Auteur |
Bericht |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 03, 2007 15:19 |
 |
Ehm...Ik denk dan eerlijk gezegt dat het toch Ravenklauw is.
Omdat Huffelpuf een beetje onwaarschijnlijk is. Lijkt mij dat daar niet echt geniale duistere tovenaars zitten.
Het hangt voor mij dan een beetje tussen Griffoendor en Ravenklauw. Dan denk ik eerder Ravenklauw. Daar zitten de 'slimme' mensen en daar zie ik nog wel een paar slimme duistere tovenaars bij zitten.
Peter Pippeling was inderdaad ook in Griffoendor, en dat is ook niet echt een toffe gozer. Maar op iedere afdeling kunnen natuurlijk wel uitzonderingen zitten. |
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 03, 2007 15:25 |
 |
Ik denk ook Ravenklauw. Ik weet wel zeker dat het Ravenklauw is. Ergens vind ik Ravenklauw en Zwadderich ook wel op elkaar lijken. Mensen uit Zwadderich zijn ambitieus en sluw. En daarvoor moet je heel slim zijn, ik bedoel als je ambitieus bent dan heb je een plan voor ogen wat je wilt doen. Dus dat plan moet je goed voorbereid hebben want anders lukt het niet. Dus ergens zijn Zwadjes heel erg slim. Dus als je zo kijkt dan vind ik dat Ravenklauw veel op Zwadderich lijkt.
En waarom zijn Zwadjes dan niet hardwerkend en moedig? Omdat Zwadjes denk ik liever hebben dat andere mensen hun vuile werk doet. Dus dat is niet erg hardwerkend. En moedig zijn ze niet ze doen gewoon dingen omdat ze erg ambitieus zijn. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
WizardRA
5e jaars

Verdiend:
67 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 03, 2007 17:19 |
 |
Ik twijfel tussen Griffoendor en Ravenklauw. Huffelpuf valt af, want ze zijn zo niet duister, ze zijn heel loyaal en sociaal tegen mekaar, behalve dan Zacharias Smid. Als je bij Griffoendor kijkt naar Fred & George en James & Sirius, dan denk ik dat daar ook wel een par duistere tovenaars tussen zullen zitten. Maar voor een dooddoener, zoals Witch_Eva & Fairy_Princess al zeggen, moet je wel slim zijn. Ik weet het niet, maar ik ga dan toch voor Ravenklauw. Je hebt wel moed enzo nodig, maar ik denk toch dat je meer slimheid nodig hebt. |
|
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Wo Jan 03, 2007 21:18 |
 |
Citaat: | En waarom zijn Zwadjes dan niet hardwerkend en moedig? Omdat Zwadjes denk ik liever hebben dat andere mensen hun vuile werk doet. Dus dat is niet erg hardwerkend. En moedig zijn ze niet ze doen gewoon dingen omdat ze erg ambitieus zijn. |
Wat ook is, zwadderich heeft al zelf de naam van "slecht". Ook mensen van Zwadderich kunnen moedig zijn ( ken er een ) Ik durf te wedden dat er ook mensen bij zitten die zich niet aan Voldemort toe vertrouwen, En misschien juist wel bij de "goede" kant. Okè, er zullen inderdaad niet veel zijn, maar er moet wel een paar goede mensen bij zitten. |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Ajox-HPF
3e jaars

Verdiend:
151 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 05, 2007 12:10 |
 |
De Huffelpuffers willen misschien zich bewijzen omdat ze 'bij Huffelpuf zitten', en dan slecht worden. De Ravenklauwers zijn misschien iets intelligenter dan de Griffoendors en kunnen daarom misschien ook beter worden in de Zwarte Kunsten, maar de Griffoendors staan meestal bekend als de beste tovenaars, dus dan is de kans groot dat er ook veel sterke Duistere tovenaars van Griffoendor komen. Moeilijk  |
|
|
  |
 |
Vief
Dreuzel

Verdiend:
91 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 05, 2007 14:29 |
 |
Griffoendor wordt genoemd omdat Fred, George, Sirius en James daar in zaten en die veel streken uithaalde. Maar de wereld bestaat niet alleen uit goede mensen en dark wizards, zoals Sirius al zei. Zulke streken uithalen is wel wat anders dan een dark wizard zijn... iig, ik denk dat na Zwadderich het Ravenklauw is, ambitieus en slim. |
|
|
  |
 |
LottosS
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 06, 2007 19:18 |
 |
Ik denk Ravenklauw.
Griffoendor. Als we toch gaan bedenken wie daar allemaal in hebben gezeten: De hele familie Wemel. James. Lily. Sirius. MARCEL LUBBERMANS> Ik zie echt geen grijntje kwaad in hun. Ik weet niet waarom ik Ravenklauw denk. Ik dacht meteen aan de naam. Raven. Klauw. Klinkt Creapy... |
_________________ Neregeb ijzt awra am neiz nesnem teinno otki.
--- |
|
  |
 |
Finrod
Dreuzel

Verdiend:
37 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 21, 2008 19:42 |
 |
Ik denk Ravenklauw, omwille van hun intelligentie. Dat heb je toch nodig om kwade plannen te smeden. Griffoendor minder, zij zijn de tegenpolen van Zwadderich denk ik. In Huffelpuf zie ik al helemaal geen kwaad. |
_________________ There's a curse between us... |
|
  |
 |
Severus Sneep
1e jaars

Verdiend:
60 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 21, 2008 20:08 |
 |
Dan denk ik toch Ravenklauw omdat zij wel kunnen twisten met hun intelligentie. Ja, zij weten het te gebruiken en zullen het ongetwijfeld ook gebruiken (positief en/of negatief). |
|
|
  |
 |
Perijn
Marauder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 21, 2008 22:05 |
 |
|
  |
 |
DanielS
Dreuzel

Verdiend:
51 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 22, 2008 20:17 |
 |
Ik denk Ravenklauw, komt een beetje omdat bijna geen één die in de boeken voor komt me kan aanstaan  |
|
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 23, 2008 21:34 |
 |
DanielS schreef: | Ik denk Ravenklauw, komt een beetje omdat bijna geen één die in de boeken voor komt me kan aanstaan  |
Dus omdat jij geen een Ravenklauwer leuk vind, denk je meteen dat Ravenklauw evil wizards heeft? Dat vind ik wel een beetje raar gedacht.
Ook al ben ik het wel met je eens dat Ravenklauw op Zwadderich na de meeste dark wizards heeft. Je kan namelijk alles zeggen van de Zwadjes maar ze zijn wel slim. Ze hebben een duidelijk plan van wat ze willen en ze gaan er ook voor. Ze hebben alles wel uitgedacht en daardoor vind ik ze niet bepaald de domste. Sowieso vind ik dat Ravenklauw en Zwadderich op elkaar lijken. Het zijn allebei afdelingen met mensen erin die ik zie als individuen. Mensen die liever voor hunzelf doen en een beetje "egoïstisch" zijn dan een Huffelpuf of Griffoendor. Die ik meer zie als teamplayers. Sowieso viel het mij in de boeken al op dat er niemand van de Orde van de Feniks een Ravenklauwer is. Misschien een paar mensen die we niet kennen, maar de mensen die we kennen daar zit geen Ravenklauwer bij. Daarbij heb je aan het eind van boek 7 ook zo dat Anderling zegt dat iedereen die niet mee wil vechten of te jong is weg moet gaan. Alle Zwadjes gaan weg, een paar Ravenklauwers, bijna iedereen van Huff en al helemaal bijna iedereen van Grif blijft zitten. Ik denk dat dit ergens ook wel inhoud dat Ravenklauw een beetje "neutraal" is. En als ik dan een afdeling moet kiezen, dan zou ik Ravenklauw inderdaad ook kiezen. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Miss Und@ztood
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
593 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 24, 2008 6:47 |
 |
Griffoendor, ze hebben moed zoals geen anders dus... Dat is logisch niet?
Daarna Ravaklauw en daarna Huffelpuf.
Huffelpuf laatst omdat de Zwadjes ook altijd zeggen dat het seuten zijn enzo. Allez, ik geloof niet dat Huffels seuten zijn hoor, de Zwaderaars hebben en verkeerd beeld van hun. Ze denken dat gewoon omdat degene die in geen andere afdeling passen daar terecht komen.
Maar dan nog denk ik dat Ravanklauw iets meer durft en kan...
Maar Huffelpuf is cool! ^^ |
_________________ 'Kijk...me...aan...' fluisterde hij.
De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer. |
|
  |
 |
Genner
Bohemian Writer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 24, 2008 12:20 |
 |
Ik denk Ravenklauw. Ze kunnen hun intelligentie en creativiteit makkelijk aanwenden voor minder nobele doelen. Ze lijken ook wel wat op Zwadderaars. Ik ben het dus grotendeels eens met Witch_Eva |
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 24, 2008 12:21 |
 |
Maar moet je moedig zijn om een Dark Wizard te zijn dan? Ik kan weinig dark wizards noemen die ik echt heel erg moedig vind. Ik vind ze vaak nogal aan de laffe kant. Liever ervoor zorgen dat andere mensen hun taak opknappen dan jezelf. De DE's doen meer dan Voldemort zelf. Terwijl hij aan de top komt door zijn DE's. |
|
  |
 |
|