Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Moederdag/Vaderdag Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Frie
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 708 Sikkels

Frie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Mei 07, 2008 16:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wij doen ook aan moederdag ^^
Meestal eten we dan lekker en uitgebreid en doen we familiebezoekjes.
Moeder krijgt dan ook een cadeautje van ons, haar kinderen en dan van papa.
Dit jaar zitten we met moederdag met een deel van de familie aan zee, we gaan niet expres voor moederdag, maar het was onbewust.
Ik denk dat we nu dan misschien iets gaan eten en dan een cadeautje.
Vaderdag wordt ook gevierd op ongeveer dezelfde manier ^^

It stops here, but you're in my heart forever!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 364 Sikkels

Sophie Wemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Mei 07, 2008 16:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

Binnekort is het weer moederdag en daar doen we aan mee. ^^ Het is niet zo dat we dan allemaal een cadeautje voor haar hebben want meestal vergeten ik en mijn broer en zus dat het moederdag is dan. Dan zegt mijn moeder dat om ons eraan te herinneren maar dat vind ze helemaal niet erg als we het eens vergeten. Ze zei dat het voor haar niet speciaal hoeft te worden en voor haar is het eigelijk een dag zoals altijd. Maar dit jaar ben ik het niet vergeten en ik heb haar gezegt dat ik een mooie tekening voor haar zal maken. Ze had gevraagt om ze wel mooi verzorgt uit te werken enzo en daar ben ik hopelijk in geslaagt. ^^ Ik heb er maar twee tekeningen van gemaakt, ik ben er zeker van dat ze blij zal zijn. ^^ Mijn moeder verwacht gelukkig nooit al te veel van Moederdag, ze hoeft geen dure cadeautjes dan te krijgen. Een kus ofzo is eigelijk al genoeg voor haar.
Ik weet nog dat we altijd iets maakten voor Moederdag/Vaderdag en meestal zat er dan ook nog een gedicht bij ofzo. Intussen doen we dat al niet meer natuurlijk.^^

I'll do anything for you.
LieffJ
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 242 Sikkels

LieffJ is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Mei 07, 2008 19:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb op een willekeurige dag 'ns een gedichtje naar m'n moeder gestuurd. Ze was er verschrikkelijk blij mee. Waarschijnlijk blijer dan dat ze op moederdag één of ander cadeau zou krijgen ^^. Wat dat betreft hoeft moederdag voor mij dus niet, maar zoals ik al eerder gepost heb... Ik doe het toch, want anders is het ook zo lullig voor m'n moeder enzo, omdat zij wel nog iets geeft aan haar moeder enzo.

Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 54 Sikkels

Pumpkinsoup is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Mei 07, 2008 19:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik doe er nooit echt iets aan. Ik koop een cadeautje and that's it. Ik ga ook niet altijd mee naar mijn oma.

Ik doe ook vaak genoeg spontaan dingen of neem bloemen voor mijn moeder mee ofzo.

Edward Cullen: You don’t realize how incredibly breakable you are.
I can never, never afford to lose any kind of control when I’m with you.
Potterfreaky
Oude Forumnaam: potterfreaky Harry's secret lover
Harry's secret lover

Verdiend: 0 Sikkels

Potterfreaky is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Mei 07, 2008 22:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nou ben ik zelf moeder Razz dus hoop ik schandelijk verwend te gaan worden , maar met mooie werkjes van mijn twee mannen ben ik al heel erg blij ( en een ontbijtje op bed, natuurlijk)
Ik bezoek altijd mijn moeder en schoonmoeder en voorheen altijd mijn oma, maar das nu iets te druk) En ja, een cadeautje hoort erbij, maar nooit te gek gewoon een kleinigheidje. en verder geef ik mijn mama ook weleens cadeau's, niet alleen dan.

Helen
Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Mei 07, 2008 22:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

Maar denk je niet dat dat gaat veranderen als ze zeg maar 18 zijn. Ik denk dat je, je er dan minder "druk" om maakt.
Ik vind moederdag iets voor de kleintjes. En dan heb ik het dus over je moeder schandalig verwennen. Als je wat ouder bent ga je op bezoek maar neem je geen te dure kadoos mee.
Mijn ma zal wel weer weg zijn met moederdag. Ze is altijd weg op zondag maar ik geef haar door het jaar heen wel kadootjes. daar hebben we geen speciale dag voor nodig.

Woei, Gryff van het jaar 2008!
NicoleD
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 168 Sikkels

NicoleD is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mei 08, 2008 8:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik geef meestal wel wat aan mijn moeder, dit jaar geef ik een bos bloemen. *Moet er morgen ofzo even om* Verder, we gingen altijd op moederdag naar mijn oma's vroeger, maar dat kan niet meer omdat ik geen grootouders meer heb. Wink Verder doen we niet echt wat, alleen kdo'tje dus. Smile

lijpeloena
6e jaars
6e jaars

Verdiend: 73 Sikkels

lijpeloena is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Mei 08, 2008 15:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

wij doen thuis wel aan moederdag,, iig mijn moeder want als ze niks krijgt is ze heel erg beledigt en ook wel boos. Vorig jaar hadden we als verrassing dat we uit eten zouden gaan, en 's middags werd ze al boos omdat we niet aan haar zouden hebben gedacht. Maar meestal is het gewoon een kleinigheidje dat ze krijgt. en naar familie of oma's gaan we niet want die heb ik niet meer.

Helen
Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

BerichtGeplaatst: Do Mei 08, 2008 18:15 Terug naar boven Sla dit bericht op

lijpeloena schreef:
wij doen thuis wel aan moederdag,, iig mijn moeder want als ze niks krijgt is ze heel erg beledigt en ook wel boos. Vorig jaar hadden we als verrassing dat we uit eten zouden gaan, en 's middags werd ze al boos omdat we niet aan haar zouden hebben gedacht. Maar meestal is het gewoon een kleinigheidje dat ze krijgt. en naar familie of oma's gaan we niet want die heb ik niet meer.

Nou, als ik heel eerlijk ben, vind ik dat wel een beetje belachelijk van je moeder. Het lijkt erop alsof jullie het verplicht zijn en dat het een gewoonte is.
Ik vind nog steeds dat het dat niet moet zijn.

Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 54 Sikkels

Pumpkinsoup is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mei 08, 2008 18:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

Helen schreef:
lijpeloena schreef:

Nou, als ik heel eerlijk ben, vind ik dat wel een beetje belachelijk van je moeder. Het lijkt erop alsof jullie het verplicht zijn en dat het een gewoonte is.
Ik vind nog steeds dat het dat niet moet zijn.

Inderdaad, het is toch gewoon iets wat je KUNT doen. Ook niet iedereen doen aan secretaresse dag of wat dan ook.

Edward Cullen: You don’t realize how incredibly breakable you are.
I can never, never afford to lose any kind of control when I’m with you.
lijpeloena
6e jaars
6e jaars

Verdiend: 73 Sikkels

lijpeloena is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Mei 09, 2008 14:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

Vind het zelf ook belachelijk. maar mn moeder is nou eenmaal gauw op haar teentjes getrapt en we proberen haar te vriend te houden anders hebben we hele week ruzie thuis.

Rogue
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 306 Sikkels

Rogue is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mei 10, 2008 8:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

wij doen er dit jaar niks aan aangezien mijn moeder nu op vakantie gegaan is dus we zien haar morge helemaal niet. Normaal geef ik wel eens een klein dingetje maar mijn moeder heeft liever spontaan een cadeautje, ze vind moederdag zo overdreven en commercieel.

'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'

'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer
Helen
Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

BerichtGeplaatst: Za Mei 10, 2008 8:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb haar gister een bosje bloemen gegeven omdat ze er Zondag niet is én vandaag niet. Dus dan maar vrijdag.
Ik blijf het nog steeds een domme verplichting vinden hoor maar ach, hoe vervelend ze af en toe ook is, ik hou wel van haar.

Ik neem trouwens wel vaker een bos mee hoor. Niet alleen op de verplichte dagen.

btw. Ze heeft dus wel mooi die bloemen vergeten mee naar huis te nemen. Ze staan hier dus nog in de wasbak met een beetje water.
Ik neem nog eens bloemen mee =.=

Rogue
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 306 Sikkels

Rogue is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mei 10, 2008 9:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

haha nou lekker dan Helen. Maar ik vind het ook een rare verplichting, het is toch leuker om spontaan eens aan je moeder te denken. Ik hou ook heel veel van mijn moeder maar ik vind moederdag echt onzin. Vroeger was het leuk toen ik klein was, dan maakte ik iets op school ofzo maar nu moet je dure cadeaus kopen enzo daar doe ik dus niet aan mee.

'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'

'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer
Glauces
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Glauces is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mei 10, 2008 9:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oef. Het is maar goed dat ik dit topic nu zie, anders was ik glad vergeten dat het morgen moederdag is xD. Ik vind moederdag vooral een commercieel gebeuren, al die winkels proberen er alleen maar geld aan te verdienen - net zoals op valentijnsdag. Ik denk wel dat ik een doos chocolaatjes koop ofzo... maar het voelt meer verplicht dan leuk. Ik doe liever iets spontaans eigenlijk...

Where your treasure is, there will your heart be also.
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp