Auteur |
Bericht |
#Sabe
3e jaars

Verdiend:
164 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 11, 2007 15:51 |
 |
Dit vond ik net op MuggleNet, een speciale set van dvd 1 t/m 5, met nog een paar leuke extra's
Ik wil hem, zal alleen wel behoorlijk duur zijn.. En ik weet niet eens zeker of ie ook wel in Nederland komt. |
|
|
  |
 |
suns
1e jaars

Verdiend:
68 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 11, 2007 19:43 |
 |
Wanneer komt deel 5 nou op DVD??
Ik kan niet wachten!! |
|
|
  |
 |
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 11, 2007 19:46 |
 |
suns schreef: | Wanneer komt deel 5 nou op DVD??
Ik kan niet wachten!! |
Er gaan al maanden geruchten over de verschijningsdatum de ronde. Er is nog geen definitiëfe datum. Waarschijnlijk zal het 11 december worden. Trouwens je bent niet de enige die niet kan wachten hoor
Edit: het blijkt dat de cover van de Widescreen edition anders is dan de andere covers. |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 29, 2007 14:04 |
 |
Harry Potter Rocks schreef: | suns schreef: | Wanneer komt deel 5 nou op DVD??
Ik kan niet wachten!! |
Er gaan al maanden geruchten over de verschijningsdatum de ronde. Er is nog geen definitiëfe datum. Waarschijnlijk zal het 11 december worden. Trouwens je bent niet de enige die niet kan wachten hoor |
Hij komt uit op 11 december in de USA. In Nederland zal hij op 14 november al te koop zijn. Dat was al bevestigt door de WB. Wij zullen dus eerder zijn dan USA/UK. Dat is wel mooi, want dan hoeven we minder lang te wachten.
Bron: Richard xD |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 29, 2007 21:03 |
 |
Jup Eva, Rich is inderdaad de ultieme bron voor informatie over de DVD's.
Maar nu de releasedatum voor de DVD dichterbij komt is er ook al een trailer vrijgekomen voor de DVD:
http://www.youtube.com/watch?v.....enix%2Ddvd |
 |
Yori87
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
153 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 30, 2007 21:54 |
 |
- Waar kijk jij de DVD's? Thuis, alleen of met vrienden?
Ik kijk de DVD's meestal thuis. Soms met vrienden en soms alleen. Ook met mn jongere broertje vind kijk ik ze regelmatig. Maar dat zijn meestal de eerste 2.
- Heb jij de 2-discs of de 1-discs?
Ik heb van alle DVD's de 2-discs versie. Leek me het leukste omdat er ook vaak leuke extra's op staan.
- Wat vind jij van de extra's?
enz
Ik vind ze wel leuk. Vooral de extra's scene's zijn leuk om te kijken. Vaak vallen dingen dan toch beter op zijn plaats. Soms is het alleen lastig om deze extra's te vinden! |
_________________ "You're a prefect? Oh Ronnie! That's everyone in the family!" "What are Fred and I? Next door neighbours?"
''There's no need to call me 'sir', Professor.''
'But we're not stupid - 'We know we are called Gred and Forge." |
|
  |
 |
Genner
Bohemian Writer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 26, 2007 18:10 |
 |
- Waar kijk jij de DVD's? Thuis, alleen of met vrienden?
Ik kijk ze altijd thuis, meestal met m'n zus of een vriend(in).
- Heb jij de 2-discs of de 1-discs?
Ik heb ze allemaal 2-discs.
- Wat vind jij van de extra's?
Eerlijk? Bagger. Er is eigenlijk niets speciaals, leuks, spannends dat je kan doen op de extra's. De interviews met de cast enzo vind ik ook behoorlijk saai. |
  |
 |
suns
1e jaars

Verdiend:
68 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 27, 2007 18:25 |
 |
Is er nog wat dvd nieuws?
Of plaatjes van hoe de menu's er uit komen te zien?
Ik zou ze graag zien.
Ik heb het natuurlijk over deel 5
Jalf zegt: Niet dubbelposten. |
|
|
  |
 |
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 27, 2007 18:38 |
 |
|
  |
 |
The Cad
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 01, 2007 22:27 |
 |
- Waar kijk jij de DVD's? Thuis, alleen of met vrienden?Meestal thuis, en af en toe met m'n ouders.
- Heb jij de 2-discs of de 1-discs?Van de 1ste 2 fims heb ik 1-disk, en van de 3e en 4e film, heb ik de 2-disks.
- Wat vind jij van de extra's? Van de 4e film (vuurbeker) vind ik de extra's echt geweldig! Zo funny... |
_________________ Britt B.
Huffelpuf |
|
  |
 |
Crissy77
5e jaars

Verdiend:
403 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 08, 2007 11:37 |
 |
Waar kijk jij de dvd's? Thuis, alleen of met vrienden?
Thuis, meestal met mn mannetje,of alleen.
Heb jij de 2-discs of de 1 discs?
Van deel 1 en 2 de 1 discs, maar van 3 de 2 discs. Gelukkig maar want die extras zijn super. Van 4 en 5 ga ik ook de 2 discs kopen.
Wat vind jij van de extra's?
Van deel 3 top, maar van deel 4 nog gaver. Dan zie je zulke leuke stukjes achter de schermen van Carlo en Ralph Fiennes die Valdemort speelt. GE-WEL-DIG!!! |
|
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 13, 2007 15:03 |
 |
Vergeet trouwens niemand dat je morgen de dvd al kan kopen? Vanaf morgen ligt hij in de winkel. Je kan voorlopig alleen de 2-disc kopen, pas over een tijdje liggen ook de 1-disc in de winkel. Opzich vind ik dat niet erg want ik was sowieso van plan om de 2-disc te kopen. Ik wil hem echt heel graag een keer thuis zien. En ik hoop dat er leuke extra's op staan. Met Luna enzo  |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Patricia
The Ultimate HPFreak

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 13, 2007 15:54 |
 |
Ik heb al even in foldertjes gekeken waar je hem het beste kan kopen.
Ik weet niet of ik het mag posten, maar als het niet mag, mag een modje hem wel verwijderen
Anyway, bij de Blokker is hij 14,99 , maar alleen op woensdag en donderdag.
Bij de intertoys is hij 19.99 , maar daar krijg je wel een gratis hp kalender bij van 2008
Bij de Bart Smit is hij ook 19,99 , en ook hier zit een gratis hp kalender bij. ook zijn hier de vorige delen voor 6 euro te koop.
Voor de rest ben ik ze alleen van 19,99 tegengekomen.
even wat meer info over de extra's:
Extra's:
Achter de schermen: Een dagje met Tonks, Hierbij ga je op stap met Tonks en bezoekt een 20-tal personages, lokaties en gebeurtenissen
DVD-ROM Extra's:
Tijdslijn en link naar sneakpeak HP6
Documentaire: De verborgen geheimen van Harry Potter
Korte film: Harry Potter, De magie van film montage
Weggelaten scŠnes - Extra scŠnes |
Laatst aangepast door Patricia op Di Nov 13, 2007 16:26; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 13, 2007 16:22 |
 |
Oh dankjewel Pat!! Dan ga ik hem bij de intertoys kopen!! Ik wil een kalender erbij te hebben. xD Ik wil sowieso er iets gratis bij hebben. Zoals de vorige keer een sleutelhanger en voor deel 3 een poster enzo. xD
Ik hoorde trouwens van Richard. Dat je bij de Kruidvat een extra dvd erbij zit waar meer extra's op staan. Daar krijg je dus 3 dvd's. Dus een 2e bonusdvd met onder andere meer beelden van Evanna Lynch. Oeh eigenlijk vind ik dit ook wel heel leuk. |
|
  |
 |
tijn_boy
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 13, 2007 17:49 |
 |
Lupos123 schreef: | Nou, ik heb door geluk en een oplettende moeder VANDAAG al de dvd in mijn bezit! De AH had ze te vroeg in de schappen gezet Aleen nu moeten ze wel een boete betalen voor te vroeg verkopen , maar ik had al betaald dus ik mocht hem houden! It's screencap time!  |
Heb je een 1/2 Disc??.Als je dit hebt staan er verwijderde scene's op, en hoe waren ze.
Op de Bart Smit site staat dat de 'Extra' geen extra scene's bevat.
Anders wordt dat een bezoekje aan Blokker of Kruitvat!!. |
|
|
  |
 |
|