Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Kwalentopic Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Vivian.
Oude Forumnaam: meligmijsje Huffelpuf Klassenoudste
Huffelpuf Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Vivian. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Mei 09, 2008 10:41 Terug naar boven Sla dit bericht op

@ Eva: vervelend..

Ik heb niet echt veel kwalen. Eerder heb ik wel last gehad van brandend maagzuur, maar het drankje wat ik altijd daar tegen moest nemen smaakte naar anijs, dus dat was niet echt een ramp.

Verder ben ik (denk ik) allergisch voor stress. Klinkt stom, maar ik word er dus echt ziek van. Rode jeukende plekken, hoofdpijn, buikpijn. Ik kan dan gewoon echt niks meer.

O ja: ik heb ook regelmatig hoofdpijn, maar daar zet ik me altijd overheen.

Dat van dat veel te snel ademen: dat heb ik ook een tijd lang, meerdere keren gehad. Het voelde of ik geen lucht kreeg en ik raakte echt in paniek. Als zo'n aanval voorbij was trilde ik helemaal, en voelden mn handen ijskoud. Gelukkig is dat afgelopen jaar niet meer geweest.

Where your treasure is, there will be your heart also.

HPF: friendships will never die
Profiel bekijkenStuur privébericht
Missy
Ex-MadMaster
Ex-MadMaster

Verdiend: 1 Sikkels

Missy is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Mei 09, 2008 10:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

Dat van die rode vlekken heb ik ook. Niet alleen in stress maar ook als ik me opwind/boos wordt (is ook een vorm van stress bij nader inzien). Heel mijn hals zit dan onder de grote rode vlekken, dus je kunt bij mij goed zien wanneer ik stress heb. Ik probeer over het algemeen heel rustig te zijn altijd (qua stress, ik hyper wel veel zoals de meeste wel weten die mij goed kennen). Maar ik ben zojuist verhuist en dat is toch wel een heel stressvolle periode om in te zitten en waar ik dan het meeste last van heb is de periode erna, want dan kom ik tot rust en dan begint bij mij meestal de grootste ellende. Ik heb dan last van hartkloppingen en zenuwtrekjes die meestal voorkomen in mijn oogleden. Die gaan dan ontzettend trillen enzo... heel freaky allemaal. Druk op mijn borst komt ook voor gepaard met de eerder genoemde hartkloppingen en dan breekt de paniek pas echt uit bij mij. Soms kom ik bij mensen over als een zorgeloos persoon maar dat komt dan meer omdat ik probeer zoveel mogelijk stress te ontzien.

eva(nna)
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 147 Sikkels

eva(nna) is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mei 31, 2008 20:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb n beetje last van hooikoorts. en make up kan ik soms ook niet goed verdragen. ook van stress heb ik last,
dan word ik misselijk wakker, heb ik buikpijn, ik val af (wat ik raar vind), word ik slap, enja.. dan word je ziek..
ook heb ik last van m'n rug, het probleem is dat ik turnen doe..
het is soms echt n hel, en kan het op elke moment krijgen.
je krijgt een steek in je rug, je durft niet meer te ademen omdat het zo'n pijn doet, soms val ik neer, en nadien voelt het verlamd aan, het is echt eng..

sweeney todd XD
Elyn
Oude Forumnaam: Dark_angel Hotemetoot
Hotemetoot

Verdiend: 334 Sikkels

Elyn is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jun 01, 2008 16:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wel, ik heb last van sinusitus. Dat betekend dat elke keer ik verkouden ben, mijn sinussen verstopt raken [dat zit dussen je 2 ogen in] en vreselijke hoofdpijn krijg, gepaard met sterretjes zien en misselijkheid.

Daarnaast ben ik onlangs bloed gaan laten trekken omdat ik me de laatste tijd slap voelde, en blijkt dat ik licht hemolitisch ben, ofwel bloedarmoede. Het is maar een beetje en ik heb nog reserve, maar ik neem nu ijzer-pilletjes maar voel me toch nog vaak moe en het wordt zwart voor mijn ogen als ik te veel inspanning lever.

Stik-de-moord
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 29 Sikkels

Stik-de-moord is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jun 17, 2008 20:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

[quote="Dark_angel"]
Daarnaast ben ik onlangs bloed gaan laten trekken omdat ik me de laatste tijd slap voelde, en blijkt dat ik licht hemolitisch ben, ofwel bloedarmoede. Het is maar een beetje en ik heb nog reserve, maar ik neem nu ijzer-pilletjes maar voel me toch nog vaak moe en het wordt zwart voor mijn ogen als ik te veel inspanning lever.[/quote]

Laats had ik ook last van dezelfde verschijnselen. Moe, zwart voor je ogen. Ik dacht dus ook dat ik bloedarmoede had ofzoiets. Dus ik liet bloedprikken en toen was het een of ander virus met een naam die ik niet kan uitspreken. Best gevaarlijk. Ik kreeg toen van die pilletjes en nu is het over.

RemusWeerwolf
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 106 Sikkels

RemusWeerwolf is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Jun 18, 2008 16:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb niet echt veel kwaaltjes.
Ik heb wel sinds een week of twee last van mijn rechterknie. Af en toe krijg ik zo'n pijnscheut en knak ik een beetje door mijn knie heen, maar direct daarna kan ik weer vrolijk verder lopen en doet het helemaal geen pijn meer Shocked Totdat ik vijf minuten daarna weer een pijnscheut krijg en er weer door heen knak en dan kan ik weer verder.
Ik weer niet waar het aan ligt, ik dacht eerst dat het over was, want ik heb er een paar dagen geen last van gehad, maar daarn kwam het weer Confused

Dumbledore's man through and through

Eigenwijsheid is geen wijsheid
Vivian.
Oude Forumnaam: meligmijsje Huffelpuf Klassenoudste
Huffelpuf Klassenoudste

Vivian. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jun 18, 2008 17:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

@ hierboven: dat heb ik ook, alleen heb ik er een tijd lang geen last van gehad, waardoor ik dacht dat het weg was (en het me in mijn vorige post niet kon herinneren). Bij mij is het de linker...

Maar ik heb dus al tijden (begon ergens toen ik 15 / 16 was ofzo) problemen met mijn knie: hij schiet dan als het ware 'op slot', en dat doet heel veel pijn. Ook na een dagje EFF of met iets anders waarbij ik meer moet lopen doet die knie veel meer mijn dan mijn andere knie..

Where your treasure is, there will be your heart also.

HPF: friendships will never die
Anton Goldstein
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 55 Sikkels

Anton Goldstein is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jun 29, 2008 13:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb veel last van 'puistjes op m'n tong', ik weet niet hoe ik het anders moet noemen. Van die kleine pukkeltjes op je tong die toch wel erg veel 'prikken' als je aan het eten bent.

Miss_Slytherin
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 230 Sikkels

Miss_Slytherin is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jun 30, 2008 0:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

Is hier ook al een topic voor...

Ik haat het altijd zo trouwens, als mensen tegen me aan lopen te zeuren over hun 'kwaaltjes' Laughing Hoe zo'n last ze van hun enkel hebben... Hoe moe ze wel niet zijn... Hoe zo'n last ze hebben van alle stress... Hoe zo'n erge hooikoorts ze hebben... Pff, ik heb zelf zo vaak hoofdpijn en af en toe gaat dat over in migraine. Maar hé, er zijn veel ergere dingen! En ach, iedereen heeft wel eens wat! Life goes on......

Zo dat moest er even uit... Rolling Eyes

FanFic
FanArt
PC-Crea
Niinza
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Niinza is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jun 30, 2008 9:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

@ Miss_Slytherin; aan de ene kant vind ik dat je gelijk hebt; het is erg irritant. Maar aan de andere ook weer niet; je weet niet hoe het is om dat te hebben, dus dan kun je er ook niet echt over oordelen vind ik.

Zelf heb ik iets meer dan een jaar geleden mn pols gebroken, wat weer helemaal in orde is. Nu heb ik hooikoorst, wat erg lastig is, maar ik heb een middeltje waardoor het minder is.

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp