Auteur |
Bericht |
miss louise
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
178 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 22, 2007 14:36 |
 |
Zijn haar? Geen woorden voor. Het zit zachtjes uitgedrukt erg 'bekakt'. Maar het blijft een goede acteur en een leuke jongen om naar te kijken. Alleen zal ik in de bioscoop dat haar hardnekkig moeten gaan negeren, iets wat denk ik niet gemakkelijk lukt . |
_________________ Honden hebben een baas, katten hebben personeel |
|
  |
 |
eefje89
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 28, 2007 20:08 |
 |
hij heeft een mooie uitstraling en voor de films straalt hij veel meer pit uit dan harry potter!!! als ze hun rollen nou omgedraait hadden was het misschien beter geweest, ook omdat tom felton kan acteren en die van harry potter niet |
|
|
  |
 |
miss louise
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
178 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 30, 2007 15:51 |
 |
Hmmm... Het schijnt ook dat Tom auditie gedaan heeft voor de rol van Harry Potter. Had ik aan de ene kant best wel leuk gevonden als hij ook daadwerkelijk Harry Potter was geworden. Dan was Harry in ieder geval wat langer . Maar het character Harry staat me niet echt aan, en ik vind dat Tom zijn rol als Draco heel goed neerzet, dus dan hou ik het toch liever zo!
Off topic: zie je Daniel al met blond haar ? |
_________________ Honden hebben een baas, katten hebben personeel |
|
  |
 |
puffypuf
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 30, 2007 19:42 |
 |
hey allemaal,nou ik vind tom ook wel aantrekkelijk.t hoogblond staat em niet verkeerd.vind zn vader ook goed bij em gecast.leukste scene???denk zn aanstellerige bui nadat ie was aangevallen door scheurbek |
|
|
  |
 |
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
415 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 01, 2008 22:49 |
 |
@puffypuf: Hey, ik kon het maar net lezen..^^' Zou je volgende keer iets duidelijk willen typen met hoofdletters enzo.. Maar het hoogblond staat hem inderdaad wel ^^
Ik heb een Tom Felton fanvideo gemaakt met stukjes uit interviews of TV-shows enzo van hem ^^
Ik vind hem best goed gelukt ^^
Klik
Hij is alleen een beetje kort, want Windows Movie Maker deed uber-vreemd =.= |
 |
TommxCamille
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 05, 2008 18:56 |
 |
Hier TOMTOMHEID zelff
De leukste scene viind 'k zekerweten die waar hij een dementOr nadOet !!
& Daarna dOet Arme Draco zich pijn
M'hr 'k viind hem niet alleen mOOii als Draco , maar OOk als Tom FeltOn
Vandaar mijn naam x]
Shirley zegt: Geen Breezah! Gewoon normaal Nederlands aub. |
|
|
  |
 |
morninglight
1e jaars

Verdiend:
65 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 11, 2008 16:44 |
 |
ik heb weer eens een geweldig filmpje van tom felton/draco malfidus gevonden:
http://nl.youtube.com/watch?v=h-xUcpLnRWs
Echt geweldig, dat liedje past bij hem, en dat halflang blond haar is zoooo mooi <3 . |
_________________ ‘Of misschien is hij ontslagen!’ zei Ron enthousiast. ‘Tenslotte kan niemand hem luchten of zien –‘
‘Of misschien wil hij gewoon graag weten waarom jullie niet met de schooltrein gearriveerd zijn,’ zei een ijzige stem. |
|
  |
 |
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
415 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 11, 2008 16:47 |
 |
Denken jullie eigenlijk dat Tom meedoet aan film 7?
Ik ben namelijk heel erg bang dat hij eruit wordt geschrapt, omdat Draco Malfoy in het boek al miniel voorkwam. |
 |
morninglight
1e jaars

Verdiend:
65 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 21, 2008 14:18 |
 |
hij is zooooooooooooooo schattig *kwijlt*
http://nl.youtube.com/watch?v=VACjGFpOc8I&feature=related |
_________________ ‘Of misschien is hij ontslagen!’ zei Ron enthousiast. ‘Tenslotte kan niemand hem luchten of zien –‘
‘Of misschien wil hij gewoon graag weten waarom jullie niet met de schooltrein gearriveerd zijn,’ zei een ijzige stem. |
|
  |
 |
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
415 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 25, 2008 15:03 |
 |
*citeert van eigen site* xD
http://www.tomfelton.mysites.nl schreef: | Tom Felton op YouTube! Het is nog niet helemaal duidelijk of het Tom zelf is die de account heeft aangemaakt of familie/een vriend van hem, maar het is echt geweldig!
Tom speelt gitaar, een zelfgeschreven liedje! Er is nu 1 video geplaatst. Misschien volgen er wel meer! Bekijk het op:
feltbeats |
|
 |
morninglight
1e jaars

Verdiend:
65 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 25, 2008 17:50 |
 |
OMG! pretty baby
Hij is mooi, lief en getalenteerd..wat wil je nog meer!
en bovendien heeft hij in dat filmpje^^ zijn draco kapsel *smelt*. |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 25, 2008 17:55 |
 |
Ok, uhm .. zo ongeveer .. verschrikkelijk in het begin. Dat langzame is wel mooi maar die uithalen dat het lijkt alsof hij (als hij het is iig) als een gek over die snaren ragt en af en toe ... vals *rilt*
Naja, je kan niet alles hebben  |
 |
Avana
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 25, 2008 19:54 |
 |
O ik vind het wel erg lief en helemaal niet zo slecht hoor.
Ik heb altijd al iets gehad met gitaarspelen dus ik vind het wel leuk om hem zo serieus te zien. Hoewel dat lachje op het eind erg cute is.
Ik vind het ook knap dat hij zich toch best kwetsbaar op durft te stellen met zo'n filmpje.
@ Kirsten: er staat volgens mij niet dat het vorig jaar opgenomen is maar dat hij iets speelt dat hij vorig jaar geschreven heeft.
Vind ik helemaal knap btw. *houdt van creatieve mannen ^^*
En leuk om te zien dat hij blijkbaar geen pruik op heeft in de HBP! |
  |
 |
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
415 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 25, 2008 20:03 |
 |
Maar we weten niet wanneer het is opgenomen xD
Het kan vorige week zijn geweest maar ook vorig jaar. De beeldkwaliteit is ook niet helemaal super, dus kan het er niet uithalen.
Maarja waarschijnlijk geen pruik idd in HBP want hij heeft zn haar ook geverfd. |
 |
morninglight
1e jaars

Verdiend:
65 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 25, 2008 22:05 |
 |
Rara waar ik dus niet op heb gelet: op zijn gitaarspel.
Nou het zal wel redelijk zijn geweest, voor de rest heb ik alleen maar naar zijn gezichtje en blonde lokken liggen staren
En dat lachje: OMG!!!
Ik keek hem net met een vriendin, we vielen helemaal in zwijm op het einde!  |
|
  |
 |
|