Auteur |
Bericht |
D@@n
5e jaars

Verdiend:
31 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 19, 2007 19:00 |
 |
Narcissa schreef: | Het lijkt me normaal dat iemand zoals hagrid niet gouw boven het hoofd wordt gezien. Ze kunnen elkaar natuurlijk door dat ze samen op Zweinstein hebben gezeten. Tom Riddle werd door veel mensen gezien als een brave sterke tovenaar. En daarbij konden zowel bijna niemand hem als een 'slechte' persoon. Nu ik me eigenlijk bedenkt, kan hagrid nog wel eens een belangrijke speler worden , omdat hij misschien informatie zal kunnen geven, over een jongere Voldemort^^
@ Justmenofear, heb jij deel 2 niet gelezen??? |
Daar heb je gelijk in, maar was Tom Riddle in die tijd niet hoofdmonitor(klassenoudste?) op zweinstijn. Hagrid deed vaak dingen die tegen de regels waren en daar moest de hoofdmonitor(Tom) hem dus op wijzen. Ik denk dat ze zo elkaar goed kennen. |
|
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Ma Nov 19, 2007 21:02 |
 |
D@@n schreef: | Narcissa schreef: | Het lijkt me normaal dat iemand zoals hagrid niet gouw boven het hoofd wordt gezien. Ze kunnen elkaar natuurlijk door dat ze samen op Zweinstein hebben gezeten. Tom Riddle werd door veel mensen gezien als een brave sterke tovenaar. En daarbij konden zowel bijna niemand hem als een 'slechte' persoon. Nu ik me eigenlijk bedenkt, kan hagrid nog wel eens een belangrijke speler worden , omdat hij misschien informatie zal kunnen geven, over een jongere Voldemort^^
@ Justmenofear, heb jij deel 2 niet gelezen??? |
Daar heb je gelijk in, maar was Tom Riddle in die tijd niet hoofdmonitor(klassenoudste?) op zweinstijn. Hagrid deed vaak dingen die tegen de regels waren en daar moest de hoofdmonitor(Tom) hem dus op wijzen. Ik denk dat ze zo elkaar goed kennen. |
Ja dat was Tom Riddle in die tijd wel maar ik denk niet dat hij veel gesprek had met hagrid. Niet veel mensen wist dat hij een dier op Zweinstein verborgen hield Hagrid was toen die tijd maar derde jaars op Zweinstein. En in een heel andere afdeling. Nee ik denk niet dat Tom Riddle vanaf het begin lekker in de gaten hield. Alleen daarna om iets te vinden zodat de school open blijft en ze er niet achter konden komen dat hij daar echter komt. Hij moest een smoes hebben. meer niet. |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Glamorgana
1e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 21, 2007 10:09 |
 |
Ik denk dat het beide nogal opvallende personen waren en dat dus iedereen ze wel kent en zij elkaar dus ook. |
|
|
  |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 21, 2007 11:16 |
 |
Misschien hadden Hagrid en Marten wel een soort van Draco/Harry relatie. (Voor alle D/H shippers: Oh shut up, ik bedoel hun cannon relatie. xD)
Maar ik bedoel dus dat Marten waarschijnlijk maar vond dat Hagrid een stomme sukkel was en hij viel natuurlijk nogal op, en hem dus altijd in de gaten hield om hem erbij te kunnen lappen. Al zou Marten het waarschijnlijk subtieler doen dan Draco het zou doen. ^^" Dus hadden ze niet zo'n openlijke oorlog als Draco en Harry. |
  |
 |
Perijn
Marauder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 19, 2007 23:11 |
 |
Shirley. schreef: | Misschien hadden Hagrid en Marten wel een soort van Draco/Harry relatie. (Voor alle D/H shippers: Oh shut up, ik bedoel hun cannon relatie. xD)
Maar ik bedoel dus dat Marten waarschijnlijk maar vond dat Hagrid een stomme sukkel was en hij viel natuurlijk nogal op, en hem dus altijd in de gaten hield om hem erbij te kunnen lappen. Al zou Marten het waarschijnlijk subtieler doen dan Draco het zou doen. ^^" Dus hadden ze niet zo'n openlijke oorlog als Draco en Harry. |
Zal best kunnen, maar ik denk meer toch dat Hagrid toch een opvallende leerling was, hij was en is toch een halfreus, dus hij zal best wel groot zijn geweest dan. En als je van een opvallend persoon eenmaal de naam weet vergeet je die over het algemeen nooit meer. |
_________________ 01-06-2003 ~ 31-12-2008
"The Light shine on you, and the Creator shelter you. The last embrace of the mother welcome you home." |
|
  |
 |
Lady Voldermort
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 03, 2008 17:20 |
 |
Ik heb nu ook opeens vriendschap gesloten met iemand die ik eigenlijk hélemaal niet kende. Ik denk dat leeftijd niets te maken heeft met vriendschap. Hagrid is een best.. opvallend persoon, dus ik denk dat iedereen hem wel kende. |
_________________ Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller |
|
  |
 |
|
| |