Auteur |
Bericht |
Rudy
True Dumbledore
Verdiend:
546 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 28, 2004 14:16 |
|
Omdat iedereen graag wil weten wie wij zijn stellen we ons hier nog eens een keer duidelijk voor. |
Laatst aangepast door Rudy op Do Apr 05, 2007 15:09; in totaal 9 keer bewerkt |
|
|
|
Rayna
The Psycho Admin
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 28, 2004 22:44 |
|
Rayna
19 augustus 1988
Mijn echte naam: Pauline, maar Plien volstaat ook
Mijn beroep/studie: HBO Social Work, tweedejaars
Leefgebied: In het schone Noord-Brabant. Op een steenworp afstand van de Efteling. Helaas geniet het gehucht waarin ik woon geen enkele bestaanswaardigheid op een kaart.
Mijn hobby's: HPF, Lezen, computeren, Harry Potter, discussiëren, schrijven
Harry Potter Freak Facts
Freak sinds December 2001
Mijn House: Ravenklauw
Mijn Patronus: Een Schaap
Mijn Boeman: Een spin
Favoriete Personage: Percy Weasley, zijn karakter is zo anders dan de rest van de personages en stiekem lijkt hij ook wel een beetje op mij.
Favoriete Magische spreuk: Accio. Voor een extreem lui persoontje als mij zou deze spreuk hemel op aarde zijn.
Favoriete plekje op Hogwarts: De kassen van Kruidenkunde, ik zou uren kunnen kijken naar de planten in de kassen van Mevrouw Stronk.
Favoriete onderdeel van HPF: Het Forum! Daar bestaat geen twijfel over. Het forum is mijn anti-verveel tip van de eeuw.
Favoriete Quote: Ron Weasley: 'Yeah, well, Percy wouldn't want to work for anyone with a sense of humour, would he? Percy wouldn't recognize a joke if it danced naked in front of him wearing Dobby's tea cozy.'
Freaky Fact: Goede vraag, ik en Freaky Fact? Misschien ben ik zelf een Freaky Fact. Misschien is het toch weer mijn verschrikkelijke verleden waarin ik Harry Potter van top tot teen gehaat hebt. Draco en ik zouden dikke vriendjes zijn geweest als ik niet zo nieuwsgierig was.
En verder...
Favoriete film: Contact met Jodie Foster
Favoriete muziek: Voornamelijk rock
Favoriete eten: Italiaans
Favoriete dier: Een rups
Favoriete vakantieland: Engeland
Favoriete tv-pogramma: Oprah
Favoriete nonhp-website: www.livejournal.com
Favoriete sport: Golf
Favoriete vak: Scheikunde, ICT
|
Laatst aangepast door Rayna op Za Mei 05, 2007 13:18; in totaal 3 keer bewerkt |
|
|
|
BeeGee Kenobi
The Lost Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 29, 2004 11:57 |
|
BeeGee Kenobi
9 december 1985
Mijn echte naam: JT.
Mijn beroep/studie: Amerikanistiek
Leefgebied: Het Noorden
Mijn hobby's: Meetings, HPF, obessief zijn over dingen
Harry Potter Freak Facts
Freak sinds Juli 2003
Mijn House: Gryffindor
Mijn Patronus: Een Nachtegaal
Mijn Boeman: Zelfde als Molly Weasley
Favoriete Personage: Arthur en Charlie Weasley
Favoriete Magische spreuk: Accio, onder het mom van Lang Leve Luiheid
Favoriete plekje op Hogwarts: Astronomie Toren, heerlijk dromen onder de sterren.
Favoriete onderdeel van HPF: De RPG sectie van het Forum...
Favoriete Quote: "Charlie was built like the twins, shorter and stockier than Percy and Ron, who were both long and lanky. He had a broad, good-natured face, which was weather-beaten and so freckly that he looked almost tanned; his arms were muscular, and one of them had a large, shiny burn on it."
Freaky Fact: Ik fiets elk jaar de Elfstedentocht (240KM)..best freaky volgens sommigen.
En verder...
Favoriete film: Star Wars Episode 3 Revenge of the Sith
Favoriete muziek: The Killers, We Are Scientists, Death Cab for Cutie, Editors \o/
Favoriete eten: Goeie Sushi
Favoriete dier: Een Hond
Favoriete vakantieland: New F*cking York...
Favoriete tv-pogramma: Heroes, Dexter, LOST, Prison Break
Favoriete nonhp-website: www.fanpop.com, www.tv.com en www.livejournal.com
Favoriete sport: wielrennen
Favoriete vak: Amerikaans Staatsrecht |
Laatst aangepast door BeeGee Kenobi op Vr Jun 01, 2007 11:38; in totaal 9 keer bewerkt |
|
|
|
Idril
The First Aid Mod
Verdiend:
90 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 23, 2005 15:17 |
|
Idril
28 maart 1986
Mijn echte naam : Anke
Mijn beroep/studie : Geneeskunde
Leefgebied : Friesland
Mijn hobby’s : lezen, schrijven, crea bezig zijn, meeten, muziek maken/schrijven, ballet etc.
Harry Potter Freak Facts
Freak sinds : ergens toen de eerste drie delen in het Nederlands te verkrijgen waren. Ik heb moeten wachten op deel vier.
Mijn House : Ravenclaw
Mijn Patronus : Meeuw
Mijn Boeman : Lage cijfers Af en toe ben ik dus net Hermelien ^^
Favoriete Personage : oef, moeilijk kiezen, de meeste personages hebben hele leuke eigenschappen. Hermelien vind ik erg leuk, omdat ze wel een beetje op mij lijkt. Molly vind ik ook erg grappig door haar af en toe wat hysterische karakter. De rest van de Weasley’s zijn ook geweldig. De Malfoy-family is ook erg leuk beschreven.
Favoriete Magische Spreuk : Accio (en de reden is al twee keer gegeven zag ik!)
Favoriete plekje op Hogwarts : Bibliotheek (ik ben dol op boeken!)
Favoriete onderdeel van HPF : fanfictions
Favoriete Quote : Ron; Belinda, laat me jouw Hemelse Lichaam ook eens zien (zoiets was het...)
Freaky Fact : Euhm, geen idee... Ow, misschien is het wel freaky dat ik al mod was voordat ik het zelf wist. Iemand kwam me vertellen; gefeliciteerd, je bent mod. En ik had zoiets van ‘jah, tuurlijk joh, ga iemand anders pesten’. Ik geloof dat het kwam omdat iedereen van de crew dacht dat een ander dat aan mij zou vragen, zodat uiteindelijk niemand iets aan mij heeft gevraagd. Ik heb toen maar heel voorzichtig aan Saskia gevraagd waarom ik plotseling zoveel knopjes had!
En verder…
Favoriete film : Lord of the Rings (alle delen)
Favoriete muziek : Soundtracks van LotR en PotC, Evanescence, Within Temptation (de nieuwste CD), SA, Twarres, Celtic Myst, Omnia etc. (nogal brede smaak).
Favoriete eten : Kip!
Favoriete dier : Pinguin
Favoriete vakantieland : hmm, ik heb nog niet zoveel landen gezien. Ik denk dat Frankrijk op nummer één staat.
Favoriete tv-programma : Programma’s van discovery vind ik erg leuk, en favoriet zijn toch wel de (real-life) ziekenhuisprogramma’s^^ Momenteel volg ik Lost, af en toe CSI en natuurlijk Grey's Anatomy, House en Medical Investigations.
Favoriete nonhp-website : -
Favoriete sport : ballet
Favoriete vak : op de middelbare school; muziek en Latijn. Bij geneeskunde hebben we geen aparte vakken, maar momenteel vind ik het onderdeel genetica wel leuk. Anatomie in vivo is ook altijd erg lachen! |
Laatst aangepast door Idril op Za Okt 13, 2007 21:48; in totaal 4 keer bewerkt |
|
|
|
Jalf
The Musical Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 01, 2006 9:11 |
|
Jalf
15-08-1986
Mijn echte naam: Irene
Mijn beroep/studie: Kunst, Cultuur en Amusement
Leefgebied: IJmuiden
Mijn hobby's: Zingen, toneel spelen, tekenen, winkelen, Theaters en dan vooral Musicals bezoeken.
Harry Potter Freak Facts
Freak sinds 2000/2001
Mijn House: Slytherin
Mijn Patronus: Een Vlinder of iets dergelijks
Mijn Boeman: Een grote hond
Favoriete Personage: Remus Lupin, Evan Rosier, Neville Longbottom, Nymphadora Tonks, Lucius Malfoy, Narcissa Malfoy, enz.
Favoriete Magische spreuk: Sectumsempra
Favoriete plekje op Hogwarts: De Great Hall
Favoriete onderdeel van HPF: Het Forum en dan vooral De fanart en RPG
Favoriete Quote: "So Snape was offering to help him? He was definitely OFFERING TO HELP HIM?" "If you ask that once more," said Harry, "I'm going to stick this sprout -"
Freaky Fact: Ik ben nogal obsessed van musicals. Daardoor ga ik ook vaker naar dezelfde musical. Mijn record is... 8 keer naar Romeo en Julia. Echter... The Loin King en Beauty and the Beast heb ik nog steeds niet gezien ^^"
En verder...
Favoriete film: Te veel om op te noemen: The Phantom of the Opera, Dogma, Robin Hood: Prince of Thieves, Chicago, Jesus Christ Superstar, La Vita e Bella, enz.
Favoriete muziek: Metal, Musical, Rock.
Favoriete eten: Pasta's
Favoriete dier: Katachtigen
Favoriete vakantieland: Engeland, Belgie en binnenkort waarschijnlijk ook Griekenland
Favoriete tv-pogramma: De Lama's, SuperNanny, Van Etter tot Engel, America's Next Top Model, Friends, Blackadder
Favoriete nonhp-website: www.gaiaonline.com waar ik rondhang als ik me verveel, www.livejournal.com , waar ik mijn dagelijkse beslommeringen kwijt kan en www.dejongestem.tk mijn gezellige musicalverenigingetje
Favoriete sport: Sport kijken
Favoriete vak: Drama, Verbeelding en Muziek |
_________________ ...15/10/02.01/01/09...
...I'll miss ya... |
|
|
|
Olivier
The Fullblood Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 02, 2006 13:04 |
|
Olivier
23-08-1990
Mijn echte naam: Sander
Mijn beroep/studie: 4 VWO
Leefgebied: Noord-Brabant
Mijn hobby's: HP, RPG, badminton, tekenen
Harry Potter Freak Facts
Fan sinds eind 1998, freak sinds 26-06-2004
Mijn House: Huffelpuf
Mijn Patronus: Geen idee eigenlijk, ik heb niet echt iets met een specifiek dier...
Mijn Boeman: Zeer orgineel, maar waarschijnlijk dierbaren die zijn overleden.
Favoriete Personage: Ik heb eigenlijk nooit een favoriet personage gehad, maar ik vond Slughorn/Slakhoorn wel erg leuk in boek 6.
Favoriete Magische spreuk: Tarantallegra lijkt me wel leuk om te zien
Favoriete plekje op Hogwarts: De Kamer van Hoge Nood, erg goed bedacht door Rowling, want hij is altijd bruikbaar.
Favoriete onderdeel van HPF: RPG en Huffelpuf, RPGen is gewoon leuk om te doen en Huffelpuf is altijd wel gezellig (ondanks, of misschien wel dankzij, het feit dat er weinig leden zijn).
Favoriete Quote: Professor Umbridge left Hogwarts the day before the end of term. It seemed that she had crept out of the hospital wing during dinnertime, evidently hoping to depart undected, but unfortunately for her, she met Peeves on her way, who seized his last chance to do Fred had instructed and chased her gleefully from the premises, whacking her alternately with a walking stick and a sock full of chalk. Many students ran out into the entrance hall to watch her running away down the path, and the Heads of Houses tried only halfheartedly to restrain their pupils. Indeed, Professor McGonagall sank back into her chair at the staff table after a few feeble remonstrances and was clearly heard to express a regret that she could not run cheering after Umbridge herself, because Peeves had borrowed her walking stick.
Freaky Fact: Uhm, dat ik een hele erge Sado-freak ben volgens Debra? (Oke, ik noem Rayna, Remus en Debra vaak (per ongeluk) Sarah, Milosh en Lana, maar verder? ).
En verder...
Favoriete film: Op dit moment the Da Vinci Code
Favoriete muziek: Rock, pop; het maakt me niet zoveel uit zolang je maar niet met hardcore aankomt
Favoriete eten: Eigenlijk ben ik best wel een sla/salade-fan, en het eten op m’n werk (restaurant) gaat er ook altijd wel in (vooral die overheerlijke spareribs).
Favoriete dier: Zoals ik al zei, heb niet echt een favoriet dier. Onze hond is in ieder geval wel leuk .
Favoriete vakantieland: Ik wil nog een keer naar Griekenland (nog nooit geweest), doe nu al 4 jaar Grieks, dus het wordt wel eens tijd.
Favoriete tv-pogramma: LOST, CSI
Favoriete nonhp-website: LJ, hoewel ik er nu niet meer zo vaak kom.
Favoriete sport: Badminton
Favoriete vak: natuurkunde/scheikunde |
_________________ 'I've to go back, haven't I?' 'That is up to you.'
'Do I have a choice?' 'Oh Yes.' Dumbledore smiled at him. 'We are in King's Cross you say? I think that if you decided not to go back, you would be able to...let's say...board a train.' |
|
|
|
Shirley
The Chatting Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 13, 2007 21:40 |
|
Shirley.
21 Juni 1986
Mijn echte naam: Shirley
Mijn Beroep/Studie: MBO Bloem en Design/middenkaderfunctionaris
Leefgebied: Hank, redelijk in de buurt van Breda.
Mijn hobby's: Winkelen, MSN, Forummen.
Harry Potter Freak Facts
Freak sinds film 1
Mijn Patronus: Kat
Mijn Boeman: Spin/ander eng insect
Favoriete Personage: Luna Lovegood
Favoriete Magische spreuk: Accio, want ik ben lui, en ik kom ervoor uit. [a]
Favoriete plekje op Hogwarts: De leerlingenkamer van Ravenklauw natuurlijk. ^^
Favoriete onderdeel van HPF: Fanfictions en de Chat. xD
Favoriete Quote: "Don't worry, you're just as sane as I am."
Freaky Fact: Ik zou het niet weten, misschien wel dat ik het in minder dan een jaar van Dreuzel tot Deelmod heb geschopt. There's always hope people. xD
En verder...
Favoriete film: A Cinderella Story
Favoriete muziek: Eigenlijk alle simpele popmuziek op de radio.
Favoriete eten: Bijna alle pasta.
Favoriete dier: Een kat.
Favoriete vakantieland: Gewoon Nederland. xD
Favoriete tv-pogramma: Charmed, Ugly Betty.
Favoriete nonhp-website: Heb ik niet echt. xD
Favoriete sport: Ik ben heel lui, maar zwemmen dan maar. [a]
Favoriet vak: Engels. |
Laatst aangepast door Shirley op Za Okt 13, 2007 22:06; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Smalofski
The Writing Mod
Verdiend:
131 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 13, 2007 21:56 |
|
Smalofski
07.10.1985
Mijn echte naam: Kathleen
Mijn Beroep/Studie: Biologie
Leefgebied: Gent, Oost-Vlaanderen, België
Mijn hobby's: Lezen, schrijven, HP
Harry Potter Freak Facts
Freak sinds ik de eerste drie boeken kreeg, rond de tijd dat het derde boek uitkwam.
Mijn Patronus: Stekelvarken
Mijn Boeman: Spinnen en honden
Favoriete Personage: Remus en Lily
Favoriete Magische spreuk: Avis ^^ Schattige vogeltjes
Favoriete plekje op Hogwarts: De Astronomietoren, daar moet je een prachtig uitzicht hebben.
Favoriete onderdeel van HPF: Fanfictions
Favoriete Quote: "And from now on, I don't care if my tea-leaves spell die, Ron, die - I'm just chucking them in the bin where they belong"
Freaky Fact: Ik hou van weetjes. Ik verveel iedereen dan ook eindeloos met mijn 'Bio-prietpraat' zoals ze het omgedoopt hebben. [a] Verder heb ik ook nogal wat HP sjaals gebreid, zo erg dat van het moment dat ik nog maar in de buurt van een breinaald kom, m'n moeder al zuchtend zegt: 'Niet nog een sjaal he?'
En verder...
Favoriete film: The Last Unicorn
Favoriete muziek: Vanalles wat, zolang het maar niet te luid of te techno of Hard Metal-achtig is
Favoriete eten: Pasta en groenten ^^ Zolang er maar niet te veel vlees in zit.
Favoriete dier: Kat
Favoriete vakantieland: Italië
Favoriete tv-pogramma: House, Lost, Heroes, Avatar, the Last Airbender...
Favoriete nonhp-website: http://www.giantitp.com/comics/oots0001.html
Favoriete sport: Bowling
Favoriet vak: Studie van gedrag |
|
Moniek
The Dark Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 13, 2008 15:59 |
|
Moniek
14 juli 1990
Mijn echte naam: Moniek
Mijn Beroep/Studie: Biologie
Leefgebied: Renkum, bij Wageningen
Mijn hobby's: Fotografie, internetten, lezen
Harry Potter Freak Facts
Freak sinds een paar maanden voor GoF (boek)
Mijn House: Huffelpuf
Mijn Patronus: Tijger
Mijn Boeman: Goede vraag, volgende
Favoriete Personage: Severus Snape
Favoriete Magische spreuk: Tarantallegra of Levicorpus, lijken me allebei wel erg grappig xD
Favoriete plekje op Hogwarts: Room of Requirement, om de simpele reden dat het gewoon alles kan zijn wat je wil.
Favoriete onderdeel van HPF: Huffelpuf
Favoriete Quote: "Oh, very good," interrupted Snape, his lip curling. "Yes, it is easy to see that nearly six years of magical education have not been wasted on you, Potter. 'Ghosts are transparent.”
Freaky Fact: Ik ben zo on-freaky dat ik geen freaky fact over mezelf weet.
En verder...
Favoriete film: Dat verandert met de dag, op dit moment zou ik zeggen The Phantom of the Opera
Favoriete muziek: Nightwish, Sonata Arctica, Stratovarius, Blind Guardian, Brother Firetribe… Vooral bands in de (wat lichtere) “metal-scene” dus.
Favoriete eten: Mexicaans, zolang het maar vegetarisch is
Favoriete dier: Tijger (alle katachtigen eigenlijk)
Favoriete vakantieland: Finland! Ookal ben ik er nog nooit geweest
Favoriete tv-pogramma: LOST! En House ook
Favoriete nonhp-website: Lastig… http://www.nightwish.com/forum/index.php om op de hoogte te blijven van alles wat Nightwish-related is en http://www.deviantart.com/ waar ik al m’n foto’s en stuff op kwijt kan.
Favoriete sport: Zwemmen
Favoriete vak: Eeh.. Biologie? |
|
|
|