Auteur |
Bericht |
hermione1000
1e jaars
Verdiend:
39 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 22, 2007 10:11 |
|
ik speel ook piana en ik zou ook wel zo'n boek willen
ik heb er eerlijk gezegt nog nooit van gehoord
en ik moet allemaal uit die saaie oude boeken spelen
van die boeken uit 1960 of zooow
als ik zo'n harry potter boek zie koop ik hem meteen! |
_________________ *Griffoendor* |
|
|
|
Leonie
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 27, 2007 19:07 |
|
nymphadoraloveslupos schreef: | hallo ,
dit onderwerp is niet helemaal waar ik naar zocht op het forum maar het sluit wel aan
Ik ben op zoek naar de filmmuziek van harry potter op cd!
heeft iemand enig idee waar en of je die kan krijgen??
Mocht ik dit bericht helemaal onder een verkeerd item geplaatst hebben dan mijn excuses maar het forum staat zo vol dat ik niet een goed overzicht kan krijgen van de diverse onderwerpen en dus bij voorbaat al mijn excuses.
met vriendelijke groet , nymphadoraloveslupos;) |
Jaa, ik heb van de week de cd van 4 en 5 zien liggen bij de Free Record Shop.
Okee je moet dan wel even helemaal een uitstapje maken naar Rotterdam maar misschien ligt die ook wel bij een Free Record shop bij jou in de buurt.
Je kan altijd vragen of ze hem hebben of anders van een ander filiaal willen halen.
*kuch*je kan het natuurlijk ook gewoon downlouden*kuch*
Maar even over het onderwerp.
Ik had een half jaar geleden een concert, waar ook een ander orkest nog kwam spelen.
En die speelde ja inderdaad Hp (echt heel veel nummer van hp achter elkaar, super gaaf )
Na afloop ben ik gelijk naar iemand gelopen en die heeft even de soli stukken voor me uitgeprint.
Ach goed ik heb er toen misschien 2 keer naar gekeken, ben even wezen zeuren bij onze dirigent, maar ben nu het bladmuziek kwijt geraakt.
Ik denk dat ik van de week even naar de Bieb ga ofzo om het te zoeken.
Heeft iemand anders misschien een site waarop het staat?
Het liefst voor Klarinnetjes, Gitaar of Piano |
_________________ <3 HPF,
You'll be in our heart
From this day on
Now and forever more
|
|
|
|
muisS
7e jaars
Verdiend:
175 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 20, 2007 18:56 |
|
Ik heb het wel ooit geprobeer , maar toen was ik nog best jong ,,
by the way, ik speel trompet en piano en heb keybord gespeeld. Ik zou het graag nog een keer willen proberen. Ik wist alleen nog niet dat er echt bladmuziek boeken van waaren . Maar ja , eerst even dit liedje afmaken. Ben bezig met 'Titanic Theme' aan het spelen
Jully horen wel als ik het ken ^^, hihi.. |
_________________ <3 Ron/Hermoine |
|
|
|
LydiaV
Dreuzel
Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 16, 2008 22:06 |
|
hallo....
heeft iemand voor mij een site winkel of iets dergelijks waar je de bladmuziek van harry potter kan vinden??
ik las ergens dat je 4 5 of zelfs 6 jaar al les moet hebben om het te kunnen spelen... dat vindt ik onzin... ik heb nooit les gehad en ik kan zelfs een stuk van david lanz spelen... mijn broer die heeft een keer muziek van harry potter kunnen spelen paar jaartjes geleden en hij heeft ook nooit les gehad maar de bladmuziek truste die hij toen had had hij geleend van een vriend van hem... en binnen no time kon hij het spelen...
ik wil ook graag de muziek van LOTR maar die is voornamelijk van enya dus dat moet wel te doen zijn.. |
|
|
|
|
xMaritt
3e jaars
Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Apr 19, 2008 16:28 |
|
Ja zeker, een paar jaar geleden was ik in een muziekwinkeltje naast het Concertgebouw in Amsterdam (weet niet meer hoe het heet, maar echt een heel leuk winkeltje, lekker klein en rommelig:P) ook om nieuwe pianoboeken te kopen En daar zag ik een boek van Harry Potter en de Geheime Kamer staan, dus na een tijdje smekend achter mn moeder aan door de winkel te lopen moch ik m hebben En ik ben er nog steeds verliefd op, echt DE Harry Potter muziekjes |
_________________ Ron; ...'- hij moet geweten hebben dat ik jullie in de steek zou laten.' 'Nee', verbeterde Harry hem. 'Hij moet geweten hebben dat je altijd terug zou willen komen.' |
|
|
|
*Lilly*Evers*
Dreuzel
Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 07, 2008 16:56 |
|
ik heb deel 1, eerst geleerd van de bieb, was helemaal verbaast dat ze er eenboek van hadden bij de bieb maar heb 'm meteen geleend!
En ik heb 'm later gekocht bij een muziekwinkel...
erg leuk boek met alle muziekstukken uit de 1e film:)
nog steeds speel ik ze bijna allemaal heel regelmatig:)
Het is voor blaasinstrumenten (ik bespeel de klarinet en blokfluit) |
_________________ "Dank u wel professor Omber, ik had dat rotje zelf natuurlijk ook wel kunnen doven maar ik wist niet of ik daar wel het nodige gezag voor had.."zei een glimlachende professor Banning die de deur voor Ombers neus dicht deed. |
|
|
|
xxsophietJJ
Dreuzel
Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 08, 2008 16:49 |
|
LuCos schreef: | Nou, ik had ze gehuurd, deel 1 t/m 3 en lotr deel 1. Deel 4 van HP hadden ze toen nog niet. Het enige wat ik speelde was Hedwig's Theme. Maar na en tijdje vond ik het eigenlijk niet zo super meer, ik ben niet echt een pianoispeler, ik doe alles zelf, kheb nooit les gehad enzo, maar het lukte opzich wel aardig. Ik had te weinig tijd ook om vaker te spelen. Maar als ik er 1je kan kopen dan doe ik dat zeker.
Ik had 6 euro boete!, omdat ik de boeken te laat had ingeleverd, haha! |
waar heb je die gehuurd? gewoon bij een openbare bieb of...? want mij lijkt het megavetjes om lotr muziek op de harp te kunnen spelen |
|
|
|
|
Lisanne_15
Dreuzel
Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 12, 2008 18:51 |
|
Ik speel dwarsfluit, en ik heb van Harry Potter deel 1 t/m 4! De boeken heb ik op internet besteld. Het is echt leuk om die stukken te spelen . Sommige stukken zij wat snel (Quidditch World Cup bijv. ) maar het meeste is wel te doen .
De bladmuziek van LOTR heb ik ook, is ook erg leuk. |
|
|
|
|
Jano0403
2e jaars
Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 23, 2008 13:29 |
|
ik heb niet een boek gekocht, maar ik heb wel een lied van hp op bladmuziek.
kan hem nog niet met akkoorden spelen, maar zonder wel en je kunt echt horen dat het van harry potter komt! |
|
|
|
|
|