Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

 Professor Flitwick - veranderd? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Kevin.
Oude Forumnaam: Harry Potter Rocks Griffoendor Aanvoerder
Griffoendor Aanvoerder


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Hogwarts

Kevin. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Aug 19, 2007 19:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

missme98 schreef:
Witch_Eva schreef:
missme98 schreef:
Ik snap echt niet waar jullie het over hebben. Die ene is flitwick en de andere is gewoon de dirigent. Het is wel dezelfde acteur maar niet hezelfde personage, ik snap niet dat dit topic nog bestaat, want het is flitwick helemaal nit./

Dat lijkt mij dan wel. Want als je bijvoorbeeld in film 5 de afdelingstafel ziet dan zie je heel Flitwick er niet tussen zitten. En het is toch raar dat die er niet tussen zit terwijl hij zo belangrijk is voor Ravenklauw? Daarbij heeft JKR wel eens gezegt dat de eerste Flitwick niet goed gedaan was, want zij bedoelde nooit dat het echt een soort van "wezen" was, maar zij zag Flitwick gewoon als een klein persoon. Dus daarom kunnen ze best het personage verandert hebben. Hem nog wel Flitwick genoemd hebben, alleen een andere "taak" gegeven hebben omdat het anders raar zou zijn dat er een ander soort persoon is voor dezelfde baan....


Ja, maar ik denk dan dat ze heel flitwick eruit geschreven hebben, ik denk dat de dirigent een totaal ander persoon is.


Nope, In de aftiteling van Goblet of Fire stond bij Warwick Davis Professor Banning en geen dirigent. Dus hier leid ik uit dat de dirigent daadwerkelijk Flitwick is. Maar het zou idd ook kunnen dat hij eruit geschreven is, zoals velen.





_________________
    Ééns een HPF'er, altijd een HPF'er.
Profiel bekijkenStuur privébericht
berry6145
3e jaars
3e jaars


Verdiend: 36 Sikkels
Woonplaats: Naaldwijk

berry6145 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Sep 04, 2007 12:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Het is echt Flitwick/Banning:

Image




Profiel bekijkenStuur privébericht
Rhona
Lady of Snape Manor
Lady of Snape Manor


Verdiend: 1 Sikkels
Woonplaats: In Snape's room, with Severus.

Rhona is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Sep 04, 2007 14:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik vond de eerste mooier. Die 2e is zo nep-achtig. Enb oh zo lelijk gedaan. Nee, dan maar liever wat wezen achtig, maar de eerste was veel en vele malen beter.





_________________
Gryffindor my light in the darkness

HPF we will miss you.
Profiel bekijkenStuur privébericht
missme98
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot


Verdiend: 333 Sikkels
Woonplaats: Spinners end *zucht*

missme98 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Sep 04, 2007 15:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

Woowh maar dat is dan toch superraar. Helemaal omdt ze hem de dirigent gemaakt hebben en je ziet hem geen les meer geven. Hij heeft gewoon een totale make-over gehad, dat vind ik echt raar hoor.





_________________
Snape totally rocks my socks off!!

Mijn mega spoiler fanfic!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Patricia
Oude Forumnaam: Patricia89 The Ultimate HPFreak
The Ultimate HPFreak


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Fighting for my Hogwarts

Patricia is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Sep 04, 2007 15:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind het ook erg raar dat ze hem na film 2 hebben veranderd.
Zelf had ik hem precies als prof. Banning 1 in m'n hoofd.
Voor mij blijft die eerste Prof. Banning de 'echte' Prof. Banning!!





_________________
    I LOVE HPF


Where your treasure is, there will your heart be also
Profiel bekijkenStuur privébericht
Shirley
Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Sep 04, 2007 16:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ow het is hem dus toch wel? O.o En ik bleef dus echt maar denken dat het die dirigent was, aangezien de verandering gewoon veel te groot was.

Nou ik vind het echt jammer dat ze dat zo gedaan hebben dan. Ik vond de oude Banning echt gewoon veel beter. Dat is meer zoals ik me Banning voorstel, en zeker omdat je dat al gewend bent, vind ik het vreselijk raar dat zijn uiterlijk ineens zo erg is aangepast.





_________________
    I love HPF.

    All good things come to an end... Goodbye HPF.


Laatst aangepast door Shirley op Di Sep 04, 2007 16:38; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijkenStuur privébericht
Chris.
Oude Forumnaam: A.Perkamentus King of the Silvan Elves
King of the Silvan Elves


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Standing at the edge of your town

Chris. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Sep 04, 2007 16:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb me altijd al af gevraagd wie dat mannetje was dat in film 4 aan de afdelingstafel zat. Ik dacht eerst dat hij bij een van de andere twee scholen hoorde, ik vind het maar een beetje smerig mannetje. Ik zie hem ook niet als Banning, ik vind dat hij helemaal niet op lijkt. Hij kijkt ook altijd een beetje dom uit de ogen, vind ik. Maar hij is niet echt belangrijk in de films, dus zo erg vind ik het ook weer niet.





_________________
"I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"

16-08-2005 ~ 31-12-08
Profiel bekijkenStuur privébericht
muisS
7e jaars
7e jaars


Verdiend: 175 Sikkels
Woonplaats: in the music........##

muisS is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Sep 07, 2007 6:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

*trots*
Ik heb Proffesor Banning ontmoet, oftewel Warwick Davis Very Happy, heb hantekening Cool ...
Persoonlik vind ik Professor Bannings allebei wel leuk. Hij heeft soms best grappige scenes, en in deel een herkende je hem zegmaar aan die baard enzo...
Mij maakt het opsich niet zo veel uit.





_________________
<3 Ron/Hermoine
Profiel bekijkenStuur privébericht
LuCos
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar


Verdiend: 121 Sikkels
Woonplaats: â'494113"

LuCos is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Sep 07, 2007 8:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ja, tis opzich wel raar dat ie opeens in deel 3 er anders uitziet. Maar zoals ik al eerder zei hier: Davis is misschienallergisch van de 'speciale' make-up van de Banning's met baard.

Ik stoorde me in het begin wel een beetje aan, maar nu niet meer, want er zal wel een goede reden er voor zijn.




Profiel bekijkenStuur privébericht
missme98
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot


Verdiend: 333 Sikkels
Woonplaats: Spinners end *zucht*

missme98 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Sep 07, 2007 14:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

LuCos schreef:
Ja, tis opzich wel raar dat ie opeens in deel 3 er anders uitziet. Maar zoals ik al eerder zei hier: Davis is misschienallergisch van de 'speciale' make-up van de Banning's met baard.

Ik stoorde me in het begin wel een beetje aan, maar nu niet meer, want er zal wel een goede reden er voor zijn.


Het kwam toch door JK. Die had banning nit als wezen bedoeld en dat hadden de filmmakers verkeerd gedacht. Ik vind de vorige banning ook niet zo leuk, want hij leek net een wezen, maar het is beter dan de dirigent.





_________________
Snape totally rocks my socks off!!

Mijn mega spoiler fanfic!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Godric's Hollow

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Sep 08, 2007 0:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Flitwick had inderdaad Kobold bloed in zich. Dat heeft JKR gezegt in een interview. Alleen JKR heeft film 1 en 2 gezien en had Flitwick niet zo voorgesteld in het echt. Zij zag hem gewoon als een "kleine man". En niet zozeer als een "soort wezen". Daarom hebben ze hem dus verandert in deel 4 en 5. Dus het klopt wat missme98 net zei. Hij kan dus kobold bloed hebben, maar dan hoeft hij er nog niet "raar" uit te zien.





_________________
[list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u]
Profiel bekijkenStuur privébericht
Yori87
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar


Verdiend: 153 Sikkels
Woonplaats: UK

Yori87 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Sep 14, 2007 19:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

Witch_Eva schreef:
Flitwick had inderdaad Kobold bloed in zich. Dat heeft JKR gezegt in een interview. Alleen JKR heeft film 1 en 2 gezien en had Flitwick niet zo voorgesteld in het echt. Zij zag hem gewoon als een "kleine man". En niet zozeer als een "soort wezen". Daarom hebben ze hem dus verandert in deel 4 en 5. Dus het klopt wat missme98 net zei. Hij kan dus kobold bloed hebben, maar dan hoeft hij er nog niet "raar" uit te zien.


Ah, dat wist ik dus niet. Opzich wel jammer dat ze daar niet eerder achter zijn gekomen en hem pas na 2 films veranderd hebben. Ik moest er wel aan wennen. Ik had me Banning voorgesteld zoals in de eerste 2 films, maar nu ben ik wel weer aan de 'nieuwe' gewend zeg maar. Je ziet hem helaas niet zo vaak in de films, wel jammer.





_________________
"You're a prefect? Oh Ronnie! That's everyone in the family!" "What are Fred and I? Next door neighbours?"

''There's no need to call me 'sir', Professor.''

'But we're not stupid - 'We know we are called Gred and Forge."
Profiel bekijkenStuur privébericht
Wicked Sprout
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar


Verdiend: 4 Sikkels
Woonplaats: Hidding after a bush of bamboo's

Wicked Sprout is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Dec 18, 2007 12:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

Witch_Eva schreef:
Flitwick had inderdaad Kobold bloed in zich. Dat heeft JKR gezegt in een interview. Alleen JKR heeft film 1 en 2 gezien en had Flitwick niet zo voorgesteld in het echt. Zij zag hem gewoon als een "kleine man". En niet zozeer als een "soort wezen". Daarom hebben ze hem dus verandert in deel 4 en 5. Dus het klopt wat missme98 net zei. Hij kan dus kobold bloed hebben, maar dan hoeft hij er nog niet "raar" uit te zien.


Nou dan vind ik persoonlijk dat JK er iets moest aan gedaan hebben, want ik vind het enorm raar dat hij veranderd werd. Ik was zowat de Flitwick uit film 1 en 2 gewoon, en dan gaat men hem gaan veranderen xD Daarbij heeft JK daar geen inspraak in, moet zij niet bepalen hoe de characters er moeten uitzien?

Ik wist dus echt niet dat het Flitwick was. Ik dacht meer dat hij een dirigent was, zoals Shirley al had vermeld xD





_________________
    This Hufflepuff rocks the world!


It's PANDATIMEEE !
Profiel bekijkenStuur privébericht
Genner
Bohemian Writer
Bohemian Writer


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: HPF

Genner is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jan 12, 2008 21:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vond de oude veel meer op Flitwick lijken. Zelfs zonder hem les te zien geven weet je al wie het is en bij de nieuwe heb ik dat niet.
Hij lijkt echt niet op Flitwick voor mij, de andere was meer kobold-achtig en had tenminste de goede haarkleur Razz





_________________
    02.04.07 ~ 31.12.08

    'Til we meet again, HPF'ers.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Avana
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: In Fanfictionland with Harry & Draco

Avana is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jun 17, 2008 12:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Er is een interview met Warwick Davis, de acteur die professor Banning speelde in de vorige vijf film (met en zonder baard ^^), de kashouder in Goudgrijp in HP1 en die de stem deed van Grijphaak in HP1.

Image
Hij heeft het over de HBP en DH:
Citaat:
Surprisingly, though, given that Flitwick is given some fairly heroic things to do at the Battle of Hogwarts (”You’ll do no more murder at Hogwarts!”) the scenes Davis is most looking forward to are the sequences with Griphook the Goblin.

Ik ben benieuwd of hij weer de stem gaat doet van Grijphaak (lijkt me eigenlijk wel) of misschien zelfs de hele rol.
Tenslotte hebben ze wel eens eerder een personage veranderd en in HP1 (waar Verne Troyer de rol speelde) was hij maar erg kort in beeld.





_________________
    Spread the love of Harry & Draco


Griffmama xD
Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      


 Ga naar:   


Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum



Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Tijden zijn in GMT + 1 uur :: Disclaimer