Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Je verjaardag Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Harry, Ron & Hermione
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 459 Sikkels

Harry, Ron & Hermione is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jan 23, 2007 22:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben dit jaar weer eens net na Pasen jarig. Na de Tweede Paasdag, op de dinsdag dus, word ik 20. Op de dag zelf moet ik gewoon van half 9 tot 5 werken op mijn stageplek. Dus dat word mijn verjaardag vieren tijdens Pasen zelf. Je hebt niets voor niets Goede Vrijdag, Paasweekend en Tweede Paasdag vrij. Hopelijk komen er nog een paar op visite. Zo niet, dan maak ik er zelf een gezellige dag van. Ben er nog niet uit wat ik zal gaan klaarmaken op die dag.

En wat betreft cadeaus, tja.. kan nooit echt dingen bedenken. Al komt een beetje groot staand wasrek me nu wel van pas Razz Hoef ik tenminste niet elke keer mijn was te laten drogen aan een wasrek dat weer hangt aan de deur. Waardoor vervolgens de deur weer open moet blijven. En daardoor krijg je 's ochtends dat ik direct wakker ben wanneer een kamergenoot zijn/haar deur dicht doet.

Is toch wat, dan word ik gewoon 20. Kan me nog als de dag van gisteren herinneren toen ik 9 was en mijn eerste drumles bijwoonde in September 1996 Razz De tijd vliegt echt.

[raises wand]
Lucius Malfoy: Now lets everybody just calm down... shall we?
Profiel bekijkenStuur privébericht
Niinza
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

Niinza is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jun 15, 2008 19:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben op 18 februari jarig :] Aanstaande 18e wordt ik alweer 15 xD

Dus ik ben net een Waterman, al is soms mijn horoscoop meer naar Vissen geleidt xD

Ik weet ook nooit cadeaus, want meestal zijn die heel duur. Aan me ouders wil ik nog wel wat duurs vragen, maar niet aan vriendinnen. Dan vraag ik geld of wat kleins :]

Blijerd
Happy to kill
Happy to kill

Blijerd is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jun 15, 2008 19:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn verjaardag is op de gezelligste dag van het jaar, namelijk 11 september. En eerlijk gezegd boeit mijn verjaardag me niet zo. Ik vier het dan ook de laatste jaren niet meer. Mijn vrienden weten dat ze welkom zijn als ze langs willen komen en verder heb ik ook nooit zin om veel moeite te doen voor een groots feest. Dat past namelijk ook niet bij mij, ik ben meer van gezellig op de bank hangen met vrienden en een film kijken.

Wat ik het leukste vind aan mijn verjaardag? Makkelijk, de cadeaus. Want zeg nou zelf, wat heeft het anders voor 'n nut ; )

I LOVE HPF

Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!
Shirley
Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jun 29, 2008 15:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

Een week geleden was ik jarig, en dit was het eerste jaar dat ik mijn verjaardag niet vierde. Op de een of andere manier vind ik het helemaal niet leuk om al die visite over de vloer te krijgen. Allemaal familie die verplicht op de koffie komt, ik heb daar helemaal niks mee.

Dit jaar zijn we dus gewoon alleen uit eten geweest, en ik vond het wel prima. Overdag is m'n oma nog wel even koffie komen drinken, tja sommige dingen kun je nu eenmaal echt niet onderuit. xD
De avond van m'n verjaardag moest Nederland trouwens voetballen, dus ik heb dat gewoon gekeken, en verder niks bijzonders gedaan.

Het beviel me eigenlijk prima op deze manier, dus ik denk niet dat ik volgend jaar weer wel een feestje geef...

All good things come to an end... Goodbye HPF.
Yazz
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 88 Sikkels

Yazz is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jun 30, 2008 16:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik verjaar op 25 februari. wel jammer dat het in de winter is,maar meestal verjaar ik dan wel in de krokusvakantie Laughing
en dan geef ik 's avonds een feestje of dit jaar viel mijn verjaardag niet in de vakantie,dus heb ik wat later mijn feestje gegeven
wat mijn feestje precies is hangt af: dit jaar was het een ladiesnight Razz
en dat is dan voor mijn vrienden(innen) en dan gaan we ook altijd met de familie gaan eten Wink

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

T O N K S is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jul 01, 2008 2:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben overmorgen jarig Very Happy! Yay. Eindelijk 17. Ik ga gedurende de dag wat films kijken met wat vrienden en 's avonds ga ik naar een horror/comedy theatre restaurant: draculas. Het gaat ontiegelijk hip worden natuurlijk Very Happy.

- Albert Camus

Somos Campeões Portugal
Tim Lupos
6e jaars
6e jaars

Tim Lupos is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Jul 02, 2008 19:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben 18 juli jarig. Ik vind het best jammer want dan wordt ik 18. Enige leuke daarvan is dat ik mag gaan lessen voor mijn auto. Ik ga het niet echt vieren. Misschien dat een paar vrienden langskomen maar daar zal het bij blijven.

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 54 Sikkels

Pumpkinsoup is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jul 02, 2008 21:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben op 15 juli jarig. Dit jaar word ik 18. Jippie. Ik ben jarig als ik op vakantie ben, dus dat wordt vast wel een feest. Een feest geef ik eigenlijk niet. Ofja, eigenlijk wel. Mijn pa wordt dit jaar 50 en geeft een feest voor zijn 50e verjaardag en omdat ik dit jaar 18 word, mag ik er ook aan meedoen. Maar dat hoeft voor mij niet zo nodig. Ik heb gewoon mijn beste vrienden uitgenodigd en de rest boeit me niet echt.

Edward Cullen: You don’t realize how incredibly breakable you are.
I can never, never afford to lose any kind of control when I’m with you.
Josse
Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas

Josse is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jul 03, 2008 0:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind het altijd heel leuk om een feestje te geven met mijn verjaardag. xD Sowieso vind ik feestjes geven leuk en verjaardagen zijn de ideale excuses. [a]
Ik geef meestal een feest bij mijn ouders thuis, dan laat ik iedereen afreizen. De meeste mensen blijven dan ook slapen, mijn ouders hebben een groot huis met een grote tuin en een groot tuinhuis, dus daar is altijd genoeg ruimte. xD De woonkamer staat vol met mensen, ik zorg dat er drank en muziek is en mijn moeder neemt meestal de taak op zich om van alles te bakken. Ik vind het gewoon gaaf om iedereen zo eens bij elkaar te sprokkelen, maar ik geef om de meest random redenen feestjes. Gewoon omdat ik het leuk vind om dat te doen. xD

The show must go on my moonlight

MiYuvi
berry6145
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 36 Sikkels

berry6145 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jul 14, 2008 23:15 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn verjaardag is eigenlijk 'gewoon' ik hoef niet persé vroeg op te staan, alleen als ik daarna naar school moet maar dat is meestal niet het geval omdat ik meestal in de vakantie jarig ben (dit jaar ook) maar het is eigenlijk een gewone dag, alleen komen mensen op visite meer niet, als ik moe ben ga ik gewoon naar bed Razz

Noem me maar Esther Wink

23 augustus t/m 31 augustus op vakantie Smile
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp