Poll :: Waar woon je? |
Nederland |
|
73% |
[ 102 ] |
België |
|
25% |
[ 35 ] |
Ergens anders |
|
1% |
[ 2 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 139 |
|
Auteur |
Bericht |
__xSmartie
3e jaars

Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 29, 2007 19:02 |
 |
Ik woon in Noord-Brabant, in Grave, dat ligt bij de Maas en het ligt ook tegen gelderland aan, ik zit ook in Gelderland op school.
Noord-Brabant is op zich wel leuk, je hebt er wel een paar leuke steden enzo  |
_________________ OMG.
8 Maanden later! |
|
  |
 |
eva(nna)
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
147 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 29, 2007 20:58 |
 |
Ik woon in Gierle, dat's in België
Ergens in de provincie antwerpen zo'n 10km van de nederlandse grens,
Heet is er tamelijk stil, tja de kempen. Maar vind het wel leuk zo'n beetje afgelegen. Er is veel bos enzo, en dat is zowat het enige waar gierle voor bekend staat.
Ik ben een echt plattelandsmens, woon tussen de boerderijen enzo.. kalven mee laten geboren worden en van die dingen... echt fijn om daar je jeugd door te brengen, achter mijn huis is ook een groot bos. ook leuk om er eens te gaan kijken, je kan er kampen bouwen, over boomstammen over de beek lopen en geweldige bossplellen doen.
als volwassene lijkt het je niets maar ik heb er als kind en nu nog al heel veel plezier aan gehad |
_________________ Never forget, never forgive..
sweeney todd XD |
|
  |
 |
Lisette.
Dreuzel

Verdiend:
51 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 06, 2008 22:53 |
 |
Ik woon in Nederland, en dan in Harfsen. Dat is een heel klein boerendorpje (1600 inwoners) in de Achterhoek. Whoehoeee. ^^
Het is ergens tussen Deventer en Zutphen. |
|
|
  |
 |
Leonie
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 07, 2008 15:59 |
 |
Ik woon in Nederland, Zuid-Holland, in het plaatsje Oud-Beijerland. Okee waarschijnlijk is er bijna niemand die het dorpje goed kent, maar het ligt op een eilandje net iets onder Rotterdam, waar ik geboren ben.
Het is een erg gezellig en groot dorp (ongeveer 24.200 inwoners).
Wel is het hier best wel druk omdat wij het enige dorp op het 'eiland' zijn die een groot winkelcentrum hebben, middelbare scholen, discotheken etc. Ach goed ik vind het niet erg, ik hou altijd wel van een beetje drukte. |
_________________ <3 HPF,
You'll be in our heart
From this day on
Now and forever more
Laatst aangepast door Leonie op Ma Jan 07, 2008 19:32; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Abraxas
3e jaars

Verdiend:
115 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 07, 2008 18:52 |
 |
ik woon in
Nederland
Zuid-holland
Dordrecht
het is hier best wel leuk, alleen verveel ik me nu soms omdat ik de stad dus al echt veeeeeel ste vaak heb gezien.
Ik ga vaak naar steden buiten mijn stad zoals
Vlaardingen ,Breda ,rotterdam ,zwijndrecht , papendrecht en gorchem
om te shoppen ^.^
verder vind ik nederland echt wel een leuk land aleen vind ik dat het klimaat wel een beetje warmer mag. |
_________________ Oh Billy Brown had lived an ordinary life.
Two kids, a dog, and a cautionary wife.
While it was all going according to plan
Then Billy Brown fell in love with another man. |
|
  |
 |
Lady Voldermort
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 07, 2008 19:12 |
 |
Ik woon in Nederland, Zuid-Holland, Den Haag. Het is wel gezellig. Niet te rustig en niet te druk. Er zijn genoeg plekjes om iets leuks te doen, dus ik heb niets te klagen. |
_________________ Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller |
|
  |
 |
amytjuuuh
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 07, 2008 19:31 |
 |
Ik woon in Nederland, Zuid-Holland, Puttershoek. Aangezien vrij weinig mensen mijn dorp met zo'n 9000 inwoners zullen kennen: het ligt in de Hoeksche Waard en als je dat niet kent, kan je maar zeggen dat het aan de Oude Maas ligt, tussen Rotterdam en Dordrecht in. Misschien dat Alcazar of Kees Verkerk je iets zeggen
@ Abraxas : Lang leve Dordt ! Daar staat mijn school, Johan de Witt Gymnasium! |
 |
DoubleD
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 23, 2008 9:50 |
 |
Ik woon nog net in Hoord-Holland. In Huizen. Dat ligt vlak bij Hilversum. Het ligt echt vlak aan de provincie Utrecht, dus we zitten heel centraal. We zijn heel snel in Almere en in Amsterdam als we daar heen willen.
Ik ben geboren in Blaricum. Das in Het Gooi. Dus als ik dat zeg, is het altijd: 'O, heb je dan ook een Gooise r?' Soms wel vervelend, maar goed. |
 |
Veer
4e jaars

Verdiend:
68 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 25, 2008 17:54 |
 |
Dr wonen best wel wat mensen niet zo heel ver van mij af.
Ik ben een Belg
En ik woon in de provincie antwerpen, gemeente Lint
^.^
Lint is omgeven door Duffel, Lier, Kontich, Mortsel
en dat is al denk ik.
Wij zijn heel kleine gemeente, tegen 50km/u ben je op 5 minuten door onze gemeente (zo'n borden staan er overal)
en k woon ook nog eens in een doodlopende straat...
^.^ |
_________________ Letitia Cropley: We're going to see those lovely dancers in London.
David Horton: The Royal Ballet?
Letitia Cropley: No, the Chippendales |
|
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 25, 2008 20:50 |
 |
Ik weet niet meer of ik ooit heb verteld waar ik woon. Ik ben dus geboren en getogen in Vlaardingen. Naast Vlaardingen ligt Schiedam en daarnaast Rotterdam. Ik zit dus zo in Rotterdam en dat vind ik erg fijn, vooral als ik naar de bios wil ^^ Jullie weten vast wel dat ik dan in Nederland, Zuid-Holland woon ^^
Vlaardingen is op zich niet zo heel bijzonder, maar ach, het is mijn woonplaats en daar sta ik voor =DD En het is waaaaaay better als Schiedam. Men, wat ben ik blij dat ik dáár niet woon. Of in Pernis XDD |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
Miss_Slytherin
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
230 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 25, 2008 22:21 |
 |
Ik woon in Nederland ^^ In Stadskanaal, wat in de provincie Groningen ligt Het is geen stad, maar het is ook geen dorpje... Maar ik woon best wel op het platteland. Niet in een boerderij, maar wel in een redelijk groot huis Verder hebben we een hele grote tuin en echt relax veel ruimte om het huis! Njah, de buren wonen ongeveer 60 meter van ons huis af (in een boerderij) maar onze andere buren wonen bijna een halve kilometer verder op ^^ Er staan trouwens helemaal niet veel huizen aan onze straat En wat ook wel relaxt is; ik kan lopend naar het zwembad, want die is heerlijk dichtbij En het centrum is ongeveer 20 minuten fietsen (en zo ver is het dus ook naar school). Gewoon de perfect plaats om te wonen!  |
_________________ Slytherin <3
FanFic
FanArt
PC-Crea |
|
  |
 |
NicoleD
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
168 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 26, 2008 8:11 |
 |
Nederland
Zeeland
Goes
Vlakbij Zee! Verder is het gewoon stad, in het centrum is het gewoon gezellig druk met veel mensen, aan de rand van de stad is het lekker rustig met boeren velden enzo. En verder heb je een heleboel dorpjes in de buurt. En wat natuurlijk helemaal super is; De zee! Ik woon vlakbij zee. Ik ga er minstens 1 keer per week naar toe. Ik ben gister geweest (Het weer was super hier) beetje zwemmen, beetje zonnen, lekker fietsen. Dit doe ik meestal met mijn beste vriend, altijd beetje bijpraten enzo. En soms als ik alleen ben, neem ik mijn Spiegelreflex mee en ga ik lekker fotograferen aan zee. Nou je merken het wel, ik vind het echt super om hier te wonen. Lekker dichtbij zee, en toch nog een stad voor winkelen, uitgaan etc.  |
_________________ 'We kunnen hem nog redden -' Harry stribbelde uit alle macht tegen, maar Lupos liet niet los.
'Je kunt niets meer doen, Harry... niets... hij is weg.' |
|
  |
 |
miss louise
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
178 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 26, 2008 10:49 |
 |
Ik woon in Nederland, Flevoland, Almere om precies te zijn.
Ik woon in de lelijkste stad van Nederland.
Althans, volgens de meeste mensen dan ^^. Ach, het boeit mij niks. Ik vind Almere geweldig! Genoeg shoppingmogelijkheden enzovoorts. Het is misschien geen oude stad, maar ik vind het ook niet superlelijk ofzo. De architectuur is op sommige plekken zelfs eh... best interessant.
Ik vind het in ieder geval een erg fijne stad. We hebben hier ook de ruimte, dus vooral in de woonwijken is alles erg groen en netjes aangelegd. Ik woon vijf minuten fietsen van mijn school vandaan, het Oostvaarders College.
^^
Groetjes uit Almere! |
_________________ Honden hebben een baas, katten hebben personeel |
|
  |
 |
berry6145
3e jaars

Verdiend:
36 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 01, 2008 14:54 |
 |
MissHermiej schreef: | Riesjuh schreef: | Lestrange schreef: | Ik woon in een dorp wat niemand kent. Behalve als je er naast woont misschien. Het is in Zuid-Holland, ergens naast Delft. Het heet Den Hoorn |
Natuurlijk ken ik Den Hoorn! Ik woon namelijk in Delft. Delft ligt ergens tussen Rotterdam en Den Haag. Ik vind Delft een zeer toffe stad om te wonen en zou ook nergens anders willen wonen. Je heb er veel winkels enzo, veel leuke uitgaansmogelijkheden en de leukste mensen wonen gewoon in Delft. |
Jaja, ik ken Den Hoorn ook ^^. Mijn favoriete nichtje woont er ook in de buurt (namenlijk Schipluiden, dat kennen jullie vast ook wel )
Zelf woon ik ook redelijk daar in de buurt, n.l.:
Nederland > Zuid-Holland > Westland (Helemaal goud , zoals we hier zeggen..) > Naaldwijk
Ik ben geboren in Delft, in het ziekenhuis, maar ik woon al m'n hele leven in Naaldwijk (Maar veel mensen in het Westland noemen het Nalek:) ) Ik vind het wel gezellig, d'r is wel redelijk wat te doen en het is een kwartiertje/ 20 minuten fietsen van het strand. En de musical 'de Kromme Jongens', die helemaal over het Westland gaat, is errug hip 8)Jep, I like it here! |
Ik woon ook in naaldwijk!! grappig ik wist niet dat hier ook hp fans waren  |
_________________ {»»...Harry Potter...««}
Noem me maar Esther
23 augustus t/m 31 augustus op vakantie  |
|
  |
 |
Carla
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 01, 2008 18:34 |
 |
Ik woon in Middelburg in Zeeland (NL, maar dat zullen jullie wel weten ). Ik woon daar omdat ik daar studeer. Ik vind het wel een gezellige stad, maar toch meer voor vakantie dan voor echt wonen, want de toeristen overstromen echt alles. Je kunt amper meer normaal over straat. Je staat in de rij voor alles (niet alleen in de file, maar ook bij de kassa's in winkels, of gewoon om over te steken) en je hoort meer Duits dan Nederlands (sorry, ik hou niet zo van Duits, want dat kan ik niet zo goed terugpraten). Verder valt het mij heel erg op dat Middelburg wel net een klein dorp is (zeker buiten het seizoen). Winkels sluiten heel vroeg, snackbars zijn gesloten voordat het 7 uur is, hetzelfde geldt voor ijscozaken. Dat vind ik erg jammer, vooral omdat dat in een dorp toch wel echt anders is. Na dit wat negatieve verhaal, wil ik toch nog even zeggen dat ik Middelburg echt een hele leuke stad vind, alleen ben ik niet zo toeristig ingesteld. |
_________________ "In the museum of the Hague, a superb, unique landscape stops visitors and keenly impresses artists and connoisseurs of painting."
(Thoré-Bürger on View of Delft of Johannes Vermeer) |
|
  |
 |
|
|