Auteur |
Bericht |
Charlie
Oceanic 815 Survivor
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 31, 2007 11:52 |
|
Alweer het elfde topic, hier waren we gebleven:
Addiie schreef: | Naam; fairy_princess. Ik vond je forumnaam altijd al onwijs leuk, dus dat zit wel goed! Alleen jammer dat het geen hoofdletters zijn. ^^ 1.O
Avatar; Dát lijkt me vrij duidelijk, moppie. 2.O
Onderschrift; Dat je trouw bent aan Figgy vond ik leuk om te zien, en verder heb je een leuk tekstje daaronder, dus ja, ook leuk!^^ 1.O
Woonplaats; Whaha xD 1.O
Activiteit; Uh-huh, ik dacht van wel, ja!^^ 1.5
PC-Crea's/Fanart; Als ik het goed heb beide niet ...O.O
Fanfiction/RPG; Van de RPG weet ik niet, maar van je fanfic wel! Ben het ene paar weken geleden gaan lezen, en het is een vrolijk verhaal! 1.5
Nuttigheid; Jawohl, die heb je! 1.O
Foto's; Nog niet gezien, sorry ... O.O
Freakgehalte; Like doh, anders was je hier niet! O.8
Meetings / MSN; Jawohl, MSN heb je. En misschioen ga ik je binnenkort wel toevoegen. ^^ O.7
Dan kom je uit op ... 10.5 WAAAH!! HOOG!^^
Ik heb een fanfic, avatar, woonplaats, onderschrift, freakgehalte, nuttigheid, MSN, blah blah blah ... |
|
|
|
riccmaster
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 31, 2007 15:29 |
|
we zullen eens beginnen als eerste post...
onderschrift:acceptabel het valt mee en is foutloos geschreven [0.5]
fanfic:mooi gedaan! [0.7]
freakgehalte:anders zat ze hier niet als hottemetoot [1.0]
nuttigheid:als lerares valt het mee ze kan nuttig zijn..[0.6]
msn:niet geweten weet het niet echt ken haar email niet [0.0]
4.3 als ik me niet vergis
boven verwachting
|
_________________ weg met de regelsµ |
|
|
|
Nevodeon
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 31, 2007 15:53 |
|
riccmaster
Naam; Euhm.. Geen hoofdletter, nutteloze dubbele letter. Ik vind hem niet leuk, sorry. [0.0]
Icon; Hoewel ik geen fan ben van Gryffindor, vind ik dit een zeer leuke icon. [1.0]
Woonplaats; Spannend. Wel heet though. [0.75]
Onderschrift; Nee, niet leuk, sorry. [0.0]
Activiteit; Ik moet zeggen dat ik je de laatste tijd wel redelijk vaak zie. [1.0]
RPG/Fanfic; Niet gelezen als je die hebt. Ook nog nooit zien RPG'en. [0.0]
Art; Niet gezien. [0.0]
Nuttigheid; Volgens mij niet zo heel positief.. [0,25]
Foto's; Niet gezien. [0.0]
Freakgehalte; Tja, je zit op dit forum. Beetje overbodige vraag. [1.0]
Meetings/MSN; Heb ik je beide niet op. [0.0]
Totaal; 4.0 Redelijk, want erg hoog is het bij mij nooit.
Nevodeon betekend niks, maar is wel mooi. Ik RPG, heb een English Story, geen art, heb heel soms foto's, ben een enorme freak, meet en msn.
