Auteur |
Bericht |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 02, 2008 0:21 |
 |
Wow, je komt echt overal dat liedje tegen. Het is er al een paar dagen, maar goed, ik ben lui. Ik klik niet zomaar op een YouTube liedje, waarvoor ik eerst helemaal mijn muziek op pauze moet zetten, omdat ik er anders toch geen bal van versta. ^^"
Maar dan kom ik mensen tegen in 'Wat luister je nu', de Webspelletjes en 'Nu', die dit allemaal aan het luisteren zijn en er verslaafd aan schijnen te zijn. Nu is het zo dat ik naast lui ook heel nieuwsgierig ben, dus dan ging ik toch eens de moeite doen om te luisteren.
De conclusie: Het is niet echt vals, op sommige stukjes na, het klinkt niet beroerd, en het nummer is niet uberslecht. Maar ik vind het allemaal meer... middelmatig. Het was echt niet slecht toen ik het hoorde, maar toch echt niet van... ik ga dit nóg eens 100 keer luisteren. Als ik eerlijk ben vind ik het oke, maar ik vind er niks speciaals aan... |
  |
 |
Potterfreaky
Harry's secret lover

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 02, 2008 1:55 |
 |
@Shir. 31 januari erop gezet, volgens YT das toch maar kort?
Ik ben het met je eens dat het niet perfect is, maar ik ben er van gecharmeerd, het is het type liedje waar ik van hou en ook zijn stem klinkt lekker, ik heb m idd al (te) vaak gehoord vandaag! |
_________________ I'll never forget...
*HPF forever* |
|
  |
 |
Frie
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
708 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 03, 2008 16:39 |
 |
Ik ben echt verslaafd aan Time isn't healing<3
Ik vind het liedje gewoon leuk en hij zingt niet slecht. 'k Vind het best schattig xD
Er zitten wel enkele onzuiver noten in, maar ach
Ik luister er echt te vaak naar, ik moet nodig afkicken.
Dat hij maar snel een nieuw liedje op YT zet  |
_________________ I'm gonna miss you HPF <3
It stops here, but you're in my heart forever! |
|
  |
 |
Miss Und@ztood
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
593 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Feb 04, 2008 9:58 |
 |
Hij kan zingen... *Kijt verbaast* *Begind te bewegen* *Tokkeld op bureau* *Zingt heen en weer wiegend mee*
Hij heeft de meeste abonnementen op zijn channel deze week. Wat zou je willen? Het is TOM!!  |
_________________ 'Kijk...me...aan...' fluisterde hij.
De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer. |
|
  |
 |
J.J.D.
2e jaars

Verdiend:
44 Sikkels
Woonplaats: Daarbuiten in de wind tussen de klanken van de natuur.
|
Geplaatst:
Wo Feb 06, 2008 11:04 |
 |
Oké dit moet ik gewoon even kwijt:
Ik verjaar op de zelfde dag als Tom Felton!
Ik wist al dat het op dezelfde dag was als Frodo and Bilbo Baggins, maar het is tof dat Tom F. nu ook op het lijstje komt . |
_________________ "If you want to be happy, be!"
(quote: Leo Tolstoy) |
|
  |
 |
Anntjee_x
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 07, 2008 11:57 |
 |
Ik vind Tom Felton een hele goede acteur.Hij laat zijn rol goed overkomen.
Zijn blik als hij naar Harry Potter kijkt is heel geloofwaardig.Het liedje van Tom Felton ( Time isn't Healing ) , is een geweldig mooi liedje .
Verder vind ik zijn stem wel redelijk goed in de film.
Ik vind Tom Felton die in de film Malfidus speelt en in Zwadderich zit dus een goede acteur. |
|
|
  |
 |
LieffJ
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
242 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 07, 2008 22:26 |
 |
Ik vind Tom Felton ook harstikke goed ^^.
In de boeken was ik al fan van Draco [Wel pas nadat ik de boeken op een 'goede' leeftijd begon te lezen ^^. Dus als personages op zich, zegmaar. Vroeger haatte ik hem omdat Harry hem ook haatte :')].
Ik vind ook dat Tom hem goed neerzet, en hij ziet er ook precies uit zoals ik me Draco had voorgesteld.
Als ik de films bekijk, vraag ik me soms af of Dan & Tom elkaar écht niet haten, want ik vind 't echt geloofwaardig overkomen x.D [/overdrijven] [a]
Time insn't healing heb ik ook al te vaak geluisterd ^^. Nu niet met alle geweld omdat Tom 't zingt, maar het is gewoon een lekker nummer. En dat hij 't zingt, tjaaah, lekker meegenomen x.D |
|
|
  |
 |
miss louise
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
178 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 10, 2008 16:21 |
 |
Oeh, I love his music ^^. Het is niet geweldig, maar het is wel leuk om hem gewoon eens zo te zien spelen. Ik heb trouwens wat (recente) foto's van hem op het web gevonden, ik denk: ik plaats het hier maar:
Edit: Krijg niet alle foto's hier op, klik maar op de link XD.
De foto's stonden bij een artikel van een of ander jeugdcentrum. Ik heb het verder niet gelezen, want het was nogal langdradig ^^. Maar voor de geïnteresseerden: http://bookhambugle.2day.ws/bo.....lposition/ |
_________________ Honden hebben een baas, katten hebben personeel |
|
  |
 |
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
415 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 10, 2008 20:38 |
 |
miss louise schreef: | Oeh, I love his music ^^. Het is niet geweldig, maar het is wel leuk om hem gewoon eens zo te zien spelen. Ik heb trouwens wat (recente) foto's van hem op het web gevonden, ik denk: ik plaats het hier maar:
Edit: Krijg niet alle foto's hier op, klik maar op de link XD.
De foto's stonden bij een artikel van een of ander jeugdcentrum. Ik heb het verder niet gelezen, want het was nogal langdradig ^^. Maar voor de geïnteresseerden: http://bookhambugle.2day.ws/bo.....lposition/ |
Oja, dat had ik ook gelezen ja...^^ Weet je hoe lief van Tom! <3
Voor de mensen die niet goed Engels kunnen, Tom heeft geld gestort bij een jeugdcentrum waar hij vroeger vaak kwam, omdat dat jeugdcentrum geldproblemen had. |
 |
Rogue
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Feb 11, 2008 22:45 |
 |
Hij blijft overkomen als een hele lieve aardige jongen die zich blijkbaar ook nog inzet voor goede doelen. Hij blijft er erg leuk uitzien, maar toch vind ik wel dat hij erg normaal oogt, hij doet zich niet voor als een echte celebirty vind ik.
Heb het idee dat hij de roem wel onder controle kan houden. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
  |
 |
miss louise
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
178 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 17, 2008 21:01 |
 |
Tom Felton gaat - naast Harry Potter and The Halfblood Prince - in een nieuwe film spelen! Ja, het is echt waar mensen. De film heet 'The Disappeared' en de trailer ziet er behoorlijk spooky uit, al zeg ik het zelf...
http://www.thedisappearedthemovie.com/trailer.php |
_________________ Honden hebben een baas, katten hebben personeel |
|
  |
 |
Miss Und@ztood
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
593 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Feb 18, 2008 18:31 |
 |
miss louise schreef: | Tom Felton gaat - naast Harry Potter and The Halfblood Prince - in een nieuwe film spelen! Ja, het is echt waar mensen. De film heet 'The Disappeared' en de trailer ziet er behoorlijk spooky uit, al zeg ik het zelf...
http://www.thedisappearedthemovie.com/trailer.php |
Inderdaad, deze wil ik niet zien tot ik zeker weet dat ik er geen nachtmerrie's van ga krijgen. Nog niet nu dus.
Al lijkt het me wel een goede film en Tom is gewoon een geweldige acteur. |
_________________ 'Kijk...me...aan...' fluisterde hij.
De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer. |
|
  |
 |
Avana
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Feb 18, 2008 19:08 |
 |
Het lijkt mij ook een goede film maar absoluut te eng voor mij. Wat een lange trailer trouwens.
Leuk om Tom als zichzelf te zien qua uiterlijk. En het verbaast me dat we niet eerder iets over Tom's nieuwe filmrol hoorde voor de trailer uit was. |
  |
 |
LieffJ
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
242 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Feb 18, 2008 21:42 |
 |
Wauw, die trailer ziet er best wel.. Gaaf =D uit. Beetje spooky, maar mócht ik ooit de behoefte krijgen er naar te gaan kijken, zal ik mezelf niet tegenhouden =D, ghehe ^^.
Ook leuk om hem eens een beetje.. Niet in Zwiinsteingewaad + gebleekt haar te zien. Al vind ik dat lichtblonde haar echt wel stoerig =D. Maargoed xD |
|
|
  |
 |
Rogue
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 19, 2008 12:43 |
 |
ja precies, dat bedoel ik, gewoon hoe ze samen voor de camera overkomen. Natuurlijk ken ik ze niet en weet ik niet of ze qua eigenschappen een goede match zijn, vind ze alleen erg leuk overkomen als ik ze op filmpjes zie samen. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
  |
 |
|