Auteur |
Bericht |
Linnie*
1e jaars
Verdiend:
150 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 26, 2008 18:33 |
|
Laatste hoofdstuk alweer. Thanks to Addiiee , Annaaa , Jilly-ann & Duffie! (L) En ik wil in het speciaal Addiiee bedanken voor haar geweldige kinky dansje van Teddy (L) xD
HOOFDSTUK 30.
‘Schiet op papa! Over een uur zijn ze hier allemaal en je ziet er niet uit!’ Lilo rende kriskras door het huis terwijl ze allemaal beledigingen naar haar vaders hoofd aan het smijten was. ‘Nou, dank je, ik heb toch echt vernomen dat ik ‘sexiest man alive’ ben hoor,’ mopperde James en Lilo gaf hem een kus op zijn voorhoofd.
‘Je bent ook sexy, maar nu even niet.’ Ze rende vlug naar een partyplanner en ging helemaal tekeer tegen het arme mens.
De grootste zaal van het Londense huis was van top tot teen helemaal versierd in een magisch thema. Overal hingen sterren en manen en er hingen van dak tot vloer zilveren slingers. Er was een groot podium waar vrienden van haar vader zouden optreden. En ze was nog steeds niet verwend hoor! Echt niet!
Lilo keek de zaal rond en knikte goedkeurend met haar hoofd. Het was perfect. Ze rende naar boven en haalde haar kanariegele jurk van Jeffrey tevoorschijn. Ze trok hem aan en staarde goedkeurend in de spiegel. Ze hield al de rokken omhoog en deed een stel zwarte pumps aan. Ze haalde en – dit kon ze niet, dit kon ze gewoon niet. Ze wilde hem wel vertellen hoe ze over hem dacht maar, maar, stel nou dat-
‘Lilo! Shawn is er!’ brulde haar vader naar boven en Lilo stommelde vlug de trap af, haar rokken opschortend.
‘Shawn!’ riep ze blij terwijl ze haar beste vriend in de armen vloog. Hij klopte haar op haar rug en zetten haar neer.
‘God, ik wordt echt oud,’ zei hij grinnikend en Lilo gaf hem een stomp op zijn arm.
‘Je bent pas achttien sukkel, maar hoe vind je dat ik eruit zie?’ ze draaide een rondje en hij grijnsde breed.
‘Als je 3 jaar ouder zou zijn zou ik je een avondje mee uit nemen naar de drive-in.’ Hij pakte haar bij haar hand en draaide een pirouette. Lilo giechelde en wiebelde heen en weer.
‘Nog steeds into rock ‘n roll?’
‘Ja man, het is mijn lifestyle,’ grinnikte hij en hij maakte een paar passen die sommige dansers hem niet na konden doen.
‘Te gek hoor, wil je de zaal zien?’ Hij knikte en ze liepen met zijn tweeën naar de magiezaal.
‘Laat me raden, je thema is magie?’
‘Jij mag nooit meer raden stouterd!’ Hij lachte uitbundig en begon te dansen midden in de zaal op de zilveren dansvloer die er neergelegd was. Hij schudde wilde met zijn heupen en maakte bewegingen met zijn voeten. Hij had nog net geen vetkuif maar hij was behoorlijk goed.
‘Kom op Elvis, laten we de king uithangen. Over een uur begint het feest en ik wil mijn haar en make-up nog doen.
Ze renden naar boven en Lilo ging vlug achter de spiegel haar haar opsteken en haar make-up in orde brengen. Shawn keek mistroostig naar zijn donkere stekeltjes en zuchtte mismoedig.
‘Wil je toch liever een vetkuif schat?’ Ze grijnsde en hij gaf haar een mep tegen haar achterhoofd. ‘Auw, sukkel, nu is mijn haar weer verpest!’
‘Kom op Teddy, we gaan. We doen er nog een poosje over om er uiteindelijk te zijn dus we moeten opschieten.’ Victoire stond nerveus heen en weer te wiebelen op haar platte zilveren ballerina’s. Teddy stond nog vertwijfeld naar zichzelf in de spiegel te staren. Hij had een zwarte broek, geel overhemd en een zwart colbertje aan. Victoire had een lange wapperende rode jurk aan die subtiel om haar benen heen viel. ‘Verdomme Teddy, we hebben nog maar een kwartier en we moeten nog naar de weg-is-weg en vanaf daar naar Lilo’s huis en we moeten Annalore, Chayenne, Vince, Jan-Jaap en Neil nog oppikken!’ Lilo was echt slecht voor Victoire geweest. Victoire kon alleen nog maar verdomme zeggen.
‘Ja ja, ik kom al. Zie ik er echt goed uit?’ vroeg Teddy onzeker en Victoire kreunde geërgerd.
‘Jongens,’ mopperde ze zachtjes en ze stormde naar beneden waar Harry, Bill, Ginny en Fleur met de kinderen zaten.
‘Harry, weet u zeker dat ik er goed uitzie?’ vroeg Teddy nog steeds onzeker en Harry knikte bevestigend.
‘Zeker weten jongen, het meisje zal versteld van je staan.’ Teddy liep naar Harry toe en sloeg zijn armen om de man heen die zijn armen toen ook om hem heen sloeg. ‘Ik verwacht haar snel bij ons thuis hé!’
Victoire keek de vertoning met een woeste blik in haar ogen aan.
‘Ja, erg sentimenteel, heel leuk allemaal, MAAR WE MOETEN WEG VERDOM-‘ ze sloeg snel haar hand voor haar mond en Bill grijnsde terwijl Fleur een kreetje slaakte.
‘Victoire Gabriëlle Wemel, hoe vaak heb ik al gezegd-‘
‘Ja , mam, maar ik moet echt weg, het spijt me, Teddy, kom HIER!’ Teddy gaf Ginny nog een zoen op haar wang en rende toen Victoire achterna.
‘Je bent jonger dan ik ben en toch kan je zo goed de baas over me spelen, hoe doe je dat toch Vic?’ vroeg hij verbaasd terwijl ze een handje stof nam.
‘Het is niet moeilijk, je bent gewoon een softy.’ Ze grijnsde nog en verdween toen in de groene vlammen.
‘Het is toch niet te geloven,’ zei Teddy tegen de mensen achter hem die hun schouders lachend ophaalden. Daarna gooide hij ook een handje stof in de haard en mompelde: ‘weg-is-weg.’
Victoire stond al tegen Jan-Jaap aangeleund die een grote grijns op zijn gezicht had. Vince en Annalore hadden het ook al gezellig en zelfs Neil en Chayenne konden het goed vinden, ondanks dat Neil homo was. De wereld was echt vet oneerlijk.
‘Kom op, we gaan jongens.’ Vince zette koers richting Lilo’s huis en de anderen volgden hem.
Teddy dook diep weg in zijn jas. Het was echt steenkoud. Hij staarde naar het grote gebouw voor hem en zuchtte toen diep. Lilo moest echt gelukkig zijn. Vince klopte op de deur en de deur werd geopend door een verrassend chagrijnig uitziende man. Vreemd contrast met de gezellige muziek achter hem. Van alle kanten kwamen er mensen tevoorschijn met vreemde dingen in hun handen. Chayenne duwde iedereen vlug naar binnen en deed de deur wachter zich dicht.
‘Paparazzi,’ zei ze bescheiden lachend. Teddy proefde het woord op zijn tong, paparazzi.
‘JONGENS!’ gilde Lilo die aan de hand van een lange donkere jongen aan kwam rennen. Zijn huid had een mooie chocoladekleur en zijn ogen waren vreemd blauw.
Iedereen feliciteerde Lilo en toen ze bij Teddy kwam werd hij een beetje rood, Hij streek door zijn regenboog – speciaal voor haar verjaardag – haar en gaf haar zijn kadootje. Ze scheurde het open en deed het donkerblauwe doosje open. In de binnenkant lag een prachtige zilveren ketting met allemaal verschillende hangertjes die konden veranderen in allerlei soorten. Ze glimlachte breed en sloeg haar armen om hem heen.
‘Dankjewel,’ mompelde ze in zijn oor en hij glimlachte. Ze maakte de andere kadootjes open wat hem de gelegenheid gaf om haar te bekijken. Christus, wat was ze mooi. Neil krijste erop los omdat Lilo een prachtige gele jurk aanhad. En hij bleef maar krijsen..
‘Je hebt hem aan! Omijngod! Het is hem echt! Aaah!’ De donkere jongen pakte Neils hand en klopte er geruststellend op.
‘Hij is ook homo,’ hoorde hij Lilo in zijn oor fluisteren. Hij grijnsde breed en hij voelde een golf van opluchting. Ze wilde nog wat zeggen maar werd gestoord door Lilo’s vader die druk pratend met een man de hal binnenkwam die een hele vreemde tekening op zijn nek had. Op dat moment viel Neil flauw. Met een luide bons zakte hij op de grond en de donkere jongen keek verbijsterd naar beneden. Lilo hief geïrriteerd haar handen en hurkte bij Neil neer. Ze gaf hem een pets in zijn gezicht en hij kwam bij.
‘Dat is- dat is-‘ stamelde hij en Lilo glimlachte terwijl ze hem op zijn hand klopte.
‘Ja, dat is hem. Kom nou maar overeind. O, ja, jongens, dit is mijn beste vriend Shawn. Shawn, dit zijn Victoire en Jan-Jaap, Vince en Annalore, Chayenne en Neil en dit is Teddy.’
‘Prettig kennis met jullie te maken,’ grijnsde Shawn breed en hij keek smekend naar Lilo die heftig nee schudde. ‘Nee, ik wil het zelf doen,’ mompelde ze zachtjes en Shawn keek haar hoofdschuddend aan. ‘Kom op jongens, we gaan dansen. Shawn weet een paar leuke dancemoves.’
Ze liepen allemaal naar de dansvloer waar het echt vreselijk druk was en danste vrolijk heen en weer.
‘Teddy, kom eens,’ vroeg Lilo zachtjes en ze liep via de hal naar haar kamer. Teddy volgde haar nieuwsgierig en hoopte dat eindelijk, eindelijk, eindelijk- ‘mag ik je wat zeggen?’
‘Ja hoor.’ Hij leek heel rustig, maar diep van binnen werd hij helemaal wild, wrauw!
‘Nou, kijk, weet je, het spijt me zo ontzettend dat ik je de hele tijd ontliep maar ik was bang dat je me zou afwijzen ofzo en ik was al zo lang verliefd op je, maar Toby vond me ook leuk en hij was hartstikke lief en schattig en hij deed aardig tegen me en durfde toe te geven dat hij helemaal gek van me was en toen vond ik hem ook weer leuk en toen na een tijdje, toen ik mezelf had overtuigd dat ik meer van Toby hield dan van jou kregen we ruzie omdat ik aan jou dacht en toen was ik weggerend en toen deed jij weer lief en toen zag ik Toby zoenen met die trut en toen had jij hem een stomp gegeven en toen dacht ik: ik ben voor hem vervangbaar dus waarom zou ik dat niet voor Teddy zijn?’ Lilo nam een diepe teug adem en ijsbeerde weer verder terwijl ze wild met haar handen bewoog, Teddy hoorde het allemaal met open ogen aan. ‘Dus toen werd ik best wel bang en toen zei Toby weer tegen jou dat ik al verliefd op je was sinds ik je vrolijke haar bij mijn sorteerceremonie zag en ten werd ik nog banger en toen-‘
Teddy onderbrak haar door zijn armen om haar heen te slaan en zijn mond op de hare te drukken. Ze verslapte en sloeg haar armen om zijn middel heen. De wereld explodeerde. Na een poosje lang, druk zoenen stopte Teddy de zoen en drukte zijn voorhoofd tegen de hare.
‘Ik ben ook al verliefd op jou sinds jouw sorteerceremonie. Sinds je nadat je in Ravenklauw kwam, plat op je bek viel.’ Lilo giechelde en Teddy grinnikte zachtkjes. Hij omsloot hij gezicht met zijn handen en mompelde: ‘ik vroeg nog aan Dina of ze wilde vragen wat je van me vond maar dat had ze nooit gedaan, en ik had altijd maar gedacht dat je me niet leuk vond. En toen leerde ik je kennen en liet je merken dat je me eigenlijk helemaal niet kende ofzo, en toen werd ik boos op Dina en de rest weet je al. Ik was zo jaloers op Vince en Toby, zo vreselijk jaloers.’
‘Ik hou van je.’
‘Ik ook van jou.’ Teddy zoende haar nog een keer vol op haar mond en toen werd de deur open gegooid.
‘YEAHH! ZE GEVEN HET TOE!’ werd er gebruld en Victoire stond heel schuldig temidden van alle blije vrienden.
‘VICTOIREEE!!’ |
_________________ You can't forget someone who ruled your past.
Who's annoying you right now and who wants to be part of your heart in the future.
http://hoogendamgoesusa.web-log.nl <-- check it.
I can't forget you. |
|
|
|
Linnie*
1e jaars
Verdiend:
150 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mrt 27, 2008 20:56 |
|
EPILOOG
8 jaar later.
‘Wat zijn ze schattig hé?’ mompelde Victoire in Jan-Jaaps oren die breed glimlachte.
‘Zeker, moet je kijken naar Chayenne en Vince, die zijn ook behoorlijk schattig aan het doen.’ Victoire keek naar Chayenne en Vince die elkaar bijna aan het opvreten waren en grinnikte. ‘Arme Annalore, dat ze dat aan moet zien.’
‘Ze heeft anders wel een enorme mooie Franse man aan haar arm hoor, moet je kijken wat een lekker ding,’ zei Victoire die naar Annalore en Germaine keek. Jan-Jaap gaf haar een duwtje en Victoire grinnikte. ‘Heb je het trouwens al van Shawn en Neil gehoord en van Toby en Faye? Het is weer uit tussen Shawn en Neil en Faye en Toby zijn opgepakt. Maar volgens Harry zullen ze weer vrijgelaten worden.’ Jan-Jaap keek naar Shawn en Neil die ver uit elkaar zaten.
‘Dat is binnen 2 dagen weer aan, wedden?’
‘Tien euro.’ Victoire lachte en leunde tegen Jan-Jaap aan.
‘Neemt u, Teddy Lupos, Lilo Natasha Adams tot uw wettige echtgenote?’
‘Ja.’
‘En neemt u, Lilo Natasha Adams, Teddy Lupos tot uw wettige echtgenoot?’
‘Ja.’ Teddy en Lilo glimlachten breed naar elkaar.
‘Dan verklaar ik u nu tot man en vrouw, u mag de bruid kussen.’ Teddy sloeg zijn armen om Lilo heen en zoende haar vol passie op haar mond. Iedereen klapte en juichte tot Lilo plotseling een kreet slaakte.
‘MIJN VLIEZEN BREKEN!’ brulde ze en Teddy zag dat er inderdaad een vreselijk donkerrode plek op het rode tapijt verscheen. Ze greep naar haar enorme buik en kreunde. ‘Het komt.’ Teddy deed moeite zijn lach niet in te houden. Het.
‘Iemand, bel een dokter!’ brulde Teddy en hij pakte de hand van Lilo goed beet. Het ging helaas te sloom en hij tilde haar vol moeite op. ‘Christus wat ben je zwaar.’
‘Maar jij bent mijn trotse – oeghh- schouwer die wel wat kan hebben, hé – oaaahh- schat?’ Mijn sterke – uuuughhh- man.’
‘Spaar je krachten.’
‘Oeh, dat is pijnlijk zeg,’ zei Lilo na een sterke wee, het maskertje van haar gezicht trekkend.
‘Het is bijna gedaan, schat,’ zei Teddy geruststellend.
‘Wat nou, het is bijna gedaan,’ mopperde ze bits, ‘ik lig hier al 6 uur op een bed te kreunen van de pijn en het enige wat jij kan zeggen is, ‘het is bijna gedaan!’ Jij hebt geen flikker uitgevoerd hoor! Ik heb 9 maanden lang met een bobbel zo groot als een olifant – oeeaaghhh!- gelopen en het enige wat jij hebt hoeven doen is negen maanden geleden 5 minuutjes inspanning!’
‘Nou, het was wel langer dan vijf minuten hoor,’ protesteerde Teddy zwakjes maar dat kwam hem op een dodelijke blik te staan.
‘Ik doe dit nooit meer – o fak, daar komt er weer één – ik doe dit nooit meer,’ zei ze terwijl ze het maskertje weer opzette en een diepe teug van het verdovende gas nam.
‘Ontsluiting,’ mompelde een zuster en Teddy had het gevoel dat zijn hand doodging. Jezus, wat kon ze knijpen. ‘Ik haat dit, ik haaaaaaatt dit, ik wil dit nooit meer! Hoor je me, nooit meer! Voortaan gaan we gescheiden slapen, hoe verlei –au, au, au- delijk je ook bent eikel!’
