Auteur |
Bericht |
Rylane
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
420 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 04, 2007 11:36 |
|
Hartelijke welkom allemaal,
De laatste tijd ben ik flink met photoshop in de weer. En het lijkt met erg leuk om mijn leukste avatars en banners met jullie te delen. Ik ben heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden.
Liefs van Rylane
1. 2. 3. 4.
5. 6. 7.
8.
[290/175][62%/38%]
21/01/08: 15% Non-HP erbij -Vuurbeker |
_________________ Johnny: 'Nobody puts Baby in a corner.'
Laatst aangepast door Rylane op Do Jul 17, 2008 9:29; in totaal 48 keer bewerkt |
|
|
|
onetreehill-fan
3e jaars
Verdiend:
711 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 04, 2007 18:32 |
|
Héj,
Je bent al erg goed!!
Vooral die van Hufflepuf en Gryffindor zijn erg mooi gemaakt, leuke achtergrond en mooie kleuren.
Die van het medallion is ook mooi maar ik vind de tekst daar niet zo mooi staan eigenlijk, ik vind hem een beetje in de weg staan...
Die van Cho en Cedric zijn ook heel mooi, de randjes staan goed en de schilden ook.
Die banner is ook heel goed gemaakt..
Doe zeker zo door!!
xx |
_________________ You know for most of my life I would have gone through this alone, but then I met you.
And I finally found someone I could depend on like I've got this.
So I guess I called you 'cause I wanted to know if that was still there. |
|
|
|
Rylane
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
420 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 08, 2007 8:55 |
|
@onetreehill-fan: dank je voor je reactie.
Ik heb dit weekend een paar ava's van de laatste film gemaakt. *neemt aan dat het intussen geen spoilers meer zijn.* Zelf vind ik vooral de banner erg gaaf. Ik hoop dat jullie ze leuk vinden.
9. 10. 11. 12.
13. |
_________________ Johnny: 'Nobody puts Baby in a corner.' |
|
|
|
Niinza
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 09, 2007 17:07 |
|
Ik vind je werken heeeel mooi
9: Heel mooi, gave kleuren!
10: 't zelfde verhaal, maar die rand had van mij niet gehoeven.
11: Wauw! (het enige wat ik uit kan brengen x'D)
12: Hier vind de rand wél leuk.
13: Love it! Lettertype vind ik er niet echt bij passen, maar dat stoort niet. |
|
|
|
|
Ikkuh-Me
1e jaars
Verdiend:
31 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 09, 2007 18:21 |
|
hej,
k vind ze egt heeel mooi!
eigenlijk weet ik niet veel meer te vertellen:P
Groetjes! |
|
|
|
|
Rylane
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
420 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 11, 2007 10:13 |
|
Ik heb een paar ava's gemaakt van verschillende HP-personages. Ik vind vooral die van Voldemort erg mooi! Hebben jullie nog tips?
14. 15. 16. 17.
18. 19. 20. 21.
22. 23.
Non HP: Kill Bill
1. 2. 3.
4. 5. |
|
|
|
Helen
Minister van Toverkunst
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 11, 2007 10:52 |
|
Oeh, Ruperts/Ron's nek ziet er aanlokkelijk uit. Erg mooi op een plaatje gezet.
de 1e vind ik mooi omdat de kleuren overeen komen. Het geel van de gloed op zijn hoofd zit ook in de tekst en het randje.
Die van Voldemort had wat helderder gemogen. Het contrast wat hoger dus. Verder is deze mooi. De Ron die daarnaast staat had beter iets lager uitgesneden kunnen worden. Nu heeft hij geen kin en een hoop hoofd en dat lijkt een beetje raar.
Die van Kill Bill vind ik allemaal erg mooi. Ik heb de film nooit gezien en ik denk niet dat ik dat ga doen maar de ava's die je ervan gemaakt hebt vind ik mooi. |
|
Rylane
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
420 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 16, 2007 10:42 |
|
@Helen, dank je voor je reactie. Ik vind die eerste van Ron ook erg leuk, een stuk leuker als de ander. Je hebt gelijk over de uitsnede.
Oh nee, dit zijn de laatste uit mijn archief. Dat wordt weer crea-en.... leuk!
Hier nog een paar ava's.
24. 25. 26. 27.
P.S. Alle ava's, banner, enz. mogen gebruikt worden. Ik wil wel graag een pb-tje. |
|
|
|
Star
3e jaars
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 16, 2007 14:36 |
|
Hey!
Ik zal ook even mijn reacties geven op je ava's ^^
Deze vind ik de mooiste! Mooie kleuren en die roze vlekjes staan er echt leuk bij. Het is sowieso een leuk plaatje van Hermoine!
Deze vind ik echt hip ^^ Het lijkt net of die uil uit je beeldscherm weg vliegt, alsof hij snelheid heeft. Knap gedaan!
Deze is schattig, Siruis en Harry bij elkaar hun laatste momenten samen. Mooie kleuren en het randje maakt het helemaal af =)
Bij deze kun je goed in de diepte kijken, en dat licht op het einde is ook mooi en nog die leuke tekste erby. Lovely ^^ |
_________________ [i]Ravenclaw
Laatst aangepast door Star op Di Okt 16, 2007 17:56; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Moniek
The Dark Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 16, 2007 14:36 |
|
Zo, ik zal eens op een paar van je creas reageren
1. 2. 3. 4. 5.
1. Leuk gecropt, het randje staat hier erg leuk bij. Hierdoor komt het plaatje wel mooi uit.
2. Mooie kleuren, de achtergrond staat leuk bij het schild. Ook niet heel lelijk uitgeknipt ofzo, wat je wel vaak ziet.
3. Leuk gedaan zo, door deze crop is het resultaat leuker dan bij die van Carlo. Het randje had je wel weg mogen laten hier.
4. Deze is leuk gedaan, lekker simpel. De letters staan er ook wel leuk bij.
5. Mooie crop. De letters staan er leuk bij, maar het lettertype past niet echt bij Voldemort hè?
Over het algemeen doe je het best goed, maar ik heb twee tips voor je:
- Een rand is lang niet altijd nodig. Bij sommige icons staat het leuk, maar soms geeft het je icons iets "kinderlijks". Pas vooral op met dikkere/speelsere randen zoals bij deze icon:
In zo'n geval had je het beter weg kunnen laten.
- Maak goed gebruik van letters/lettertypes. Kijk eens in photoshop of het nou écht wel leuk staat door eens te kijken hoe het eruit ziet zonder en met. Let ook goed op het lettertype zelf, kijk er eens kritisch naar: staat dat lettertype er nou echt wel leuk bij? Ikzelf probeer meestal een heleboel lettertypes, net zolang tot ik de goede heb gevonden.
Een tekstje met een goed lettertype kan je icon net die "finishing touch" geven, maar soms kan tekst ook juist je hele icon verpesten.
Het zijn maar tips, zie maar wat je ermee doet ^^ |
|
Rylane
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
420 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 19, 2007 11:47 |
|
@Star: Dank je wel voor je reacties. Je hebt precies de ava's gekozen die ik zelf ook de mooiste vind.
@SiriusZwarts: Thanks voor de tips. Ik heb nu geprobeert wat meer op de lettertypes te letten. Hoewel ik die van Voldemort wel leuk vind, juist vanwege het contrast. Over de randen heb je ook helemaal gelijk, er hoeft niet altijd een rand omheen.
Ik heb alweer een paar ava's gemaakt en een banner van HP.
28. 29. 30. 31.
32.
33.
Pas weer begonnen met het nieuwe seizoen van Prison Break. Dus ik ben helemaal in de stemming.
6. 7. 8. 9.
Ik hoop dat jullie ze mooi vinden!!!! |
|
|
|
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 19, 2007 13:38 |
|
Hello ik kom ff commenten als je het goed vind
Deze vind ik aan de ene kant heel erg leuk. Het is ee mooie en scherpe afbeelding. En ik vind het erg hip dat je hem trasparant hebt gemaakt. Alleen dat door dat transparante wordt hij aan de kant een beetje... ja, hoe zeg je dat Een beetje dat je te goe ziet hoe hij is uitgesneden. Maar toch ziet hij er prima uit hoor
Very pretty<33.
Luna staat er mooi op. Mooie crop en mooie kleuren. Ik vind dat je ee mooi letterype hebt gebruikt^^
Oeh, I luuuurveee dat lettertype. En de crop is ook erg mooi. Mooi gemaakt!
Je banner is ook erg pretty. De kleuren zijn vreselijk mooi en helder en het is een leuke foto. Vooral omdat Rupert Grint erop staat <333.
Dat was het maar weer^^
Bye |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
|
|
Rylane
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
420 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 23, 2007 13:29 |
|
@ Miss Raddy, die van Voldemort is idd een beetje raar geworden. Ik had met een witte achtergrond niet gezien dat ie een beetje omvalt Die van Loena vind ik zelf ook erg leuk.
Ik heb voor het eerst geprobeert om een Wallpaper te maken. Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.
Veel liefs van Rylane...
Background 1 - OotP
Background 2 - Sirius Zwarts |
|
|
|
Rylane
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
420 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 26, 2007 13:32 |
|
Ik had zin om nog een paar ava's te maken, dus bij deze.
36. 37. 38.
39.
De Weasley-leden van DA. |
|
|
|
Niinza
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|