Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

[MED] Laatste maanden HarryPotterForum Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Tops<3
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 633 Sikkels

Tops<3 is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Mei 23, 2008 15:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

Jammer, maar ook ik zag dit aankomen.
Ik ben al een tijdje niet meer zo actief, maar ik ben zeker een redelijk lange tijd actief geweest. Ik kwam elke dag even kijken.
Na mijn eerste meet, heb ik hele leuke mensen leren kennen. Heel ander soort mensen (in positieve zin) dan de vele oppervlakkige mensen die ik hier ken.
Het is een enorm gezellig en net forum. Heel fijn om hier rond te kijken en om te posten. Ookal is het de laatste tijd voor mij voornamelijk rond kijken.

Laten we er met zijn alle nog een geweldige zeven maanden van maken!

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 66 Sikkels

Frog Choir is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Mei 23, 2008 17:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

*begint 1 grote huilbui*

Wat zal ik het forum missen.. de plek waar alles en iedereen tenminste wél normaal kan doen Crying or Very sad weg.. muuh..

Naja, kijken wat FFF ons kan brengen dan maar he:)

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 259 Sikkels

River is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Mei 23, 2008 17:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik had dit bericht gisteren al gezien, maar toen moest ik het even verwerken. xD

Ik vind het echt super jammer dat het forum gaat sluiten. Maarja, aan elk forum komt ooit een eind. Jammer genoeg is dat al over zeven maanden. Ik ben nog niet zo lang lid, dus is het voor mij minder erg, dan voor de leden die hier al meer dan een jaar zitten. Natuurlijk had ik hier nog veel langer willen rondhangen, maarja, dan had ik blijkbaar maar eerder lid moeten worden. xD

Natuurlijk ga ik deze zeven maanden nog lekker actief zijn, en daarna ga ik maar op FFF rondspoken. xD

Oude Forumnaam: A.Perkamentus King of the Silvan Elves
King of the Silvan Elves

Verdiend: 0 Sikkels

Chris. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Mei 23, 2008 21:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind het een wel een beetje onverwacht. Natuurlijk kan het niet eeuwig door blijven gaan, maar ik dacht dat minstens tot film 7 zou worden gewacht met het stoppen. Ik vind het dus heel erg jammer. Al hebben we al wel een vervanger, FF. Maar het is nu nog wel een beetje wennen, dat HPF straks niet meer bestaat.

Maar ik hoop en verwacht ook dat de laatste maanden van HPF heel erg leuk worden. En nu alvast bedankt, alle mods/admins/overige crew, die HPF tot een succes hebben gemaakt.

16-08-2005 ~ 31-12-08
Profiel bekijkenStuur privébericht
Shiralee
Oude Forumnaam: Shiralee. Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Shiralee is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mei 24, 2008 5:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wow, ik viel ook eventjes stil toen ik het las. Maar wat de meeste al zeggen, het is niet helemaal onverwacht maar inderdaad wel jammer.

Ik zelf had gehoopt dat het iets langer openbleef, maar ik had me wel aangemeld op FFF met een andere nicknaam.

Ik zal net wat sommige al zeggen, het zwerkbal en alles ook missen. Ik vond, vind nogsteeds trouwens het HPF heel origineel. Jammer dat jullie dichtgaan, maar ik snap jullie punt ook wel.

En net wat Rhona zegt..

Ik weet verder ook niet zo goed wat ik zeggen moet :$

Rudy
Oude Forumnaam: Rudy Perkamentus True Dumbledore
True Dumbledore

Verdiend: 546 Sikkels

Rudy is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mei 24, 2008 15:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hoi allemaal!

Zoals iedereen vind ik (en waarschijnlijk ook alle andere webmanagers) het ook erg jammer dat we HPForum 'sluiten'. Maar zoals de meeste mensen ook wel inzien komt aan alles een einde. Ik ben blij dat we met zijn alleen nog wat moois van de komende 7 maanden willen maken en hoop jullie ook allemaal op FFF te blijven zien.

Sommige mensen geven aan 'we zijn toch nog hartstikke actief?'. Ja, dat is zo, maar ik denk dat het realistisch is om ervanuit te gaan dat de activiteit na film 6 een harde klap achteruit zal maken. Zo'n mate van inactiviteit is voor niemand plezierig en we hebben ervoor gekozen dat we HPFo willen vernieuwen op een hoogtepunt en dat iedereen zich HPFo herinnert als een geweldige tijd. Als we het forum zouden laten bestaan, komen er steeds minder mensen en zal iedereen er steeds een beetje minder plezier in hebben om te komen. Het 'einde' van HPFo gebeurd dan in een pijnlijke stilte, dat zouden we erg jammer vinden.

Daarom is ook het idee achter FantasyFreakz ontstaan en is iedereen vrij om de komende periode op zijn eigen manier in te vullen. Je kiest zelf of je dit ziet als een voortzetting van HPFo in een nieuw jasje, of je liever spreekt van een (definitief) einde en eventueel een nieuw begin op FantasyFreakz. Wij hopen natuurlijk iedereen terug te zien vanaf 1 januari op een nieuw stekkie.

Natuurlijk weten wij hoe graag mensen hier meeten, en daar zal op FFforum ook alle mogelijkheid toe zijn.

Ik heb overigens zin in de komende 7 maanden! Ik heb gezien dat de crew een aantal hele leuke activiteiten aan het ontwikkelen is. Ik weet zeker dat iedereen met plezier tot eind 2008 op het forum zal blijven komen. Ik ook... Smile

We all Love HPF, don't we?
Nevodeon
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Nevodeon is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mei 24, 2008 17:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nou, ik heb zeker zin in de laatste 7 maanden en ik vind het jammer dat HPF stopt.
Zelfs zal ik die laatste 7 maanden proberen zo actief mogelijk te zijn, en aan zoveel mogelijk activiteiten meedoen. Hoewel, als er dares komen, doe ik niet meer mee angel

Call me Nagging Nancy, maar ik na HPF stop ik er ook hoogstwaarschijnlijk definitief mee. De kans is dus zeer klein dat je me op FFF terugvindt, hoewel misschien nog wel op EFF's of MWF's, als die op FFF ook georganiseerd worden.

Het is een naar vooruitzicht, over 8 maanden is er geen HPF meer. Verder weet ik ook niet precies wat ik moet zeggen.

Komt er ook een algemeen Spamtopic in de laatste maand? Voor übergezelligheid?

Nor have I yet outrun the sun

Timeturner. Please take me back to the beginning of HPF. I can't afford losing it..
Charlie McWhite
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 49 Sikkels

Charlie McWhite is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Mei 25, 2008 0:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

Dit was natuurlijk te verwachten.

Het is hier heel kleinschalig en dat maakt het voor de meeste heel vertrouwd.
Ik zit inmiddels op FFF en die opzet bevalt me heel goed.
Het is heel ruim opgezet en ook overzichtelijk.

7 maanden is een mooie tijd om er iets leuks van te maken.

Shadowscan
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 46 Sikkels

Shadowscan is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Mei 25, 2008 9:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wel ik heb FFF bekeken en vind het echt niks tov dit forum. Waarom dit niet gewoon verder zetten. Een forum meer of minder dat zal het niet maken (heb ervaring genoeg met de grootte en omvang van een forum).

Wil het eventueel wel verder zetten op men eige server!!!

XrAxY-xScAr
Death Eater
Death Eater

XrAxY-xScAr is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mei 25, 2008 9:41 Terug naar boven Sla dit bericht op

Eerlijk gezegd vind ik het jammer. Echt jammer. Ik had gehoopt dat HPFo zou blijven bestaan, ik vind het hier reuze gezellig! In tegenstelling tot FFF, vind ik het daar niet zo geweldig als HPFo.

Jammer, maar niets aan te doen. Smile
Hopelijk hebben we 7 leuke maanden!

Rhona
Lady of Snape Manor
Lady of Snape Manor

Verdiend: 1 Sikkels

Rhona is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mei 25, 2008 10:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Shadowscan schreef:
Wel ik heb FFF bekeken en vind het echt niks tov dit forum. Waarom dit niet gewoon verder zetten. Een forum meer of minder dat zal het niet maken (heb ervaring genoeg met de grootte en omvang van een forum).

Wil het eventueel wel verder zetten op men eige server!!!

Dat komt omdat FFF pas net begonnen is. Je moet het wel de tijd geven en een kans geven. Ik vind het ook jammer dat HPFo stopt. Maar als we allemaal ons best doen, kunnen we binnen FFF ook een HP imperium opbouwen Very Happy

HPF we will miss you.
HPFreak!
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 90 Sikkels

HPFreak! is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mei 25, 2008 14:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Harry Potter Rocks schreef:
Ook ik had dit ergens zien aankomen en ergens ook weer niet. Ik ga HPF ontzettend missen na deze 7 maanden, zelfs al ben ik pas een jaar en nog wat maanden lid.

Gelukkig kunnen we dus nog 7 maanden van het Forum genieten en ik weet zeker dat FantasyFreakz net zo gezellig word!

En vergeet niet dat HPF altijd een plekje in ons hart zal hebben!

Dat zeker weten altijd in ons hart! En maak er een leuke 7 maanden van allemaal!

Frog Choir
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 66 Sikkels

Frog Choir is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Mei 25, 2008 15:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Rudy heeft gelijk.. Na een hoogtepunt moet je gewoon ermee stoppen, dat is het beste moment..
Maar dat neemt nog steeds niet weg dat ik HPF gaat missen.. Maar, als we nou met ALLE HPFreakers zoals eerder genoemd idd zo'n HP Imperium bouwen op FFF.. dan blijft het erg gezellig inderdaad!Very Happy

Ik ga van de week na m'n examens eens m'n account activeren en eens op FFF kijken:)

2e jaars
2e jaars

Verdiend: 30 Sikkels

Suzzannaa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mei 25, 2008 15:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

*zucht diep*

Echt jammer, ik heb eigenlijk nooit echt mensen gehad met wie ik echt leuk kon praten over Harry Potter, en hier heb ik echt helemaal mijn plek gevonden. FFF vind ik een stuk minder leuk lijken omdat het niet alleen over HP gaat, echt jammer! Crying or Very sad

..
'Ik ben diep geroerd Harry.'
Ailey
Oude Forumnaam: Kariny Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 577 Sikkels

Ailey is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Mei 25, 2008 17:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind het jammer dat HPF stopt. Ik loop al meer dan 3 jaar rond hier op het foum en het verveelt me nog steeds niet eigenlijk. Ik vind iedereen hier heel lief en ik ga HPF ook zeker heel erg missen, vooral omdat het voor mij gewoon een beetje vast was hier.
De tijd is hier wel gevlogen moet ik zeggen, die ruim 3 jaar zijn echt heel snel gegaan. Ik heb hier veel lieve vrienden gemaakt en daar ben ik hpf dan ook erg dankbaar voor. Jammer dus dat HPF stopt, maar wel begrijpelijk met straks FFF en het was toch niet enigszins onverwachts. Ik hoop dat we een leuke laatste paar maanden zullen hebben (:

17.04.05 ~ 31.12.08
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp