Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Harry's ouders konden verdwijnselen Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Glamorgana
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 47 Sikkels

Glamorgana is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Nov 20, 2007 19:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

LizzJéé schreef:
Misschien had het iets met de bezwering te maken die ze over het huis hadden uitgesproken, weet zo gouw niet meer hoe die heet, maar die waarvan pippeling de geheimhouder was.
Maarjaa het kan ook gewoon een foutje zijn,, JKR denkt niet aan alles

Ja, de fideliusbezwering toch? Dat dacht ik ook. Want het lijkt me hetzefde als bij Grimboudplein 12, daar moest iedereen ook op de stoep verschijnselen. En dat van Fred en George gebeurde volgens mij in Het Nest... Maar dat durf ik niet zeker te zeggen.

Profiel bekijkenStuur privébericht
Narcissa
Erelid
in de Orde van Merlijn
Erelid <br>in de Orde van Merlijn

Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

Narcissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Nov 21, 2007 0:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

Glamorgana schreef:
LizzJéé schreef:
Misschien had het iets met de bezwering te maken die ze over het huis hadden uitgesproken, weet zo gouw niet meer hoe die heet, maar die waarvan pippeling de geheimhouder was.

Ja, de fideliusbezwering toch? Dat dacht ik ook. Want het lijkt me hetzefde als bij Grimboudplein 12, daar moest iedereen ook op de stoep verschijnselen. En dat van Fred en George gebeurde volgens mij in Het Nest... Maar dat durf ik niet zeker te zeggen.

Fred en George verschijnselde van boven naar onder. Niet van uit het nest. Ik denk ( ik weet niet als het kan hoor ) Dat je niet van buiten naar binnen kan verschijnselen, maar misschien binnenhuis verschijnselen zoals het binnen is. Tenminste dan heb ik het ook over het Grimboudplijn 12. Maar ja ik weet ook niet precies hoe het kan zitten Rolling Eyes

Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!

( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
Perijn
Oude Forumnaam: Sirius Zwarts Marauder
Marauder

Perijn is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Nov 21, 2007 9:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

Narcissa schreef:
Glamorgana schreef:
LizzJéé schreef:

Fred en George verschijnselde van boven naar onder. Niet van uit het nest. Ik denk ( ik weet niet als het kan hoor ) Dat je niet van buiten naar binnen kan verschijnselen, maar misschien binnenhuis verschijnselen zoals het binnen is. Tenminste dan heb ik het ook over het Grimboudplijn 12. Maar ja ik weet ook niet precies hoe het kan zitten Rolling Eyes

Het is inderdaad zo dat je binnenhuis wel kan verschijnselen onder de Fidieliusbezwering, zolang je maar niet buiten de grens wil verschijnselen. Als je ergens anders naar toe wil verschijnselen of van ergens anders naar de bescherming toe, moet je op de rand of in de buurt verschijnselen, je kunt niet vanuit het huis verschijnselen of in het het huis van buitenaf verschijnselen

"The Light shine on you, and the Creator shelter you. The last embrace of the mother welcome you home."
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Nov 21, 2007 9:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

Dan hadden ze elke keer binnenhuis moeten verschijnselen om Voldemort op een dwaalspoor te zetten. En dan uiteindelijk het huis uit kunnen rennen en dan gaan verschijnselen. ^^

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp