Auteur |
Bericht |
The lady of the lake
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 23, 2006 12:53 |
|
Betareader/fanficschrijver: Ik zoek een Betareader
Leeftijd: 16
Aantal uren per week op Forum: vaak om de dag, soms elke dag, 5 tot 10 minuten. Ik post om de drie á vier dagen.
Verhaal: The life and love of lili and Draco
Groetjes
The lady of the lake
Ik heb nu al een beta-reader! |
_________________ Roses are red, violents blue, sugar is sweet and so are you! |
|
|
|
lieske90
7e jaars
Verdiend:
117 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 29, 2006 13:41 |
|
Beta-reader/Fanfic-schrijver: Beta-reader (ik heb trouwens nog nooit gebeta-read , maar qua Nederlands zit het wel goed^^)
Leeftijd: 16 jaar
Aantal uren per week op forum: Weet ik niet precies, maar ik ben meestal elke dag wel even op het HP-forum.
Eventuele al geschreven fanfics: Geen, maar ik lees ze wel graag, hoor
EDIT: Ik read al een verhaal |
Laatst aangepast door lieske90 op Zo Dec 31, 2006 15:00; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Lily_flower
1e jaars
Verdiend:
62 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 29, 2006 14:14 |
|
Betareader/fanficschrijver: Ik zoek een Beta-reader
Leeftijd: Het liefst iemand die ouder is dan 16 jaar!!
Aantal uren per week op Forum: Ik zit elke dag wel 1 á 2 uur op het harrypotterforum..
Verhaal: A New Year Complete Whit New Feelings (L&J)
Ik wil graag een beta-reader die ervoor kan zorgen dat ik twee maal per week kan posten, dus als je al weet dat je dat niet kan halen in verband met school/werk, dan kun je beter niet reageren..
En ik wil ook iemand die het met plezier doet!! Ik hoop dat iemand geintereseerd is!!
Groetjes,
Lily_flower |
_________________ ;Emerald Eyes!
My daddy always said; 'When a boy doesn't like you, he's gay!' |
|
|
|
Catharina
1e jaars
Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 30, 2006 23:00 |
|
Ik denk dat het de meeste al was opgevallen dat ik aan dit topic nog maar weinig doe. Maar om het even voor iedereen duidelijk te maken post ik het maar even. Dat 'koppelen' werkt gewoon niet, nou, in ieder geval niet als ik het doe. En meestal zijn er meer mensen die zich aanmelden als beta-reader dan als schrijver. Misschien wil iemand anders verder gaan, of gewoon dit topic laten zoals het nu is, het maakt mij niet uit. Het lijkt mij nog steeds het beste als er net zoals bij de engelse fanfictions een sticky van wordt gemaakt en iedereen het zelf regelt, maar zie maar. Het beste met het zoeken naar een beta-reader of schrijver.
Catherina. |
_________________ ...To choose between what is right and what is easy. |
|
|
|
JustxMe
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 30, 2007 12:42 |
|
Beta-reader/Fanfic-schrijver: Fanfic schrijfster :')
Leeftijd: 14 jaar, en het maakt mij neit uit hoe oud de beta-reader is. Als die maar een goeie woorden schat heeft ^^
Aantal uren per week op forum: Per week word lastig schatten. Maar ik zit zowieso iedere dag wel een half uurtje of langer op Hpf.
Eventuele al geschreven fanfics: Nope. Door het geweldigde knopje 'delete' heb ik al mijn vorgie verhalen in vergetelheid gestuurd.
Mijn verhaal die ik wil laten betareaden is 'Her eyes'. Ik heb kritiek gehad op mijn spelling die niet te best is. En ik zoek dus iemand die het voor mij wil controleren :')
Edit: Ik heb al een betareader, negeer deze dus maar |
Laatst aangepast door JustxMe op Za Sep 01, 2007 13:29; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
lynneke
Dreuzel
Verdiend:
57 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 30, 2007 13:30 |
|
Beta-reader/Fanfic-schrijver: Beta-reader
Leeftijd: (Om ervoor te zorgen dat we geen 19 jarige schrijver aan een 10 jarige reader koppelen, dit is namelijk niet te doen ivm woordenschat en schrijfstijl/ervaring) Ik ben 16.
Aantal uren per week op forum: (handig om dit op elkaar aan te passen, anders zit een schrijver weken op zijn reader te wachten) Ik zit bijna een hele dag op deze site als ik geen school heb zoals nu en als ik niets anders te doen heb.
Eventuele al geschreven fanfics: (voor readers en schrijvers, dit is om ervoor te zorgen dat readers er niet alsnog veel fouten in laten zitten, omdat ze zelf niet goed weten hoe ze moeten schrijven met leestekens ed!) Zelf het ik nog geen verhaal geschreven, ik lees gewoon liever. Soms is de tekst natuurlijk moeilijk te begrijpen door fouten en geen leesteken maar ik probeer het altijd wel te ontcijferen. |
_________________ In een land hier ver vandaan, leef ik in een heel eigen wereld die ik zelf heb gecreërd en altijd zal vereren. |
|
|
|
Vivian.
Huffelpuf Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 17, 2007 17:41 |
|
*Grote Kick*
Beta-reader/Fanfic-schrijver: Fanfic-schrijver
Schrijven:
Ik ben op zoek naar iemand die slordigheidsfoutjes eruit pikt en me kan helpen met de stijl en opmaak van het verhaal. Wie me wil helpen moet geen bezwaar hebben tegen spoilers. Als je wil betareaden mag me een PB sturen. Mijn fanfics staan nog niet online, omdat van de 1 net de verhaallijn rond is en de ander erg lijkt op mijn Challenge-inzending, waardoor je direct weet dat ik het ben en het dus niet meer onpartijdig is.
Leeftijd: Ik ben 18.
Aantal uren per week op forum: minstens 2 uur per week (15 minuten per schooldag)
Eventuele al geschreven fanfics: Ik doe mee met de Fanfiction Challenge van deze maand. Qua spelling en grammatica zit het wel goed. |
Laatst aangepast door Vivian. op Ma Aug 20, 2007 11:28; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Kirstenxx
4e jaars
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 17, 2007 19:22 |
|
Beta-reader/Fanfic-schrijver: Beta-reader
Leeftijd: 14
Aantal uren per week op forum: Tijdens de vakantie wel veel, met school wat minder.
Eventuele al geschreven fanfics: Ik heb nog niet echt lange fanfics geschreven, maar een paar kleine over andere onderwerpen dan HP. Maar ik lees ontzettend veel en weet dus wel wat van spelfouten enzo. |
|
|
|
|
magical
6e jaars
Verdiend:
293 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 17, 2007 20:04 |
|
Beta-reader/Fanfic-schrijver: Ik zoek een beta voor men one-shots.
leeftijd: 16
Aantal uren per week op het forum: toch een genoeg aantal uren.
Verhaal: Magical's One-Shots. |
_________________ ♥ Shé's A Maniac, Maniac On The Floor And Shé's Dancing Like Shé's Never Done Before ♥
|
|
|
|
miss louise
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
178 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 20, 2007 9:45 |
|
Beta-reader/Fanfic-schrijver: Fanfic-schrijver
Leeftijd: 15 jaar
Aantal uren per week op forum: Het aantal uren kan ik niet echt beschrijven. Maar mijn beta-reader moet wel actief zijn. Ik post namelijk minstens één keer per dag. Op sommige momenten kan ik ook zelf wel readen. Maar ik heb meestal geen zin om mijn fic te herlezen.
Eventuele al geschreven fanfics: Hermelien Griffel: Grootste vijand of Grootste liefde? Dit is mijn eerste fanfic die ik hier schrijf, maar volgens mij heb ik al een redelijk gevorderde schrijfstijl.
