Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Films: Horror Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: Houd je van horrorfilms?

Ja! Maar wel die met een goed verhaal en een beetje psychologie erin! (the Exorcist, Rosemary's Baby)
39%
 39%  [ 59 ]
Ja! Maar wel veel bloed, achtervolgingen en hakken! (Ginger Snaps, Freddy vs Jason)
9%
 9%  [ 14 ]
Ja! Maar wel tienerhorrors! (Scream, I know what you did last summer, Carrie)
12%
 12%  [ 18 ]
Ja! Maar wel over vampiers! (Blade, Bram Stoker's Dracula, Vampire Clan)
11%
 11%  [ 17 ]
Ja! Maar wel oudere films! (the Exorcist, de Hammer-reeks)
1%
 1%  [ 2 ]
Nee! Ik houd helemaal niet van horrorfilms!
26%
 26%  [ 39 ]
Totaal aantal stemmen : 149

Auteur Bericht
missme98
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 333 Sikkels

missme98 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Okt 15, 2007 19:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb eindelijk saw 3 gezien en ik vond hem echt geweldig. Bij dit deel wendde ik ook echt mijn hoofd af en vond ik het spannend. Heerlijk dat gevoel van Horror films! Ik hou wel van dat lugubere.

Mijn mega spoiler fanfic!
Profiel bekijkenStuur privébericht
eva(nna)
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 147 Sikkels

eva(nna) is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Okt 15, 2007 20:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

saw: tja die wil ik ook wel eens zien

nee, ik houd van die doordenk horror films, waar je begint te denken van, wieweet bestaat dat wel?
nie tmet monsters en dracula enzo.. nee geestenfilms of in een bos, zoals blairwitch project.
films met een apart sfeertje vind ik ook geweldig,

als het te overdreven wordt is het niet leuk meer maar je mag wel eens verschieten,
kortom: "realistische" horror

sweeney todd XD
missme98
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: Ma Okt 15, 2007 20:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ja dat bedoel ik eigenlijk ook met lugubere. Die nadenk horrors. Meer de thriller horror. Zoals BWP die vond ik geweldig. Of the mothman prophecies. Als je van nadenk horrors houd, moet je die gezien hebben. Ik vond hem zo eng en nu nog steeds, maar ook zo sterk.

Laatst aangepast door missme98 op Di Okt 16, 2007 15:47; in totaal 1 keer bewerkt
Rogue
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 306 Sikkels

Rogue is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Okt 15, 2007 22:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

Persoonlijk haat ik horrors en ik zeg niet snel haat, maar ik vind het zo dom. Er zit totaal geen diepgang of verhaal in die films en ik vind het gewoon te goor om naar te kijken. Een goede thriller met een spannend verhaal dat vind ik wel leuk maar horror nee dank je!

'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'

'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer
Stefanovic
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 42 Sikkels

Stefanovic is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Okt 27, 2007 12:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind horror-films altijd wel leuk. Als er een nieuwe goede uit is dan wil ik die ook het liefst kijken. Naar de Saw films gaat mijn voorkeur uit, daar zit zelfs nog een goed verhaal achter. Moet alleen deel 3 nog zien, maar dat komt nog wel.

Miss_Slytherin
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 230 Sikkels

Miss_Slytherin is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Nov 01, 2007 15:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ja, ik houd zeker van horrorfilms! Twisted Evil
Vooral The Ring 1 & 2 vond ik geweldig!! Volgens mij de engste die ik ooit gezien heb! Wil hem nog eens met m'n moeder kijken xD nou die komt niet meer onder tafel weg denk ik xD xD
Alle delen van Scream waren ook wel redelijk, geloof ik Razz (tijdje geleden..) En Saw wil ook ook nog eens zien Razz
Horror films met vampiers vind ik meestal ook wel goed (ik heb wat met vampiers Razz) Maar ze moeten niet te SF achtig zijn enzo...

FanFic
FanArt
PC-Crea
Helen
Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

Verdiend: 0 Sikkels

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Nov 01, 2007 16:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

Precies, Vampierfilms zijn geweldig (Ik heb wat met nekken dus er is herkenning Wink) maar het moeten geen SiFi vampierfilms worden. Dat is zo ... onwerkelijk.
Ik heb eigenlijk al teveel horror gezien om het echt eng te vinden.
Ik weet nog wel van vroeger dat ik doodsbang was voor de film "Candyman" maar ik moest gewoon blijven kijken Razz

Woei, Gryff van het jaar 2008!
12cho21
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 89 Sikkels

12cho21 is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Nov 08, 2007 20:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik raad jullie allemaal wat aan: Ringu! dies echt eng Surprised
dat is de japanse versie van the ring, Maar hijs veeeeel enger. ksat alleen met mn ogen dicht. Als je hem huurt, zorg ervoor dat je ondertiteling hebt Wink zelf hou ik niet zo van horror films, kan daar niet zo goed tegen haha pas met werkweek gingen we the grudge 1 en 2 kijken. omg zo grappig al die andere meiden gillen Razz

Stephanie_
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 99 Sikkels

Stephanie_ is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Nov 09, 2007 10:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

Rogue schreef:
Persoonlijk haat ik horrors en ik zeg niet snel haat, maar ik vind het zo dom. Er zit totaal geen diepgang of verhaal in die films en ik vind het gewoon te goor om naar te kijken. Een goede thriller met een spannend verhaal dat vind ik wel leuk maar horror nee dank je!

Ik ben het hier wel mee eens.. ik hou opzich wel van thrillers, Flightplan bijvoorbeeld. Ik heb maar een echte horror gezien en dat was The Messengers. Bah, wat een ***film. Ik word er alleen maar bang van en ik snap niet wat mensen leuk vinden om dat te kijken. Het is meestal in een of ander huis of een plek die vervloekt is en waar ze dan worden vermoord ofzo.

Don't disapparate, Harry Potter, out of my mind..
missme98
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: Vr Nov 09, 2007 19:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

Stephanie_ schreef:
Rogue schreef:

Ik ben het hier wel mee eens.. ik hou opzich wel van thrillers, Flightplan bijvoorbeeld. Ik heb maar een echte horror gezien en dat was The Messengers. Bah, wat een ***film. Ik word er alleen maar bang van en ik snap niet wat mensen leuk vinden om dat te kijken. Het is meestal in een of ander huis of een plek die vervloekt is en waar ze dan worden vermoord ofzo.

Nou ik weet niet hoeveel horror films je gezien hebt, maar dat is heel vaak niet zo hoor. Saw, Hostel, interview with the vampire, ginger snaps? Dat is toch nie in een vervloekt huis. Maar ik vind ze heel leuk, ik vind het wel leuk dat enge. Dan word het angst gedeelte in mijn hersens toch nog getriggerd.

suns
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 68 Sikkels

suns is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Apr 10, 2008 20:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb laatst Saw 4 gezien. Nou ik vind het een bagger film, maar wel beter dan deel 3! Het ging vooral over hoe Jigsaw psychopaat was geworden, dat gedeelte was nog wel oke, maar de rest was troep.
En nou krijgen we ook nog deel 5 en 6, niet echt om blij mee te zijn!
1 was goed, 2 was oke, en de rest bagger!

Ik heb ook nog de remake van de horror film "Carrie" gezien.
Dat gaat over een impopulair meisje dat haar telekinetsische krachten op haar pesters loslaat! Ik vond de remake beter dan het origineel! De hoofdrol wordt gespeeld door Angela Bettis, ik vind haar veel overtuigender een gepest meisje spelen dan de originele!
De film is eigenlijk meer drama dan horror, maar toch vind ik het een hele goede film!

Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 20 Sikkels

Sweet Hermione is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Apr 11, 2008 13:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb alleen het orgineel gezien van Carrie, ik vond 't echt een goede film! Heel goed verfilmd. Het boek was ook geweldig.

Aaah bah, Saw. xD

3e jaars
3e jaars

Verdiend: 250 Sikkels

Perfect Enemy is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Apr 19, 2008 12:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn lievelingsfilm is House of 1000 Corpses, en dat is dan ook de vertaling van Horror voor mij. De meeste van de 'Horrorfilms' zijn gewoon een paar mislukte thrillers waarbij bloed komt kijken. Ik vind ook niet dat Horror eng moet zijn, het moet vies zijn om naar te kijken, je moet er bijna van kokhalzen.

En ik las een paar keer dat er mensen zeiden dat ze Scream goed vonden. Mag ik vragen wát jullie daar goed aan vonden? Zelf vind ik het namelijk ontzettend slechte films, alle drie de delen die ik heb. Nog lachwekkender dan Scary Movie.

Dezelfde vraagtekens heb ik bij Saw. Zo geweldig zijn die films niet. Ik heb alle vier de delen tot nu toe gezien en het enige deel waar ik met lichte 'interesse' naar heb gekeken is deel 2. Op school hoorde ik dat iedereen die films zo eng vond en dat ik ze maar niet moest kijken en blablabla. Maar ik vond er echt drie keer niks aan.

Mijn vriendin en ik zijn bezig om alle horrorfilms uit de videotheek te kijken, en daarna pas te gaan downloaden. We zijn denk ik al ruim over de helft en hebben denk ik nog maar 4 of 5 films gezien waarvan we zeggen; ja, die was leuk. En dan reken ik de gehele serie Hellraiser als 1 film.

‘Wie zijn dat allemaal?’ vraag ik snel, nog voordat de Klassenoudste zijn mond heeft opengedaan om iets te zeggen. Hij lijkt zich even opnieuw te moeten oriënteren, maar kijkt dan naar waar mijn vinger naar wijst. - As Evil As She Wants To Be
Cookiiemonster
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

Cookiiemonster is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Apr 19, 2008 20:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

Stephanie_ schreef:
Rogue schreef:

Daar ga ik ook wel mee akkoord. Maar ik vind het wel leuk om eens een horrorfilm te kijken met mijn vriendinnen.
Dat is gewoon gezellig! Very Happy
Ik heb The Messengers ook gezien, maar dat is geen horror, toch ?

5e jaars
5e jaars

Verdiend: 74 Sikkels

Neleke is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Apr 20, 2008 14:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nee, horror is niet echt iets voor mij. Ik kan daar 's nachts niet van slapen =p! Ik bekijk graag comedy's! Geef mij maar lachen i.p.v griezelen =D

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp