat die optie de eerste plaats zou worden. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
snapes_schatteke
6e jaars
Verdiend:
80 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 30, 2007 2:34 |
|
ik mag binnenkort wer onder t mes
word aan me knien geopereerd |
|
|
|
|
Johan
3e jaars
Verdiend:
37 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 03, 2007 17:54 |
|
Ik heb 1x even in het ziekenhuis gelegen @England toen ik met de voetbal in England geblesseerd raakte. Stukje bot van me heup eraf.
Ik kon me been niet bewegen anders deed het pijn, en moest in rolstoel maar het is nu gelukkig hersteld.
Snapes_Schatteke sterkte, hoop dat je knie weer 100% wordt! |
_________________ Zwadderaar. |
|
|
|
francaatjuh
5e jaars
Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 03, 2007 18:19 |
|
veel sterkte snapes_schatteke!
Ikke ben 1 keer geopereerd en dat was aan mijn neusamandelen toen ik 5 was. Voor de rest (nog) geen operaties gehad.
Ik ben wel vaak bij de EHBO afdeling geweest in het ziekenhuis voor vanalles en nog wat. Van open gehaalde handen tot gekneusde ellebogen en knieen.
Maar ik heb het niet zo op ziekenhuizen. Ik voel me er nooit echt prettig bij. |
|
|
|
|
Johan
3e jaars
Verdiend:
37 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 03, 2007 18:40 |
|
francaatjuh schreef: | veel sterkte snapes_schatteke!
Ikke ben 1 keer geopereerd en dat was aan mijn neusamandelen toen ik 5 was. Voor de rest (nog) geen operaties gehad.
Ik ben wel vaak bij de EHBO afdeling geweest in het ziekenhuis voor vanalles en nog wat. Van open gehaalde handen tot gekneusde ellebogen en knieen.
Maar ik heb het niet zo op ziekenhuizen. Ik voel me er nooit echt prettig bij. |
Ik voel me wel prettig @ziekenhuizen.
1x moesten me buisjes eruit en ik kreeg een spuit!
Ik zei nog van ''Ik blijf gewoon wakker'' BOEM! ik viel achterover en was weer wakker nadat het eruit werdt gehaald. Hahahaha! |
_________________ Zwadderaar. |
|
|
|
Elyn
Hotemetoot
Verdiend:
334 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 29, 2008 12:06 |
|
Woei, ziekenhuizen! Ik ga tegenwoodig een keer per week, maar normaal is het maar een of twee keer per maand. Morgen ga ik en daarna zal er weer wat langere tijd tussen zitten. ^^ Nu moeten jullie niet denken dat ik ernstig ziek ben of zo xD gewoon consultatie. Er zit daar een team van een dokter, psychologe en dietist, en dan ga ik daar praten, he. ^^ Dan krijg ik tips voor gezonder eten [niet dat ik zooo dik ben ^^' ] en ga mijn zelfbeeld een beetje opkrikken bij de psychologe.
Ik heb ook een dagopname gehad, dat was zooo geweldig! [sorry, ik heb iets met ziekenhuizen] Maar dat was ook voor dat team, ze moesten weten hoe snel ik suiker opnam, dus ik moest suikerwater drinken, en dan namen ze elk halfuur bloed af. En ik moest een echo laten... doen, of hoe zeg je dat? Anyway, ik vond het helemaal geweldig. |
_________________ Here I lie, dying
with HPF in one hand
and Edward Cullen in the other. |
|
|
|
Glauces
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 29, 2008 21:10 |
|
Nou, ik ben wel vaak in het ziekenhuis geweest, want vroeger (euh.. nouja, toen ik kleiner was, 7 jaar ofzo) had ik iets met m'n oren waardoor ik niet goed kon hoooreen... dus toen moest ik steeds naar allerlei behandelingen en hebben ze er uiteindelijk buisjes ingeplaatst. Kent iemand dat? Zijn een soort vage kraaltjes Toen mochten m'n oren twee jaar niet nat worden van binnen, dus moest ik steeds een soort klei in als ik ging douchen Bovendien zat ik ook nog op zwemmen, maar dat mocht toen niet meer... maar het is gelukkig wel allemaal goed gekomen! |
|
JustxMe
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 29, 2008 21:53 |
|
Nee, ik heb nog nooit echt in het ziekenhuis gelegen. Jah, om een gebroken voet ofzo maar dat telt niet echt. Geopereerd ben ik nooit en iets anders ook niet. Maar misschien komt daar een verandering in, aangezien ik morgen dus naar het ziekenhuis moet. Naar de Plastische Chirugie en de kans is best groot dat ik dan aan mijn voet geopereerd moet worden. Ik heb daar namelijk een litteken zitten waarvan ik nogal last heb.
Ik ben eigenlijk best bang dat ik geopereerd moet worden, ik hoop echt dat dat niet hoeft. Doordat veel familie van mij in het ziekenhuis heeft gelegen met ziektes heb ik er een kleine trauma van opgelopen en de gedachte daar zelf te liggen is niet echt fijn. Gisteren heb ik er al een paniekaanval door gehad, mijn moeder kwam me toen vertellen dat we woensdag een afspraak hadden. Nu ben ik wel wat rustiger, rustiger dan normaal. De gedachte freak'd me een beetje. Nu maar hopen dat het allemaal voor niets is geweest. |
|
|