Waag het niet om mij onder 5 te geven. |
_________________ My use and value unto you
Are gauged by what you have to do
I mark the hours every one
Nor have I yet outrun the sun
Timeturner. Please take me back to the beginning of HPF. I can't afford losing it.. |
|
|
|
Charlie
Oceanic 815 Survivor
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 31, 2007 16:07 |
|
Naam; Waah. Die naamsverandering mag er zijn. Ik vind Nevodeon tig keren leuker dan D@niël (door het apenstaartje). [1.0]
Icon; Hij is doorzichtig, cool! Ik heb niets met Greyback, dus daar trek ik lekker een kwart punt voor af. [0.75]
Woonplaats; Ken ik niet, maar klinkt eng [0.75]
Onderschrift; Cool, leuke kleuren [1]
Activiteit; Vroeger was je volgens mij nog een stuk actiever, maar ik zie je vaak genoeg posten ja [0.75]
RPG/Fanfic; Jup, en English, dus da's dubbel jup [1]
Art; Niet gezien [0]
Nuttigheid; Zit goed [1]
Foto's; Al gezien ja [1]
Freakgehalte; Zit ook heel goed [1]
Meetings/MSN; MSN [1]
Totaal: 8.50
Ik heb Fan Art, RPG, heb Foto's, MSN en de rest zie je vanzelf wel geloof ik. |
|
|
Sofie
Music Addict
Verdiend:
123 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 01, 2007 10:19 |
|
Naam; Vind ik echt heel mooi. Charlie is sowieso een mooie naam en het is voor jou wel een hippe fandom cross-over denk ik (; I like. [1]
Icon; Nogal saai, en ik heb niks met Arthur.. maar past wel mooi bij je postkleur [o.5]
Woonplaats; Beetje cliché hè (; [o.3]
Onderschrift; Valt wel mee, maar ik vind de kleuren zo raar. Nouja. [o.4]
Activiteit; Totally, en je hebt heel veel sikkels o0 [1]
RPG/Fanfic; Oui, RPG, maar niet zo vaak geloof ik [o.5]
Art; Die is mooi, leuke stijl [1]
Nuttigheid; Zit goed [1]
Foto's; Lol, die vreemde [a] [o.8]
Freakgehalte; Zit ook heel goed [1]
Meetings/MSN; MSN [1]
Totaal: 8.5o geloof ik [a]
Mijn nickname is mijn naam, mijn icon is homemade (ook de foto's zelfgemaakt), mijn woonplaats is eh geen idee xD, onderschrift is uit een heel lief liedje, ik RPG en doe mee aan de fan fic challs, ik heb pc-crea gehad en doe nog mee aan de challs, heb al Ă©Ă©n keer foto's gepost en heb twee keer geminimeet & mensen op msn =D |
|
|
|
Neville
Grote Zaal Hoofdmonitor
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 01, 2007 10:39 |
|
Naam: Origineel bedacht, waar komt die inspi vandaan? [a] Anyway, hij staat gewoon mooi, lekker kort, een hoofdlettert aan het begin. [1]
Icon; De tekst is mooi, en de plaatjes leuk erbij gevonden. Maar ik ben er niet zo kapot van. [0.7]
Woonplaats: Nogal een trip, hè? Maar ik vind steden in je woonplaats altijd wel leuk.[0.7]
Onderschrift: Hey There Dalilah, right? [1]
Activiteit: Dat zit wel goed. ^^ [1]
RPG/Fanfic: RPG zeker. ^^ En blijkbaar doe je ook aan de FFC, dus dat geeft weer een boost. [0.6]
Art: Tenzij je over onvermoede tekentalenten beschikt... [0]
Nuttigheid: Zit goed [1]
Foto's: De poster op mijn kamer hangt er nog [0.8]
Freakgehalte: Die opgave bij de quiz gaat je punten kosten. ^^ [0,8]
Meetings/MSN: Weet je... volgens mij heb ik je op MSN =O [1]
Totaal: 8,0!
Ik RPG, heb een crea-topic, doe mee aan de crea-challs, leidt de quiz, geef les en volg lessen. En natuurlijk de standaard-uitrusting: icon, onderschrift, foto's gepost, enz. Good luck. [a] |
_________________ ~ the End of the Beginning |
|
|
|
Bellatrix Lestrange
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
354 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 01, 2007 21:31 |
|
Naam: Ik heb niet al te veel met Neville per se, maar ben voor mensen met character-names [a][1]
Icon; Vind het een erg mooi plaatje... Heb niet veel van je werk gezien, maar volgens mij is dit wel je eigen stijl, hè? Ik vind hem mooi [1]
Woonplaats: Nja, ze zullen wel een manor hebben, hè? Niet dat mijn woonplaats veel origineler hebben, maar ik had eigenlijk toch wel een originelere verwacht... [0.5]
Onderschrift: Tja, lekker duidelijk, hè? Kleuren passen goed bij post-colour en avvie. =) Alleen jammer van het "list"-tagje... [0.7]
Activiteit: Super ^^ [1]
RPG/Fanfic: Ik geloof je op je woord [a] [0.7]
Art: Volgens mij niet...[0]
Nuttigheid: Goed, volgens mij [1]
Foto's: Ook hier geloof ik je weer [0.7]
Freakgehalte: Denk dat dat wel goed zit [a] [1]
Meetings/MSN: Volgens mij niet...[0]
Da's volgens mij een... 7.6 [a]
Heb geen foto's, msn, of art... heb wel een Fanfic, doe mee aan NL fanfic challenge, pc-crea (en challenge), en het standaard grut
Toelichting onderschrift: stukje uit Kate Bush's "Wuthering Heights", met 'Voldemort' in plaats van 'Heathcliff' [a] |
and the world...
We Love You <3
Bellatrix Lestrange Slytherin van November |
|
|
|
Perijn
Marauder
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 14, 2007 10:22 |
|
Naam; Bellatrix Lestrange. Ik vind Engelse namen wat minder, maar het klinkt wel goed en met hoofdletters:D ^^ 0.8
Avatar; Mooie avatar van Bellatrix, jammer dat er op geschreven is . 1.5
Onderschrift; Leuk dat je net zoveel van Voldemort houd als de Bellatrix uit de boeken, en nog met een oproep voor de SGLRC, fantastisch 1.O
Woonplaats; Waar zit je op dit moment??? Zeker op de vlucht voor de Schouwers?? 0.7
Activiteit; Hier hoef ik geen woord aan vuil te maken met gemiddeld 7,5 berichten per dag!^^ 2.0
PC-Crea's/Fanart; De avatars die maakt zijn mooi, maar de andere crea's vind ik veel minder. 1.0
Fanfiction/RPG; Fanfiction zie ik zo snel alleen een one-shot over sneep, ben niet echt een van van Sneepverhalen 0.5
Nuttigheid;Van de aantal pagina's van al jouw berichten zie ik dat je vaak hier in Webspelletjes bezig ben, maar er zitten ook wel nuttige topics tussen 0.5
Foto's; Nog niet gezien, sorry ... 0.0
Freakgehalte; Lijk me wel als je hier zit en al post in Boek 7 board! 0.8
Meetings / MSN; Volgens mij ben je nog nooit op een meeting geweest, in iedergeval niet waar ik bij was. Ik heb je ook niet op MSN, dus dat weet ik niet ^^ 0.0
Een 8,8. Niet slecht volgens mij! |
_________________ 01-06-2003 ~ 31-12-2008
"The Light shine on you, and the Creator shelter you. The last embrace of the mother welcome you home." |
|
|
|
Ailey
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
577 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 05, 2007 18:04 |
|
Sirius Zwarts
Naam Nou een Harry Potter personage dus dat is wel leuk. Hij is niet heel origineel, maar best oke. [0.7]
Onderschrift het eerste heb ik echt geen idee waar het over gaat. Tweede van Relieken des Doods is altijd duidelijk natuurlijk :') en aftellen in je onderschrift is hip. [0.5]
Woonplaats heb ik die niet al eens eerder gezien? volgens mij wel. Maar toch best leuk want de chat is leuk. [0.6]
Activiteit ik zie je regelmatig dus dat zit wel goed ^^ [1]
PC-Crea/fanArt Geen art gezien, zo snel ook geen crea's gezien. [0.1]
RPG/Fic Volgens mij wel RPG, Fics weet ik niet. [0.5]
Nuttigheid dacht het wel [1]
Foto's Geen idee. Het zou best kunnen. [0.3]
Freakgehalte Lijkt me hoog, anders zit je hier niet :') [1]
Meetings/MSN Je hebt vast wel msn en ik weet niet of je gemeet hebt, vast ook wel. [0.6]
Dat maakt een 7.3 - uitstekende score, toch? ^^
Mag ik ook een bonuspunt(je) geven voor rank? Want ik vind die rank toch echt wel super mooi. Muh, ik geef gewoon 0.7 erbij [a]
Dus dan kom je op een 8 : D |
|
|
Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 06, 2007 22:20 |
|
Ailey
Naam: Ik weet eigelijk niet waarom je die nickname hebt, maar it's fine. Lief. [0.6]
Icon: Die is me al opgevallen, ja. Ik vind dat hij aangenaam kijkt. Nice. [0.8]
Woonplaats: Schattig en poetic, maar... hm, ben er niet helemaal gek van. [0.6]
Activiteit: Jups, is wel goed hoor. [1]
Onderschrift: Rooney!! <3 Ik ben lekker naar het concert geweest, en ze waren zo gaafig. <3 A friend of Rooney's a friend of mine. [1]
RPG/Fanfic: ''Murder...'' en ''BB''. Dat zijn twee hele populaire. Doe je goed! [1]
Crea / Art: Niks gezien, misschien gemist?[0]
Nuttigheid: Natuurlijk. [1]
Foto's: Niet gezien, maar je hebt ze vast wel eens gepost
Freakgehalte: Dat je hier zit geeft al aan dat je een freak bent. Natuurlijk zijn we freaks. {a} [1]
Meetings/MSN: Ik geloof van niet. [0]
Cijfer: 7
Ik organiseer de EPC, RPG, ik meet graag en post graag foto's en heb arts gehad. |
_________________ I LOVE HPF |
|
|
|
Josse
Heksenleider 2e klas
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 07, 2007 13:41 |
|
Ploooot <3
Naam: yeah : D Ik vind m leuk (a) Hij is een beetje lang, maar hij is lief en het is Hermione, Hermione is leuk (a) [1]
Icon: dat zal wel aan mij liggen maar die vat ik niet compleet. ^^ Maar ik vind m niet stom, irritant, hij glittert niet, beweegt niet te snel, heeft geen stomme teksten of is niet pixelig. Eigenlijk issiej gewoon goed XD [1] Oja, enne, ik wacht op Amy (a)
Woonplaats: nice (: hij past, in tegenstelling tot mijn woonplaats ^^ [1]
Activiteit: okay, hier krijg je van mij 10 punten. Je hebt de poetry contest, je RPGt je blauw, en je minimeet door heel de Benelux ^^ Oja, en je post natuurlijk vaak XD [1]
Onderschrift: subtiliteit is waaay 2001 :o Gewon normaal, ik heb liever een lyric denk ik (a) [0,5]
RPG/Fanfic: okay, je RPG't je dus helemaal lazerus, dus dit is een beetje een nutteloos punt ^^ [1]
Crea / Art: pff, je zegt van wel XD Ik heb het zelf niet gezien, maar je bent wel crea, dus ik vind dat je toch gewoon een volwaardig punt krijgt XD [1]
Nuttigheid: wat is de EPC zonder jou? :o We need you!!! [1] Enne, je spamt ook niet (veel) geloof ik XD Dat is een pluspunt XD
Foto's: jaaaaaaa <3 En ook van je ĂĽberhippe shirtje (wat ik al op msn had gezien maar goed XD)
Freakgehalte: je praat niet over acteurs alsof ze de personages zijn, je praat niet in vervloekingen, maar je bent hier wel actief. Goed dus. Niet gefreakt, gewoon goed ^^ [1]
Meetings/MSN: yeah Plot meet en Plot msnt. Wat wil een mens nog meer : D [1]
Cijfer: 9,5 ^^
Ik heb een fanfic en oneshots, heb een PC-crea-topic, heb een tijdje getekent, post zo nu en dan een foto (heb er nooit veel XD) heb *schaam*schaam* 70 HPF-ers op mijn msn en ben (sinds een paar maanden) een actieve meeter. ^^ |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
|
|
Moonslave
Schoolkampioen
Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 07, 2007 15:16 |
|
Naam: Leuke naam. ^^ Het is je eigen naam (of toch een deel ervan), maar aangezien je een leuke naam hebt is je nick dus origineel [1]
Icon: Super gewoonweg Draco/Harry op een lieve manier ^^ [1]
Woonplaats: Back to black... Als dat naar de cd van Amy Winehouse verwijst, vind ik hem wel leuk, omdat Winehouse wel cool is. Maar ik vind hem niet zo geweldig (de cd en de woonplaats) [0.6]
Activiteit: Je bent afschrikwekkend actief. In elk topic kom je je bijna wel tegen. En Zwadderich is je dankbaar om je activiteit! [1]
Onderschrift: Vind hem wel leuk, maar ik ken liedje niet, dus geef ik je niet het maximum [0.4]
RPG/Fanfic: Je hebt een superleuke fanfic, en je bent ook lekker actief in de leerlingenkamer. Verder heb ik je echter nog niet echt in een RPG gezien... [0.6]
Crea / Art: Crea heb je, en ik vind het superleuke dingetjes ^^ Ik ben je ook dankbaar voor mijn coole banner Tekeningen heb ik nog niet van je gezien... [0.5]
Nuttigheid: Zeer nuttig. Zonder jou was Zwadderich heel wat onactiever. Je komt ook altijd met leuke, originele ideeën [1]
Foto's: Vooral in het meeting board zijn er veel foto's van jou te vinden, en in het jaarboek. Genoeg dus [1]
Freakgehalte: Best wel groot, als je op de eerste de beste trein die je opstapt al meteen een Snape tegenkomt xD En je Draco/Harry obsessie is ook wel freaky. [1]
Meetings/MSN: Ik heb je al Ă©Ă©n keer gemeet en dat was zeer leuk Ik heb je ook op msn. [1]
Cijfer: 9.1. Niet slecht
Ik ben aan het schrijven aan een fanfic, maar heb het nog niet hier gepost, ik heb wel al one-shots gepost. Ik doe regelmatig mee aan mass-msngesprekken en ik ben al een keer meegegaan naar de Middelburg meeting. Ik heb ook al een paar keer foto's geplaatst, nu juist trouwens opnieuw En ow, ik doe mee aan verschillende RPG's. |
|
|
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 07, 2007 16:04 |
|
Naam: Op zich wel leuk , maar niet helemaal gewedig vind ik^^ [0.6]
Icon: Jaaa. Mooi <33 [1.0]
Acitviteit: Je bent best wel erg actief xD [1.0]
Onderrschrift: Vind ik mooi [1.0]
RPG/Fanfic: Dat zit wel goed, denk ik zo [1.0]
Nuttigheid: [/b[ Dat dacht ik wel ^^ [1.0]
[b]Foto's : Ja, heb ik gezien^^ [1.0]
Freakgehalte: Ja, zeker xD [1.0]
Meetings/MSN: Ja, ik heb je op msn [1.0]
Ow, een 9.0.
Hoooog xD
Ik heb 2 one-shots geplaatst ik heb een pc-crea topic. Ik ben nogal actierf^^ Ik heb ongeveer 20 mensen op MSN en mijn foto staat in het slyth jaarboek. |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
|
|
Vivica
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 10, 2007 0:06 |
|
Naam: klink vrolijk, heeft nog wat met HP te maken, de volle punt. (1)
Icon: Een Avatar Avatar, toch? Ik heb het niet zo erg op Avatar…, maar hijis wel mooi dus (0,6)
Acitviteit: Hoog! (1)
Onderrschrift: Slyth van de maand? En een liedjes achtig iets en likjes binnen HPF (1)
RPG/Fanfic: lijkt me wel, in ieder geval de fics xD (0,9)
Nuttigheid: Misschien niet die voorbeeldposter, maar wel een gezelloige poster (0,
Foto's : Tja, in het slyth board kan ik niet komen he ^^ (0,5)
Freakgehalte: groot xD (1)
Meetings/MSN: Ik heb je op Msn, en dara ben je erg gezellig xD (1)
En dat komt op een…. 8,4.
En ja, ik weet het, mijn activiteit is gecentreerd in ravenklauw, ik heb al tijden geen foto’s geplaatst (ga ik maar doen an xD) ik Rpg/crea al een tijd niet, maar mass en chat wel xD |
_________________ Change is inevitable, and so are endings.
May the forces of evil become confused on the way to your house - George Carlin
Ravenclaw |
|
|
|
Bellatrix_Zwarts
6e jaars
Verdiend:
784 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 15, 2007 22:23 |
|
Naam: Een afleiding vn Victor(overwinnaar in het latijn), leuk gevonden! (1)
Icon: Promoot Ravenclauw:D Maar is wel leuk! (0,9)
Acitviteit: Aangezien Klasseoudste.. (1)
Onderrschrift: Niet zo origineel.. (0,5)
RPG/Fanfic: Volgens jezelf niet veel meer! (0,5)
Nuttigheid: Aangezien terug Klasseoudste.. (1)
Foto's : In het Ravenclauw board kan ik niet komen.. (0,5) Freakgehalte: Net zoals iedereen hier GROOT waarschijnlijk (1)
Meetings/MSN: Ik ken je op geen beiden. (0,5)
En dat komt op een: 7,2
Een mooie score:D |
Okay, perhaps we don't win each game,
But we don't hide in shame.
It's time for some Slythpride! |
|
|
|
|
|