Auteur |
Bericht |
Malou
Unspeakable

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 19, 2007 19:08 |
 |
Topic nummero 3 voor deze geweldige serie
Episodes die nog niet geaired zijn in Nederland stoppen we onder spoilertags. Danku.
Amerika heeft alles uitgezonden.
Nederland is nu bij: 3x12 |
Laatst aangepast door Malou op Zo Sep 07, 2008 8:37; in totaal 6 keer bewerkt |
|
  |
 |
Caleb
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 20, 2007 16:00 |
 |
Dat zijn er nog maar weinig. Nederland ging ineens snel de laatste twee weken. Ik zat ineens halverwege de week naar Sokka's Master in het Nederlands te kijken. Doet Nickelodeon 1 nieuwe Epi per dag ofzo? |
|
|
  |
 |
harrypotterfreakdaan
3e jaars

Verdiend:
85 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 20, 2007 16:11 |
 |
Op het moment wel maar ik denk dat ze binnekort daarmee stoppen want ze kunnen toch niet voor gaan liggen op Amerika, waar de serie word gemaakt.
Het zal me niks verbazen als ze stoppen na Epi 11 dat ze die als cliffhanger gebruiken |
|
|
  |
 |
Caleb
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 20, 2007 16:23 |
 |
Ja dat zal wel. Eigenlijk vind ik dat flink dom van ze en stom voor de mensen die Avatar in Nederland volgen. HEt is niet leuk om iedere week te moeten wachten, maar de spanning is wel leuk en nu moeten ze nóg langer wachten op de nieuwe delen dan eigenlijk het geval zou zijn geweest als ze 1 epi per week zouden doen.. |
|
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 20, 2007 18:28 |
 |
Nederland is inderdaad bij book 3 en heeft elke dag een nieuwe ep. Als het zo door gaat loopt volgende week dinsdag Nederland voor op de rest. Dan zou namelijk ep 12 uitgezonden worden.
Voor de mensen die mijn vorige bericht gemist hebben: Nickelodeon heeft weer een Avatar weekend. In het weekend van 1 en 2 december is het "Avatar weekend" met een Avatar marathon. Ik denk dat dit met de afleveringen van book 1 en book 2 is, maar het is misschien wel leuk om te kijken. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
michaelfivez
Dreuzel

Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 20, 2007 21:27 |
 |
Yay ene nieuw topic, waar vind ej trouwens het 1e topic??
Ik heb op book 1 gestemd, vond ik het beste boek, nog geen zorgen en zo lekker veel fillers. book 3 tot nu toe is zo druk, en toph hata ik echt... |
_________________ Avatar rules |
|
  |
 |
Malou
Unspeakable

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 21, 2007 22:34 |
 |
@Michael: oude gesloten topics worden verwijdert.
Goed nieuws! Book 3 zal niet 20 afleveringen hebben, maar 21!
Het heeft wel gewoon 20 chapters, maar 310 en 311 worden als chapter 10 beschouwd.
Verder zal de season finale niet 2, maar 4 episodes duren. Dus we krijgen een finale die bijna 2 uur duurt  |
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 22, 2007 15:38 |
 |
Oh my gosj,
dat is zooo hip.
Ik kan echt niet wachten op de volgende episodes.
Maar even een vraag: Het kan toch niet zo zijn dat de Nederlandse nick voor gaat lopen op die van de Amerikaanse? Lijkt me niet iig. |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 22, 2007 16:56 |
 |
Witch_Eva schreef: | Voor de mensen die mijn vorige bericht gemist hebben: Nickelodeon heeft weer een Avatar weekend. In het weekend van 1 en 2 december is het "Avatar weekend" met een Avatar marathon. Ik denk dat dit met de afleveringen van book 1 en book 2 is, maar het is misschien wel leuk om te kijken. |
...En helaas heb ik dat weekend totaal geen tijd om naar Avatar te gaan kijken. *grmwl*
Ik denk ook dat ze gaan stoppen bij Ep. 11 op de Nederlandse televisie.
Ze krijgen vast niet eerder de ep. dan je ze op Internet kunt krijgen.
Tenzij grof geld betalen aan de makers ofzo, maar dat denk ik niet. xD |
_________________ I LOVE HPF |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 22, 2007 17:00 |
 |
Nou vanavond komt Nightmares and Daydreams erop en morgen is dan Invasion part 1. Ik denk dat ze dus morgen ermee stoppen, en vanaf maandag andere afleveringen uitzenden. Amerika is namelijk net bij Invasion part 1. Die komt bij hun bij uit op 30 november, dus dan lopen wij sowieso voor op Amerika. Ik heb gekeken op Nick.nl alleen ik kon ook niks vinden. Ik zou het ook niet leuk vinden als ze door zouden gaan. Elke week is veel leuker en spannender dan elke dag een nieuwe aflevering.
@Malou SQUEE dat is wel goed nieuws!! Meer eps! |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
michaelfivez
Dreuzel

Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 22, 2007 20:34 |
 |
Malou schreef: | @Michael: oude gesloten topics worden verwijdert.
Het heeft wel gewoon 20 chapters, maar 310 en 311 worden als chapter 10 beschouwd.
Verder zal de season finale niet 2, maar 4 episodes duren. Dus we krijgen een finale die bijna 2 uur duurt  |
IS niet zeker (dat van 21), kon ook gewoon een foutje zijn aangezien de episode is gehackd en nog nergens ui!tgezonden...
EDIT: als morgen episode 10 wordt uitgezonden ligt nederland voor op amerika en england... (misschien zelf wereld) |
_________________ Avatar rules |
|
  |
 |
Malou
Unspeakable

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 22, 2007 20:38 |
 |
michaelfivez schreef: | Malou schreef: | @Michael: oude gesloten topics worden verwijdert.
IS niet zeker (dat van 21), kon ook gewoon een foutje zijn aangezien de episode is gehackd en nog nergens ui!tgezonden... |
Actually, het is bevestigt door Nickelodeon:
AvatarSpirit.net schreef: | After some debate in the ASN forums, we decided to contact Nickelodeon to see if we could get confirmation on a few things surrounding the "Day of Black Sun" movie event and the rest of season three. Consequently, we have confirmed with Nickelodeon that season three of Avatar will have 21 episodes, rather than the 20 episodes that seasons one and two had.
DoBS Tidbits: The "Day of Black Sun" movie event is two separate episodes broadcast together, somewhat analogous to the way "The Secret of the Fire Nation" event was handled in the second season. The two episodes for the "Day of Black Sun" are episode 310, "Day of Black Sun Part 1: The Invasion" and episode 311, "Day of Black Sun Part 2: The Eclipse".
In a confusing twist, though, although the episodes are separate (numbers 310 and 311 respectively), both are part of "Chapter 10" in Book Three: Fire. Up until now, each chapter has been an episode, but with "Day of Black Sun" this is no longer the case. Thanks to ASN forum user Jimothy for pointing this bit out to us!
Season Three Finale: Also revealed was that the Avatar season three (and show) finale will be comprised of episodes 318, 319, 320 and 321. No other information on episode titles or broadcast dates was available. |
|
  |
 |
Wizardjuh
7e jaars

Verdiend:
108 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 22, 2007 21:14 |
 |
Yay! More eps!
Dit is de eerste keer dat ik een NL versie van AtLA goed vond. En dan alleen omdat ze de laatste zin van de ep ("Aah! My Royal Parts are showing!") vertaald hebben naar "Aah! De Kroonjuwelen zijn te zien!"
En ik hoop zooo dat Nick stopt bij ep 10 pt 2, want anders zullen mijn broertjes toch het hele plot aan me verklappen. En ik ga hem niet in het NL kijken, want Engels is waaaaay better dan NL. |
|
|
  |
 |
sartoootje
6e jaars

Verdiend:
73 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 22, 2007 21:15 |
 |
Balen zeg, ben 1 & 2 december niet thuis... Ik volg de serie op nickelodeon overigens.
Ik vind Avatar echt een goede tekenfilmserie. Een van de tekenfilms die ik volg. Boek 1 vind ik tot noch toe de beste (heb deel 2 slechts gedeeltelijk bekeken en deel 3 niet) omdat alles hier nog nieuw is, alles wordt uitgelegd en er zit een goede verhaallijn in, een echt doel.
Daarnaast heeft Avatar leuke personages, Sokka is toch wel een van m'n favorieten vanwege zijn ongekende sarcasme. En oom Iroh, wou dat ik zo'n oom had.  |
|
|
  |
 |
Wortel
Dreuzel

Verdiend:
63 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 22, 2007 23:18 |
 |
Maar hè, als 10 en 11 samen horen, dan hoeven we ook een week minder te wachten voor een nieuwe episode!
En 21 afleveringen is natuurlijk fantastisch!
Ik heb echt geen leven, ik heb alleen maar zin om op internet filmpjes te kijken  |
_________________ We're home, Sleeping Beauty. Time to awake. |
|
  |
 |
|