Poll :: Wat wil je graag zien de komende tijd? |
Meer HP icons algemeen (geen voorkeur) |
|
33% |
[ 1 ] |
Meer HP icons film 1 + 2 |
|
0% |
[ 0 ] |
Meer HP icons film 3 + 4 + 5 |
|
0% |
[ 0 ] |
Andere HP dingen (wallpapers, headers, banners etc.) |
|
33% |
[ 1 ] |
Non-HP (random door Ailey zelf gekozen) |
|
33% |
[ 1 ] |
Non-HP (niet door Ailey zelf gekozen - noem dan aub wat! [a]) |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 3 |
|
Auteur |
Bericht |
Loes
2e jaars
Verdiend:
51 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 11, 2007 11:28 |
|
WAUW waarom benik hier niet eerder gekomen:O
super mooie creaties enzo! k ga ze eens beoordelen!
Joumichael-serie<33
LOVE it. Michael is sowieso al HOT:D mooi gecropt en fijn kleurtje!
Jou DanielRadcliffe serie met stock<3
Heel mooi! Mooi gecropt. EN die stock komt er echt uit omdat de foto zwart wit is!
EmmaWatson icons
Super! De icons hebben een hele mooie lichte gloed. Erg mooi. De enige die ik niet zomooi vind is die waar je alleen haar neus en mond kan zien.. vind ik!
Maar voor de rest zijn ze super!
zo! kort maar krachtig;D
kom je ook eens bij mij? |
_________________ Loes.Creations:D |
|
|
|
Ailey
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
577 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 21, 2007 17:09 |
|
@Kevin: Thank you voor je lieve reactie ^^
@Miss Raddy: Wauw, lange comment! Echt super bedankt!
@Loes: Jij ook erg bedankt voor je reactie : D
Ik heb ondertussen niet stil gezeten en heb veel icons gemaakt. Sorry dat het een beetje rommelig ingedeeld is, maar door het grote aantal heb ik geen zin om alles netjes in te gaan delen - het is me gewoon te veel werk. En verder heb ik voor álle icons precies dezelfde settings gebruikt omdat ik ging 'batchen' zeg maar. Dus vandaar dat sommige icons er mooier uit zijn gekomen dan anderen en een aantal behoorlijk rood zijn geworden. En.. ik hoop dat jullie het leuk vinden xD
Oh en ja, ik wéét dat sommige icons een witte baan hebben, maar dat komt door de standaart instellingen qua croppen met het batchen. Het was mn eerste keer, dus daar moet ik nog even aan werken. Maar bij sommige icons vond ik het ook helemaal niet slecht lijken dus heb ik het fijn zo gelaten ^^ En Credit voor alle foto's bij Christmas gaat naar veer.com
71 Christmas
77 HP Related
[418/185] |
|
|
Frie
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
708 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 21, 2007 18:28 |
|
Hey!
Waw, lekker veel Icons xD. Ze zijn heel mooi! Ik neem er enkele uit
Oeeh! Die is schattig <3 Een hele mooi crop!
Nog zo'n schattige xD. Heel mooie kleuren. Ook weer een leuke crop!
Prachtig <3 Geweldige kleuren!
Deze zijn schattig! En hip xD. Héél erg mooie kleuren... Wat een boeiende comment seg, ik zeg altijd hetzelfde xD.
Nice! Wat een gezicht trekt hij, mjah, daar is hij goed in xD.
Hij is mooi & heeft iets mysterieus! De kleuren zijn heel leuk en haar ogen komen goed uit
Hij is leuk! En mooi gecropt! Super leuke kleuren!
Wat een mooie ava! Hij zit helemaal goed, de crop, de kleuren, het plaatje! Nice!
Voilà! Dat was het voor deze keer! Ik kom zeker nog eens terug!
Veel liefs! xx
Kom je ook eens bij mij? |
_________________ I'm gonna miss you HPF <3
It stops here, but you're in my heart forever! |
|
|
|
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
415 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 22, 2007 19:22 |
|
AileydeBailey! [Oh wat ben ik toch origineel xD]
Ik zag je lieve post bij mijn crea's, en natuurlijk kom ik dan ook even bij jou langs ^^
Wat een mega-lange mega-hippe post zeg! Aan avatars kom jij niet te kort xD *gaat ook rijen-thingie doen*
71 Christmas
Ten eerste wil ik even een complimentje geven voor de foto's, die heb je goed gevonden xD Ze zijn echt super en de kleuren ook.
Rij 1 Die van dat meisje zijn het liefst ^^ <3 Ze zijn allemaal goed gecropt, alleen had ik bij de 2e het witte randje wel weggelaten. Of zat dat al op de foto? Naja, dan had ik hem anders gecropt xD
Rij 2 Weer dat lieve meisje. Helemaal goed. Vooral die met die ster is echt leuk ^^
Rij 3 Wow, die laatste <3 Wat een sfeer komt daar vanaf zeg. Helemaal goed, dat die kaarsen scherp zijn en de achtergrond vaag. Mooi hoor ^^
Rij 4 Hier staat 1 icon heel zielig alleen xD Maar ik vind hem echt leuk. Dat hondje ook <3 Lief!
Rij 5 Oeh, die zijn ook heel mooi. Vooral de crop van die 2e is echt goed gelukt.
Rij 6 Die eerste! Sleeperdesleep xD Die vind ik het leukst, er zit toch een soort humor in omdat het niet echt charmant is xD Die anderen zijn ook gaaf, lekker rood ^^ Alleen bij die 3e valt dat meisje niet echt op xD
Rij 7 Wauw, die aller laatste vind ik het mooist. Het heeft echt iets lief van ouder met kind dat erop uitgaat in de sneeuw. Heel veel sfeer zit erin, mooi <3 Die met die shopping bags zijn natuurlijk ook heel gaaf ^^ Die met die kaarsjes zijn ook wel leuk ^^
Rij 8 Ik vind die 2e eigenlijk niet zo. Door de felheid van de rode jasjes valt dat kerstboompje niet meer zo op eigenlijk. De andere 2 zijn wel weer goed ^^
Rij 9 Oeh, ik hou van de 1e en de laatste. Die sokjes zijn gewoon lief, en dat meisje ook xD De 2e is ook heel schattig en de 3e is gewoon moooi <3
Rij 10 Deze hele rij is echt perfect. Mijn compinten *doet hoed af die ze niet op heeft* Vooral die 1e is zo schattig <3
Rij 11 Nummer 1,2 en 3 vind ik super, en bij de 4e moest ik even 2 keer kijken wat ik nou zag xD De eerste is mijn favoriet van deze rij <3
Rij 12 Wederom een perfecte rij. 3 is echt een leuke foto ^^ "Do you want to know what's your present??"
Rij 13 Oei, ongeluksgetal. Maar niet voor jou...Want..*tromgeroffel* Een perfecte rij!!! xD Geweldig! Alle 4!
Rij 14 Die 2e doet een beetje pijn aan mn ogen, maar verder zijn ze hip ^^ De 1e heeft mooie rustige kleuren.
Rij 15 Zielige ava alleen.. xD Heeft hij nou een beer in zn armen? Ik kan het niet goed zien eigenlijk xD Verder wel lief
Rij 16 Aww, zielig..Staat er nou op de 1e foto een hondje in de sneeuw te wachten tot hij naar binnen kan? xD De andere 3 zijn echt grappig en lekker vrolijk ^^
Rij 17 1 & 2 zijn helemaal goed, maar bij 3 & 4 zit er een beetje te veel blauw in naar mijn smaak. Maarja als de foto al zo was..xD
Rij 18 Ik vind de 2e niet zo mooi eigenlijk. Hij is zo gecropt dat je alleen een handje en een wirwar van benen ziet, en dat is wat minder geslaagd. Nummer 3 is gewoon liefde <3 *hugs plat*
Rij 19 Je hebt het weer voor elkaar met je perfecte rij xD Vooral de 2e en 4e zijn erg lief ^^
Rij 20 Die zijn allemaal weer super! En ik krijg zin in die koekjes van plaatje 3 xD
77 HP Related
Ik zie veel Clemence en veel Rupert. *gaat aan de slag*
Rij 1 Nummer 1 vind ik eigenlijk een beetje enge bleke foto van Clemence xD Nummer 2 is meteen goed. Daniel is perfect in film 3. Nummer 3 vind ik niet zo'n charmante foto van Rupert, maar die 4 is dan wel weer lief <3
Rij 2 & 3 & 4 Sorry maar ik vind deze Rupert's niet zo mooi geworden. Het is te rood naar mijn smaak, en zijn lippen zien er knaloranje uit. Bij de 2e van rij 2 staat het nog wel leuk..Maarja misschien ligt het er ook een beetje aan dat ik allemaal van die ava's bij elkaar zie, dat het een beetje too much wordt.
Rij 5 OMG. Die 2e is echt super! Clemence staat er goed op, en je hebt hem ook perfect gecropt + precies de goede kleuren. Die in de sneeuw zijn ook mooi ^^
Rij 6 Die laatste ^^ Daar lacht ze zo lief.
Rij 7 Ik vind de eerste het mooist, hij heeft iets mysterieus ^^
Rij 8 Ik vind de kleuren hier wer niet zo mooi ^^'' Beetje te rood en te blauw. *zeurt*
Rij 9 Die 3e is liefde <333 Rupert staat hier geweldig op. Is dat niet uit Driving Lessons? Of vergis ik me nou xD Die film is mooi <3
Rij 10 Hier is vooral de 3e het mooist <3 De anderen zijn ook super gecropt, maar de 3e heeft gewoon iets =D
Rij 11 Wow die laatste 2 zijn echt super geworden! Al staat Clemence alleen met haar arm op de laatste xD Die kleuren van de boom en het gras zijn mooi <3
Rij 12 Clemence in de Rimboe xD Ze kijkt een beetje eng O__o Maar de icons zijn wel cool geworden, vooral de 1e.
Rij 13 Ligt er nou een dooie vogel bij of lijkt het nou zo? xD Ze zijn mooi hoor <3 Alleen de cropping van de 2e vind ik niet zo geslaagd, ik had hem iets meer naar onder gedaan zelf.
Rij 14 Too much rood!! *gilt* Wat ben ik toch een zeikerd xD
Rij 15 Die eerste en tweede zijn echt prachtig. Mooie foto van zichzelf, en dan ook nog super gecropt. Het witte randje maakt het helemaal af. De 3e is ook super.
Rij 16 *aandacht wordt meteen naar de laatste getrokken* Ge-wel-dig!
Rij 17 Wow, ik vind die shoot echt super. Die kleurige achtergrond is super. Ik moet zeggen, je kiest wel goede foto's uit van Clemence [Behalve de allereerste dan, maarja dat is mijn smaak xD]
Rij 18 Wat warem ze toen lief ^^ Die van Dan is een beetje donker
Rij 19 De laatste is mijn favo Clemence icon! Mooie kleuren, goed gecropt, ook wat mysterieus ^^ Die 3e is sexy xD
Rij 20 En weer een perfecte Clemence icon ^^
Ik hoop dat je er wat aan hebt gehad ^^ Soms was ik ietwat zeikerig, sorry daarvoor xD Al met al was het een hele goeie post.
*gaat langzaam weg*
Love, Kirsten x |
|
-imagination
Dreuzel
Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 22, 2007 19:29 |
|
Echt mooie creatie's , je kleuren zijn echt mooi en je cropt ook leuk.
eentje die er voor mij uitspringt is deze:
echt leuk gecropt en mooie kleuren.
ga zo door! |
|
|
|
|
Ailey
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
577 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Feb 04, 2008 19:15 |
|
@Frie: Thank you so much voor je comment!
