Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Geen tv kijken? waarom niet? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Skywalker
Oude Forumnaam: Jihy Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 240 Sikkels

Skywalker is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Dec 25, 2006 15:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

TV... Ik heb wel tijden waarin ik TV wíl kijken, maar het niet kán. Als ik bijvoorbeeld teveel huiswerk heb ofzoiets. Of soms heb ik gewoon geen zin. ^^'

Van Maandag t/m Vrijdag ben ik wel geïntresseerd in de TV vanaf 17:45. Dan is het dus de bedoeling dat ik 'The Box' aanzet, en The Frensh Prince of Bell Air kijk. Daarop volgt South Park. Als ik dat heb gezien, zap ik naar rtl5, en volg ik daar alle komedie's tot 20:00. Om 20:00 kijk ik dan GTST tot 20:30, en dan hangt het er vanaf welke dag het is. Als het donderdag is, ga ik naar rtl5 voor CSI:NY en dan Prison Break (House neem ik ondertussen op). En na Prison Break om 22:30 ongeveer, kijk ik de opgenomen House ep ^^.

Dit is voor mij ook de ideale manier om te leren. Want leren doe ik in de reclame's van al die series. Handig, toch? Ja dus. Maar leren achter de computer kan ook. Die komedies kijk ik bij lange niet altijd, maar series zoals CSI:NY, House, Prison Break enz. móét ik volgen.

Kortom; Ik kijk niet echt teveel TV, maar ook niet weinig.

I've got a thousand opinions and not the time to explain

Profiel bekijkenStuur privébericht
Strider
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 657 Sikkels

Strider is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Dec 26, 2006 22:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben zelf echt geen tv kijker, ik volg geen series (LOST is een uitzondering Very Happy ) en ik kijk vooral films en af en toe muziekzenders, ik heb het er gewoon te druk voor met mijn opleiding en bijvoorbeeld HPF. Van de films kijken ben ik heel erg fan maar verder kijk ik niet echt naar iets op tv

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 1066 Sikkels

child of the other side is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Dec 26, 2006 23:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik kijk ook bijna geen tv. Soms heeft iemand anders wat aanstaan en dan kijk ik voor de 'lol' wel eens mee, maar meestal niet.

Wel kijk ik vaak met een half oog. Onze computer staat namelijk in de huiskamer, op zo'n vier meter afstand van de tv, dus als ik achter de computer zit (bivakkeer) dan kan ik altijd gezellig meekijken.

Het enige wat ik op tv keek waren Lost en de Lama's. Helaas zijn die beide afgelopen, dus nu kijk ik soms nog naar een flim maar voor de rest staat de tv voor mij uit.

someday it will kill you too
DutchHermione
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 27 Sikkels

DutchHermione is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Jan 10, 2007 20:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik kijk weinig tv eigenlijk. Ik heb wel programma's die ik graag wil zien of series die ik graag wil volgen, maar dat lukt meestal niet. Ik heb geen eigen tv, we hebben 2 tv's in huis voor 7 mensen... en tja, ik ben niet de hardste doordrammer qua tv, omdat ik net zo lief achter de laptop op mijn kamertje zit.
Als ik zelf tv zou hebben zou ik wel meer kijken denk ik, ik zie graag dingen als CSI's, House, ER enzo, maar jah..
Ik kijk bepaalde dingen via internet en DVdboxen met series zijn helemaal iets voor mij Angel

I do not believe this darkness will endure.
Josse
Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas

Verdiend: 0 Sikkels

Josse is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jan 11, 2007 15:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

Heej mensen,

Ik dacht dus altijd dat ik veel tv kijk (vind ik overigens nog steeds) maar verhoudingsgewijs is het blijkbaar niet zo veel.
Ik volg eigelijk maar één serie, Grey's anatomy, en soms kijk ik dan daarna America's Next Top Model.
En ik kijk wel het journaal, maar ook niet zo veel. (Ik lees liever de kranten, we hebben het NRC en de Volkskrant.)
Soms, als ik een aankondiging zie van een programma wat ik ken kijk ik dat wel, bijvoorbeeld gister Shameless. Maar ik kijk niet meer dan een uurtje per dag, en bepaald dagen helemaal niet. (Maandag is soms een uitzondering met GA en ANTM.)

Ik moet er wel bij zeggen dat ik veel op internet zit. Dat probeer ik terug te dringen mar met een laptop op mijn kamer is de verleiding groot...
Maar ik doe mijn best, ik lees liever boeken. Smile

xox Josse.

