Auteur |
Bericht |
Laeta
Zwadderich Klassenoudste
Verdiend:
1252 Sikkels
Woonplaats: In a land full of my little pony's and laughing suns
|
Geplaatst:
Do Nov 15, 2007 22:43 |
|
Naam: Hoewel niet erg origineel, wel Bellatrix (like, yeee). 0.6
Icon: Deze vind ik heel erg mooi.. die ogen, dat beetje rood.. waa:P 1.0
Acitviteit: Jeah, dat zit goed Lang leve actievelingen in Zwad:P Wel gecentreerd in spelletjes en LLK 0.7
Onderschrift: Prachtig citaat en slythpride. 1.0+
RPG/Fanfic: Jaa, LLK RPG!!! 1.0
Nuttigheid: Iedere Zwad is nuttig:P Wij houden de goed/kwaad balans ene beetje op peil. Bovendien is geen een levend wezen onnuttig! 1.0
Foto's : Jep, in Zwad. Misschien ook ergens anders, maar dara kijk ik niet 1.0
Freakgehalte: Ja hoor. 0.6
Meetings/MSN: Heb ik jou op msn? Ik weet het niet meer door alle mensen die mij zomaar toevoegen.. Ik weet het gewoon niet.. 0.5
7.7, zeer netjes!
Ik zelf(bespaard opzoeken) Kan eindelijk helemaal geoorloofd Fanfic zeggen! MSN ook trouwens.. Al is dat meer te danken aan iedereen die mij toevoegd. En zoek niet voor foto's, je vind hoogstens die van mijn hond |
_________________ ~We are each of us angels with only one wing. And we can only fly by embracing each other~
Ambition is the germ from which all growth of nobleness proceeds. |
|
|
|
Avana
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 16, 2007 8:17 |
|
Naam: Latijns voor 'blij' als ik me niet vergis en dat past wel bij je denk ik. En hij lijkt wel op je eigen naam en dat vind ik ook leuk 0,8
Icon: Al heb ik weinig met Lucius en met crossdressing, ik vind die ava wel erg grappig en leuk gemaakt 0,7
Acitviteit: wel redelijk actief volgens mij, al gaat dat met vlagen ^^ en volgens mij ben je ook erg actief bij Zwadd. 1,0
Onderschrift: Geweldig natuurlijk ^^ Alleen al voor spread the love krijg je een punt maar de andere quote vind ik ook mooi en je bunny is cute 1,0
RPG/Fanfic: Aangezien ik zelf niet RPG weet ik niet of je dat doet (volgens mij niet echt) maar je fanfic's compenseren dat ruim! xD 1,0
Nuttigheid: Afgezien van het feit dat je Klassenoudste bent, is elke promotie van H/D natuurlijk nuttig ^^ 1,0
Foto's: Ik ben dus niet op zoek gegaan, zelfs niet om je hond te zien 0,0
Freakgehalte: wel redelijk hoog volgens mij 0,7
Meetings/MSN: Ik ken je niet in het echt en ook niet op msn maar PBen is ook erg leuk xD 0,7
7,5! Tja geen foto houdt je score natuurlijk lager
Ik zelf kan er ook eindelijk fanfic bijzeggen ^^ en Challenge natuurlijk. Verder wel foto, 1x gemeet, geen RPG, wel msn maar niet met grote groepen lol |
|
|
Shirley
The Chatting Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 16, 2007 10:42 |
|
Naam: Jaaa, ik weet hoe je eraan komt, en ik vind het echt heel mooi gevonden! Mooie simpele naam ook, die toch iets met je eigen naam van doen heeft. =) [1.0]
Icon: Ik ben geen H/D shipper, maar er zit wel roze in, dus toch wat puntjes. =D [0.5]
Acitviteit: Zeker wel, heel actief in Fanfictions, en ook in het Griffboard, en overal eigenlijk. =) [1.0]
Onderschrift: Aaahw wat een lief liedje van Bart en Sita, ook al ben ik geen H/D shipper. En een quote van Luna, één van mijn favo personages. ^^ Bovendien is het roze, helemaal goed. [1.0]
RPG/Fanfic: Ja je schrijft Fanfics, en laten we eerlijk zijn, je schrijft erg goed! [1.0]
Nuttigheid: Zeker weten! [1.0]
Foto's: Jaaa ik heb je foto gezien! Die met je zoontje is heel erg cute! [1.0]
Freakgehalte: Geen twijfel mogelijk, iemand die tot midden in de nacht fanfictions leest, moet wel een beetje freak zijn. [a] [1.0]
Meetings/MSN: Yay, ik heb je op MSN, en je bent heel gezellig. xD In de chat trouwens ook, en PB's en, nou je bent gewoon gezellig. ^^ [1.0]
Score: 8,5! Go jij. =)
Zelf heb ik: Fanfic, Foto's, MSN, en natuurlijk al de standaard dingen, enige wat ik niet doe is RPG. xD |
|
|
Helen
Minister van Toverkunst
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 16, 2007 10:59 |
|
ik ga het eens proberen
naam: simpel maar die punt maakt het af [0.9]
icon: typisch jij al vind ik 'm niet zo heel erg mooi [0.8]
Acitviteit: uhm ... Mods? dat zegt al heel wat [1.0]
Onderschrift: geniaal [1.0]
RPG/Fanfic: Ik weet dat je aan fanfics doet. Ik lees ze alleen niet. [1.0]
Nuttigheid: als mods zijnde ben je heel nuttig [1.0]
Foto's: ja, heb je [1.0]
Freakgehalte: je bent hier elke dag, je zit op de chat. [1.0]
Meetings/MSN: ik heb je niet gemeet (wordt wel tijd hoor) maar je msn't wel veel [0.9]
samen een 9.4 (als ik goed getelt heb)
Zeer goed dus
Ik heb een pc topic ... einde. owja, er zwerft hier ergens een groepsfoto rond waar ik ook op sta.
Ow, msn heb ik ook en ben op 1 mega meet geweest en 2 kleintjes |
|
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn
Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Vr Nov 16, 2007 17:18 |
|
Naam : Simpel, maar ik heb je ook nooit anders gekend dan buiten Mrs Weasley 0.9
Icon : Zeer mooi^^de kleur de helderheid^^ 1
Woonplaatst : Jip vind het wel wat hebben^^ 0.9
Activiteit : uhum uhum..vast en zeker heel laaaag * Kuch * 1
Onderschrift : Geweldig alleen weet ik niet wat je bedoel bij Griff..kan er niet bij helaas 0.6
Nuttigheid : JAAA 1
RPG/Fanfic..PC-Crea : Persoonlijk heb ik zeker mooie fanfic's van jou gelezen en over de pc-crea's weet je ook wel genoeg hoe ik er over denk..1
Foto's : Nops..niet echt veel dus maar ik heb wel nog altijd een foto van jou dus. vandaar ook een 0.6
Freakgehalte : jip je bent elke dag wel even aanwezig 1
Meeting/MSN : Ik heb je al een lange tijd al op msn , en we hebben ook vaker gemeet dat één keer..een dikke 1 ^^
Cijver: 9 |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
|
|
Kat
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
196 Sikkels
Woonplaats: Dat wil ik niet zeggen, het is hier veel te mooi. ^^
|
Geplaatst:
Wo Nov 21, 2007 0:46 |
|
Naam: Leuk gevonden. ^^1
Icoon: Iemand met Sneep als avatar kan bij mij al weinig fouts doen.1
Woonplaats: Kan ik niet echt beoordelen, aangezien ik niet weet waar dat is. ^^0.5
Activiteit: Oh man, als er IEMAND een bezig bijtje is, is het onze Cis wel. 1
Onderschrift: Gevoellig, je kunt merken dat deze voormalige klassenoudste een zeer geliefd Zwadje is. Degene die dit geschreven heeft voor haar moet haar wel erg waarderen.1
Nuttigheid:Cis is heel erg nuttig geweest, zeker in de tijd als klassenoudste en dat is ze nog.1
Rpg/Fanfic/ Pc Crea:Hmm...Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat ze alleen maar Crea's heeft?0.5
Foto's: Nope, geen enkele van tegengekomen. Waneer krijgen we Nagino te zien? 0
Freakgehalte:Het woord 'HPF-freak staat volgens mij letterlijk op haar voorhoofd geschreven... 1
Meeting/Msn: Ik heb haar nog nooit gemeet, maar weet wel dat ze er regelmatig naartoe gaat en dat ze wel leden op haar msn heeft.1
8: Al met al nog een behoorlijke score. |
_________________ Slytherinfor the win! |
|
|
|
Chris.
King of the Silvan Elves
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 03, 2007 21:31 |
|
Naam: Grappig en orgineel, zeker een dierenliefhebster? 1
Icoon: De tekst is zeer grappig, maar ik ken de serie niet en vind het kleurgebruik niet heel mooi. 0,6
Woonplaats: Ik weet ook niet waar het is , maar het is er in ieder geval mooi: 0,8
Activiteit: Oh man, als er IEMAND een bezig bijtje is, is het onze Cis wel. 1
Onderschrift: Zeker uit de serie? Ik ken het nog steeds niet, maar de quite is ook wel grappig: 0,6
Nuttigheid:Iedereen die niet spamt en op dit forum komt is nuttig:1
Rpg/Fanfic/ Pc Crea: Nog nooit gezien.
Foto's: Nog nooit gezien, maar ik kan het mishebben omdat ik niet altijd in het topic kijk. Dus toch maar de helft van de punten: 0,5
Freakgehalte: Anders was je niet op dit forum: 1
Meeting/Msn: Ik zie je weleens op de chat, dat telt ook wel mee: 1
Cijfer: 7,5, dus ruim voldoende |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
|
|
Frie
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
708 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 04, 2007 18:46 |
|
Naam: Stoer! Perkamentus * 1
Icoon: Mooi plaatje maar niet mijn ding* 0.5
Activiteit: héél veel activiteit * 1
Onderschrift: Mooi! The Killers zijn wel goed.* 1
Nuttigheid: Héél nuttig! De meeste mensen op dit forum zijn wel nuttig denk ik.* 1
Rpg/Fanfic/ Pc Crea: Nog niet gezien.*
Foto's: Ik kijk bijna niet in dat topic dus weet ik het niet echt.* 0.5 dan maar
Freakgehalte: Hoog! Marja, 't is een HPF éh* 1
Meeting/Msn: Bij mij alleszinds niet
Totaalcijfer 7. Maar dat is misschien ook wel omdat ik nog niet zo lang op het forum ben.. |
_________________ I'm gonna miss you HPF <3
It stops here, but you're in my heart forever! |
|
|
|
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 14, 2007 22:39 |
|
Naam: Volgens mij is het je eigen naam en eigen namen rocken ^^ [1]
Icon: Jaaa, Mione staat er op en dan win je al punten door bij me. Alleen door Krum vind ik hem minder xD [0.5]
Woonplaats: Vlaams-Brabant klinkt als België en België is hip, dus [1]
Activiteit: Ik zie je wel is langsflitsen op het forum, alleen post je volgens mij niet zo vaak. [0.5]
Onderschrift: Mwah, ik vind hem niet echt mijn smaak, het roze vind ik wel mooi [0.5]
RPG/Fanfic: Niet gezien [0]
PC Crea/Art: Ik heb je crea topic gezien en daar zitten wel mooie dingen tussen [0.8]
Foto's: Nee sorry, ook niet gezien [0]
Freakgehalte: Dat zal vast wel goed zitten [1]
Meeting/MSN: Ik heb je niet op MSN en ik heb je ook niet op meetings gezien, In de chat ook al niet [0]
Dat maakt samen een 5,3
Und ich heb foto's, MSN en ik RPG. Daarnaast ben ik naar de MWF meegeweest ^^ |
|
Vivian.
Huffelpuf Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 16, 2007 17:38 |
|
Naam: Overduidelijk een HPFfan [1]
Icon: *woei* Hermione ruleert [1]
Woonplaats: Can't stop thinking of you.. lleuke tekst maar als woonplaats niet helemaal geschikt omdat je er eigenlijk niet kan wonen xD [0.8]
Activiteit: Ik zie je vaak, vooral in de chat xD[0.5]
Onderschrift: leuke kleur.. leuke tekst.. en.. is dat een lyric? *weet niet*[0.7]
Nuttigheid: Je posts zijn zeer nuttig meestal [1]
RPG/Fanfic: RPG [0.5]
PC Crea/Art: nee helaas [0]
Foto's: Jep ik zag er een paar [0.8]
Freakgehalte: Zeker goed [1]
Meeting/MSN: Ik heb je op MWF gezien en op MSN [1]
Dat maakt samen een 8,3
Ik heb een foto.. ga meedoen aan de beginnersrpg, ben op msn, zit vaak in de chat, ben naar de releasemeet en MWF geweest en heb een paar oneshots.. |
|
|
|
Miseria
Spookjager
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 17, 2007 18:27 |
|
Naam: Tja, je zei het al... het had een "tijdelijke" moeten zijn... bwuha xD sorry, maar niet zo'n geweldig hoog cijfer... [o,5]
Icon: (woeii) Mij avvie! =D xD Nog steeds... Ik moet zeggen, dat ik er zelf ook wel trots op was. En tja, Slytherin, hea? ^^ [0,8]
Activiteit: trouwe chatgast, en ik zie (zag) je vaak in het Slyth board ^^ [1]
Onderschrift: wahaha spoilermaatregelen opgeheven, en Viv gaat loos! xD Persoonlijk mijn favoriete quotes uit het boek. En weer een Slyth kleurtje ^^ top [1]
Nuttigheid: ik vind van wel. Het is niet alsof je spamt ofzo xD [1]
RPG/Fanfic: welkom in de wondere wereld van geweldig vermakende RPG's! =D lol, en FanFics, helemaal goed ^^ [0,9]
Crea/Art: sla me niet als ik ergens overheen heb gekeken, maar voor zover ik weet niet '.' [0]
Foto's: yups, ik zag er maar een, maar das genoeg toch? ^^ [0,7]
Freakgehalte: *zucht* ik ben er nog steeds niet overheen dat je Sevviepoo van me pikte *puhh* [1]
Meeting/MSN: msn te over xD meeting helaas nog niet, maar daar krijg je wel een mooi puntje voor ^^ [1]
Ik kom uit op een mooie 8,6 ^^
Even een korte toelichting: ik ben Bellatrix Lestrange, maar wegens omstandigheden moest er een nieuw account komen, helaas...
Ik heb een fanfic, crea-topic, RPG, sta in het smoelenboek, de helft van mijn msnlijst zijn HPF-ers, (xD) en ik gá supersure naar een meet, alleen ben nog niet geweest ^^ (en nee, Josse, ik kan niet naar die schaatsmeet xD) |
|
Hermelien-fan
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 17, 2007 22:47 |
|
Naam: Miseria.. Het heeft wel iets vind ik. Ik heb het nog niet eerder gezien en het klinkt eigenlijk ook wel.. mysterieus or something ^^" [0.8]
Icon: Mooi. Mooie crop, mooie kleurtjes, het heeft ook weer wat mysterieus' in zich. [0.8]
Woonplaats: Dakloos :') Je mag wel tijdelijk bij mij intrekken heur xD Jammer, kan ik geen punten voor geven. [0]
Activiteit: Ik heb je al veel zien posten als Bellatrix Lestrange, en dit iet er tot nu toe ook redelijk goed uit. Ik kom je redelijk vaak tegen (: [0.8]
Onderschrift: Aaaw :') Je mag Snapypooh hebben hoor, van mij :'D Het klinkt wel heel leuk en lievig ^^ [0.8]
Nuttigheid: Alleen maar nuttig tot nu toe. [1]
RPG/Fanfic: Als ik jou moet geloven; beiden (; En ik ben je er ook wel eens tegengekomen ja ^^ [0.8]
Crea/Art: Creatopic; Yes, Art niet.. Toch een redelijk punt waard, huh (; [0.6]
Foto's: Jups. Gezien. [0.8]
Freakgehalte: Dat zit wel goed lijkt me, aangezien je hier nu toch ook al bent (: [1]
Meeting/MSN: Dat blijkt ook wel goed te zitten xD [1]
Totaal: 8.4
Toch redelijk goed, huh (;
Zelf heb ik een naam (die ik niet meer wil xD), een icon, ben ik niet meer dakloos sinds kort, ben ik toch wel zeer actief, heb een onderschrift, ben ik helemaaaaaaaaaaal niet nuttig (pff, wat denk je wel niet van mij xO) ^^, meerdere RPGs, had in het verre verleden (heel lang geleden) een Fanfic; dus eigenlijk niet. Ooit had ik ook nog wat Art ergens staan hier; nu niet meer xD Pc-Crea topicje heb ik, foto's heb ik ook redelijk veel. Freakgehalte zit ook wel goed en MSN ook wel. Ben nog nooit naar een meeting geweest =.= *Schopt ouders* And that's it. Ik zou eigenlijk net zo goed het lijstje zelf in kunnen vullen? xD |
going, going, gone. |
|
|
|
Schéhérazade
3e jaars
Verdiend:
40 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mrt 06, 2008 21:49 |
|
Naam: Hermelien-fan: je bent duidelijk fan van Emma Watson of is het van Hermelien? Heel leuk
Icon: mooi en tof
Activiteit: Ik kan niet zeggen dat je veel post, maar af en toe kom ik je wle eens tegen.
Onderschrift: Zo leuk, ook goed gevonden.
Nuttigheid: wat kan ik anders zeggen dan nuttig???
RPG/Fanfic: als het dus lang geleden was, weet ik het niet, want ik be ner nog maar een paar dagen op.
Crea/Art: hetzelfde als voor de fanfic
Foto's: gezien, leuke foto's bij.
Freakgehalte: je zit hier op en je draagt in je nick de naam "fan", dus ja!!!
Meeting/MSN: je bent nog nooit naar een meeting geweest, maar je zegt zelf dat je MSN goed is, dus ja.
Totaal: een 8
goed! |
_________________ Schéhérazade - het verhaal van de nachtegaal |
|
|
|
ann-tokiohotel
Dreuzel
Verdiend:
51 Sikkels
Woonplaats: voor het goffertpark, wachten tot tokio hotel 14 juni komt =]
|
Geplaatst:
Do Apr 24, 2008 15:55 |
|
Naam: eehm... beetje heel erg onuitspreekbaar
Icon: ginny! leuk!
Activiteit: 4e jaars, post veel dus
Onderschrift: snap hem niet xD
Nuttigheid: veel berichten, vind ik nuttig
RPG/Fanfic: geen idee..
Crea/Art: geen idee..
Foto's: ok
Freakgehalte: ja anders had je niet op deze site gezeten |
_________________ Ich bin da, wenn du willst
Schau dich um
dann siehst du mich
Ganz egal, wo du bist
Wenn du nach mir greifst
dann halt ich dich |
|
|
|
Charlie
Oceanic 815 Survivor
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 21, 2008 20:17 |
|
*steekt hand op*
Deze was niet gemakkelijk te schrijven, rekeninghoudend met alle regels van Omber.
Naam - Oh, het spijt me. Deze vind ik eigenlijk helemaal niet leuk. Ik heb op zich niks tegen Tokio Hotel (wat op zich een volledig Nederlands geschreven naam is) maar ik vind het niet zo'n leuke gekozen naam voor op het forum. Langs de andere kant wel leuk dat je er je echte naam, tenminste daar ga ik vanuit, wel nog in hebt verwerkt [0.25]
Afbeelding - Tokio Hotel opnieuw, het spijt me, niks voor mij [0]
Woonplaats/Onderschrift - Opnieuw, helemaal niks voor mij [0]
Activiteit - Ik heb je hier jammer genoeg nog niet zo vaak gezien [0.25]
Nuttigheid - Nou, om je totaal wat op te schroeven, geef ik je hier een puntje meer [1]
Rollenspel/Fan Verhaal - Neen [0]
Creatie/Tekening - Neen [0]
Foto's - Niet gezien [0]
Fangehalte - Dat verdiend een puntje [1]
Ontmoeting - Geen [0]
Totaal - 2.5 (Het spijt me)
Charlie heeft foto's, een naam, een afbeelding, een woonplaats, een onderschrift, deed vroeger mee aan 'rollenspel' en heeft ook nog 'fan verhalen' geschreven én heeft ook nog zowel een 'tekening- als een creatie-onderwerp' gehad. Ik hoop dat dit volstaat.
Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl |
|
|
|
|