@Hippogriefje-die-origineel-is-xD: woooow! wat een enorm lange comment! echt ontzettend bedankt, vind ik echt heel erg lief! <3
@-imagination: Thank you! : D
20 Random
Ik heb gewoon random dingen uitgekozen, omdat ik aardig veel dingen heb gemaakt een tijdje geleden. Volgende keer weer meer ^^
En... ik heb meer non-hp percentage gekocht omdat ik dat wel nodig vond aangezien ik veel meer non-hp maak.
[418/205]
percentage non-hp: 32,9% [als ik dat zo snel goed uitreken xD] |
|
|
Frie
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
708 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Feb 04, 2008 19:34 |
|
Heey!
Dankje voor je comment. Ik nr. je laatste post en comment er dan op.
Rij 1: 1. Mooi, leuk plaatje en kleuren. 2. Deze kleurtjes vind ik ook erg leuk, mooie crop ook. 3. Deze crop is super! Kleuren ook goed. 4. Fantastische kleuren en crop! Erg goed.
Rij 2: 5. Oewh, leuk plaatje! Mooie crop en super kleuren weer. 6. Echt erg mooie kleuren en crop! 7. Fantastische kleuren! Echt super! 8. Weer mooie kleuren (wat een saaie comment xD)
Rij 3: 9. Erg leuke crop en kleuren! 10. Mooi ^^ Alleen had ik het witte nét iets feller gemaakt. 11. Leuk ^^ Origineel plaatje ook. 12. Deze kleuren vind ik iets minder maar nog wel leuk.
Rij 4: 13. Hip! Mooie kleuren en crop! 14. Ook hip! Erg leuk plaatje en crop. Speciaal maar mooi! =) 15. Leuk ^^ Goede kleuren. 16. Ik vind het plaatje niet zo, maar de kleuren zijn wel goed.
Rij 5: 17. Oewh. Lovely! Super kleuren. 18. Omg <3 Deze vind ik echt erg mooi! Hip, mooie crop & kleuren! één van m'n favorieten. 19. Cool ^^ Mooie lichte kleurtjes, vind ik wel leuk. 20. Iij weer lichte kleurtjes, erg mooi! Well done.
Heel leuke Icons, je maakt echt mooie dingen.
Liefs, Frie
xxx |
|
|
|
Ailey
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
577 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mrt 20, 2008 18:58 |
|
@Frie: heel erg bedankt voor je comment ^^
Deze keer vooral veel random dingen. Ik heb ze al een tijdje geleden gemaakt, maar aangezien mn topic wel weer een update kon gebruiken en ik nog geen HP dingen heb (komt vast wel snel weer)..
10 Icons [Hilary Duff, Lindsay Lohan, Klaxons, stock]
Banners/Headers [o.a. Paramore (+ Friends Only LJ) & models]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
Sorry dat ik ze allemaal in een link heb, maar ze zijn te groot om zo te posten, helaas.
[418/233] |
|
|
Ailey
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
577 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 29, 2008 8:54 |
|
9 Nieuwe icons (Stock, The Kooks, Jason Mraz)
[418/242] |
|
|
Rylane
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
420 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 29, 2008 14:02 |
|
Olah, gave ava's heb je:
-Onwijs gave crop en de kleuren zijn echt super.
-Hippe kleuren en mooi scherp.
-De crop van deze ava vind ik mooi, zoals de gitaar in het plaatje staat.
-Het contrast van deze ava is heel goed. Leuk plaatje.
-Lekker veel kleur en contrast, gaaf. Mooi uitgesneden.
-In deze staat de tekst heel erg leuk.
-Mooie kleuren, mooie uitsnede. Gewoon een super ava.
-Zie hierboven.
-Dit vind ik de mooiste van het stel, mooie gecropt en zacht van kleur. Super.
Dit vind ik de mooiste ava uit je vorige post. Mooie kleuren, mooi uitgeknipt? De achtergrond past heel goed bij het plaatje en ik vind dat licht effectje heel gaaf.
Dat was mijn reactie weer voor deze keer. Keep up the good work! Liefs van Rylane.. |
_________________ Johnny: 'Nobody puts Baby in a corner.' |
|
|
|
T. Marissen
Dreuzel
Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 14, 2008 16:01 |
|
IK ben er niet heel erg fan van omdat je vrij weinig gebruik maakt van de opties, ik vind de afbeeldingen er uitzien als foto's een geen plaatjes waar aan geknutseld is maar dit is mijn mening natuurlijk! |
|
|
|
|
Ailey
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
577 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 14, 2008 14:06 |
|
@Rylane: Dankjewel! <3
@T.Marissen: Ik doe juist wel heel veel met de foto's, alleen zie jij dat blijkbaar niet [a]. Maar toch bedankt voor je comment en eerlijkheid.
4 Harry Potter
8 Twilight
[422/250] |
|
|
Anju
Dreuzel
Verdiend:
29 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 14, 2008 14:25 |
|
Ten eerste: SUPER mooi gemaakt.. Je hebt talent (:
Ten tweede: Zou jij een icon voor mij willen maken?
van Dit plaatje, met natuurlijk Anju erbij geschreven :3 |
_________________ It's just one thing, but it's everything I want <3 |
|
|
|
Ailey
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
577 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 03, 2008 18:14 |
|
@Anju: Sure, sorry dat ik nog niet eerder heb gereageert. Ik heb je al een tijdje niet meer op HPF gezien, dus als je het nog steeds wil, stuur je me dan een PB? En dankje voor je compliment, very sweet!
En verder heb ik een poll toegevoegd aan mn topic. Stem daar aub op! Want ik weet soms echt niet wat men wil zien en ik ben ook een beetje out of inspiration met wat ik moet posten. De volgende keer komen zéker weten Harry Potter icons/crea's, wat willen jullie het liefst zien? Welke film? Stem op de poll! [a]
Hier zijn in ieder geval nog wat non-hp icons;
Paramore
Random
Dus, nogmaals; stem op de poll en volgende keer sowieso HP! : D
[422/274] |
Laatst aangepast door Ailey op Do Jul 03, 2008 20:00; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Frie
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
708 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 03, 2008 19:12 |
|
Heey,
ten eerste bedankt voor je comment, echt heel lief (:
Ik nummer ook even je post (:
Rij 1: Oh, heel mooi (: Ook erg mooie pics trouwens! De derde en de tweede vind ik de mooiste. Erg leuke crops en lovely kleurtjes!
Rij 2: Super! De eerste is heel duidelijk, mooie kleuren goede scherpte. Well done! De tweede is mijn favo van dit rijtje. Een heel vrolijke pic en supermooie kleuren en contrast. Geweldige crop. De derde heeft een geweldige crop & kleuren.
Rij 3: De eerste is mooi! <3 Super kleurtjes! De tweede vind ik de minste, alhoewel de kleuren heel mooi zijn en haar haar springt er gewoon uit (: Maar ik vind het plaatje gewoon niet zo leuk :') De derde is super super super! Echt prachtige icon! (:
Rij 4: De eerste heeft lovely kleurtejs en mooi contrast, alles is duidelijk! Super! De tweede is cool :') echt heel leuk & de derde... Ik vind het nogal een raar plaatje :') wel mooie kleuren.
Rij 5: Oeh mooi! Leuke kleuren! De tweede en de derde zijn gewoon prachtig <3 Die kleuren zijn echt geweldig! Mooie crops & contrast. Super!
Rij 6: Heel mppo! Weer geweldige kleuren. Hmm, dit moet saai zijn om te lezen :') Geweldige pics trouwens (:
Rij 7: Die eerste is echt prachtig! Heel mooi plaatje! Mooie, warme kleuren. Well done (: De tweede vind ik ook super! Hoe doe je het? De lippen springen er echt uit. Pracht! <3
Rij 8: Mooi, leuke kleuren en crops! (: Ik vind deze plaatjes wel het minst mooi... Maar super kleuren.
Zo, dat was het dan (:
Prachtig werk!
Veel liefs,
Frieke |
|
|
|
|
|