Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Make-up Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
MeLoveSnape
Hotemetoot
Hotemetoot

Verdiend: 1077 Sikkels

MeLoveSnape is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Nov 20, 2007 16:41 Terug naar boven Sla dit bericht op

Yori87 schreef:
Ik doe 's'morgens alleen wat mascara op. Anders heb ik heel kleine wimpers, en denken mensen dat ik ziek/moe ben. Soms vergeet ik ooit wel om mascara op te doen hoor. Verder gebruik ik niet veel make-up.
Als ik uit ga gaat er alleen wat oogchaduw bij, maar geen lippenstift of gloss, daar heb ik een hekel aan.

Mensen denken ook dat ik moe ben als ik geen mascara op heb gedaan, irritant is dat :S

Lippenstift doe ik ook niet op. Wel af en toe van die verfrissende gloss waar je lippen lekker van gaan tintelen. Oogschaduw doe ik niet aan, wel foundation en blusher. Vooral 's winters doe ik blush op, anders zie ik eruit als een wit lijk.

Profiel bekijkenStuur privébericht
Mainoumi
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 51 Sikkels

Mainoumi is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Nov 22, 2007 8:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Henk88 schreef:
Nee, waarschijnlijk zal enkel de make-up alleen dat misschien niet gedaan hebben... Maar neem nu bv Cameron Diaz, je zit duidelijk dat ze op haar wang last heeft van uitslag of een soort acne. Dan is het wel best dat je daar geen poedertjes of iets dergelijks op gaat doen. Wij kunnen zeggen van okay, ik laat het vandaag even af. Zij moeten elke dag met make-up op lopen (niet in hun vrije tijd maar daarbuiten) dus ja veel keuze hebben ze niet...

Dat is ook extreem zware make-up eh.
Hier in BE is er een nieuwslezeres moeten stoppen omdat ze haar gezicht niet wou verliezen, ze kreeg uitslag van al die make-up iedere dag.

Ik denk dat de doorsnee make-up die wij hier kopen, niet zo zwaar is.
Maar ik denk dat die hollywood make-up e.d. die hier nu een trend is geworden omdat ze 16u lang e.d. houdt, best wel te mijden valt.

Zelf gebruik ik dus foundation, blush, mascara, lipstick, oogschaduw, potloodjes, ... maar ik loop niet rond gelijk een papegaai.
Vind het mooi om er 'naturel' uit te zien, ook met make-up.

Crissy77
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 403 Sikkels

Crissy77 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Nov 24, 2007 12:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ga nooit never zonder make-up de deur uit. Dan voel ik me gewoon kaal. Ik doe elke dag oogpotlood, oogschaduw en mascara op, en soms ook lipgloss/lippenstift.
En als ik uitga of naar de kroeg ofzo ook altijd lippenstift.
Ben ook altijd helemaal blij als ik een nieuw make upje kan scoren Very Happy

Arjel
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 57 Sikkels

Arjel is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Dec 04, 2007 14:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik draag op de dagen dat ik naar school moet wel altijd make-up: een beetje poeder op de pukkeltjes, verder heb ik alleen mascara en oogpodlood op. En omdat ik van mezelf behoorlijk lichte wenkbrauwen heb, zet ik die een beetje aan met een speciaal potlood. Nog niet zo lang geleden heb ik mijn haar bruin laten verven, dus nu staan die iets donkere wenkbrauwen er wel goed bij.

*Tessie*
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 196 Sikkels

*Tessie* is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Dec 04, 2007 15:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik gebruik altijd make-up, sterker nog; ik kan niet zonder! Ik vind echt dat ik er niet uitzie zonder make-up...
Ik gebruik altijd mascara en oogpotlood, een doorzichtige lipgloss en bruine ogenschaduw. Ik houd er niet van om echt kleur te gebruiken, op deze manier blijft het nog een beetje naturel Smile
xxx Tess

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 708 Sikkels

Frie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Dec 04, 2007 18:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik draag niet zo veel make-up. Op school nooit of toch niet vaak. Als ik weg ga wel oogpotlood en soms mascara maar ik heb van nature echt super lange wimpers dus eigenlijk heb ik dat niet nodig Razz Af en toe ook wat oogschaduw.. en lipgloss

It stops here, but you're in my heart forever!
BoneDaddy
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 49 Sikkels

BoneDaddy is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Dec 04, 2007 19:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik gebruik elke dag foundation, rouge (anders ben ik echt net een wandelend skelet) mascara en een wit oogpotlood.

Imagination
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 27 Sikkels

Imagination is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Dec 14, 2007 11:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik gebruik naar school altijd mascara en een dagcrème (zonder kleurtje) & lippenbalsem. En de laatste tijd doe ik ook een lijntje onder mijn ogen.

Maar ik heb ook dagen dat ik niks opdoe, vind ik ook heerlijk, lekker in mijn oog wrijven zonder dat alles meteen uitloopt Rolling Eyes .

xMartine.
Master of the Cows
Master of the Cows

Verdiend: 0 Sikkels

xMartine. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Dec 14, 2007 12:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik hou niet zo van make-up. Gister had een vriendin van me wat mascara opgedaan bij de Douglas en ik zal niet zeggen dat ik het vreselijk vond, maar ik had wel de hele tijd de neiging om eens flink in mijn ogen te gaan wrijven, misschien is het gewoon even wennen. Maar eigenlijk heb ik al volle wimpers van mezelf, dus ik heb het niet zo nodig.
En lipgloss vind ik nog gaan, omdat dat een beetje zoals labello is, maar lippenstift vind ik vreselijk. Misschien ga ik over een paar jaar van make-up houden, maar nu laat ik het liever nog een beetje links liggen.
En btw, naturel vind ik veel mooier. Vorig jaar liep er echt zo'n heel erg geplumeerd meisje rond bij ons op school, en het zag gewoon niet uit. Je zag d'r puistjes er nog gewoon door heen. Razz

So don't forget to breath tonight, tonight is the last so say goodbye.. goodbye.. goodbye.. HPF
Sabrè
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 819 Sikkels

Sabrè is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Dec 15, 2007 12:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

Als ik geen make-up op heb dan vraagt echt iedereen of ik ziek ben ofzo.. Dus vandaar dat ik ook altijd wel zorg dat ik het op heb. Ik ga de deur niet uit zonder m'n vaste make-up ritueel xD
Maar ik zorg ook altijd dat het wel een beetje naturel blijft. Ik gebruik dan wel een iets donkere oogschaduw en verder altijd een randje onder m'n ogen, mascara en bovendien zet ik m'n wenkbrauwen aan, omdat ze heel licht zijn. Verder gebruik ik ook echt altijd foundation, omdat ik er anders echt als een spook uitzie xD
Rouge en poeder doe ik niet aan, want daar krijg je echt een opgeverfd gezicht van. En ik doe ook maar heel soms lipgloss op, omdat ik eigenlijk altijd schrale lippen heb en het er dan dus vet lelijk uitziet. Ik heb eigenlijk altijd labello op of soms lippenstift.

PrincessLies
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 66 Sikkels

PrincessLies is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Dec 15, 2007 18:27 Terug naar boven Sla dit bericht op

Makeup <33

Ik doe elke dag wel makeup op, soms iets meer, soms iets minder maarja.
In ieder geval altijd lijntje onder en boven mn oog, en blauwe glitter oogschaduw( heel subtiel, valt niet heel erg op) en meestal dan nog gloss of rode lippenstift. Soms doe ik mascara op, maar heb ik niet echt heel erg nodig xD.

Moonslave
Schoolkampioen
Schoolkampioen

Verdiend: 364 Sikkels

Moonslave is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Dec 15, 2007 18:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben nu al een paar weken bezig met geen make-up te dragen, en ik moet zeggen; het bevalt me best.
Niet dat ik zoveel make-up droeg, in het extreemste geval oogpotlood, mascara en oogschaduw. En misschien wat lipgloss. Maar geen poedertjes. Daar wil ik niet aan beginnen.

Maar ik voel me veel vrijer, zo zonder make-up. En ook veel... eerlijker. Ja, dat is het. Als je geen make-up draagt, móeten mensen je wel accepteren om hoe er er echt uitziet en om hoe je bent. En als ze dat dan doen, geeft dat een goed gevoel. Een veel beter gevoel dan als mensen lief tegen je doen als je wel make-up ophebt. Ik heb dan altijd een beetje schrik dat ze me raar gaan vinden zonder schmink.

Maar ik vind schmink nog altijd leuk, hoor. Ik ga het gewoon bewaren voor belangrijkere gelegenheden. Niet voor elke dag.

amytjuuuh
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

amytjuuuh is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Dec 15, 2007 20:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb eigenlijk nooit heel veel make-up op.. Mascara niet omdat mijn wimpers al lang genoeg zijn en ik heb eigenlijk alleen foundaition wel eens op om me wallen te verbergen als ik weer eens heel slecht geslapen heb : Rolling Eyes
voor de rest heb ik eigenlijk een hekel aan make-up, maar dat is mijn mening Rolling Eyes

Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Lady Voldermort is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Jan 04, 2008 21:09 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik draag elke dag make-up, maar wel subtiel. Ik houd van naturel, niet van geplamuurde make-up. Meestal doe ik alleen twee laagjes mascara, andere dagen wel eens eyeliner/oogpotlood en bij feestjes doe ik er nog wel eens een kleurtje bij. Voor de rest houd ik mijn gezicht rustig. Soms een labello, een labello met een kleurtje en bij een feest doe ik wel eens wat glimmende lipgloss op.

Zonder make-up voel ik mij kaal en niet fijn.

Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller
DoubleD
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

DoubleD is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jan 17, 2008 16:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik draag nog niet zo heel lang make-up. Eigenlijk pas sinds dat ik lenzen heb.

Ik doe elke ochtend een lijntje oogotlood, en mascara. Verder doe ik geen blush, pukkel-wegwerker of iets dergelijks, omdat ik het niet mooi vind als je huid té egaal is. Ik ben binnen 5 minuten klaar ofzo, dus heel veel moeite is het niet.

Wanneer er een feestje is doe ik niet iets anders. Mijn make-up is altijd hetzelfde. Best saai eigenlijk hè?

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp