Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Tom Felton (Draco Malfidus) Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 54 Sikkels

Pumpkinsoup is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mei 15, 2008 19:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hippogriefje schreef:
Even een nieuwsflash wat ik gisteren op mijn site heb gezet, misschien wel interessant ^^

tomfelton.mysites.nl schreef:
13-05-2008

Veel nieuws vandaag!
Er is een foto op het internet van Tom met zijn nieuw Half-Blood Prince kapsel met zijn handteking erbij. Klik hier om hem te zien.

Die foto is dus door een fan op internet gezet. Een fan is op de Harry Potter set geweest en heeft daar onder andere met Tom Felton gepraat. Het hele verhaal van de fan kun je hier lezen in het Engels. Een korte samenvatting in het Nederlands over wat de fan over Tom Felton heeft gezegd:
De fan kon zelf niet in de badkamer van Jammerende Jenny kijken waar de scene werd gefilmd dat Harry Potter Draco Malfidus aanvalt. Wel heeft iemand verteld dat Tom urenlang in nepbloed & water moest liggen, en voor elke nieuwe take moest hij eerst schoongemaakt worden en moest zijn haar droog zijn voordat ze verder konden filmen.
In de eetpauze heeft de fan nog met Tom gepraat. Hij heeft wat verteld over een reis die hij pas heeft gemaakt naar het buitenland, en dat hij niet zo'n fantasy-fan was voordat hij begon met zijn rol in Harry Potter. De fan: "Hij was erg vriendelijk en normaal, echt iemand die graag met mensen praat."

En tot slot: David Heyman, de regisseur van de nieuwe Harry Potter film, heeft vol lof over Tom Felton gesproken in een interview met 'Movie Magic Magazine'.Hij vindt Tom een erg goede acteur.

Hemel, die foto is SEXY <3.
EN OMG IK GA MEEHYPEREN.
Hij is zo sexy daar en hij zingt echt te lief met dat Engelse accent <3. Ik hou teveel van zijn stem, hij zingt echt te lief gewoon. En zo vals vind ik het niet, maar dat kan aan mij liggen.

Ennn, staan deze liedjes alleen op Youtube, of kan ik ze ook op mijn iPod donderen? *verlangt ernaar om iedere keer dezelfde liedjes te luisteren*

Edward Cullen: You don’t realize how incredibly breakable you are.
I can never, never afford to lose any kind of control when I’m with you.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 415 Sikkels

Hippogriefje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Mei 19, 2008 18:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

tomfelton.mysites.nl schreef:
19-05-2008

Time Well Spent Medley is dus een soort samenvoeging van 4 liedjes. Er zijn er al een aantal van te downloaden op iTunes. Het schijnt dat het echt de volledige versies zijn. Zelf heb ik ze helaas (nog) niet kunnen downloaden, maar ik ga het zo snel mogelijk proberen! ^^

Verder nieuws: er zijn 2 Feltbeats sites in de loop.
Feltbeats.co.uk
Feltbeats MySpace
De eerste ziet er vrij echt uit, aangezien hij nogal leeg is, Tom heeft denk ik niet genoeg tijd om snel even een site op te bouwen, dus het lijkt me heel waarschijnlijk dat het echt een site van Tom is.
De tweede lijkt me eigenlijk eerder door een fan gemaakt, vooral als je naar de plaatjes enzo kijkt. Ik denk niet dat Tom zo met foto's van zichzelf gaat photoshoppen eerlijk gezegd.

Oude Forumnaam: xena Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 593 Sikkels

Miss Und@ztood is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Mei 20, 2008 5:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hippogriefje schreef:
Feltbeats.co.uk
De eerste ziet er vrij echt uit, aangezien hij nogal leeg is, Tom heeft denk ik niet genoeg tijd om snel even een site op te bouwen, dus het lijkt me heel waarschijnlijk dat het echt een site van Tom is.

Die is wel erg leeg hé... Te leeg naar mij zin.
Maar ja die lijkt me ook echt! Razz

De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer.
Avana
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 0 Sikkels

Avana is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Mei 20, 2008 6:41 Terug naar boven Sla dit bericht op

Miss Und@ztood schreef:
Hippogriefje schreef:
Feltbeats.co.uk

Ja, dat lijkt me ook. XD
Hm, Tom leek me altijd wel een beetje perfectionistisch op één of andere manier, maar dat zou je aan de hand van de tekst op die site niet zeggen.

Griffmama xD
Tops<3
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 633 Sikkels

Tops<3 is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Mei 20, 2008 7:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

Avana schreef:
Miss Und@ztood schreef:
Hippogriefje schreef:
Feltbeats.co.uk

Ja, dat lijkt me ook. XD
Hm, Tom leek me altijd wel een beetje perfectionistisch op één of andere manier, maar dat zou je aan de hand van de tekst op die site niet zeggen.

Ik heb geen idee of hij echt is of niet. Maar over het algemeen laten ze toch wel sites maken?! Ik denk niet dat hij zelf html-codes etc. gaat maken, dat laat hij dan toch wel doen? Als hij echt een goede website wil? Of zeg ik nou iets heel stoms Rolling Eyes
Naja maar dan kan het natuurlijk nog wel leeg zijn, want het moet natuurlijk wel zíjn tekst zijn. Dat kan hij moeilijk laten doen...

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 0 Sikkels

Avana is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Mei 20, 2008 7:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

Tops<3 schreef:
Ik heb geen idee of hij echt is of niet. Maar over het algemeen laten ze toch wel sites maken?! Ik denk niet dat hij zelf html-codes etc. gaat maken, dat laat hij dan toch wel doen? Als hij echt een goede website wil? Of zeg ik nou iets heel stoms Rolling Eyes
Naja maar dan kan het natuurlijk nog wel leeg zijn, want het moet natuurlijk wel zíjn tekst zijn. Dat kan hij moeilijk laten doen...

Ik bedoelde ook niet het maken van de site incl codes ed maar idd het stukje tekst dat vol type- en taalfouten zit. xD

Griffmama xD
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: Wo Mei 21, 2008 15:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Het is nog maar een gerucht, maar laten we hopen dat het waar is...

Citaat:

www.tomfelton.mysites.nl

21-05-2008

Volgens deze site is er waarschijnlijk een album in de maak van Tom! De tekst is in het Engels, er staat gewoon een kort nieuwtje in over dat hij op YouTube filmpjes heeft geplaatst, en in de laatste regel staat dat hij waarschijnlijk al aan een album aan het werken is. Yes!

3e jaars
3e jaars

Verdiend: 10 Sikkels

everton is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Mei 23, 2008 11:15 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wauw het klinkt echt heel erg goed.
Ben heel benieuwd naar zijn nieuwe nummers,
en damn wat kan hij gitaar spelen.
een echt multitalentje

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 242 Sikkels

LieffJ is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Mei 23, 2008 17:15 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oh mijn god, écht =O.
Okay, ik las dat het een gerucht is, maartoch xD. Ik hoop ergens wel dat het waar is. Hij zingt misschien niet compleet zuiver [ik zou 't niet weten, ik ken er geen snars van :')] maar de meeste teksten zijn wel supermooi, en hij speelt ook leuk =D.
Benieuwd wat er dan op 't album komt te staan : ].

Furore_
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 47 Sikkels

Furore_ is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Jun 06, 2008 10:03 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik loop geloof ik héél erg achter! Ik wist geeneens dat hij zong!
-gaat snel zijn liedjes youtube-en-

Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: Vr Jun 06, 2008 14:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

Heeft Tom een vriendin ofzo? Aangezien een of andere gekke fan van hem dit loopt te beweren op Youtube, maar daar like nergens berichten over zijn om het te staven ;O.

Linda Slytherin
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 15 Sikkels

Linda Slytherin is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Jun 06, 2008 15:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

In dat geval zal het denk ik verzonnen zijn... Als er nergens echte bewijzen te vinden zijn.. Gekke fans beweren wel vaker dingen Rolling Eyes Razz

Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: Za Jun 07, 2008 11:09 Terug naar boven Sla dit bericht op

Pumpkinsoup schreef:
Heeft Tom een vriendin ofzo? Aangezien een of andere gekke fan van hem dit loopt te beweren op Youtube, maar daar like nergens berichten over zijn om het te staven ;O.

Tom probeert dat soort dingen meestal privé te houden, dus het lijkt me eigenlijk niet...Of hij heeft er wel 1, maar het lijkt me sterk dat alleen 1 fan dat weet en de rest niet Wink

Sommige fans gillen dat inderdaad, maar die hebben dan gewoon een oude foto van hem gezien met zn ex Melissa en denken dan meteen dat het nog aan is ofzo. En er zijn ook zat mensen die beweren dat hij met Emma Watson een relatie heeft.

Maar goed, ik zou die hysterische mensen op YT niet al te serieus nemen Wink

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: Za Jun 07, 2008 12:15 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hippogriefje schreef:
Pumpkinsoup schreef:

Tom probeert dat soort dingen meestal privé te houden, dus het lijkt me eigenlijk niet...Of hij heeft er wel 1, maar het lijkt me sterk dat alleen 1 fan dat weet en de rest niet Wink

Sommige fans gillen dat inderdaad, maar die hebben dan gewoon een oude foto van hem gezien met zn ex Melissa en denken dan meteen dat het nog aan is ofzo. En er zijn ook zat mensen die beweren dat hij met Emma Watson een relatie heeft.

Maar goed, ik zou die hysterische mensen op YT niet al te serieus nemen Wink

Nee, dat deed ik sowieso ook al niet xD. Maar dat mens heeft ook een profiel op YT en die beweer het echt :'). Ik zal haar profiel eens opzoeken.

http://youtube.com/user/feltfan01

En d'r is maar een gekke fan die het gelooft :'). Ik vind het zo raar en zo grappig xD.

Linda Slytherin
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 15 Sikkels

Linda Slytherin is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jun 07, 2008 15:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

OMG, die ene draaft wel errug door hea?? Ik geloof er helemaal niets van. Geen bewijs, helemaal niets dat erop wijst dat het werkelijk zo is. Weird...
Eigenlijk best triest dat je anderen wil laten geloven dat je z'n vriendin bent... Maar nog triester als je dat zonder na te denken gelooft Very Happy

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp