Auteur |
Bericht |
MeLoveSnape
Hotemetoot
Verdiend:
1077 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 01, 2008 13:57 |
|
Aangezien het vorige topic vol was kun je hier verder discussiëren. Ben je mollig of juist mager? Ben je tevreden met jezelf of niet? Of zit je qua lichaamsgewicht en verhoudingen precies op het gemiddelde? Hoeveel kilo zou je willen afvallen of aankomen? |
|
|
|
|
DragonFly
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
23 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 01, 2008 14:15 |
|
Ik denk niet dat ik te dik ben. Ik doe redelijk wat sport: ik ga twee keer per week fintenessen en ik fiets elke dag 10 km naar school. Ik ben niet echt tevreden met m'n gewicht, ik had nog graag wat minder gehad, maar te dik ben ik dus gelukkig niet. Ik heb maat 36, soms 38 soms 34...
Ik vind het echt verschrikkelijk hoe sommige mensen zichzelf volproppen en hoe sommigen braken zodat toch maar geen grammetje bij te komen. Zulke mensen hebben enorm veel last van zelfvertrouwen, hoewel ik dat ook heb.
En ik hou zo enorm veel van eten! Cake, koekjes en chocolade !!! -_-'
Als ik mezelf niet tegenhield woog ik nu al 100 kilo. |
|
|
|
|
Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 01, 2008 17:11 |
|
Ik ben wel molliger dan de meeste mensen en ik ben er zelf ook niet zo tevreden over. Ik probeer zoveel mogelijk op mijn eten te letten, maar ik ben er niet erg goed in xD. Ik heb vrij veel zelfvertrouwen en over het algemeen denk ik van "Och, het boeit me niet hoe ik eruit zie", maar soms heb ik zoiets van dat ik wel wat slanker zou willen zijn.
Maar ach. |
|
|
|
no member
3e jaars
Verdiend:
106 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 04, 2008 22:57 |
|
ik ben niet dik maar ook niet dun. ik zit er tussen in ^^
wat ik ook eet ik kom niks aan, en als dat wel gebeurt ben ik het na een week weer kwijt. als ik een tijdje te weinig eet (dus altijd als ik ziek ben) val ik heel snel af, maar een week nadat ik ziek was zit alles er weer aan. Mijn gewicht is dus behoorlijk stabiel en ik heb geen zin daar mee te gaan klooien, het is goed zo ^^ yay voor een snelle stofwisseling! brave genen. |
_________________ 'ur a n00b' |
|
|
|
hezter
2e jaars
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 05, 2008 16:13 |
|
Ik ben volgens mij wel aan de magere kant. Het is niet extreem ofzo. Maar alsnog vind ik soms wel dat ik gewoon teveel eet. Al maakt het eigenlijk niet uit hoeveel ik eet voor m'n gewicht. Maar het voelt gewoon zo dik als ik veel gegeten heb..
Maar niet dat ik mezelf uithonger of alles er uit kots. Dat zal ik niet toelaten voor mezelf. Ik ben zoals ik ben en als je daar problemen mee hebt dan moet je maar een oplossing voor jezelf zoeken. |
_________________ sometimes a dream turns into a dream.. |
|
|
|
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 05, 2008 17:16 |
|
Ik heb volgens mij een normaal gewicht. Vroeger had ik wel een buikje toen ik een jaar of 10 was want ik snoepte toen ook veel. Veel chips enzo. Elke keer toen ik naar de dokter ging kreeg ik meestal ook een reactie van: 'Ik zou ook wat minder snoepen als ik jou was.' enz. Op school werd ik er niet mee gepest ofzo maar ik kreeg er toen wel veel opmerkingen over. Het was nu niet dat ik echt superdik was, je kon me eerder volslank noemen zeg maar. Toen heb ik toch op aanraden van de dokter dan maar op dieet gegaan en dat had resultaat. ^^ Ik ben 6 kilo afgevallen in 2 maanden tijd en ik kon met gemak afblijven van de snoep enzo. In het begin was dat wel moeilijk maar na een tijd keek ik er niet meer naar. Ik ben intussen wel weer wat verdikt en dat zie je ook aan me. Ik snoep ook veel tegenwoordig dus da's niet te verwonderen dat ik wat verdikt ben. ^^ Ik denk dat ik zo'n 2 kilo ben aangekomen, mijn moeder had dat ook al gezien. Ik snoep nu wat minder om niet nog meer aan te komen, maar op de ene dag ben ik precies iets dikker dan op een andere dag. Maargoed, het is nu niet dat ik er dat absoluut af wil, ik denk niet dat ik nu te dik ben ofzo, maar mijn moeder heeft me nu wel aangeraden wat minder te snoepen. ^^ |
_________________ If there's anything to say
If there's anything to do
If there's any other way
I'll do anything for you. |
|
|
|
Frie
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
708 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 05, 2008 18:04 |
|
Ik ben ook wel naar de magere kant ^^
Maar dat valt dan ook te zien hoe je het bekijkt. Ik heb dunne armen en benen, maar ik heb wel iets bredere heupen en mijn buik is ook niet helemaal plat. Maar achja, niet iedereen is perfect.
Vroeger toen ik zo'n 10-12 jaar was, was ik ook wat dikker, niet heel mollig maar ik had toen wel wat extra's :')
Een beetje een dubbele kin enz. En ik had toen 14 jaar in kleren.
Ik heb dan ook veel van die kleren nog kunnen aandoen als ik nog in het 1ste middelbaar zat. Sinds toen ben ik magerder geworden, niet omdat ik dieette, helemaal niet zelfs :')
Gewoon door het groeien enz... Als ik een BMI - test doe zit ik net op het gemiddelde, als ik me het nog goed herinner xD
Ik ben nu opzich wel blij met m'n gewicht alleen zou ik mijn buik net ietsje strakker willen. Maar als dat nu niet zou lukken... Ook goed! |
_________________ I'm gonna miss you HPF <3
It stops here, but you're in my heart forever! |
|
|
|
Potterfreaky
Harry's secret lover
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 05, 2008 20:29 |
|
Ik vind mezelf te dik. In de BMI zit ik net boven die lijn dat het goed zit, zeg maar.
Ach, in principe een kilo of 7 a 8 te dik. Het is moeilijk, ik ben een snoeperd en ja, na twee kids heb je niet vanzelf een platte buik. Dat vind ik ook meteen het ergste, die blubberbuik. En ja, ik zou kunnen gaan trainen enzo maar ik ben wat te lui aangelegd geef ik eerlijk toe.
Wanneer ik weer eens de geest krijg zal ik die kilo's er wel weer af krijgen maar dit jaar niet meer, vrees ik... Ach ze nemen me maar zoals ik ben. |
|
|
|
|
Lady Voldermort
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 05, 2008 20:50 |
|
Ik ben niet mollig en ik ben niet mager. Zit er tussen in. Volslank/slank. En op sommige dagen vind ik dat ik prima op gewicht zit en andere dagen dan wil ik afvallen. Dus ik besluit er tussen in te gaan zitten: Iets gezonder eten. Gewoon wat meer erop letten en dan vind ik het best. Als er niets meer aan komt, dan is het prima. |
_________________ Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller |
|
|
|
amytjuuuh
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 06, 2008 9:15 |
|
Ik vind zelf niet dat ik te dik ben. En dat ben ik ook absoluut niet. De GGD klaagde zelfs dat ik ietsie aan moest komen. Ik ben echt niet mollig en mager kan je nou ook weer niet zeggen. Zeg maar gewoon slank/volslank. Mijn moeder klaagt al jaren dat ik meer vet moet kweken, maar zo eigenwijs ben ik dan weer wel xD |
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 06, 2008 10:14 |
|
Nou ik vind mezelf niet te dik ofzo, maar ik ben ook zeker weten niet mager. Ik denk dat ik meer tot "normaal" tot aan "iets overgewicht" zit. [a] Ach ik eet ook veel te veel ongezonde dingen. Ik hou nou eenmaal heel veel van eten, en ik vreet ook bijna alles. Ik weet best van mezelf dat ik eens gezonde dingen moet gaan eten. Dat doe ik meestal ook wel. Ik hou echt van salades en ik vind fruit echt super lekker. Ik eet ook super veel fruit, maar ja als je daartegen heel veel snoep etc. eet dan maakt het allemaal nog niks uit. Ik sport ook niet ofzo daar ben ik ook veel te lui voor. Ik moet het dus ook echt hebben van mijn eetgedrag. Ik heb het in het verleden wel vaker geprobeert om anders te gaan eten, maar vaak kan ik me er zelf niet aan houden. Maar ja ik zou dus wel een paar kilo af willen vallen. Iets van 10 ofzo. [a]
Ik vind trouwens dat hele gedoe met kilo's nergens op slaan eigenlijk. Ik heb namelijk vanaf mijn 12e tot mijn 17e ofzo precies hetzelfde aantal kilo's gewogen. En ja de weegschaal deed het en hij was niet kapot. Ik ben gewoon in die periode iets van 30 cm bijgegroeid, ik heb een hele andere lichaamsbouw gekregen. Zeg maar meer de "vrouwelijke vormen" en ik woog nog steeds hetzelfde aantal kilo's. Daarom heb ik ook geen weegschaal thuis en vind ik het ook niet belangrijk hoeveel ik weeg. Ik weet nu ook echt niet hoeveel ik weeg. Daarom vind ik dat hele BMI ding ook zo'n onzin. Ik vind dat je aan de buitenkant wel moet zien of je nou ondergewicht of overgewicht hebt. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
Ravengirl
1e jaars
Verdiend:
73 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 06, 2008 12:23 |
|
Ik heb Anorexia gehad. Ik woog 6 kilo te weinig omdat ik eerst dacht dat ik teveel woog. Ik heb met zo'n tongafschraap ding in me keel lopen peuteren en de kots wat er uit kwam...
Nu ben ik nog een kilo te mager, maar ik doe me best om gezond te blijven. |
|
|
|
|
Elyn
Hotemetoot
Verdiend:
334 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 06, 2008 16:35 |
|
Ehmm... Mollig. xD Yup, zeg maar gerust dik, dat doen de anderen ook.
Ik hou gewoon van eten en zeker zoetigheden, en ik zou best wat mogen afvallen. Ik heb ietsje overgewicht geloof ik, maar ik werk eraan. Ik hoop ooit op een dag niet meer gepest of uitgelachen te worden om mijn lichaam... En of course, wil ik er graag goed uitzien als ik beroemd ga worden. ^^ |
_________________ Here I lie, dying
with HPF in one hand
and Edward Cullen in the other. |
|
|
|
LieffJ
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
242 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 06, 2008 19:53 |
|
Mollig. Ik zou zelfs dik zeggen, als het niet zo'n negatieve bijklank had. Okay, ik weeg te veel, maar wat dan nog? :').
Ik ben altijd al zwaarder geweest, voornamelijk omdat ik al zware beenderen heb, en de aanleg om dikker te worden. Combineer dat met een voorliefde voor veel dingen die slecht zijn voor je, en je krijgt dit xD.
Verder zie je tot aan mijn lende niet echt dat ik dikker ben. Pas dan beginnen de 'problemen' :'). Brede heupen, dikke bovenbenen & kont :').
Ik heb regelmatig aan de lijn gedaan, maar de laatste tijd is dat echt verwaterd. Ik hou het toch niet vol, en ik ben best tevreden met mezelf. Op sommige dagen heb ik wel iets van; "Was ik nu ook maar zo mager..." maar op de meeste dagen valt het best mee. Het hoort gewoon bij me, het heeft me gemaakt tot wie ik ben xD.
Voor degene die willen weten hoe ik er uitzie, Zo |
|
|
|
|
Ilyah
1e jaars
Verdiend:
72 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 10, 2008 16:09 |
|
Ik ben niet echt dik, maar wel volslank, mollig. Ik zou wel een paar kilo weg willen, vooral met mijn buik en bovenbenen ben ik niet zo tevreden. Daarom ben ik gaan hardlopen, al houd ik dat eigenlijk niet zo goed vol |
|
|
|
|
|