Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Je Favoriete Personage [2] Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Kevin.
Oude Forumnaam: Harry Potter Rocks Griffoendor Aanvoerder
Griffoendor Aanvoerder

Verdiend: 0 Sikkels

Kevin. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Nov 15, 2007 20:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik zal ook maar een lijstje maken van mijn favoriete personages ^^

Hermione Granger - Iets in haar persoonlijkheid trekt mij gewoon en ze is koppig en slim, moedig en trouw aan haar vrienden. Ook vond ik het heerlijk om te lezen hoe ze in Boek 5 in een rebel veranderde.

Luna Lovegood - Luna is gewoon lief, leuk en interessant. Daarnaast blijft ze gewoon zichzelf en dat dromerige wat ze heeft maakt haar nog meer hip. Ook heeft ze gewoon leuke humor ^^

Lily Potter - Ik vind Lily wel leuk door dat koppige wat ze heeft. Daarnaast is ze wel leuk door haar gevatte opmerkingen en gedrag tegenover James. ook door haar slimheid. Dat maakt haar we eenl interessant personage ^^

Narcissa Malfoy - Komt arrogant over, maar doet er alles voor om haar gezin te beschermen. Dat maakt Narcissa wel hip en HBP laat mij dat zien.

Sirius Black - Ik vind de Black's wel interessant en Sier is gewoon lief en trouw. Daarnaast is het een lief hondje xD

Lavender Brown - Ik weet niet precies waarom, maar Lavender vind ik ook wel hip op een of andere manier. Ze heeft dat koppige ook over zich heen en daarnaast weet ze wat ze wil ^^

Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 47 Sikkels

LETxTHEMxDANCE is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Nov 17, 2007 23:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

K hou in het algemeen van alle wemels
Fred en george :
gwn , ze zijn gwn humor, niemand kan op tege fred en george !
ron :
hij is gwn zo lkkr debiel soms, vooral als het om hermelien gaat, en toch is hij echt cool ^^
arthur :
met zijn stoere dreuzelobsessie ! ^^
ginny, charlie, bill , molly ..
En allemaal tesame zijn ze nog op zen best !
xx.

1e jaars
1e jaars

Verdiend: 132 Sikkels

Mrs Riddle is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Nov 19, 2007 0:27 Terug naar boven Sla dit bericht op

zoals mijn username al aangeeft: mijn favoriete personage is de 16 jaar oude Voldemort. Gewoon omdat hij SUPERKNAP is en, natuurlijk, de bad boy is! Twisted Evil Embarassed

Bohemian Writer
Bohemian Writer

Genner is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Nov 24, 2007 19:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn favoriete personages zijn

McGonagall (Anderling) - Ik vind haar gewoon geweldig grappig en haar opmerkingen zijn altijd zo droog/ironisch/hilarisch.

Viktor Krum (Kruml) - Ik vind hem gewoon echt leuk, zoals hij achter Hermelien aan zit terwijl hij zowat alle meisjes die op dat moment op Zweinstein rondlopen kan krijgen.

Severus Snape (Sneep) - Hij is ook wel grappig en heel mysterieus.

'Til we meet again, HPF'ers.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Sparkling_Diamond
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 54 Sikkels

Sparkling_Diamond is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Nov 25, 2007 18:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn favo personages:

Harry:
Gewoon de hoofdpersoon, al die gevaren dat hij overleefd (ookal is het meestal met hulp van anderen). Ook is hij lekker koppig Laughing
Ron:
Fantastisch karakter. Geweldige opmerkingen en zo schattig^^ <3
Draco:
In het echte leven heb ik echt een hekel aan mensen die denken dat ze alles zijn maar hij is gewoon geweldig. Lekker gemeen <3.
Luna Lovegood: Ze is gewoon zo vaag en dromerig, maar trekt zich van niemand wat aan.
Fred en George:
De grappen van hen. Vooral in het 5de boek als ze vertrekken en die opmerkingen dat ze maken Very Happy
Fleur:
Weet eigenlijk niet waarom :S. Maar Bill en Fleur zijn één van m'n favo ships Very Happy
Belinda:
Heb eigenlijk ook geen idee bij deze, maar hoe ze met Ron omging in het 6de boek xD.

Dat waren ze Razz

Winkey
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 102 Sikkels

Winkey is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Nov 25, 2007 18:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik heb ook meerdere favoriete personages. ten eerste vond ik in boek vijf Omber echt heel erg goed, dat komt denk ik omdat ze erg ijdel en trots is. ik vind ook Anderling, Zwamdrift, Molly Wemel en Dolleman zeer goed.