Stuur me even een persoonlijk berichtje als je mijn beta-reader wilt zijn . |
_________________ Honden hebben een baas, katten hebben personeel |
|
|
|
Kersje*
2e jaars
Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 31, 2007 17:07 |
|
Beta-reader/Fanfic-schrijver: beta-reader
Leeftijd: 14 jaar!
Aantal uren per week op forum: ik kom elke dag wel even kijken of er iets nieuws is
Eventuele al geschreven fanfics: ik ben nu bezig met een verhaal samen met *Kira* dat binnenkort wel op het forum komt. |
_________________ 'They're coming.' |
|
|
|
miss_annelon
Dreuzel
Verdiend:
38 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 01, 2007 10:59 |
|
Beta-reader/Fanfic-schrijver: ik wil me aanmelden voor Fanfic-schrijver.
Leeftijd: 14 bijna 15
aantal uren per week op forum: iedere dag wel 10 min. in het weekend wel meer.
Eventuele al geschreven fanfics: ik ben op het moment bezig met een verhaal over Lily James Ron en Audrey (= zelf verzonnen karacter)
als je wil beta readen stuur dan even een pb'tje |
_________________ liefde is dom!!!
waarom doen jongens altijd zo klef!!!! |
|
|
|
LadyBird
1e jaars
Verdiend:
4 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 01, 2007 20:38 |
|
Fanfic-schrijfster...
Leeftijd: 12...
Aantal uren per week op forum: niet echt veel
Eventuele al geschreven fanfics: dit is mijn eerste!
Ik schrijf niet erg snel, soms heel veel en soms heel weinig, dus dat verschilt nogal . Verhaal: Roos. Het is wel een spoiler, hoor. . Ik wil vooral weten wat De Beta-reader van het verhaal vindt en dat hij/zij eventueel de foutjes verbeterd, als dat kan, want ik ben nogal slordig:D
Stuur, als je mijn Betareader wil worden, me een pbtje |
_________________ *Animal Instinct*
Where Ever The Wind Blows...
Laatst aangepast door LadyBird op Wo Sep 19, 2007 19:59; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
celtic_me
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
133 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 10, 2007 19:09 |
|
Beta-reader/Fanfic-schrijver: ik ben een fanfic-schrijfster
Leeftijd: 17
aantal uren per week op forum: dat hangt af van hoeveel schoolwerk ik heb, iedere dag altijd wel even.
Eventuele al geschreven fanfics: 'Lily, James & Co; from nightmare to Dream', en nu ben ik bezig aan 'Past Future'
beta-ers mogen pb'en. |
_________________ Seasons come and change
the memories remain
tell me why you left me stranded in the rain
04-10 US5 fanmeet in Essen |
|
|
|
Esmaisy
1e jaars
Verdiend:
58 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 11, 2007 17:10 |
|
Beta-reader/Fanfic-schrijver: Schrijver!
Leeftijd: 14 (pas geworden ^^)
Aantal uren per week op forum: Rond de 3 uur per dag? Dus laten we het op ongeveer 12 uur in de week houden
Eventuele al geschreven fanfics: Behalve een klein One-Shotje? Geen.
Let op! Ik zoek iemand die heel kritisch is en ervaring heeft. Ikzelf schrijf best lang en ook al best goed. Maar toch wil ik graag wat stimulatie in wat schrijf. Ik geef best snel op en zou het dan fijn vinden als een beta mij even support geeft ofzo.
Daarnaast, ik zit het meest te priegelen met de komma's. Dus als iemand daar verstand van heeft, graag! Ennn... het moet iemand zijn de boek 7 heeft gelezen! Want, mijn fanfic gaat daarover, zeg maar XD |
_________________ Wijsheid zonder grens, is ieders liefste wens
Ravenklauws Pride! |
|
|
|
|