Auteur |
Bericht |
Niinza
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 12, 2008 21:45 |
 |
Dracogirly - De Weddenschap.
Onze "lieve" Draco heeft echt lef xD Hij krijgt Ginny gelijk weg (; Ik hoop natuurlijk dat mr. Malfoy wint (; Ik hoop dat je gauw weer post |
|
  |
 |
Miss Und@ztood
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
593 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 13, 2008 14:10 |
 |
Miss Louise: De Heksenjacht
Weer een geweldig stuk!
En ik raak uit inspiratie om mijn reageerpost iets meer intresant te maken dan dit. ^^ Maar ach, je weet wat ik er van vind, dat is het belangrijkste. |
_________________ 'Kijk...me...aan...' fluisterde hij.
De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer. |
|
  |
 |
amytjuuuh
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 13, 2008 14:22 |
 |
De Heksenjacht
Miss Louise
Weer een leuk stukje Net al Miss Und@ztood raak ik uit mijn inspi xD. Laten we maar weer dit zeggen : al het voorgaande !
Oja even een klein opmerkinkje. Je schrijft eerst dat ze een stuk huid tegenkomen van ongeveer 7 meter en daarna zeg je dat ze de slang tegen kwam van ook 8 meter. Klein foutje, niets ergs  |
 |
Miss_Slytherin
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
230 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 13, 2008 14:52 |
 |
De Heksenjacht
miss louise
Inderdaad weer een leuk stukje ^^ meer valt er eigenlijk niet over te zeggen Alles is zoals altijd weer heel goed beschreven & geschreven xD en het leest lekker door ^^ Dus ik ben heel erg benieuwd naar het volgende stukje. *Wil weten wat er verder nog gebeurd met Draco.. en Hermelien natuurlijk* =D
xxx,
Miss Slytherin |
_________________ Slytherin <3
FanFic
FanArt
PC-Crea |
|
  |
 |
amytjuuuh
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 13, 2008 20:16 |
 |
De Zoektocht naar Geluk
*Tessie*
Hoe krijg je het toch elke keer weer voor elkaar?! Waar haal jij in godsnaam de inspiratie vandaan?! Na 3 fanfics over Dr/H ship stap je gewoon moeiteloos over op een Lily-fanfic! In het verhaal gebeurt nog niet superveel, maar het boeit toch heel erg. Je beschrijft alles goed. Ik ben niet zo voor het Lily/Severus ship, maar dat maakt niet uit. Schrijf snel verder, ik ben bloednieuwsgierig  |
 |
Kirstenxx
4e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 13, 2008 20:21 |
 |
De Heksenjacht
Miss Louise
*slaat zich weer voor haar hoofd*
Ik moet toch eens volhouden om op elk stukje te reageren, maarja.
Ik vind de laatste stukjes erg leuk en mooi geschreven.
En, Draco is zo lief voor Hermelien, al wil ze dat zelf niet echt zien volgens mij.
Hopelijk komt er snel een leuk stukje tussen die twee
Schrijf snel verder! |
 |
xMartine.
Master of the Cows

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 13, 2008 20:49 |
 |
Scorpius Malfidus
KJRiddle
Leuk, een nieuw verhaal. Niet een heel nieuw onderwerp, maar iets spreekt me wel heel erg aan in je verhaal. Je schrijfstijl is ook heel fijn, er er staan geen foutjes in. Ik ben er best enthousiast over, en ik denk dat ik het wel ga volgen!
Ik heb alleen iets gevonden waar je op kan letten;
Citaat: | De zon was ondertussen gaan liggen en had plaatsgemaakt voor donkere regenwolken. De druppels gierden hard tegen de ramen, als kiezelstenen. |
De zon kan niet gaan liggen, en de druppels gieren meestal ook tegen de ramen. Meestal is het de wind die giert of gaat liggen. Misschien zeg jij het wel altijd zo, maar ik had het nog nooit gehoord.
xx Martine |
  |
 |
Miss Und@ztood
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
593 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 14, 2008 6:41 |
 |
Ik begrijp Hermelien wel ergens. Ze slaat hem af omdat Draco een pik op Harry heeft en hen altijd vuil behandelde enzo. En als ze nu staat te "tongen" met Malfoy versliest ze Harry en Ron. Maar aan de andere kant wil ik haar plaats wel innemen. ^^
Goed hoofdstuk, ik wil meer lezen.  |
De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer. |
|
  |
 |
miss louise
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
178 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 14, 2008 8:08 |
 |
Een Onverwachte Wending
Miss_Slytherin
Je hebt weer een geweldig stukje geschreven! Ik vind het fijn dat Roos eindelijk die gang heeft kunnen teruggeven en ik raak nu toch wel heel erg benieuwd wat er achter die deur zit... Scorpius als lokaas , ach gosh. Ik moest toen echt hard lachen .
Scorpius Malfoy
KJRiddle
Heey!
Ik heb het eerste hoofdstuk gelezen en het lijkt me echt een heel erg leuk verhaal. Scorpius wordt wel gepusht door zijn vader zeg, sjonge jonge. Uitschot, uitschot en nog eens uitschot . Kent Draco geen ander woord meer? In ieder geval, ik kijk uit naar het volgende stukje!
De zoektocht naar het geluk
*Hijg* Ik blijf bezig. Er gebeurde niet zoveel in dit stukje, maar het was wel gewoon leuk om te lezen! Lily werd *natuurlijk* bij Griffoendor ingedeeld en ze kan het meteen goed vinden met Lupos ^^. Hmmm, misschien vind ik de Lily/Remus ship ook nog wel schattig. James haalt in jouw verhaal trouwens het bloed onder je nagels vandaan. *Kuch* wat een irritant mannetje .
Draco of Harry
TopazLover <3
Aaah! Dit vind ik ook zo'n leuk verhaal! Het is echt heel grappig dat Susan opeens heel erg van Harry walgt en dat soort dingen . Ik vind Harry zelf ook totaal niet leuk, dus ik kan me heel goed in Susan verplaatsen. Schrijf in ieder geval snel verder! Het is echt grappig! Er zitten alleen zo nu en dan wat typfoutjes in, dus daar moet je een klein beetje op letten . |
_________________ Honden hebben een baas, katten hebben personeel |
|
  |
 |
jackiie
2e jaars

Verdiend:
91 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 14, 2008 8:27 |
 |
miss louise
Heksenjacht
super stukje, staat ze gewoon zowat te tongen met Draco Malfidus.. ga snel verder k wil weten heo het afloopt |
_________________ *_xXx_* Jacquelineee *_xXx_* |
|
  |
 |
Naatjuh1993
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 14, 2008 16:41 |
 |
miss louise
Heksenjacht
Zoals iedereen ben ik ook vol lof. Je schrijfstijl is prettig om te lezen.
IK heb maar een woord GEWELDIG.
Ga zo door, kan niet wachten op het volgende hoofdstuk  |
_________________ HPF We will miss you
|
|
  |
 |
amytjuuuh
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 14, 2008 16:56 |
 |
De Heksenjacht
Miss Louise
Oei twee stukjes gemist! Dat wordt een reactie. Stukje 1 : OMG! Ze staat gewoon bijna te bekken met Draco! Ze had hem gewoon terug moeten zoenen !!
Stuk 2 : Dankjewel Sneepje! Whihi ik zie het al helemaal voor me : Bella onder invloed van Sectumsempra 
Voor de rest, al het voorgaande xD! |
 |
Miss Und@ztood
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
593 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 14, 2008 18:16 |
 |
KJRiddle: Scorpius Malfoy
Geweldig verhaal. Vooral het stuk waar Astoria Draco een mep op het achterhoofd gaf vond ik goed. ^^
Schrijf verder!
Ik zie het al helemaal voor mij. Vooral Bellatrix die weer eens krankzinnig doet.
En dat stukje van:
Verhaal schreef: | ...en ze hadden blijkbaar niks gemerkt van het feit dat iemand dood lag te bloeden. | is zo goed!
Ik kan niet wachten op het volgende stuk. ^^
Lady Voldemort: The story of Severus Snape
Ik ben benieuwt wat Snape gaat doen als hij het beu is. ^^
Geweldig geschreven en doe zo voort! |
|
  |
 |
amytjuuuh
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 14, 2008 20:02 |
 |
My own Fairytale.
Duffie
Oooo leuk!! Yente samen met James!! Dat is eens een keer wat anders dan James/Lily. Dit leest zo lekker weg! Het boeit zo goed en je beschrijft het zo goed! James is verlegen !! Ik zie uit naar het volgende stuk  |
 |
Josse
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 14, 2008 22:51 |
 |
De titel: My Own Fairytale
De auteur: Duffie
Reactie:
<3
Het was weer zooo een tof stukje. Wel heel zielig. :'( En ik ben bang. Want ik wéét dat het geen groepseks is, maar Yente weet het niet. En ik heb zo het idee dat ze geen faunaat is die zichzelf op het moment supreme kan veranderen in een hinde of iets dergeljks. Mm, dan moet ons favoriete hert haar maar redden. (a)
We want more, or at least, I want more. XD |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
  |
 |
|