Perijn
Oude Forumnaam: Sirius Zwarts Marauder
Marauder

Perijn is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Dec 22, 2007 23:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn favo personage is LOENA

Gewoon haar manier van denken en haar uitspraken zijn gewoon geniaal. Maar het absolute toppunt is toch haar kamer met de tekeningen van het trio met de woorden "vriend" erom heen love love

Een goede tweede is Sirius, gewoon een coole gozer die wat lef heb ^^

"The Light shine on you, and the Creator shelter you. The last embrace of the mother welcome you home."
Wicked Sprout
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 4 Sikkels

Wicked Sprout is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Dec 22, 2007 23:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wicked Sprout schreef:
Ik heb er veel té veel om op te sommen, maar ik ga het denk ik maar met drie houden XD''

Ron Weasley ::

Deze personage vind ik enorm grappig, soms onvolwassen en hij kan ook koppig zijn. Het zijn een beetje mijn eigenschappen, maar hij is wel enorm trouw aan Harry en Hermelien. Deze eigenschap heb ik ook, zoals een echte Hufflepuff ^^

Cedric Diggory ::

Hij was zo cool in de 4 de film en ook in de boeken, het is wel enorm spijtig dat hij vermoord werd door Voldemort. Moest hij niet werden gedood, dan zou hij denk ik the Triwizard Tournametn gewonnen hebben.

Pomona Sprout ::

Zij is de afdelingshoofd van mijn huis, en daar ben ik ook enorm trots op. Haar liefde voor Kruidenkunde is ook altijd grappig om te lezen, ze is gewoon een boeiende en vooral grappige personage ^^

Deze wou ik nog toevoegen aan mijn lijstje:

Mijn twee nieuwe favoriete personages komen uit Hufflepuff en Gryffindor, hieronder zal ik zeggen waarom.

Neville Longbottom: In book 7 is hij totally awesome. Hij is enorm trouw aan zijn vrienden en ook aan professor Sprout, want hij hielp haar mee om de Venomous Tentacula over de Death Eaters te gooien. Zodat ze gewurgd werden.

Ik vind ook zijn klunzigheid altijd zo grappig om te lezen en in de epiloog kon je lezen dat hij leraar werd van Herbology, dat is toch echt wel cool voor hem xD

the Fat Friar: is iemand die niet veel voorkomt in de boeken, maar hij is wel een van de eerlijkste characters uit de boeken. The Fat Friar zou iedereen een 2de kans geven, zelf Peeves vergeeft hij en je weet hoe irritant die kan zijn >.<

It's PANDATIMEEE !
__xSmartie
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 70 Sikkels

__xSmartie is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Dec 23, 2007 18:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn favoriete personages zijn:

Harry, Ron en Hermelien, ik vind hun gewoon alle drie heel leuk en stoer. Ze zijn na al die jaren nog steeds beste vrienden en Ron en Hermelien helpen Harry altijd, wat er ook gebeurd.

Sneep vind ik ook een geniale personage, hij is heel duister enzo, maar hij is toch goed. Vooral in de films vind ik hem echt een hele goede personage.

Perkamentus blijft gewoon ook een geweldige personage. Hij is zo lief altijd en ziet altijd het goede in mensen. Hij heeft Harry ook altijd gesteund in alle wat ie deed.

Elyn
Oude Forumnaam: Dark_angel Hotemetoot
Hotemetoot

Verdiend: 334 Sikkels

Elyn is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Dec 25, 2007 20:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb 't er vandaag nog over gehad, en ik vind Ron het stoerste personage van al. Ik vind hem echt heel sympathiek. Hij is lief, maar toch ook dapper. Supergast gewoon.

Rayatje
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Rayatje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Dec 26, 2007 12:27 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hierover moet ik niet lang nadenken. xD Even een toptwee-tje maken van de meest awesome personage's. =D Oke, twee is nogal weinig maar dat zijn gewoon mijn twee favoriete personages.^^

1. Sirius Black: Hij is echt mijn favo personage allertijden. Sirius is enorm grappig, trés sexy, moedig & vriendelijk. Ook vind ik hoe hij met Harry omgaat erg schattig. xD Sirius is een Gryffindor, wat het er voor mij ook alleen maar beter opmaakt, en bezit daarom ook de goede Gryff-kantjes. ^^ Ook is Sirius erg slim en ik vind hem gewoon totally awesome. Very Happy

2. Neville Longbottom: Neville is ookal zo awesome! Zijn klunzigheid geeft hem echt iets schattigs. Very Happy Hij is trouw aan z'n vrienden, doet erg aardig tegen hen en verdedigd hem ten alle tijden. Neville is ook trés moedig, en zoals hij in Deathly Hallows doet is hij zo stoer. Cool

Avana's Draco
Oude Forumnaam: Strijder van Perkamentus Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 5 Sikkels

Avana's Draco is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Dec 26, 2007 16:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hoe meer ik die vraag zie staan, hoe meer ik denk dat mijn lijstje met favoriete personages best lang is.

Perkamentus heeft me een beetje gekwetst om het zo te zeggen in boek 7, maar naar het einde toe, vond ik het des te mooier. Dat bewijst dat zelf de intelligentste man ter wereld zijn zwakheden heeft.

Hagrid vind ik fijn om zijn manier van doen. Lomp en plompverloren loopt hij door het verhaal. Steekt stomme dingen uit en is steeds grappig. Het is echt zo'n beer met een peperkoeken hartje. Al hou ik daar in realiteit niet zo van Very Happy

Dan is er Ron natuurlijk, naast mijn voorliefde voor roodharigen, vind ik zijn humor steeds fantastisch en hou ik van zijn manier van doen. Ik moet wel toegeven dat ik verbaasd was toen Ron zijn vrienden in de steek liet. Dat had ik nooit verwacht. Maar in ieder geval, ik ben gek op hem Smile

Daarnaast kan ik ook Anderling appreciëren en padachtige Omber, gewoon omdat ze barst van hilariteit. Loena begin ik ook steeds fijner te vinden, vooral na de vertolking door Evanna Lynch.

Tot slot vond ik Harry iets beter in het laatste boek. De arrogante kwal was een beetje verdwenen en daar was ik wel blij om, al zal hij nooit mijn lievelingspersonage worden. Het moet ook gezegd: Respect voor Marcel Laughing Ik vond hem in de laatste drie boeken beter en beter.

I find it all so amusing.

Don’t cry because it’s over. Smile because it happened.
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 364 Sikkels

Sophie Wemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Dec 26, 2007 17:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn lijstje van favo-personages is al iets groter geworden. ^^

- Luna Lovegood: Eerst had ik eigelijk niets met haar, maar ik begon haar steeds leuker te vinden nadat ik de vijfde film heb gezien. Ze is eigelijk gewoon een fantastische persoonlijkheid. Ik bewonder haar moed en ze trekt ze niets aan van wat anderen van haar zeggen en dat vind ik echt tof!

- Hermione Granger: Ik vond haar al langer leuk, maar nu is ze leuk er geworden. In boek 1 vond ik haar wel irritant, iets te betweterig, maar haar lieve kant kom na een tijd tevoorschijn. Ze is zeker en vast een toffe meid. ^^ En in boek 7 vind ik haar helemaal geweldig!

- Ginny Weasley: Ik vind het jammer dat ze niet zoveel fans heeft. Zo Mary-Sue vind ik haar eigelijk niet, ondanks het feit dat ze knap en populairis. Maar het is eigelijk haar karakter dat me aantrekt. Ze laat zich niet doen en dat vind ik leuk.

- Ron Weasley: Hij is lekker droog en supergrappig. Hij heeft een leuk karakter, behalve die jaloezie mag hij wat meer onder controle houden. Maar ik vind hem verder echt een leuk personage.

- Lily Potter: Ik vind haar echt fantastisch! Die koppigheid en haar opmerkingen zijn echt het einde! Ze is zeker een van mijn favo personages!

Narsissa Malfoy: Ze mag dan bij de bad-guys horen, maar ik mag haar op de een of andere manier wel. Ze doet er alles aan om haar zoontje te beschermen en dat vind ik erg mooi.

FleurDelacour: Ze is eigelijk wel een lief meisje, dat heeft ze bewezen in boek 7. Ze heeft in boek 6 ook laten zien dat ze niet gaf om Bill's uiterlijk, maar om zijn karakter en dat vind ik mooi. Dus die komt ook op de lijst te staan.

- Neville Longbottom: Ik vond hem al langer leuk, maar in boek 7 is hij veel zelfzekerder geworden, hij heeft bewezen dat hij een ware Gryffindor is! Zijn karakter staat me ook aan, in het begin was hij veel te onzeker over zichzelf, nu kun je dat nergens meer bespeuren!

I'll do anything for you.
Rita_Skeeter
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 71 Sikkels

Rita_Skeeter is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Dec 28, 2007 15:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn favoriete personage is vast al in mijn naam te zien Razz

Rita Pulpers dus, gewoon, omdat ze het lef heeft, en ze is gewoon hilarisch.

Verder vind ik Omber en Bellatrix echt heel cool, Omber is echt zo'n tuttig-netjes-ordelijk personage, gewoon heel erg leuk bedacht!
Bellatrix is meer het koudbloedige en sadistische typetje, ik weet niet wat ik heb met zulk soort personages Confused Wink

1e jaars
1e jaars

Verdiend: 49 Sikkels

lobj_x is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Dec 30, 2007 12:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

1. Loena: Wat een super meisje, Haar manier van denken haar uitspraken! En meestal heeft ze nog gelijk ook Smile

2. Fred & george: Hun grappen zijn zo helemaal perfect, die zou ik echt niet kunnen gemist hebben in de boeken ( boek 7 met de oorgrappen, hilarisch gewoon Smile)

3. Hagrid: Ben ik hier nog niet vaak tegengekkomen, maar wat een fantastisch figuur Very Happy Met al zen beesties: Zoals pluisje, wat een super naam Smile en groep <3!

Dat is men top 3 Very Happy

Xx.

Waarom is het gedaan Sad
Rowling je bent helemaal fantastisch!!!

Happy new-year!! Very Happy
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp