Verdiend:
49 Sikkels
Geplaatst:
Ma Mrt 03, 2008 20:18
Ik volg ook redelijk veel serie's.
Prison break: ook al is dat (nog) niet op tv:(
Wie is de mol: geweldig programma. En nu is het even gelukkig dat prison break er niet is. Het is namelijk op precies dezelfde tijd
America's/hollands next top model: Gewoon leuk om te kijken. Niet zo veel boeiends verder
Will and Grace: I LOVE THAT. Echt als je er nog niet van gehoord hebt. Het is echt helemaal geweldig.
Bones: Ook een leuke serie
De lama's: Ook erg lachen. Vooral Jeroen van Koningsbrugge is erg grappig vind ik
En nog veel meer ..
Oftewel ik kijk best veel tv;)
Verdiend:
44 Sikkels
Geplaatst:
Vr Mrt 14, 2008 20:44
Gilmore Girls is nog steeds mijn favoriete serie!
En Project Catwalk, maar dat kijk is eigenlijk alleen voor Jeffrey, omdat hij zo verschrikkelijk cool is.
En héél soms (als m'n zusje de tv niet inpikt) kijk ik Unfabulous op Nickelodeon. Dat is ook wel een leeuk programma (:!
Zo zit ik nu naar October Road te kijken en dan dadelijk is het tijd voor Men in Trees. Morgen tijd voor Lost.
Kan ook niet zeggen welke mijn favoriet is maar als jullie nog veel willen weten vraag je me maar. Kan jullie overal in raden.
Vind het alleen jammer dat nu bijna niks draait.
Om nog een wat onbekendere serie te noemen is meer zoiets als Sex in the City en dat is Cashmere Mafia. Of de spin off van Grey's Anatomy genaamd Private Practice. En dan heb je de wat meer hardere series zoals Heroes, Prison break.
Kijk ook naar Desperate Housewives. Of Entourage maar daar vloeken ze echt teveel in.
Als laatste noem ik dan nog maar de laatste van series die ik op dit moment vol: Bones, Beauty and the Geek en Las Vegas
Alleen jammer dat sommige series zo abrupt stoppen.
Dat was het geval bij Gilmore Girls, What about Brian en nu waarschijnlijk ook met Las Vegas en misschien October Road. Echt te jammer voor woorden
Verdiend:
68 Sikkels
Geplaatst:
Ma Mrt 24, 2008 14:23
wel, ik heb er geen idee van of het ook in Nederland wordt uitgezonden, maar zaterdag was het hier op 2be de eerste aflevering van "Kyle XY"
Iets nieuws dus, ik heb er naar gekeken en ik vond het wel goed...
ze zijn nu ook eindelijk het nieuwe seizoen van Heroes aan het uitzenden, en die afleveringen zijn te gek ^.^
Ik ben wel een beetje serieverslaafd, ik heb eens een lijstje gemaakt en ik kwam net niet aan 70, reeksen die ik volg en heb gevolgd.
Private Practice vond ik wel leuk, maar niet zo goed als Grey's anatomy, en nu volg ik ook Ugly Betty, die is veel beter dan de belgische versie...
^.^
_________________ Letitia Cropley: We're going to see those lovely dancers in London.
David Horton: The Royal Ballet?
Letitia Cropley: No, the Chippendales
Op het moment kijk ik.... vrij weinig. Doordat er geen nieuwe afleveringen zijn van mijn series en ik op sommige momenten toch echt behoefte had om een serie te volgen, heb ik besloten on New Amsterdam eens uit te proberen. Vooral dus omdat er niets anders is. Het is geen geweldige serie, maar best het bekijken waard als je je verveeld.
Het gaat over de onsterfelijke detective, John Amsterdam. Hij wordt pas sterfelijk als hij zijn 'One True Love' heeft gevonden. Hij leeft inmiddels al 400 jaar en heeft dus ook nogal veel kennis van alles en nog wat. Het zijn best interessante zaken waaraan hij werkt, maar ik heb eigenlijk een beetje moeite met het plot, aangezien hij in de tweede aflevering al uitvind wie zijn One True Love is en ik vraag me af hoe ze hiermee verder gaan, want het onsterfelijke deel is toch wel het interessante deel van de serie en als hij gelijk al die vrouw vind, is dat er toch alweer af? Ik zal nog een paar afleveringen kijken, maar als het zo blijft ben ik bang dat ik afhaak.
Ook dankzij de strike ben ik American Idol gaan volgen. Nog meer mensen die dit kijken? Ik moet zeggen dat ik dit veel leuker om te volgen vind dan de Nederlandse Idols en dat komt denk ik toch vooral door de juryleden, in het bijzonder Simon Cowell. Hij is heerlijk eerlijk en maakt altijd erg grappige metaforen. Hij kan best erg hard zijn, maar dat maakt het programma toch ook wel weer leuker om naar te kijken.Ik vind het veel 'echter' dan de Nederlandse Idols. Als anderen dit ook volgen: Ik vind David Archuleta echt een schatje en ik denk (hoop) dat de mensen die in de top 3 komen zijn: Brooke White, David Cook en David Archuleta. Hier een link naar David Cook die 'Helllo' zingt van Lionel Richie en die er een leuke eigen rockdraai aangeeft. Ik ben fan van David Cook
_________________ Fifth Doctor: To days to come.
Tenth Doctor: All my love to long ago
Ik kijk graag naar Charmed!
Mijn favorite serie naast Ghost Whisperer
en Heroes vind ik ook erg leuk!
Charmed is mijn favoriet al sinds 1998
Ik heb alle dvd boxen en kijk het in de trein als ik naar school ga
via mijn Ipod! ( waar ik helemaal gek ik ben !!)
_________________ The World Of Magie! Join my forum! Kom binnen en weet alles over HP, Charmed en Ghostwhisperer!
Verdiend:
293 Sikkels
Geplaatst:
Za Mei 03, 2008 19:38
Ik volg Familie (op een Belgische zender) omdat het verhaal echt zo leuk blijft, en ook omdat je ook al heb je al een tijd niet gekeken nog steedqs kan volgen. Maar deze soap is er eigenlijk van toen ik klein was ingerold omdat iedereen er thuis naar keek.
Nu kijk ik naar Sara (op dezelfde zender) dit is de Belgische Ugly Betty, vooral omdat het een leuk verhaal is om te volgen en je eigenlijk weet hoe het lopen zal maar eigenlijk toch helemaal anders is dan je denkt.
Verder kijk ik niet veel programma's omdat ik meestal op pc zit.
EDIT: Vanaf morgen moet ik op zoek naar een vervanger van Sara, aangezien vandaag het slot is...
_________________ ♥ Shé's A Maniac, Maniac On The Floor And Shé's Dancing Like Shé's Never Done Before ♥
Laatst aangepast door magical op Di Jun 24, 2008 18:21; in totaal 1 keer bewerkt
Verdiend:
54 Sikkels
Geplaatst:
Za Mei 03, 2008 21:33
OMG, ik ben serie addicted.
Zo kijk ik iedere avond Monk. Monk is een super geweldige detective die IEDERE moordzaak kan oplossen, maar veel fobieën heeft. Sinds zijn vrouw omgekomen is door een autobom, is dit alleen maar erger geworden en loopt ie bij psychiater en is niet meer echt actief voor de politie. Hij is meer een adviseur geworden. Ik vind het zó geweldig. Al de dingen die hij doet, het is zo grappig. Ik kan er geen genoeg van krijgen, ik moet altijd lachen om z'n gekke dingen.
Gilmore Girls is ook een favoriet. Ik vind het gewoon heel geweldig hoe Lorelai en Rory zo ontzettend lang kunnen lullen, geweldig. Luke is een geweldig droog personage en Kirk houdt er altijd de spanning, haha. Ook vind ik Richard een leuke man.
Verder kijk ik McCleod's Daughters. Er gebeuren zoveel dingen in deze serie. Zelf vind ik Stevie het leukst samen met Alex. Dave vind ik ook erg leuk samen met Regan/Kate ^^.
Dan hebben we nog House. House..ja, wat hoef ik daar toch over te zeggen. Hij is een zak, maar wel een briljante zak. Ik houd van zijn opmerkingen, hoe hij altijd Cuddy zo goed doorheeft. En Wilson is GEWELDIG!
Ook NCIS ben ik fan van. Dit is hetzelfde als CSI, alleen is het de marine politie. Tony is droog, McGee is lief en Abby is geweldig <3. Ook Ducky is altijd leuk ^^.
Criminal Minds is mijn absolute tophit. Ik vind het verschrikkelijk dat Gideon weg is, dat was mijn lievelingspersonage. Gelukkig is Reid er nog..Reid is een beetje de jongere Gideon ^^.
Dan hebben we nog Numb3rs, wat ik gewoon een hele ingenieuze serie vind. Ik vind het heel clever en knap hoe zij misdaden kunnen oplossen dmv. wiskunde.
Zo, dat was het wel een beetje. Soms kijk ik nog wel losse series erbij, maar niet vast. xD.
Hieronder zijn winnende lied 'Time of my life'.
Aww, zo lief. En mooi liedje <3*is fan*
3 juni komt trouwens Gossip Girl op Net5 om 21:30 en dat is echt een goede serie! Ik heb dinsdag de finale van dit seizoen gezien en het loopt toch allemaal weer anders dan ik had gehoopt, maar het is echt het kijken waard.
De serie wordt gezien als een soort opvolger van de O.C. alleen dan leuker (vind ik )
Van de Net5 site:
Citaat:
Gossip Girl is een nieuwe Amerikaanse dramaserie, waarin het draait om de levens van de jonge elite van de Upper East Side van New York. Ze genieten hun opleiding op een privé-school, worden rondgereden door chauffeurs in limousines en feesten in designerkleding. Alles draait om status en netwerken. Uiteraard is deze wereld voor jong volwassenen aantrekkelijk, maar ook uiterst gevaarlijk. Verleidingen liggen op de loer en niemand is te vertrouwen.
Gossip Girl is een anonieme dame die alles van iedereen weet. Op haar blog houdt ze alle roddels bij en via sms’jes laat ze iedereen uit het eliteclubje de laatste scoops weten. Ze hoeft gelukkig niet alles zelf te doen, want ze ontvangt dagelijks tips van de ‘leden’ van de rijke vriendengroep. Alles wat ze op haar blog schrijft, wordt als waarheid aangenomen. Met als gevolg dat niemand te vertrouwen is en vele relaties worden verbroken.
De jonge Blair Waldorf leidt het perfecte leven. Ze is mooi, rijk en heeft alles wat haar hartje begeert. Ze gaat naar alle hippe feestjes en ze heeft een knap rijk vriendje, Nate Archibald, die net als zij naar Yale wil om te studeren. Haar toekomst ziet er uiterst zonnig uit. Totdat ex-beste vriendin Serena van der Woodsen plotseling terugkomt in New York. Het gonst van de geruchten op de blog van Gossip Girl.
Gossip Girl zelf zie je nooit, maar de stem is van Kristin Bell. Voorderest is de cast ook echt geweldig. Ik raad echt iedereen aan deze serie te gaan kijken
_________________ Fifth Doctor: To days to come.
Tenth Doctor: All my love to long ago
Hooi.
mijn favoriete series zijn:
CSI (vooral NY vind ik leuk, door Eddie Cahill, met die blauwe ogen )
Nip/Tuck deze serie was een tijdje op nederland 3 op vrijdag avond (volgens mij) Het ging over 2 plastisch chirurgen en hun prive leven, daar zat ook een acteur in uit Charmed.
Heroes vond ik ook leuk, heb alleen de eerste 6 weken gekeken ofzo, daarna vond ik 't niet heel erg boeiend meer.
Wire in the Blood, is een serie films (ze duren ong. anderhalf uur) en deze gaan over klinisch psycholoog Dr. Tony Hill (Robson Green, leuke acteur ), die als profiler door de politie van een Engelse stad wordt gebruikt. Hill wordt geregeld opgeroepen om de politie te helpen bij het oplossen van moordzaken.
Deze films zijn elke zaterdag om kwart voor 10 op nederland 3.
Dat was 't wel zo'n beetje,
Groetjes Miis GrAnger
_________________ H P F !!
_
__> FAN ART ! <
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Je hebt pas echt lef als ik je in Huffelpuf tref!
Matthew Perry (Friends) terug op de buis
Gepost door: Redactie
Bron: ANP
Gepubliceerd op: vrijdag 20 juni 2008 @ 14:46 op frontpage.fok.nl
Matthew Perry, vooral bekend als Chandler in de vroegere hitserie Friends, werkt aan een terugkeer op televisie. De acteur is al een jaar niet meer in tv-series te zien, maar heeft nu samen met een compagnon een nieuwe comedyserie bedacht die zij samen gaan produceren.
Perry zal zelf de hoofdrol spelen, meldde The Hollywood Reporter vrijdag op zijn website.
De Amerikaanse betaalzender Showtime heeft zoveel vertrouwen in Perry's idee dat ze hem geld hebben gegeven om een proefaflevering te maken van The End Of Steve, zoals de reeks gaat heten. In de show speelt Perry een egoïstische, maniakale talkshowhost die steeds meer uit de gratie van de kijkers raakt.
Volgens de tv-bazen van Showtime lijkt de rol van Perry op geen enkele die hij ooit heeft gespeeld. "Fans zullen zien dat Perry niet alleen grappig kan zijn, maar ook een donkere kant heeft." Nog niet duidelijk is wanneer de proefaflevering af moet zijn.
Wow, ik ben hier lang niet geweest! Cool MLS, je had het al gezegd, maar ik ben toch ook wel zeer benieuwd naar The End Of Steve met Matthew Perry!! Hmm.. een egoïstische, maniakale talkshowhost? En toch een comedyserie.. dat kan nog boeiend worden!!!! Wanneer zou het beginnen?
Zijn er nog mensen die Robin Hood hebben gezien? Ik las op de site van BBC dat het in 2008 weer start met een nieuw seizoen.. Ik kan niet wachten!! Weet iemand wanneer het precies weer start? Ik vind het zo leuk! Robin Hood zelf is gewoon cool en zijn gang is ook leuk! De serie heeft humor, maar toch veel drama en dat vind ik een goede combi.
En het duurt me ook te lang voordat onze held Dexter weer begint en Heroes.. Wel leuk dat Jericho nu op de NL tv is.. even een opfrissertje.. En er moeten ook snel weer nieuwe House komen! Een seizoen van 16 eps kan eigenlijk niet vind ik, maarja. En Prison Break moet weer van start, en niet te vergeten LOST.. ze moeten eens opschieten daar in Amerika!
In de tussentijd ben ik wel zoet met de sitcoms op Veronica vanaf ongeveer 18u tot 20:30u; The Fresh Prince Of Bel-air, According To Jim, Friends natuurlijk, Two Guys, a Girl and a Pizza Place en Two and a half Men. Briljant stuk voor stuk! Kijken meer mensen deze reeks? Speaking of it.. het is al 18u geweest!
_________________ The few details that I found in Sergeant Doakes's file left me grasping for breath: Doakes had a first name! It was Albert - had anyone ever really called him that? Unthinkable. I had assumed his name was Sergeant.
Volgende onderwerp Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum