Auteur |
Bericht |
Vivian.
Huffelpuf Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 12, 2008 21:49 |
|
DoubleD heet in het echt Debby en is 14 jaar oud. Ze post graag bij de webspelletjes, is een ravi, ze RPG't. Ook heeft ze een eigen creatopic en keek ze graag naar WIDM. Verder was dat wel zo'n beetje alles wat ik over haar weet *denk* of ben ik nog iets vergeten? |
|
|
|
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 12, 2008 22:03 |
|
Meligmijsje heet in het echt Vivian en ze is 19 jaar. Wat volgens Viv al heel oud is xD Viv kijkt heel graag naar Dancing Queen en Idols. Ze is een Slyth en ze heeft een fanfic getiteld Andere Wegen. Daarnaast is Viv eerstejaars student op de Universiteit, ze doet Bestuurskunde. En ze woont in Hengelo en ze luistert veel naar Nightwish de laatste tijd.
Zo, dat was het zo'n beetje xD |
|
Josse
Heksenleider 2e klas
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 12, 2008 22:08 |
|
Kevin is een jongen van ik geloof 18 ofzo. Ik ken m eigenlijk amper, maar volgens mij draagt hij graag gebreide truien en trainigsbroeken want ik zie hem nooit in iets anders.
Verder is Kevin vast heel lief, maar daar ken ik hem niet goed genoeg voor. ^^ Oja, en hij woont in Rotterdam en... dat was het. : D
@ Marije hieronder: inderdaad, zij is zooo sexy! [a] |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥
Laatst aangepast door Josse op Wo Mrt 12, 2008 22:13; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Blijerd
Happy to kill
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 12, 2008 22:10 |
|
Josse is een schat van een meid die vrijdag gezellig bij mij komt eten en cakejes nuttigen. Ze is vegetariër dus ze kan niet genieten van een lekker lapje vlees. Verder drinkt deze lieve meid alles waar alcohol in zit en heeft ze een veel te hypere icon.
En ze is verliefd op Bill. |
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld! |
|
|
|
Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 14, 2008 22:26 |
|
@ Marije: Ja. Kan gebeuren. xD
Marije is Blije ofwel Happy. xD Ik dacht eerst dat ze emo was, maar dat was dus niet zo. xD Ze luistert allemaal van die hippe bandjes die in de Melkweg <3 enzo optreden. Ze houdt van musea en Paul Frank.
En ze is happy en lief. ^^ En een echte Idiot. xD |
_________________ I LOVE HPF |
|
|
|
FelixdeFeniks
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 14, 2008 23:23 |
|
Sweet Hermione aka Charlotte aka Plot is een lieve meid van een jaar of 17 (of zit ik er nou helemaal naast? xO). Ze schrijft veel mooie (vooral Engelse) gedichten die ze in het Poems-topic post. Ook is ze - samen met cotos - de oprichter van de English Poetry Contest. Ennn ze is een megafan van Jason Mraz en steekt dat niet onder stoelen of banken xD. Verder heeft ze een hele grappige icon en heeft ze altijd leuke kleren (in het Smoelenboek in ieder geval xD).
Ik zou haar graag nog een keer in real life zien^^. |
|
|
|
|
ailoveyou
1e jaars
Verdiend:
141 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mrt 20, 2008 19:46 |
|
Ik ken FelixdeFeniks niet, niemand op het forum eigenlijk, maar dat terzijde. Feliksdefenix is een beginnend tovenaar (volgens zijn forum rank) en volgens mij een meisje die Sophie heet.
Ze is nu 16/17 jaar geloof ik. Correct me if I'm wrong. Ze is al sinds 29 Dec 2004 lid en heeft 299 post neergeplant op het forum. Dat is, als ik even bereken, ongeveer 74 berichten per jaar. Go you!
En dan is het wel zo makkelijk om even te kijken in haar profiel en te zeggen dat ze ongeveer 0,25 berichten per dag post. Hoe doe je dat dan, een vierde bericht of wat xD.
In ieder geval, zoals ik dat zo lees lijkt het me een leuke meid. Ze zit vaak in het 'Subtiele hints geven aan andere Gryffindors' en heeft trouwens een smexy avatar. Althans, ik vind van wel.
Ze vind het feit dat ze alles in filmpjes voorbij ziet gaan in haar hoofd (lees: te veel verbeeldingskracht, het irriteert mijzelf mateloos) erg bijzonder aan haarzelf, in september 2006 althans vond ze dat wel. Of dat nu nog zo is weet ik niet. Dit was het, ik ben te lui nog meer interessants te gaan zoeken.
Dadaag, en als er iets niet klopt, I would wish to know ^^'. |
_________________ Maybe tonight, love will shine a light on me. |
|
|
|
Chris.
King of the Silvan Elves
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 30, 2008 15:40 |
|
Ik ken ailoveyou eigenlijk niet zo goed, hoewel ze wel bij het altijd gezellige Gryffindor zit. Misschien komt het omdat ze nog niet heel lang lid is, sinds 10 januari dit jaar. Daarnaast is ze 14 jaar oud. Ik zie wel dat ze best veel Slyth trekjes heeft, ze staat namelijk nu op 16 punten. Ze heeft veel interesses en haar droombaan is lerares. Daar zal onze JP wel blij mee zijn. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
|
|
Misz_Hermione
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
80 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 01, 2008 15:44 |
|
Chris.
Hm dit lijkt me een jongen XD
Hij is 20 lentes jong en verjaart ergens in september. Hij is sinds eind 2005 lid hier. Volgens mij heb ik hem al een aantal keertjes voorbij zien flitsen hier op t forum, maar da's ook niet zo heel gek. Hij heeft over de 1000 berichtjes hier neer gedropt. XD
Als ik me niet vergis zit hij in griff en suporterd hij ravenklauw behoorlijk actief. Hij heeft zelfs een ontiegelijk intelligent onderschrift. (: En een très hippe ava <33
Hij is volgens mij vrij druk bezig met wetenschap en natuurkunde; dat vond ik bij zijn interessen. En zijn woonplaats heeft ook al te maken met science ^^ Dusja, kinda logische conclusie, niet? =') |
_________________ Today I don't feel pretty,
and I'm tired of trying to fit right in.
Don't think that your so great, cause being great must suck!
|
|
|
|
Smalofski
The Writing Mod
Verdiend:
131 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Apr 24, 2008 18:31 |
|
Misz_Hermione
Misz_Hermione ken ik niet zo goed, maar ik ga het toch proberen. Ze noemt Jolien geloof ik en ze wordt 18 als ik goed kan tellen. Ze houdt denk ik wel van RPG’s. Misz_Hermione zit in Griffoendor, ook al heeft ze geen schildje ervan. Ze is al lang lid ^^ Ik zie dat ze redelijk vaak in het “verliefd” topic heeft gepost, dus ik denk dat ze wel graag verliefd is.
En verder vind ik haar ava wel hip |
|
ann-tokiohotel
Dreuzel
Verdiend:
51 Sikkels
Woonplaats: voor het goffertpark, wachten tot tokio hotel 14 juni komt =]
|
Geplaatst:
Zo Apr 27, 2008 15:02 |
|
smalofski
smalofski is nu bijna 2 jaar lid, en heeft een halve procent van alle berichten geschreven. Is volgensmij 22 jaar. Volgens mijn wiskundeknobbel. Is student biologie en bijt alleen op dinsdagen tussen 2 en 4 uur. zit in ravenklauw. en volgensmij is het een mod.
nouokay. geweldig. ik bak hier nix van xD |
_________________ Ich bin da, wenn du willst
Schau dich um
dann siehst du mich
Ganz egal, wo du bist
Wenn du nach mir greifst
dann halt ich dich |
|
|
|
Cookiiemonster
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 28, 2008 12:49 |
|
ann-tokiohotel heet in het echt Ann volgens mij xD.
Ze is 14 jaar en is dol op Tokio Hotel.
Ze zit in Slythering (denk ik) of wil naar Slyth en luistert graag naar Aziatische muziek.
Ze heeft 27 posts en is lid sinds de 24e. Dat is dus nog maar 4 daagjes dus goed ken ik haar nog niet.
Veel plezier iig ! |
|
xMartine.
Master of the Cows
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 04, 2008 9:29 |
|
Cookiiemonster houdt heel erg van koekjes, of misschien toch liever van rijstaart? Ze zit in Ravenklauw, en is 14 jaar. Ze is een student en ze is lid van HPF sinds 1 april. Leuke dag om lid te worden. ^^ Ik zie haar vaak in Ravenklauw, en ze is heel aardig. Trouwens, ze heet Nasira, maar wil liever Nass genoemd worden. Ze post overal een beetje volgens mij. =] |
|
|
Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 26, 2008 14:18 |
|
Martine is een Ravenklauwster die vrij actief is. Qua voetbal is ze voor Italië en is ze veel bij het Ravenklauwboard. Ze typt in blauw. Ik ken haar niet echt inhoudelijk, maar ik geloof dat ze wel eens chat. Ze zit hier sinds augustus... Dat is alweer 'n tijdje, meid. ^^
Ik weet helaas niet of ze heeft gemeet, maar mijn gevoel zegt van wel. |
_________________ I LOVE HPF |
|
|
|
Splintertje
Dreuzel
Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 26, 2008 18:12 |
|
Sweet Hermione zit bij Ravenklauw en is 18 jaar oud. ze post veel bij webspelletjes, en ze houdt van Jason Mraz, boeken, gedichten schrijven, creatief geknutsel en muziek. Ze heeft bruin haar met een slag erin en blauwe ogen. En ze zit hier sinds november 2004...wow, dan ben ik echt een groentje Daarbij heeft ze ook al bijna 1050 berichten geplaatst
Ze heeft ook na een tijdje pas weer gepost op mijn meest foute manier. |
_________________ Ron staarde Harry aan en zei: 'Je weet niet hoe bizar het is om kwast te zien NADENKEN.' - Geheime Kamer p. 163 |
|
|
|
|