Auteur |
Bericht |
vinnie
4e jaars

Verdiend:
431 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 28, 2007 15:20 |
 |
Mariky schreef: | Addiie schreef: | Grappig, ik moet ergens eind mei de eindmusical van groep 8 doen We hebben nog niet geoefent ( ) omdat juffie Tanja VRE-SE-LIJK slecht kan plannen De musical heet Switch |
Die musical hebben wij ook gedaan : D Dat was best een leuke musical. In ieder geval een leuk verhaal en het was ook leuk om er aan te werken met zijn allen. Om mijn verhaal te lezen moet je even een paar bladzijden terug kijken ^^ |
Hey, deze musical hebben wij ook gedaan. Ik had niet zo'n grote rol, maar ik kwam toch in een paar scene's voor. Ik speelde als een dief. Ik moest zingen met mijn hele klas, maar ook een keer solo met iemand anders  |
_________________ O, nu zijn al mijn kinderen klassenoudste geweest!
Wat zijn Fred en ik dan?
De buren? |
|
  |
 |
karinpotter
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 28, 2007 17:04 |
 |
In groep 8 hadden wij ook een eindmusical met de klas. Die hete BigBoot. Als ik daar nu aan terug denk kan ik me alles weer herinneren. Dat waren leuke tijden...Ik weet de liedjes en mijn tekst weer Ik had trouwens een van de 4hoofdrollen. Een liedje was ook met 5meiden en dat ging over mij dus ik was de belangrijkste (H) |
|
|
  |
 |
Riesjuh
3e jaars

Verdiend:
203 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 05, 2007 11:36 |
 |
Onze musical... OJA!!! Wij deden minoes de poes
Superchill, had best wel grote rol, speelde nml de bad guy |
_________________ Slytherin |
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 05, 2007 11:45 |
 |
Wij deden een musical over een reunie en hoe iedereen verandert is. Jammer genoeg zat ik in het koor, terwijl ik wel auditie had gedaan. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
Elyn
Hotemetoot

Verdiend:
334 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 05, 2007 15:17 |
 |
Groep 8?????? Wat is dat??
Een eindmusical? Nooit van gehoord... We hebben in het 6e leerjaar wel een Kerstspel gehad.. en in ons College [middelbare graad] doen de zesdejaars een toneel met Sinterklaas en met X-mos. Er komen liedjes op de achtergrond in voor.. maar een musical? Nee, dat niet...
En ik zit in de toneelgroep van het College, en na Pasen ongeveer, hebben wij altijd onze voorstelling... Maar dat is het ook niet, he... |
_________________ Here I lie, dying
with HPF in one hand
and Edward Cullen in the other. |
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 05, 2007 15:22 |
 |
Dark_angel schreef: | Groep 8?????? Wat is dat??
Een eindmusical? Nooit van gehoord... We hebben in het 6e leerjaar wel een Kerstspel gehad.. en in ons College [middelbare graad] doen de zesdejaars een toneel met Sinterklaas en met X-mos. Er komen liedjes op de achtergrond in voor.. maar een musical? Nee, dat niet...
En ik zit in de toneelgroep van het College, en na Pasen ongeveer, hebben wij altijd onze voorstelling... Maar dat is het ook niet, he... |
Groep 8 is het laatste schooljaar op de basisschool. Wij hebben ook kerstspellen gedaan, maar dat deden we elk jaar. |
|
  |
 |
Elyn
Hotemetoot

Verdiend:
334 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 05, 2007 16:11 |
 |
missme98 schreef: | Dark_angel schreef: | Groep 8?????? Wat is dat??
Groep 8 is het laatste schooljaar op de basisschool. Wij hebben ook kerstspellen gedaan, maar dat deden we elk jaar. |
Laatste schooljaar? Dat is toch gewoon het 6e leerjaar?
Jullie hollanders hebben toch maar een raar systeem, hoor..  |
_________________ Here I lie, dying
with HPF in one hand
and Edward Cullen in the other. |
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 05, 2007 16:19 |
 |
Dark_angel schreef: | missme98 schreef: | Dark_angel schreef: | Groep 8?????? Wat is dat??
Laatste schooljaar? Dat is toch gewoon het 6e leerjaar?
Jullie hollanders hebben toch maar een raar systeem, hoor..  |
hahhahaha, we noemen het gewoon anders. Maar jullie hebben geen kleuterklas dan? wij hebben groep 1, daar gaan we heen als we 4 zijn en dan groep 2 als we 5 zijn enz. |
|
  |
 |
harrypotterfreakz
7e jaars

Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 05, 2007 17:11 |
 |
Wij hebben geen eind-musical gedaan aan het einde van groep 8. Wij hebben een vossenjacht gehouden. Iedereen doet altijd een musical en wij wouden wel eens iets anders doen dan alleen zo'n (in mijn ogen onderhand "afgezaagde") musical. Wat ik nu hoor (mijn broertje zit daar nog op school) hebben ze tot noch toe alleen maar musicals gedaan, en niks anders. Mja, dat vind ik wel beetje saai^^.... Mja.. ik heb dus nooit een musical gedaan in groep 8! |
|
|
  |
 |
Saaki
1e jaars

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 07, 2007 23:29 |
 |
Wij hebben er wel een gedaan; de koning van katoren!
ik heb echt trauma's eraan! ik speelde gervaas, een oude vent, oom van de hoofdpersoon en butler annex slaaf. Ik moest dus een pruik op en de hele tijd alleen maar op het podium staan en er niet uitzien als of ik dacht waarom ik in hemels naam deze rol had! |
_________________ *Is nieuw hier* |
|
  |
 |
rooieke
4e jaars

Verdiend:
1496 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 08, 2007 12:00 |
 |
ja ik heb ook een eind musical gehad alleen dat is al wel 11 jaar geleden:D. hij heette het spoor van bijster en ik had en grote rol. het gaat over een klas dat op schoolkamp gaat en hun leraar kwijt raakt maar dat deed ie expres om de klas bang te maken, maar het komt toch allemaal goed. Ik speelde roosje bolleboosje. en dat was een meisje dat de leiding in de klas had en op alle opdrachten die vervuld moesten worden om de leraar terug te krijgen deed zijn het voor werk en zei was overal haantje het voorste. Ik vond het kei leuk:D |
_________________ een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. |
|
  |
 |
D.perkamentus
1e jaars

Verdiend:
32 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 15, 2007 20:37 |
 |
nou ik heb 3 weken geleden mn eind musical gehad Plexat ik was een italiaanse kapper het ging wel heel goed maar ik zag er echt wel dom uit ik had een geel groot afro pruik op en een clowns kop gebaseerd op de italiaanse vlag en ene raar snorretje dat scheef was  |
_________________ Ravenclaw
===============================
"If you've a ready mind, where those of wit and learning will always find their kind". |
|
  |
 |
*!Lara
Dreuzel

Verdiend:
520 Sikkels
Woonplaats: Onder Het Bed Van Orlando Bloom Het 5de Pluisje Links [A]
|
Geplaatst:
Zo Nov 04, 2007 7:59 |
 |
Hebben jullie een eindmusical gehad???
Jup.. ^^
Had je een grote of een kleine rol???
Middel
moest je zingen of niet???
Jup.. ^^'
en waar ging die over en hoe heten die???
Well, ik was marilyn monroe XD.. maar ik weet niet meer hoe de musicl heette.. hij was in elk geval wel hipheid
(ik bedoel, wie begrijpt nou niet dat Nederland als eerste op de man was, en dat Jan Klaas allang bloemkolen had geplaatst? XD?) |
_________________ You make me feel so perfect
But I aint that perfect..
Love is something you need to understand and feel!! |
|
  |
 |
Emmalientje
2e jaars

Verdiend:
41 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 21, 2007 11:36 |
 |
Hebben jullie een eindmusical gehad???
jepjep
Had je een grote of een kleine rol???
mwaah, een middelgrote
moest je zingen of niet???
nee, er waren geen solos
en waar ging die over en hoe heten die???
SWITCH, over een patatzaak vs. pizzazaak, waar de concurentie soms hoog opliep..
ik speelde een helft van een tweeling die bediendes waren in de pizzazaak. |
|
|
  |
 |
|