‘Lilo, shht, spaar je krachten nou eens. Je moet straks persen.’ Teddy depte haar bezweten voorhoofd met een warm doekje.
‘Als je er nog één wilt mag jij de volgende dragen en gaan persen en puffen en al die klotedingen doen. Ik kon niet eens normaal over de catwalk lopen omdat er een olifant in de weg zat en dat komt allemaal door JOU! Volgende keer mag jij het allemaal doen, inclusief het rondwaggelen als een nijlpaard en pijn te lijden, en slapeloze nachten!’
Lilo snapte niet eens meer waarom Teddy haar zo liefdevol aanstaarde. Ze moest er niet uitzien, en toch hield hij nog van haar. ’Maar ik hou nog wel van je, ondanks je een eikel bent om me zo te laten lijden.’
‘Het wordt tijd om te persen, lieverd,’ zei Teddy teder en Lilo schudde boos haar hoofd.
‘Ik wil helemaal niet persen,’ zei Lilo knarsetandend, ze haatte het wanneer er dingen voor haar besloten werden, ‘pers jij maar als je daar zin in hebt, maar ik wil niet! Ik wil naar huis, de trouwerij afmaken, je zoenen en helemaal niet- oh, Teddy ik moet persen! Nu!’
‘Aah, wat is ze lief hé,’ mompelde Lilo terwijl ze naar het minimeisje in haar armen keek.
‘Hoe zullen we haar noemen?’ vroeg Teddy die de baby overnam en tegen zijn gespierde borst aandrukte. Zijn kleine meisje.
‘Ik weet het niet, zeg jij het maar,’ mompelde Lilo terwijl ze de baby weer van hem probeerde af te pakken. ‘Geef haar nou maar, het is mijn kind, ik heb haar op de wereld gezet!’ Teddy streek liefdevol over Lilo’s haren en kuste haar zachtjes op haar mond.
‘Ze is volmaakt, net als haar moeder, echt volmaakt.’ Lilo glimlachte zachtjes en leunde tegen hem aan terwijl ze de baby overnam en haar borstvoeding gaf.
‘Stephanie Nymphadora Lupos, zullen we haar zo noemen?’ vroeg Lilo terwijl ze met de baby heen en weer wiegde tegen Teddy’s borstkas aan.
‘Perfect, ik hou van je Lilo.’
‘Ik ook van jou. Teddy?’
‘Ja?’
‘Ik wil er nog één.’
‘O God.'
Het Einde alweer, volgens mij is er geeneen verhaal geweest die ik echt af heb gemaakt. En hier is dan echt echt echt het einde. Sorry, ik hoopte ook dat het voor eeuwig door zou gaan. Maar ze hebben nu echt hoor. Ze zijn bij elkaar! Wees blij jullie! xD
Ik wil een paar mensen in het bijzonder danken die me toch behoorlijk door dit verhaal heen wisten te slepen, zelfs op de momentjes dat ik niks meer wist en dacht: ik stop, ik stop.
- Duffie -> Kell
Ik wil Kell toch wel het meeste bedanken omdat ze met haar zeurgedrag me hoofdstuk op hoofdstuk heeft laten schrijven. Ze wilde maar meer, maar ik had niet meer! Dus Kell, THANK YOU SO MUCH! Dankje voor het zeuren!
- Annaaa -> Anna
Met het zeiken over Vince heeft ze me op het idee gebracht van Toby en al dat gedoe. En ze was vooral de laatste hoofdstukken een zeikerd van hier tot Tokio. Maar wel een hele lieve zeikerd..
- Addiie -> Charlotte
Wat zou ik zonder het kinky dansje van teddy moeten doen? Dan zou ik nergens meer zijn. IK MOET EN ZAL KINKY DANSJE HEBBEN! Woelawoelawoehahapapa (L)
- Jilly-ann - Jill
Jill is grappig. En ze heeft een grappig neusje. Dus dat verdient een plekje hierzo.
- ALLE ANDERE FANS DIE IK MINDER GOED KEN ALS DEZE VIER MAAR TOCH SUPERGEWELDIGFLEXCHILLLAUWGAAFKINKY ZIJN!
Zie je in het volgende verhaal! |
_________________ You can't forget someone who ruled your past.
Who's annoying you right now and who wants to be part of your heart in the future.
http://hoogendamgoesusa.web-log.nl <-- check it.
I can't forget you. |
|
|
|
|
|