Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Muziek: Nightwish Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Genner
Bohemian Writer
Bohemian Writer

Verdiend: 0 Sikkels

Genner is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Apr 03, 2008 17:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

The Escapist is zoveel beter dan Master Passion Greed... die tekst is echt zwak ):
Welja, er is ooit nog een topic geweest van Tuomasholics waarin ze gokten hoe zijn **** eruit zag...
En je had dus topics met de namen Tuomas' Tummy, Tuo's Legs, Tuo's arms, Tuo's face, Tuo's body, ooit zelfs zijn oren... like xD
Maar oewh, Emppu staat bij mij op de tweede plaats :') Hij zo cute en fluffy en grappig :') Hij is ook helemaal springerig, zo'n echte midget :')
En Jukka... tjah, hij zit ook de hele tijd achter dat drumstel, kunnen ze niet fangirlen eh :')

'Til we meet again, HPF'ers.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Moniek
Oude Forumnaam: SiriusZwarts The Dark Mod
The Dark Mod

Moniek is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Apr 03, 2008 18:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

Genner schreef:
The Escapist is zoveel beter dan Master Passion Greed... die tekst is echt zwak ):
Welja, er is ooit nog een topic geweest van Tuomasholics waarin ze gokten hoe zijn **** eruit zag...
En je had dus topics met de namen Tuomas' Tummy, Tuo's Legs, Tuo's arms, Tuo's face, Tuo's body, ooit zelfs zijn oren... like xD
Maar oewh, Emppu staat bij mij op de tweede plaats :') Hij zo cute en fluffy en grappig :') Hij is ook helemaal springerig, zo'n echte midget :')
En Jukka... tjah, hij zit ook de hele tijd achter dat drumstel, kunnen ze niet fangirlen eh :')

JA, Escapist is 10x beter dan MPG... De lyrics zijn zo enorm Tuomasachtig (Well duh, aangezien dit over een escapist gaat xD)
OMG, dat is.... erg Razz Bij Emppu hadden ze het erover dat z'n gitaar niet groot genoeg is om het te bedekken xD (zal maar niet zeggen wat er allemaal aan vooraf ging) Die topics zijn ook hopeloos ja xD
Fluffy, ja ^^ Midget is gemeen, hij kan er ook niks aan doen dat ie zo klein is Razz Tuomas heeft hem ooit vergeleken met een pixie, dat is echt hilarisch xD Dit is de quote (zag hem net daar in t topic staan):
Citaat:
“(…)Emppu is like a pixie in our band, he can’t stand in one place for longer than 5 seconds. He is laughing and is telling jokes all the time. He is a very good listener and makes precious remarks during working on a new album. Emppu is very sensitive, in particular about things he does and creates. He gets touched or angry very simply, but fortunately he goes through it fast.(…)” -Tuomas on Emppu

Sorry, forgive my Emppu fangirlyness ^^"
Ja, dat is Jukka's grootste probleem wel denk ik, daardoor besteed je ook gewoon weinig aandacht aan hem (ik bedoel, wie gaat er nou naar Jukka kijken als Tuomas en Emppu voor je neus staan? Razz)

The End of this Chapter
Genner
Bohemian Writer
Bohemian Writer

BerichtGeplaatst: Do Apr 03, 2008 19:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

Midget is niet gemeen Surprised En hij zegt het over zichzelf, in zijn jeugdjaren "I was a yodeling midget" xD
Emppu is gewoon lievig, en zeker als je One Upon a Nightwish gelezen hebt :') Dat de GPS dé uitvinding is, en dat hij eens een stadswandeling maakte en de rest was zonder hem vertrokken wegens een misverstand over het tijdstip van vertrek.. aww

Moonslave
Schoolkampioen
Schoolkampioen

Verdiend: 364 Sikkels

Moonslave is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Apr 03, 2008 19:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oooh Surprised Master Passion Greed is niet zwak! Dat gaat over Marcello, en ik vind dat dat lied dat heel sterk brengt.

En na al wat jullie hier hebben gezegd op dat forum, ga ik toch maar eens een kijkje nemen xD Ik wist niet dat er zoveel NWgroupies bestonden.
Emppu is echt liefde <3 Hij staat vlak achter Tuomas bij mij (niet letterlijk angel). Hoewel ik Marco ook wel heerlijk vind <3

Genner
Bohemian Writer
Bohemian Writer

BerichtGeplaatst: Do Apr 03, 2008 19:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

De meeste van die erge topics zijn intussen verdwenen hoor :')
Btw, wie gaat Nightwish zien in juli? Voor de tweede keer, in één jaar? Terwijl ze eigenlijk in heel de wereld spelen en ze normaal geen tijd hebben voor twee concerten op dezelfde plek?

Moniek
The Dark Mod

BerichtGeplaatst: Do Apr 03, 2008 21:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

Genner schreef:
Midget is niet gemeen Surprised En hij zegt het over zichzelf, in zijn jeugdjaren "I was a yodeling midget" xD
Emppu is gewoon lievig, en zeker als je One Upon a Nightwish gelezen hebt :') Dat de GPS dé uitvinding is, en dat hij eens een stadswandeling maakte en de rest was zonder hem vertrokken wegens een misverstand over het tijdstip van vertrek.. aww

Note the word was Razz Nu is hij geen kind meer maar bijna 30 jaar oud man Razz Herinner me eraan dat ZODRA ik geld heb, ik dat boek ga kopen trouwens Razz

Moonslave schreef:
Oooh Surprised Master Passion Greed is niet zwak! Dat gaat over Marcello, en ik vind dat dat lied dat heel sterk brengt.

En na al wat jullie hier hebben gezegd op dat forum, ga ik toch maar eens een kijkje nemen xD Ik wist niet dat er zoveel NWgroupies bestonden.
Emppu is echt liefde <3 Hij staat vlak achter Tuomas bij mij (niet letterlijk Angel). Hoewel ik Marco ook wel heerlijk vind <3

Ik vind het niet perse heel zwak, maar het nummer ligt me gewoon niet zo erg. Heb je Escapist geluisterd? Want dan kan je gewoon NIET ontkennen dat het een beter nummer is Wink
Ja, moet je zeker doen, er zijn er ontzettend veel en de meeste zijn echt insane Razz
Marco... Hmm, ik ben superblij dat hij in NW zit enzo en ik hoop dat ie nooit meer weggaat (zijn stem geeft de liedjes echt een extra touch en hij schrijft ook geweldige nummers), maar voor de rest heb ik qua persoonlijkheid en uiterlijk en uitstraling heb ik niet zoveel met hem, dan heb ik zelfs nog meer met Jukka (vegetariërs FTW!)

Genner schreef:
De meeste van die erge topics zijn intussen verdwenen hoor :')
Btw, wie gaat Nightwish zien in juli? Voor de tweede keer, in één jaar? Terwijl ze eigenlijk in heel de wereld spelen en ze normaal geen tijd hebben voor twee concerten op dezelfde plek?

Ehm... Jij? Razz Ik zou ze in Wacken gaan zien maar dat gaat dus niet lukken (%$^@^$ net nu m'n twee favo bands daar gaan spelen), dus ik in ieder geval niet.
Ze hebben nu inderdaad gewoon 1 topic voor fangirl(/boy)heid, dus er zijn niet echt van dat soort vage topics atm nee Razz

The End of this Chapter
Moonslave
Schoolkampioen
Schoolkampioen

Verdiend: 364 Sikkels

Moonslave is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Apr 05, 2008 12:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik wil ze zooo graag gaan zien in juli, maar ik moet nog wat mensen vinden die mee willen gaan. Iedere NW-fan die ik ken is namelijk vrij blut Razz

Citaat:
Ik vind het niet perse heel zwak, maar het nummer ligt me gewoon niet zo erg. Heb je Escapist geluisterd? Want dan kan je gewoon NIET ontkennen dat het een beter nummer is

The Escapist is inderdaad prachtig, ja. Maar ik denk dat ik dat al overbeluisterd heb, want ik luister er tegenwoordig niet zo veel meer naar :s

Jukka is ook heerlijk <3 Hij is één van de weinige bekende mede-vegetariërs, voor zover ik weet.

Kevin.
Oude Forumnaam: Harry Potter Rocks Griffoendor Aanvoerder
Griffoendor Aanvoerder

Kevin. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Apr 22, 2008 20:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

Goed nieuws, mede Nightwish fans. Aangezien op YouTube de nieuwste single is te vinden en dat is "The Islander". De single komt officeel pas op 21 mei uit, maar is dus nu al te beluisteren.

Nightwish - The Islander

Oude Forumnaam: meligmijsje Huffelpuf Klassenoudste
Huffelpuf Klassenoudste

Vivian. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Apr 23, 2008 13:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

O.o heb ik hier wel eens gereageerd? Nee? Oei, shame on me xD. Ik ben nog niet zo heel lang fan van Nightwish. Pas toen ik ergens in oktober vorig jaar ofzo via msn het liedje "Ghost Love Scores" kreeg doorgestuurd, maakte ik voor het eerst kennis met het fenomeen Nightwish. Lang heb ik alleen dat liedje geluisted, tot ik ontdekte dat de titel van een bepaald Nighwish liedje gelijk was aan de titel van een fanfic hier, wat voor mij reden was om uit te zoeken of ik dat liedje mooi vond klinken.

Dit bleek het geval, en ongeveer een maand later kocht ik voor het eerst een CD van hun: Dark Passion Play. Was wel een beetje een gok, bijna alle nummers hoorde ik pas toen voor het eerst. Toen ik een iPod kocht en nummers kopen via iTunes wel heel makkelijk werd, heb ik ook een aantal andere albums gekocht (Once, Wishmaster, Oceanborn, Highest Hopes). Nu ik ook deze meerdere keren beluisterd heb kan ik zeggen dat zowel de nummers die gezongen zijn door Tarja als die gezongen zijn door Anette me aanspreken, en dat ik ze beiden heel goed vind, op hun eigen manier. Natuurlijk is er een verschil van hoe ze de nummers zingen, maar ik stoor me er absoluut niet aan.

De video (die ik gister al op msn te zien kreeg xD) vind ik echt mooi, hij past goed bij de sfeer en de lyrics van het nummer. Net als eerdere video's van Nightwish trouwens, wat knap hoe het iedere keer weer lukt om een geslaagde clip te maken Very Happy.

Ik hoop dat ik ooit nog een keer naar een concert van ze kan :3 Weet iemand wanneer het eerst volgende concert is dat een beetje dichtbij is? (Binnen Nederland, het liefst nog ergens in het oosten van het land, maar dan vraag ik wel erg veel..)

Where your treasure is, there will be your heart also.

HPF: friendships will never die
Genner
Bohemian Writer
Bohemian Writer

BerichtGeplaatst: Wo Apr 23, 2008 13:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind de clip van The Islander erg mooi. Anette vind ik ook super in de clip :') Op die van Bye Bye Beautiful ben ik persoonlijk niet erg dol, deze vind ik veel beter. Het zit mooi in elkaar en de band is er leuk in verwerkt.

Nightwish stond gisteren op 5 in de Dag Top 5 van TMF en vandaag op 4 ^^ Was erg vreemd om te zien, eigenlijk :')

DoubleD
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

DoubleD is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Apr 23, 2008 13:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wauw, ik luister nu voor het eerste Nightwish, en dan het nummer The Islander. Ik krijg echt kippenvel! Ik vind hem super. ^^

Maakt Nightwish allemaal van dit soort muziek of is dit een uitzondering? ^^''

Oude Forumnaam: meligmijsje Huffelpuf Klassenoudste
Huffelpuf Klassenoudste

Vivian. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Apr 23, 2008 13:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nightwish heeft zowel drukke als rustiger nummers.. Zelfs als je alleen al zou kijken naar de CD Dark Passion Play is Eva weer heel anders dan Master Passion Greed. Maar als ik jou was zou ik gewoon een aantal nummers opzoeken via Youtube, en zelf oordelen Wink Er staan er genoeg.

Where your treasure is, there will be your heart also.

HPF: friendships will never die
Moniek
The Dark Mod

BerichtGeplaatst: Wo Apr 23, 2008 18:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

Genner schreef:
Ik vind de clip van The Islander erg mooi. Anette vind ik ook super in de clip :') Op die van Bye Bye Beautiful ben ik persoonlijk niet erg dol, deze vind ik veel beter. Het zit mooi in elkaar en de band is er leuk in verwerkt.

Nightwish stond gisteren op 5 in de Dag Top 5 van TMF en vandaag op 4 ^^ Was erg vreemd om te zien, eigenlijk :')

Ja, de video is echt geweldig, dat was het om de 5 minuten op F5 op Youtube drukken de dag dat hij uit kwam wel waard xD (ja, ik ben obsessed, maar als alle andere NW fans op het forum zitten te hyperen ga je vanzelf meedoen Razz). Jammer dat er zo weinig Emppu in zit (Tuomas ziet er wel ongelijk hot uit ^^), maar het is zo mooi gemaakt, super special effects en het geeft de sfeer van het nummer echt geweldig neer. En Troy! ^^

Echt? Awesome ^^ Ik kijk niet zoveel TMF, maar toch cool dat ze zo populair zijn.

DoubleD schreef:
Wauw, ik luister nu voor het eerste Nightwish, en dan het nummer The Islander. Ik krijg echt kippenvel! Ik vind hem super. ^^

Maakt Nightwish allemaal van dit soort muziek of is dit een uitzondering? ^^''

Zoals viv al zei maken ze inderdaad verschillende soorten, soms hard en soms heel rustig. Eva, Cadence Of Her Last Breath, Ever Dream en Feel For You zijn een paar voorbeelden van hun wat rustigere nummers, maar als je geen problemen hebt met wat hardere nummers, zou ik inderdaad ook eens rondkijken op Youtube ^^

The End of this Chapter
Smalofski
The Writing Mod
The Writing Mod

Verdiend: 131 Sikkels

Smalofski is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jun 05, 2008 8:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

*schopt wat leven*
Ik vind Nightwish wel leuk om naar te luisteren, maar ook niet te lang na elkaar, want het gaat me wel snel vervelen op den duur. Sommige liedjes dan toch. Sommige zijn net een beetje te veel geschreeuw en te weinig muziek in mijn oren. Nog niet zo heel lang geleden heb ik er een CD van gekocht, en die vond ik best goed ^^
Vooral Ameranth en Ever Dream vind ik hele leuke liedjes.

Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jun 05, 2008 9:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik luister nu ook naar The Islander, want ik lees dus hier dat het een mooi liedje moet zijn. In principe ben ik ook meer fan van de rustige liedjes die ze hebben. En ik vind The Islander inderdaad ook wel mooi, maar het meest gedraaide liedje is natuurlijk Eva. xD

Ik ben het met Kathleen eens dat je niet te lang naar Nightwish kan luisteren. Daar word ik namelijk ook helemaal gek van. xD Maar opzich is het wel heel leuk om naar te luisteren.

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp