Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Verliefd [2] Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Blijerd
Happy to kill
Happy to kill

Verdiend: 0 Sikkels

Blijerd is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 03, 2008 16:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

NicoleD schreef:
Blijerd schreef:
NicoleD schreef:
Ja, ik ben verliefd. Ik vind de jongen in kwestie al meer dan 1,5 jaar leuk, en nog steeds durf ik niks daarover te zeggen, bang dat de vriendschap (Die we dan wel hebben gekregen in die 1,5 jaar) naar de knoppen gaat. Dat is zo vervelend en ik weet ook niet wat ik moet doen. Ik ben echt zó verlegen!

Ach, verder was er nog een 'leuk' voorvalletje vandaag. Om een lang verhaal kort te maken, probeerde een andere jongen me te zoenen onder de Natuurkunde les. Ik draaide weg, want de jongen is wel lief, maar ik vind hem absoluut NIET leuk.

Leuk hoor, liefde. Rolling Eyes

Laat ik dan maar gelijk reageren:

Het is begrijpelijk dat je niet weet wat je moet doen. Want tsjah... Je weet natuurlijk nooit wat er gaat gebeuren. Maar krijg je ook hints van dat hij je misschien ook wel leuk vind? Want als dat zo is, maakt dat het wel wat makkelijker. Misschien is het ook handig om alle voor en nadelen naast elkaar te leggen en dan, als er meer voor dan nadelen zijn, toch maar een tactiek bedenken om op hem af te stappen. Want zeg nou zelf, 1.5 jaar zonder duidelijkheid is wel HEEL erg lang Wink

Ja, ik weet dat het lang is. Maar ik durf gewoon niks, we zijn vrienden geworden in dat jaar. En hints, tsja, ik DENK veel te zien, maar dat is misschien omdat ik het alleen maar WIL zien. Rolling Eyes

Misschien kan je een vriendin inschakelen, dat zij voor je kan kijken. Je moet alleen wel zeker zijn dat je vriendin eerlijk is, want valse hoop wil je ook niet lijkt mij.

I LOVE HPF

Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!
Profiel bekijkenStuur privébericht
NicoleD
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 168 Sikkels

NicoleD is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 03, 2008 16:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

Zit wel wat in, maar het valt wel op als opeens een vriendin van mij, rond hem gaat hangen he? Nee valse hoop is wel het laatste wat ik wil. Ik bedoel, soms denk ik wel, dat ik het gewoon moet laten doen. Maar je zegt niet tegen jezelf, ik wil niet verliefd zijn. Dat werkt niet. Rolling Eyes

Schéhérazade
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 40 Sikkels

Schéhérazade is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mrt 06, 2008 18:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

Blijerd schreef:
Schéhérazade schreef:
Ik ben al twee maal stapel verliefd geweest, en allebei zaten en zitten ze in mijn klas. De ene was ik verliefd op in het eerste middelbaar, op de andere vorig jaar, in het vierde. Zelf word ik niet gemakkelijk verliefd, maar als er iemand mij zegt dat een persoon me ziet zitten, moet ik toch onwillekeurig naar hem kijken en word ik verliefd. Voor de rest, heb ik ook al een stuk of zeven lieven gehad, waarvan eentje gedurende zes jaar. Ik ben nog altijd met hem.

Als er iemand advies nodig mocht hebben, je kan me altijd eens aanspreken op msn, en e-mailtje sturen,... want ik zit op school in de groep leerlingenhulp (dus als er problemen zijn zoals pesten, verliefd zijn,...)

Ok, lieve schat... Dit snap ik even niet. Je zegt dat je al 6 jaar een vriend hebt, maar binnen 4 jaar ben je op 2 jongens verliefd geweest. Help me out!

Mijn situatie van nu is te ingewikkeld voor dit forum. Het is namelijk een stuk ingewikkelder dan de oude situaties van onze lieve Tim, dus daarmee ga ik jullie niet lastigvallen. Wel wil ik melden dat de liefdespsych back in business is.

ik ben dus met iemand, maar soms laten mijn gevoelens hem in de steek, als ik bijvoorbeeld ruzie met hem heb gehad. Twee van die momenten, waren dus dat ik plotseling iemand anders zag zitten. Ik heb dan ook vaak aan het randje van de scheiding (nou ja, dat het uit was) gezeten. Maar uiteindelijk kwam alles altijd goed, met als gevolg dat ik die andere leuke jongens weer even helemaal vergat.

Snap je het nu beter???

XXX Sophie

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 306 Sikkels

Addiie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Apr 06, 2008 8:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

Okay, ik heb dus net een heel drama achter de rug met die jongen die zogenaamd aardig leek van internet. Bleek dus een loverboy te zijn. Gosh, wat heb ik me in de nesten gewerkt. =.=' Maar goed, godzijdank is dat nu over.

Anyway, ik ben verliefd (alweer). Hij is 15 en ik ken hem al mijn hele leven. Het punt is dat hij nog niet in meiden is geïnteresseerd. ^^' Wel balen, maar ik kan niet stoppen met aan hem te denken. Ik zie hem in de Dominicaanse Republiek weer en weet dus écht niet wat ik moet doen. Ja, mezelf blijven, maar ik word al bloednerveus als ik aan hem dénk. ^^'

Rogue
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Rogue is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Apr 06, 2008 12:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ok wacht even Addie, hij woont in de dominicaanse republiek ofzo? of jullie gaan daar op vakantie? Meer info graag. Niet zo handig mocht hij daar wonen.
Loverboys zijn zeer gevaarlijk, ze pakken altijd de onzekere meisjes die hun voor geweldig aan zien. Ze overladen je met cadeautjes en gebruiken je vervolgens,

'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'

'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer
Addiie
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: Zo Apr 06, 2008 13:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nee, hij woont niet in de Dominicaanse Repbliek, hoor. xDD Gewoon hier in Nederland. En ja, ik weet dat loverboys gevaarlijk zijn.

Rogue
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: Zo Apr 06, 2008 13:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

ok maar als hij niet echt in meisjes geintereseerd is dan heb je niet zoveel kans of wel? Waar ken je hem van dan?
Verliefd zijn op iemand die moeilijk te bereiken is is idd moeilijk, zeker als ze nog niet zo met meisjes bezig zijn. Al kan ik het wel begrijpen, hij is 15 op die leeftijd was ik ook nog totaal niet met jongens bezig. Kwam pas rond mijn 17e dat ik me ervoor ging interesseren.

Sawyer
Addiie
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: Zo Apr 06, 2008 13:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ken hem van mijn ouders, want die zijn bevriend met die van hem, en mijn beste vriendin is zijn zusje, dus vandaar. Wink

Jessica.
Oude Forumnaam: Miss Raddy Zwadderich Klassenoudste
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Jessica. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Apr 07, 2008 19:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

*Diepe zucht*

Al vanaf ongeveer het begin van dit schooljaar merk ik een jongen bij mij op school op, die ik erg knap vind. Ik durf alleen niet naar hem toe te gaan en hem aan te spreken. Want wat zoekt zo'n knappe (vind ik dan) jongen in mij?

Zaterdag heb ik het tegen mijn vriendin verteld en die wist hoe hij heet. En viavia kwam ze aan zijn MSN en die heeft ze net aan me gegeven. Ik wilde hem eerst niet toevoegen, maar heb het nu toch gedaan. Anders kom ik er natuurlijk niet achter of hij ook aardig is xD

Maar ik zit nu best wel te freaken. Straks accepteerd hij me niet of vind hij me helemaal niet aardig ofzo.

Ik ben (nog) niet verliefd, want ik ken hem nog niet zo goed. En dan is hij ook nog eens 2 jaar ouden =.='

Oh, man. Dit suckt.

together

HPF and us <3
    Forever in our hearts!
Misz_Hermione
Oude Forumnaam: misz_hermoine Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 80 Sikkels

Misz_Hermione is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Apr 07, 2008 21:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

Laat ik dan ook maar ff mijn verliedhied neer droppen hier.

Laten we de jongen waar t over gaat maar even A noemen XD
my gosh ik weet niet waar ik moet beginnen, t is een kinda lang verhaal ^^'
Laten we maar beginnen bij het begin XD wel zo makkelijk denk ik.

Zo ongeveer een jaar lerde ik A kennen, op t werk. Er was eigenlijk meteen wel een soort van 'klik'. Ik begon hem op een gegeven moment echt leuk te vinden, en hij leek ook wel interesse in mij te hebben.
Maar aangezien life gewoon echt sucky is en ik blijkbaar niet leuk genoeg was, is het nooit echt wat geworden. Ja, we hebben een aantal keer gezoend enzo maar meer ook echt niet. Hij had namelijk even geen zin in een vriendin en ik geloofde hem nog ook. Stom van mij, want ongeveer een week later had hij wat met een meid uit zijn klas... -.-"
Zacht uitgedrukt, ik was laaiend. Ik heb m zo ongever drie weken genegeerd op school en op t werk. Maargoed, na een tijdje was ik wat afgekoeld en ik had sowieso jnog altijd gevoelens voor hem. (still have)
(In die tijd dat hij er nietw as heb ik wel een vriend gehad, maar dat klikte niet zo geweldig en ook heb ik wat aangeklooid met een aantal jongens, maar ook dat klikte voor gen meter. Alleen op fysiek gebied was er een of andere vage aantrekking xD)

Nou kreeg ik, nadat het uit was met die meid, weer volop aandacht. En natuurlijk greep ik die kans met beide handen aan. Maar wééral mocht het niet zo zijn. Hij had besloten te stoppen met school en in dienst te gaan. (stómme A -.-' ). Hierna heb ik hem ongeveer 5 maanden niet gezien en had ik alle hoop en gevoelens in een potje ver weg gestopt in mijn gedachten. Ze waren er nog wel, maar niet meer so duidelijk.

Nou kreeg ik twee weken geleden een smsje van hem; of ik zin had om mee naar de bios te gaan. Ik was like- OMG Shocked
maar toch smste ik terug dat ik wel zin had om mee naar de bios te gaan. Ik had hem immers 5 maanden niet gezien en toegegeven, ik heb m vreselijk gemist. T was een super gezellige avond, en ik werd netjes opgehaald en weer thuis afgezet ^^.
De week erop zag ik m weer en sparks flew around. Al die gevoelens die ik weg had gestopt waren in een keer terug komen waaien. Alsof het potje open gebarsten was ofzo ^^'
We zouden elkaar waarschijnlijk weer snel zien (dat hoopte ik in ieder geval) En ik had me voorgenomen dat ik hem vaak zou smsen. Eén punt; ik heb de hele week niks terug gekregen op mijn smsjes, en heb hem dit weekend dan ook niet gezien. Ik heb gewoon echt het gevoel dat ik genegeerd wordt of dat ie om de een of andere idiote reden kwaad op me is. Confused (damn die onzekerheid ¬¬")

Maargoed, ik weet in ieder geval wel dat ik m niet weer kwijt wil raken.

Eigenlijk moest ik gewoon even mijn verhaal kwijt, maar als íemand misschien een idee heeft waarom hij misschien niet terug smst, of what ever of me kan vertellen dat ik gewoon paranoïde ben, you're more than welcome (:

xx

Gosh wat een verhaal, en dan heb ik t nog heel erg ingekort ook.. ^^''

Addiie
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: Di Apr 08, 2008 5:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Jess: Die jongen die ik leuk vind is ook 2 jaar ouder dan ik ben. Je bent dus echt niet de enige. ^^ En ja, zoiets suckt, maar voor mij is dat voor een andere reden. ^^'

Rogue
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: Di Apr 08, 2008 19:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

@ Miss Hermione, het klinkt heel erg alsof hij je gebruikt, hij wil je wel voor even maar daarna besta je niet meer behalve als hij je nodig heeft. Klinkt misschien hard maar zo komt het wel erg over op mij, zo van: hmm ik ben alleen vanavond en wil wat lol, laat ik haar maar bellen want ze vind me toch leuk, kom ik in elk geval aan mijn pleziertje. Hij geeft duidelijk niks om je als hij niet eens reageert op je berichtjes.
Laten lopen, er zwemt meer vis in de zee, je bent wel meer waard. Wink

Sawyer
Miss Und@ztood
Oude Forumnaam: xena Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 593 Sikkels

Miss Und@ztood is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Apr 09, 2008 5:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik zal het ook maar vertellen.

Een paar weken geleden stapte er iemand op de bus op. Ik zat (onbewust) een soort van heel de tijd naat haar te kijken tot ik het een tijdje later begon te beseffen.
Ik zocht haar netlog op want ik moest haar gewoon zien (op netlog staan haar foto's) Na een tijdje wist ik het. Ik ben verliefd zonder haar ooit gesproken te hebben. Uiterlijk zeker...
Enfin, de dagen later had ik iedere keer dat gevoel als ze opstapte op de bus.
Ik probeerde een gesprek aan te knopen met haar op de bus (erg moeilijk want ik heb veel faalangst) Dat gesprek heeft niet erg lang gedeurt.
Toen ze opstond om me door ta laten smeet ik een briefje op haar zetel
"Ik moet je iets vragen + e-mail adress"
Maar ze mailde me nooit terug. Toen heb ik een bericht op netlog verstuurt met mijn e-mail adress en de vraag of we op msn konden praten. En dat bericht heeft ze bekeken (zie je aan het rode bolletje dat ervoor staat) maar ook daar reageerde ze niet op.
In de twee weken vakantie probeerde ik haar uit mijn hoofd te zetten maar ik kon het niet en moest haar nog eens zien. Maar haar netlog was verwijderd!! Yup, toen heb ik voor haar geweent...
Na de vakantie hoopte ik dat het al over was maar niets is minder waar, toen ze op de bus kwam kreeg ik weer datzelfde gevoel.
Die avond ontdekte ik dat haar netlog gewoon een andere naam had gekregen en had ik haar netlog dus terug. Ik stuurde haar een bericht met mijn excuses in voor mijn gedrag. (Ik moet belachelijk overgekomen hebben) Ook die mail las ze maar ze reageerde weer niet.
Heb ik me nu nog belachelijker gemaakt?
Toen ontdekte ik dat ze een lief had en stonden er foto's van haar en haar lief op netlog. Ik weet niet wat me overkwam maar ik begon bijna te huilen toen ik die foto's zag.
Enfin, nu zitten we in het heden en ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Ik durf haar amper nog onder ogen komen omdat ik me belachelijk maakt maar ik kan haar niet vergeten...

EDIT: Dit komt kinderachtig over met die mails enzo niet? Rolling Eyes

De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer.
Misz_Hermione
Oude Forumnaam: misz_hermoine Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 80 Sikkels

Misz_Hermione is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Apr 09, 2008 8:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

Rogue schreef:
@ Miss Hermione, het klinkt heel erg alsof hij je gebruikt, hij wil je wel voor even maar daarna besta je niet meer behalve als hij je nodig heeft. Klinkt misschien hard maar zo komt het wel erg over op mij, zo van: hmm ik ben alleen vanavond en wil wat lol, laat ik haar maar bellen want ze vind me toch leuk, kom ik in elk geval aan mijn pleziertje. Hij geeft duidelijk niks om je als hij niet eens reageert op je berichtjes.
Laten lopen, er zwemt meer vis in de zee, je bent wel meer waard. Wink

TnX voor je reactie (: En je euh- enigszins ogen opende berichtje?
Well yeah; stiekem had ik dat ook wel door, maar ik wíl het gewoon niet aan nemen. -.-' Hoe stom van mij, want eigenlijk ligt de waarheid gewoon vlak voor mijn neus. Misschien is het indd maar beter als ik 'm probeer te vergeten. (wat me de afgelopen 5 maanden aardig was gelukt, mja ¬¬")

Rogue
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: Wo Apr 09, 2008 10:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

Graag gedaan, sorry als ik erg hard of direct overkom, ik heb gewoon vaak genoeg zelf een gebroken hart gehad en wil anderen daarvoor behoeden. Vaak kan je zelf niet goed oordelen over je eigen situatie, anderen die er buiten staan vaak wel. Ik heb het zelf momenteel ook met mijn ex vriend, we gaan af en toe met elkaar om, zoenen en dat soort dingen maar meer ook niet, we spreken elkaar buiten dat ook amper en we vinden dat allebei prima zo. Maar we hebben afspraken gemaakt en ik weet waar ik aan toe ben, jij weet dat niet. Als je echt duidelijkheid wil moet je hem er naar vragen, dan kan je het voor jezelf afsluiten.
Zoals ik zei: er zwemt genoeg vis in de zee en je bent nog jong. Dont worry, be happy. Wink

Sawyer
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp