Auteur |
Bericht |
amytjuuuh
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 04, 2008 11:09 |
 |
Agenda's ruleren de wereld!
Ik heb op het moment een agenda van Yum Pop en I love it =) Mijn moeder wilde me eerst zo'n doodsaaie agenda van de HEMA laten kopen, maar daar stak ik een stokje voor. Al moest ik zelf wel de helft van mijn agenda betalen. ^^"
Over het volplakken van agenda's.. Tsja. Ik laat gewoon mensen er in schrijven en ik kladder er zelf af en toe ook wel wat in. Maar ik plak hem niet vol met foto's o.i.d., omdat ik toch nog wel vind dat een agenda voor huiswerk bedoeld is. En dat is niet onbelangrijk.. |
 |
Carla
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 04, 2008 11:10 |
 |
Cookiiemonster schreef: | Ik heb een überlelijke blauwe agenda van de school.
Maar ik heb zelf een tekening gemaakt en die errond geplakt dus nu is 'ie veel mooier ^^'
Wij mogen voor school geen eigen agenda kopen, want iedereen moet dezelfde hebben, omdat iedereen die op het einde van het schooljaar moet afgeven. |
Even een vraagje: Wat doet de school met die agenda's die ze terugkrijgen?
Ik ben heel erg blij dat mijn school nooit verplichte agenda's heeft gehad, ik heb altijd mijn eigen keuze mogen maken. |
_________________ "In the museum of the Hague, a superb, unique landscape stops visitors and keenly impresses artists and connoisseurs of painting."
(Thoré-Bürger on View of Delft of Johannes Vermeer) |
|
  |
 |
Miss Und@ztood
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
593 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 04, 2008 11:13 |
 |
Amtjah schreef: | [color=slateblue]Voor school gebruik ik de agenda die we krijgen van school. Dat is zo'n A4-formaat, zo'n lelijke blauwe. |
Ja inderdaad. Dat hebben wij ook. Maar dat weerhoud mij er niet van om er stikkers op te plakken en foto's van P!NK en Tegan and Sara tussen te steken.  |
_________________ 'Kijk...me...aan...' fluisterde hij.
De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer. |
|
  |
 |
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 04, 2008 11:24 |
 |
Nederlandse Hermelien schreef: | Cookiiemonster schreef: | Ik heb een überlelijke blauwe agenda van de school.
Maar ik heb zelf een tekening gemaakt en die errond geplakt dus nu is 'ie veel mooier ^^'
Wij mogen voor school geen eigen agenda kopen, want iedereen moet dezelfde hebben, omdat iedereen die op het einde van het schooljaar moet afgeven. |
Even een vraagje: Wat doet de school met die agenda's die ze terugkrijgen? |
Wij hebben ook verplichte agenda's en we moeten die ook op het einde van het schooljaar afgeven. Mijn klas had dat eens gevraagt waarom we die op het einde van het schooljaar moeten afgeven. Dat was voor controle ofzoiets. Dus als de inspectie komt op school, kijken ze meestal de agenda's door van vorig jaar om dat te controleren. Geld ook voor toetsen enzo, die worden ook nagekeken.
Maar als je je agenda dan hebt volgekleeft met stickers of foto's moet je ze er wel uithalen, anders ben je die voorgoed kwijt. |
_________________ If there's anything to say
If there's anything to do
If there's any other way
I'll do anything for you. |
|
  |
 |
Cookiiemonster
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 04, 2008 11:34 |
 |
Nederlandse Hermelien schreef: | Cookiiemonster schreef: | Ik heb een überlelijke blauwe agenda van de school.
Even een vraagje: Wat doet de school met die agenda's die ze terugkrijgen? |
Ik ben niet zeker. Maar er worden elk jaar per klas 3 verantwoordelijken aangeduid die al hun boeken, schriften.. moeten afgeven een jaar later.
Dat is voor de inspectie die elk jaar is. Maar iedereen moet zijn/haar agenda afgeven. Die worden in het archief gezet (in de school) en een paar jaar later worden die volgens mij verwijdert/vernietigd.
EDIT; Ik zie dat Sophie Wemel me voor was xD |
 |
Glauces
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 04, 2008 12:02 |
 |
Voor dit jaar had ik een Hema-agenda met fotohoesjes. Daar zijn er hier wel veel van, n'est-ce pas? xD Hij is nog behoorlijk leeg enzo, omdat ik hem gewoon niet gebruik. We hebben planners waar het huiswerk in staat, dus ik schrijf eigenlijk alleen maar toetsen, PTA's en dat soort dingen erin op. En m'n cijfers. Ik vind het toch 'n behoorlijk handige agenda, omdat hij een ringband heeft. En er is genoeg ruimte om alles op te schrijven e.d.
Voorgaande jaren heb ik o.a. Diddle agenda's gehad (vergeef me, ik zat in de brugklas xD), een van Tweety (ook al zo erg), en gelukkig nog een gewone met allerlei rare dieren erin.
Wat voor één ik volgend jaar wil, weet ik nog niet. Misschien één met foto's van de excursie naar Griekenland die we met school hebben gedaan.
Ik vind wel dat de agenda's steeds minder en minder leuk worden. |
 |
Suzzannaa
2e jaars

Verdiend:
30 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 21, 2008 16:38 |
 |
Ik had dit Jaar een PIP agenda, echt helemaal mijn stijl! ^^ Ik plak hem ook altijd helemaal vol met stickers, foto's, plaatjes, (ik heb 6 pagina's vol met HP plaatjes en krantenartikels, *ahum*) Anders vind ik de agenda's altijd zoo saai! Ik vind het leuk om een agenda mijn eigen sfeer door te geven Voor volgend jaar heb ik die van Mexx gekocht, dies ook super  |
_________________ 'Hij beschuldigde me ervan dat ik "de trouwe volgeling van Perkametus" was.'
'Wat onbeleefd van hem.'
'Ik vertelde hem dat ik dat ook was'
..
'Ik ben diep geroerd Harry.' |
|
  |
 |
DoubleD
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 23, 2008 15:40 |
 |
In de eerst had ik zo'n VISagenda. Ik vond hem echt helemaal geweldig, en had mezelf zo voorgenomen om hem niet te gaan mollen, maar dat is dus wel gebeurd.
Ik had allemaal stickers erin geplakt, en op een gegeven moment liet de kaft los zodat ik alleen een bundeltje papier had. -.-''
In de 2de had ik een Brunotti-agenda. Hij is wel leuk. Lekker zomers. En er zat een hele leuke ketting bij met een schelp eraan. Alleen had hij een stoffen kaft, en dat was niet zo'n succes.
Mijn pen had gelekt, en toen was heel mijn agenda dus doordrenkt van de inkt. -.-''
Nu ga ik naar de 3de, en ik heb een gewone blauwe van de Bruna gekocht waar ik allemaal plaatjes van artiesten op heb geplakt. Zo is ie veel meer van jezelf. Vind ik veel leuker.
Want waarom zou je een agenda van 11 euro kopen, als je er ook 1 van 3 euro kan kopen en hem helemaal kan opfleuren zoals jij het wilt? ^^ |
 |
berry6145
3e jaars

Verdiend:
36 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 14, 2008 23:26 |
 |
Oke in groep 7 moest ik persé van de leeraar een agenda nemen dus toen had ik een harry potter agenda (de laatste versie die in nederland kwam helaas..)
in groep 8 had ik een pucca agenda, en die had ik helmaal volgeplakt met harry potter plaatjes
in de 1e had ik een agenda met katten erop, maar de binnenkant was helaas wel een beetje saai.
in de 2e had ik een agenda met een aapje erop, ben vergeten hoe hij heette
en in de 3e had ik eigenijk 2 agenda's, een organister van hp en een agenda van pussy deluxe (met zo'n cutie katje voorop )
en volgend jaar weet ik het nog niet, ik denk dat ik er eentje neem van disneycuties of anders weer de organiser van hp  |
_________________ {»»...Harry Potter...««}
Noem me maar Esther
23 augustus t/m 31 augustus op vakantie  |
|
  |
 |
Rogue
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 16, 2008 11:42 |
 |
Ik heb al een tijdje geen agenda meer. Ik zit niet meer op school dus aan een agenda heb ik niks. Heb wel vroeger fancy agenda's gehad en een van lotr.
Nu hebben wij thuis een algemene agenda waar ik altijd in kijk voor info over de week en wat ik moet doen. Is wel handig hoor, ik schrijf er altijd van alles in. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
  |
 |
hezter
2e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 17, 2008 14:56 |
 |
Ik wilde dit jaar de Victoria Frances agenda. Alleen mijn moeder ging helemaal flippen bij het idee alleen al, dusss dat idee is niet zo geslaagd omdat mij moeder dus verboden heeft.
En nu heb ik een basic agenda gekocht (die ik alsnog helemaal vol ga proppen met Victoria Frances.  |
_________________ sometimes a dream turns into a dream.. |
|
  |
 |
sartoootje
6e jaars

Verdiend:
73 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 19, 2008 16:13 |
 |
Voor dit schooljaar heb ik zo'n Disney Cuties agenda gekocht, staan wel schattige plaatjes in, en wellicht dat ik hem nog wat naar mijn eigen stijl indeel. Ik wilde eigenlijk de studentenagenda van Loesje maar die hadden ze bij mij niet en wilde niet zo'n grote omdat ik steeds meer mee loop te slepen naar school.
Ik zal waarschijnlijk ook wel weer een saaie van school krijgen. Het enige voordeel daaraan is dat alle adressen en telefoonnummers van de onderwijsgroep in staan en ook alle vakanties en vrije dagen.
Al zal ik ze beiden waarschijnlijk maar een half jaar gebruiken omdat ik in februari waarschijnlijk klaar ben met deze opleiding en dan waarschijnlijk pas schooljaar 2009-2010 aan een andere kan beginnen. |
|
|
  |
 |
NicoleD
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
168 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 19, 2008 16:16 |
 |
NicoleD schreef: | Ik heb nu gewoon eentje van de Bruna, niet bijzonder. Voor volgend jaar wil ik voor het eerst wel met 'iets' erop. Ik zit te twijfelen tussen een agenda van Radio 538 en Harry Potter  |
Nou, het is die toch van Radio 538 geworden, maar ik ga hem gewoon vol plakken met plaatjes van Harry Potter en vol schrijven met Quote's van Harry Potter! ^^ |
_________________ 'We kunnen hem nog redden -' Harry stribbelde uit alle macht tegen, maar Lupos liet niet los.
'Je kunt niets meer doen, Harry... niets... hij is weg.' |
|
  |
 |
|