Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Feedback Topic Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Malou
Oude Forumnaam: Mrs Malou Riddle Unspeakable
Unspeakable

Verdiend: 0 Sikkels

Malou is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Sep 15, 2007 22:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

Froop, als je je over zulke dingen al zo druk gaat maken waar je eigelijk niks mee te maken hebt (want je bent hier nooit), dan raad ik je toch aan om een forum te zoeken waar je het beter naar je zin hebt..

Froop
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 47 Sikkels

Froop is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Sep 15, 2007 22:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

Malou schreef:
Froop, als je je over zulke dingen al zo druk gaat maken waar je eigelijk niks mee te maken hebt (want je bent hier nooit), dan raad ik je toch aan om een forum te zoeken waar je het beter naar je zin hebt..

Dat forum heb ik al, overigens krijg je toch een bedankje. De opmerking over de mate van mijn aanwezigheid is ook onnodig. Als ik niet post, wil het niet zeggen dat ik hier ook niet kom, dus het gaat me wel degelijk aan.

Profiel bekijkenStuur privébericht
James Burke
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 75 Sikkels

James Burke is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Sep 15, 2007 22:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

STFU froops.

je zaagt over dingen die totaal niet nuttig zijn. Als het zo erg zou zijn zal het wel veranderen. Als je nooit post moet je ook niet zagen vind ik.

1e jaars
1e jaars

Froop is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Sep 15, 2007 22:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

James Burke schreef:
STFU froops.

je zaagt over dingen die totaal niet nuttig zijn. Als het zo erg zou zijn zal het wel veranderen. Als je nooit post moet je ook niet zagen vind ik.

En wie ben jij, om je hierin te mengen, en dan ook nog met redelijk zielig taalgebruik? Overigens zou ik het fijn vinden als je me normaal aanspreekt, want daar wordt het ook nog gezelliger van. Image

James Burke
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 75 Sikkels

James Burke is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Sep 15, 2007 22:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

wie ben ik om me hierin te mengen? Voor zover ik weet is dit nog altijd een openbaar topic die voor iedereen toegankelijk is. En over m'n taalgebruik, het is redelijk zielig als je denkt dat je jezelf moet bewijzen door "moeilijke" woorden te gebruiken. Hoe oud denk je dat ik ben? 10? Je moet je niet proberen te onderscheiden door taalgebruik. Maar dit alles is off topic. Het gaat er gewoon om dat je hier komt en zaagt over totaal irrelevante dingen en probeert intellectueel over te komen door "moeilijke" woorden te gebruiken.

1e jaars
1e jaars

Froop is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Sep 15, 2007 22:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

James Burke schreef:
wie ben ik om me hierin te mengen? Voor zover ik weet is dit nog altijd een openbaar topic die voor iedereen is. En over m'n taalgebruik, het is redelijk zielig als je denkt dat je jezelf moet bewijzen door "moeilijke" woorden te gebruiken. Hoe oud denk je dat ik ben? 10? Je moet je niet proberen te onderscheiden door taalgebruik. Maar dit alles is off topic. Het gaat er gewoon om dat je hier komt en zaagt over totaal irrelevante dingen en probeert intellectueel over te komen door "moeilijke" woorden te gebruiken.

Integendeel, ik probeer mezelf niet te bewijzen. Weet je nog waar het mee begon? Ik ben het niet eens met het beleid, en dat zeg ik. Een crewlid reageert, en zo heb je een meningsverschil wat je kan uitpraten. Dat jij je er in mengt is zielig en meeloperij, vooral als je al 18 bent en iemand de mond probeert te snoeren met een afkorting. Volwassenheid ten top. Image

Rudy
Oude Forumnaam: Rudy Perkamentus True Dumbledore
True Dumbledore

Verdiend: 546 Sikkels

Rudy is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Sep 15, 2007 22:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

@James Burke: Graag aardig blijven tegen iedereen, ook tegen Froop. Al begrijp ik je reactie volkomen. Smile

Beste Froop,

Laat ik maar aftrappen met het feit dat je met deze houding meteen een laatste waarschuwing te pakken hebt, want het kan absoluut niet door de beugel hoe jij denkt Moderators en Admins van dit forum de les te lezen. Wij zijn jou in ons beleid geen verantwoording schuldig en als je het allemaal beter denkt te weten mag je je eigen site oprichten. Wij wensen je daarin dan ook veel succes want blijkbaar heb je dat nodig.
Je bent kleinerend bezig op punten waar je zelf overigens geen blijk van hebt. Want... volgens mij is solliciteren professioneler dan zelf iemand kiezen. Mijn zeer gewaardeerd collega Idril heeft het volkomen bij het juiste eind en aan deze manier zitten meer voordelen dan nadelen voor ons. Of dacht jij dat we er niet over nadenken en maar wat doen? Blijkbaar is het crewoverleg beter dan jij verwacht.

Over je commentaar op Idril kan ik alleen maar zeggen, 'lezen'.
Er is overigens een verschil tussen feedback geven en afkraken!
Ow wacht, dat had je al kunnen lezen... nogmaals: 'lezen'

Je post nauwelijks, dat mag, dat geef je zelf aan... maar besteed dan aub wel tijd aan het lezen van de onderwerpen... dat had je vandaag veel moeite en negatieve reacties van leden kunnen besparen, want ik word overspoeld met verontruste berichten.

Met Vriendelijke Groet,

Rudy

We all Love HPF, don't we?
Froop
1e jaars
1e jaars

Froop is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Sep 15, 2007 22:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

Rudy schreef:
@James Burke: Graag aardig blijven tegen iedereen, ook tegen Froop. Al begrijp ik je reactie volkomen. Smile

Beste Froop,

Laat ik maar aftrappen met het feit dat je met deze houding meteen een laatste waarschuwing te pakken hebt, want het kan absoluut niet door de beugel hoe jij denkt Moderators en Admins van dit forum de les te lezen.

Met deze houding een waarschuwing? Wat is dit voor onzin? Zoals ik al zei, kritiek wordt niet getolereerd, dat wordt hier alweer duidelijk.

Citaat:
Wij zijn jou in ons beleid geen verantwoording schuldig en als je het allemaal beter denkt te weten mag je je eigen site oprichten. Wij wensen je daarin dan ook veel succes want blijkbaar heb je dat nodig.
Je bent kleinerend bezig op punten waar je zelf overigens geen blijk van hebt. Want... volgens mij is solliciteren professioneler dan zelf iemand kiezen.

Ach ja, meningen verschillen. Het is handig om mijn eerste post te lezen, dan zie je mijn gedachten daarover.

Citaat:
Over je commentaar op Idril kan ik alleen maar zeggen, 'lezen'.
Er is overigens een verschil tussen feedback geven en afkraken!
Ow wacht, dat had je al kunnen lezen... nogmaals: 'lezen'

Lezen, een raad bij mijn eerste post? Dat is toch duidelijk feedback.

Citaat:
Je post nauwelijks, dat mag, dat geef je zelf aan... maar besteed dan aub wel tijd aan het lezen van de onderwerpen... dat had je vandaag veel moeite en negatieve reacties van leden kunnen besparen, want ik word overspoeld met verontruste berichten.

Is kritiek niet bekend in de wondere wereld van HPF?

Citaat:
Met Vriendelijke Groet,

Rudy

Vriendelijke groet terug.

Rudy
True Dumbledore

BerichtGeplaatst: Za Sep 15, 2007 23:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

Gefeliciteerd, een ban zet ik maar zelden, eens controleren of ik nog wel weet hoe het moet. Bedankt voor deze praktijkervaring!

Citaat:
Met deze houding een waarschuwing? Wat is dit voor onzin? Zoals ik al zei, kritiek wordt niet getolereerd, dat wordt hier alweer duidelijk.

Je leest weer niet hè. Feedback geven is iets anders dan afkraken. Op vandale.nl kan je de precieze definitie lezen.

Citaat:
Ach ja, meningen verschillen. Het is handig om mijn eerste post te lezen, dan zie je mijn gedachten daarover.

Ik baseerde mijn reactie op jouw eerste tekst, die afkrakend en kortzichtig was.

Citaat:

De manier waarop jongen... jij komt jezelf nog wel eens keihard tegen...

Nevodeon
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Nevodeon is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Sep 15, 2007 23:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Een reactie namens Froop. Daarbij wil ik toevoegen dat ik geen ban prefereer, en daarbij graag niet uitgescholden wil worden door iedereen die nu een hekel heeft aan Froop. Danku zeer.

Rudy schreef:

Citaat:
Ach ja, meningen verschillen. Het is handig om mijn eerste post te lezen , dan zie je mijn gedachten daarover.

Ik baseerde mijn reactie op jouw eerste tekst, die afkrakend en kortzichtig was.

Weeral, meningen verschillen.

Citaat:
Citaat:

De manier waarop jongen... jij komt jezelf nog wel eens keihard tegen...

Ik ben mezelf al eens tegengekomen, ik vond mezelf best aardig. Overigens klopt het engels van het board niet.
Citaat:
You_been_banned

Dit is waarschijnlijk mijn laatste bericht, alleen om nog te laten zien hoe mooi de gang van zaken hier is. Tegenspraak wordt niet geduld, dus wordt je geband.

Overigens nog een prettige zondag.

Nor have I yet outrun the sun

Timeturner. Please take me back to the beginning of HPF. I can't afford losing it..
Rudy
True Dumbledore

BerichtGeplaatst: Zo Sep 16, 2007 0:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Nevodeon:
Ik vind het niet verstandig om berichten namens iemand te plaatsen, zeker niet als iemand daarin vergelijken maakt met <knip> oid. Ik zou je hier nu net zo goed voor kunnen bannen. Waarom laat je jezelf door hem gebruiken?

Mensen mogen me vergelijken met wat ze willen, laat me volledig koud. Ik weet dat deze vergelijking nergens op slaat... Laat deze jongen maar lekker bijdehand zijn. Ik hoop voor hem dat hij het hierbij laat...

Edit: ik zie dat het bericht is aangepast, verstandig!
Ik wil het hier verder eigenlijk helemaal bij laten...

Hermione_Granger<3
6e jaars
6e jaars

Verdiend: 515 Sikkels
Woonplaats: In the house, on the crossing between past and future

Hermione_Granger<3 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Sep 16, 2007 7:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik weet dat er geen commentaar mag gegeven om anderen, maar toch even: Froop, je kraamt reuze-onzin uit man!

Tot hier mijn commentaar Laughing

Ik wou gewoon even kwijt, ik ben hier al een tijdje op dit forum, en heb nog echt niets slechts aan te merken. Iedereen is enorm vriendelijk (zowel Crew als leden) en het is echt fijn om hier te zijn. Bedankt daarvoor in ieder geval!
Voor de rest zou ik gewoon nog even willen zeggen dat ik hoop dat dit forum nog lang gaat blijven bestaan, want het is echt top!

@Crew: Bedankt!

We got one thing Voldemort will never have; something that's worth to fight for..
Table tennis is not just a sport, it's a lifestyle
missme98
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 333 Sikkels

missme98 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Sep 16, 2007 11:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik wilde even zeggen dat ik het heel goed vind dat jullie wel mensen laten solliciteren. Zo krijgt iedereen een eerlijke kans, en kies je zker de beste kandidaten uit. Jammer genoeg kan ik niet meedoen, want ik zit hier nog geen half jaar.

Mijn mega spoiler fanfic!
Chris.
Oude Forumnaam: A.Perkamentus King of the Silvan Elves
King of the Silvan Elves

Chris. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Sep 16, 2007 12:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik wil nog even reageren op de soap rondom Froop. Ik vind dat we zo juist iedereen een eerlijke kans geven om moderator te worden. Als de moderators zelf hun eigen moderators weer gaan kiezen wordt vriendjespolitiek wel heel makkelijk. Dit is ook zoals de mods al zeggen een heel makkelijke manier om te kijken wie er echt geinteresseerd zijn.

16-08-2005 ~ 31-12-08
Helen
Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Sep 16, 2007 15:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over dat solliciteren voor Deelmod. Ik ben het er helemaal mee eens. Als wij in de zaak een nieuwe medewerker zoeken hangen wij ook een briefje neer met "Werknemer gezocht".
De mensen kunnen dan langskomen of een sollicitatiebrief schrijven.
Het is misschien wat meer werk maar ik vind niet dat je mensen zomaar van straat plukt met de vraag of ze bij je willen werken. Veel voelen zich daardoor voor het blok gezet en warderen die actie totaal niet.
Dit werkt precies hetzelfde. Door deze actie leer je de leden beter kennen en kan aan de hand van de pb de beste uitzoeken.
Ik denk ook niet dat mensen die nu opeens veel gaan posten deelmods wordt. De mensen die de sollicitaties lezen prikken daar heel gemakkelijk doorheen.
Ik vind dit een prima actie.

Woei, Gryff van het jaar 2008!
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp