Auteur |
Bericht |
SeverusSnape
The Half-Blood Prince
Verdiend:
218 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 07, 2004 7:47 |
|
Reactietopic RPGs!
Er is aangegeven dat het een leuk idee zou zijn om net als bij de FF, een reactietopic te hebben voor de RPG. Bij deze kunnen jullie nu ook reageren op de RPGs die jullie volgen. Let wel even op de volgende punten:
- Maak geen reclame voor je eigen RPG. Je mag soms wel reageren op de RPG waarin je speelt, maar heb het dan niet alleen over je eigen karakter
- Hou de reacties aardig, en op een juist niveau. Als je iets niet leuk vind van een RPG, kun je dat gewoon melden, maar wel op een normale manier! Iedereen doet zijn best om een leuk karakter neer te zetten!
- Reageer alleen op RPGs als je ze ook echt volgt. Beagrumenteer dan ook je mening! Zo niet, dan wordt je bericht verwijderd!
Het zou leuk zijn als jullie een reactie geven in dit topic op de volgende manier:
Naam RPG:
Favoriete scene/gebeurtenis:
Favoriete karakter:
Overige opmerkingen: |
|
|
|
|
Jalf
The Musical Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 07, 2004 9:59 |
|
Naam RPG: 1969: A Marauders RPG
Favoriete scene/gebeurtenis: Tsja... De gebeurtenissen op de tribune bij de Quidditch-match en het gevecht tussen Luus en Sier.
Favoriete karakter: Uhm... Elk personage heeft wel z'n goede eigenschappen...
Overige opmerkingen: Even een heel groot compliment voor MJB en MMR. Hun personages zijn super-IC en de IC-PB-tjes die ik van MJB ontvang zijn echt heel erg grappig en leveren veel inpiratie op om later in de RPG te kunnen gebruiken...
Heel erg goed! |
|
|
|
|
Bella
4e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 07, 2004 13:43 |
|
Naam RPG: 1969: A Marauders RPG
Favoriete scene/gebeurtenis: De scène van Molly en Arthur met Snape int bos... en dan gepakt worden! *wacht in spanning af wat SBG, Idril en Jalf verder gaan schrijven* ^^
Favoriete karakter: Iedereen wordt heel goed gespeeld!
Overige opmerkingen: Idril, SBG en Jalf doen het echt heel erg goed! Deze RPG is één van mijn favorieten en ik lees 'm altijd ff! ^^ |
|
|
|
|
eVoLi
6e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 09, 2004 13:34 |
|
Naam RPG: 1969 : A Marauders RPG
Favoriete scene/gebeurtenis: Het bijna fight in de Hospital wing tussen James en Luisje
Favoriete karakter: Allemaal wel, en allemaal best goed gespeeld !
Overige opmerkingen: Deze RPG is altijd heel erg actief, ik ben nooooit mee met de actie
Een verzameling van de beste, origineelste en meligste RPG'ers
Ik lig altijd in een deuk als ik m lees |
_________________ Take a walk on the wild side... |
|
|
|
HP_Marije
Gast
Verdiend:
3 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 09, 2004 13:45 |
|
- Naam RPG: 1969: A Marauders RPG
- Favoriete scene/gebeurtenis: Ik denk dan het gevecht tussen Luus en Sier, en alles wat daarna komt ^.^
- Favoriete karakter: Hmm... allemaal wel! Ze zijn allemaal heel goed IC, en dat maakt ze allemaal interessant!
- Overige opmerkingen: Eventjes een groot comliment aan alle RPG'ers omdat ze zo goed IC blijven. |
|
|
|
|
Creative
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: Watching Sara en Grissom, they have to finally Kiss sometime right?
|
Geplaatst:
Di Aug 10, 2004 12:36 |
|
Naam RPG: Drakenstein!
Favoriete scene/gebeurtenis: De duelleerwedstrijd, en het nachtelijk uitstapje met Halliwell
Favoriete karakter: Iedereen is echt heel leuk in de RPG, het is fijn dat er niet echt richtlijnen zijn omdat de school niet echt bestaat. Dat maakt het met de karakters veel leuker!^^
Overige opmerkingen: Het is altijd heel gezellig, en er gebeuren heel realistische dingen, de verschillende wezens maken het interessant!
|
|
|
|
|
Faiths Love
2e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 10, 2004 13:41 |
|
Naam RPG: Junior RPG
Favoriete scene/gebeurtenis: Het knallen tegen de boom ^^
Favoriete karakter: Iedereen speelt zijn rol goed!
Overige opmerkingen: Het is er zeer gezellig al heb ik nog wel een opmerkingen; Hou rekening met de tijden. Je kan niet om 4 uur 's middags nog naar de zonsopgang kijken! |
_________________ Sometimes we get second chances,
and sometimes we never make it past the first.. |
|
|
|
Justintime
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
356 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 10, 2004 19:48 |
|
Naam RPG: A Marauders RPG
Favoriete scene/gebeurtenis: Arthur en Molly in het verboden bos
Favoriete karakter: Arthur
Overige opmerkingen: Heel erg toffe RPG, de tofste van dit hele forum, heel erg actief, de personages spelen heel goed hun rol. Enw at heb ik meer te zeggen? |
like a lovers song |
|
|
|
Remus
7e jaars
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 11, 2004 10:42 |
|
Naam RPG: Jij gaat naar Zweinstein!
Favoriete scene/gebeurtenis: Heb ik nog niet, hij bestaat nog niet zo lang
Favoriete karakter: Heb ik niet, we spelen allemaal even goed, vind ik
Overig: Erg origineel, en het leuke is dat je ook wat meer over de andere forumleden te weten komt! Het is ook een best actieve RPG. |
_________________ And my soul from out that shadow
that lies floating on the floor
Will be lifted
|
|
|
|
pottermania
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
127 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 11, 2004 10:50 |
|
Naam RPG: Je gaat naar Zweinstein RPG
Favoriete scene/gebeurtenis: Ja ik heb hem... Dat ik bijna verdrink en dat Marcus een ongewone mond-op-mondbeademing gaat toepassen. Tenminste...
Favoriete karakter: iedereen speelt zichzelf dus moeilijk te zeggen.
Overige opmerkingen: Het is een heel actieve RPG, een middag weg en dan zijn er zo een paar bladzijdes bij. |
Laatst aangepast door pottermania op Vr Aug 13, 2004 16:36; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Catie
Chaotic Angel
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 12, 2004 14:44 |
|
Naam RPG:: Junior Rpg
Favoriete scene/gebeurtenis:: De onhandigheid van sommige personages en het stuk tussen Riley en Richard rond bladzijde 49 (Summergirl en Remus)
Favoriete karakter:: Iedereen die een beetje onhandig is en vreemde dingen doet
Overige opmerkingen:: Gezellige Rpg en iedereen doet mee. Soms is het wel een beetje vaag en vreemd maar dat is juist heel grappig aan de Rpg zelf |
|
|
|
|
Sirius_Black
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
192 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 13, 2004 20:29 |
|
Naam RPG: De magie is niet terug RPG
Favo scene: de twee gevechten met de centaurs
Favo karakter: David, tis mn rpg homie
Overig: het gaat lekker, we zijn behoorlijk actief bezig, er kan jammergenoeg niemand meer bij... ik ben blij dat ik er bij zit... |
_________________ God bless America!
|
|
|
|
Arjel
5e jaars
Verdiend:
57 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 13, 2004 20:36 |
|
Naam RPG: De magie is niet terug RPG
Favoriete scene/gebeurtenis: Het centaur gevecht en de 'vage' trein ^^
Favoriete karakter: Hmmz mijn overbezorgde ik en natuurlijk David en Jakurdo.. echt zo te eigenwijs..
Overige opmerkingen: Jammer dat sommige wel erg korte berichjes plaatsen, kom op van een regeltje of 3 meer krijg je ook nix hoor als je typt...^^ |
|
|
|
|
Unni
2e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 15, 2004 17:37 |
|
Naam RPG: Fantasy RPG
Favoriete scène: Hmm... Misschien de 'wandeling in de maan', en natuurlijk het hele grot-avontuur ^^
Favoriete karakter: Iedereen speelt wel leuk, maar Zefier is toch m'n favoriet hae ^^
Overige opmerkingen: Erg leuke RPG en ik hoop dat ie nog een tijd meedraait ^^ Alleen vind ik het jammer dat het soms zo snel gaat... Maarja... |
|
|
|
|
Machoefeltje
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
357 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 16, 2004 11:54 |
|
Naam RPG: De magie is niet terug
Favoriete scène: De gevechten met de centaurs en het stuk met de vage trein. En vooral de drama stukjes ^^
Favoriete Karkater: Jakurdo en David, allebei zo eigenwijs als iets. Willen steeds hun leven opofferen.
Overige: Ik vind het een hele leuke RPG, je verveelt je er niet mee. En ik heb al vaak plat gelegen van het lachen. Vooral met de Drama-stukken ^^. Ik ben blij dat ik erbij zit. |
|
|
|
|
|