The show must go on my moonlight

MiYuvi
Choco
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 70 Sikkels

Choco is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Jan 11, 2007 16:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

Vroeger keek ik wel vaker tv dan nu

Maar de laatste tijd vind ik het weer steeds leuker worden, weet niet waarom en ik computer een stuk minder.
Maar er zijn wel vaak stomme programma's op tv!
Op maandag zijn er vaak leuke programma's, en soms donderdag ofzo.

Elyn
Oude Forumnaam: Dark_angel Hotemetoot
Hotemetoot

Verdiend: 334 Sikkels

Elyn is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jan 11, 2007 21:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

past dit eigelijk niet bij overige-serieus?

anyhow... ik kijk steeds minder tv, het enige wat ik kijk is Grey's Anatomy en heel soms Friends. en als er een goede film op is... verder alleen als ik mij echt, echt verveel. ik wil meer actiever bezig zijn, zoals pc of ps2, daar heb je tenminste nog iets om handen.

Hermione
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 298 Sikkels

Hermione is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Feb 12, 2007 19:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik kijk niet vaak TV. PC is dan toch nog interessanter en leuker. ^^'
Vroeger, 7-9 jaar keek ik echt wel véél TV, stond ik in het weekend altijd om zeven uur op om mijn favoriete programma niet te missen. Ik heb zo de indruk dat TV vooral wordt gekeken door kleine kinderen, of mensen die een soap volgen. Ik kijk in de week niet vaak TV, alleen op vrijdag of zaterdag óf zondag.
In het weekend dus. Op televisie is niet vaak iets interessants, en zeker niet wanneer ik tijd heb om te kijken.
Soaps ofzo vind ik echt nogal idioot, vooral als het dramagehalte hoog ligt. Razz
Nee, TV is niet (meer) aan mij besteed.

[Soms kijk ik wel eens naar het nieuws]

1e jaars
1e jaars

Verdiend: 72 Sikkels

Lily Potter is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Feb 12, 2007 19:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

Okee .. ik kijk heel soms tv Wink
[ als me broertje weg is ofzo ]
anders zie je heel de tijd van die rare tekenfilms te kijken Rolling Eyes

eigelijk wel raar vroeger keek ik haast heel de dag tv Razz
maar nu zit ik sneller achter de pc dan achter de tv Wink

Love Lily Potter Rolling Eyes

Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Rayatje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Feb 12, 2007 20:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik wil wel televisie zien, maar ik vind nooit de tijd ervoor. Ik zie amper televisie. Soms kijk ik eens The Simpons en Friends, maar dat hangt van mijn leerschema af. Ik hou ook wel van eens een film op vrijdag- of zaterdagavond te zien maar anders niet. Ik & Nikita, een vriendin, hebben het geluk dezelfde smaak van programma's te hebben. Zij download ze voor haarzelf en daarna mag ik ze lenen voor op mijn computer te zien. Maar ik ben niet echt een voor-de-buis-hangend-mens. ^^

Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Sep 01, 2007 11:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik kijk tegenwoordig ook helemaal geen tv meer. Ik zet het nog aan op de donderdagavond voor Heroes. En soms als mijn vader achter de computer zit en dan kan ik in mijn kamer tv kijken. Maar dat komt ook bijna niet voor.

Ik ga denk ik voornamelijk na vandaag minder tv kijken. Het is 1 september en ze hebben MTV eraf gegooit. En dat was zo'n beetje de enige zender waar ik naar keek. En dat hele Comedy Central/Nickelodeon boeit mij niet. Ik vind internet ook leuker en boeiender dan een tv.

Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 333 Sikkels

missme98 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Sep 01, 2007 12:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik kijke heel veel tv. Maar vooral op vaste tijden. Om half6 ally mc beal en daarna nog een stukje charmed. Dan om 19:00 friends, daarna sex and the city. En dan op maandag ugly betty, dinsdag desperate housewives. En vrijdag de lama's. Maar ik zit ook veel op de computer en ik lees veel.

Mijn mega spoiler fanfic!
Miss_Slytherin
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 230 Sikkels

Miss_Slytherin is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Sep 01, 2007 12:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik kijk ook redelijk veel tv (de tv staat hier sowieso bijna altijd aan Surprised)
Sowieso 's avonds kijk ik wel tv, anders is het ook zo ongezellig als ik de heletijd boven achter de pc blijf zitten Razz Maar eigenlijk is er geen enkel programma wat ik echt volg...

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp