Auteur |
Bericht |
Stik-de-moord
1e jaars

Verdiend:
29 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 07, 2008 9:49 |
 |
Mijn naam is Marit, ik vind het best een leuke naam, alleen zijn er veel verschillende manieren om uit te spreken. Mijn leraar aardrijkskunde legt de klemtoon altijd op RIT. En soms hoor ik ook Mariet, terwijl het gewoon Márit is Mijn ouders hebben me zo genoemd omdat ze de naam tegenkwamen in een boek en het sprak hun wel aan. Als ik een jongen was geweest had ik ( LACH NIET ) Dolf geheten. Dolfje het weerwolfje. Ik vind de naam wel bij me passen, ik heb opgezocht dat het Parel betekend, dat vind ik mooi. |
_________________ Netheid is voor de dommen,
een genie beheerst de chaos |
|
  |
 |
xxsophietJJ
Dreuzel

Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 08, 2008 17:05 |
 |
Mijn naam is Sophie en ik vind het best wel een mooie naam
mijn ouders hebben me zo genoemd omdat ze iets van het koningshuis wouden hebben, mijn zus heet emma, dus noemde ze mij iets wat er laat maar zeggen bij pastte.
ik vind Vanessa ook een hele mooie naam, zo had ik ook wel willen heten.
ik had Sebastiaan geheten hahaha, egt te lelukkk XD
xx
Zou je aub geen Breezah willen gebruiken, maar gewoon nederlands willen praten? |
|
|
  |
 |
Anju
Dreuzel

Verdiend:
29 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 13, 2008 19:28 |
 |
Wat is je naam en wat vind je ervan?
Scarlett. Ik had liever een andere naam gehad, maarja ik moet ermee leven en ik ben er aan gewend, misschien verander ik hem later wel.
Waarom hebben je ouders je zo genoemd?
Mijn moeder had toen pas een film gezien waar mijn naam in voorkwam.
Welke naam vind je bij jezelf passen of vind je mooi?
Ik ben helemaal gek van Japan, dus ook van Japanse namen.. Het liefst had ik Anju of Hanon geheten.. Typisch Japans <3 (Hoe schrijf je Typisch xD?)
Hoe had je geheten als je van het andere geslacht was?
Geen idee! even vragen.... Okee.. Ik had Justin geheten.. |
_________________ It's just one thing, but it's everything I want <3 |
|
  |
 |
Jano0403
2e jaars

Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 27, 2008 18:47 |
 |
Janoel (spreek uit als Ja-no-wel) Vind het wel een leuke naam, maar ook weer een beetje raar. Ik heb nog nooit iemand ontmoet die ook zo heet en bijna niemand kan het goed uitspreken als ze mijn naam op papier ofzo ergens lezen
Omdat ze een orginele naam wouden die niet veel voorkomt en ik ben vernoemt naar mijn opa, die heette Jan.
Ik zou echt niet weten welke naam bij mij past, ik weet wel dat ik Jesse echt een super naam vind! Weet niet waarom, maar toch... Jesse past mooi bij een jongen maar is een leuke naam voor een meisje vind ik.
Jon, nu heet mijn kleine broertje zo <3 |
|
|
  |
 |
Tim Lupos
6e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 02, 2008 20:08 |
 |
Mijn naam is ''Timothy'' en je spreekt het uit op de Engelse manier. Ik vind mijn naam wel meevallen alhoewel ik gewoon ''Tim'' beter vind.
Geen idee. Niet veel mensen heten Timothy, denk ik.
Geen idee. Ik ben gewend aan mijn naam, en ik ga mezelf geen andere coolere naam aanmeten.
Jamie-Lee. Ben eigenlijk blij dat ik een jongen ben. |
_________________ Tokio Hotel is pure shite. Till would open up a can of Mein Teil on all their asses and f*cking cook them girly faggots. |
|
  |
 |
Glamorous_
1e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 16, 2008 17:38 |
 |
Mijn naam is Tamara, Ik vind het wel een leuke naam hoor je niet vaak, tenminste ik hoor het best weinig.
Waarom hebben je ouders je zo genoemd ?
Me moeder wou me eigenlijk kimberly noemen maar me vader wou altijd al een dochter die tamara heten en omdat me moeder al me broer had verzonne mocht me vader mij naam zeggen en dat was dus tamara,
ik ben wel blij dat ik geen kimberly heet
Welke naam vind je bij jezelf passen of vind je mooi ?
Ik vind me naam wel goed zo ik heet tamara en tja zo ben ik gewoon
Hoe had je geheten als je van een ander geslacht was geweest.
Dusty, eerst had ik egt zo geluk dat ik zo niet heet maar toch vind ik het wel een leuke naam voor een jongen. |
_________________ ][i] x ! Twinkel Twinkel little starr[i/] |
|
  |
 |
berry6145
3e jaars

Verdiend:
36 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 16, 2008 19:17 |
 |
Mijn naam is Esther. Ik vindt het wel een leuke naam, maar helaas dat meerdere mensen die ik ken zo heten
Mijn vader vondt het verhaal Ester uit de bijbel een mooi verhaal en vondt het een mooie naam, maar er moest wel een H tussen, dus toen is het esther geworden
Ik vindt hem wel bij me passen eigenlijk, maar ik had wel een originelere naam willen krijgen, ik vindt Evanna erg mooi en die hoor je niet veel in nederland, of anders Luna *heel origineel* en vindt ook wel hele aparte namen leuk die je niet vaak hoort
Robin. ben blij dat ik een meisje ben eigenlijk want ik vindt het niet zo'n leuke naam voor een jongen, meer voor een meisje |
_________________ {»»...Harry Potter...««}
Noem me maar Esther
23 augustus t/m 31 augustus op vakantie  |
|
  |
 |
everton
3e jaars

Verdiend:
10 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 17, 2008 13:35 |
 |
Mijn naam is Ingrid maar al mijn vrienden noemen me Ping, en ik vind Ingrid een vreselijke naam.
Het is een zweedse naam, mijn broer heet Kelvin ook zweeds, vinden ze mooi
Ik heb echt geen idee.
Lars, wederom een zweedse naam. maar ook lelijk  |
_________________ ''..Maybe he is, maybe he isn't, but the fact remains he can move faster than Severus Snape confronted with shampoo when he wants to..'' |
|
  |
 |
Miss_Slytherin
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
230 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 17, 2008 14:24 |
 |
Mijn naam is Paula en ik vind het echt een stomme naam. Ik heb geen idee waarom, but I don't like it...
Omdat hun het dus wel een leuke naam vinden... duh
Geen flauw idee... dus ik moet het maar met deze doen he.
Robin denk ik... Zo heet mijn broertje nu dus...  |
_________________ Slytherin <3
FanFic
FanArt
PC-Crea |
|
  |
 |
Lestrange
2e jaars

Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 17, 2008 14:37 |
 |
Mijn naam is Bo en ik vind het op zich wel een leuke naam. Vroeger werd ik er altijd mee gepest en vond ik m'n naam dus niet leuk, maar nu gebeurt dat niet echt meer en heb ik het een beetje leren accepteren. Nu vind ik het dus wel leuk, alleen een beetje kort. Je kan er bijna niks mee.
Ze hebben me vernoemd naar een Amerikaanse countryzangeres; Bo Derek. En die naam hebben ze onder andere gekozen zodat het niet afgekort kon worden. Mijn broertje en zusje heten namelijk Kim en Raf. Mijn moeder heeft een lange naam en die naam werd en wordt nog steeds door iedereen afgekort. Dat vind ze altijd heel irritant, dus daarom heeft ze haar kinderen korte namen gegeven!
Ehm. Ik weet niet echt wat voor naam er bij me past, maar ik vind Paige altijd wel een leuke naam. Voor de rest kom ik wel vaker namen tegen die ik erg mooi vind, maar ik denk dat Bo nog steeds het beste bij me past. Met deze naam ben ik opgegroeit, dus waarom zou ik hem veranderen?
Ehm, mijn moeder heeft het me ooit verteld maar ik ben het alweer vergeten. :'D |
 |
hezter
2e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 17, 2008 14:50 |
 |
Hester. Ik vind het echt een saaie naam eigenlijk..
Omdat ze het mooi vonden en m'n oma heet ook zo en ze vonden dat een nieuwe baby een oude naam moesten hebben. En ik ben 3e dus laatste keus..
Ik heet liever Amy of Eva. Iets met een A en een Y vind ik mooi, en gewoon lekker kort.
M'n ouders hadden niet echt een jongensnaam bedacht voor me.  |
_________________ sometimes a dream turns into a dream.. |
|
  |
 |
Veer
4e jaars

Verdiend:
68 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 25, 2008 17:58 |
 |
Mijn naam is Veerle, k vind hem raar, omdat je niet veel mensen van mijn leeftijd hebt die ook zo heten
ze vinden namen met een R erin mooi
K ben helemaal gek op de naam Lilly, en op de naam Sue, maar Sue is niet echt een nederlandstalige naam :s.
Meisjesnamen die met een L beginnen, zoals Lola, Luna
Hoe had je geheten als je van het andere geslacht was
ahum, Erwin, ik ben heel blij dat k niet zo heet, een andere mogelijkheid voor naam die ik had kunnen krijgen was Trees, blegh (hopelijk beledig ik nu niemand op het forum dat zo heet,) |
_________________ Letitia Cropley: We're going to see those lovely dancers in London.
David Horton: The Royal Ballet?
Letitia Cropley: No, the Chippendales |
|
  |
 |
Hermelien-Griffel
1e jaars

Verdiend:
65 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 25, 2008 19:37 |
 |
Ik heet Siobhan, spreek je uit als Sjoofan, en ik vind het een mooie naam. Hij komt ook bijna niet voor in Nederland. Op hyves ben ik lid van een clubje met allemaal Siobhan's, en het zijn er maar 55, met mij erbij
Omdat ze het een mooie naam vonden, lijkt mij.
Welke naam vind je bij jzelf passen of vind je mooi?
Nou, ik vind Jennifer een mooie naam. En Anna, op de engelse manier uitgesproken. Maar ik ben ook blij met mijn eige naam.
Rico, echt erg -.- Ik ben zo blij dat ik een meisje ben -.-
Ook wel erg. Mijn 2e naam zou eigenlijk Melissa zijn, maar dan zou ik met initialen SM heten 0.o Dat hebben mijn ouders dus maar niet gedaan. Nu is mijn 2e naam Larissa, vind ik ook mooi. |
_________________ "God is dead."
-Nietzsche
"Nietzsche is dead."
-God |
|
  |
 |
Hermione_love
6e jaars

Verdiend:
110 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 29, 2008 11:22 |
 |
Lieuwke. En ik vind er niets aan. XD Het doet zo denken aan een boerin of zo. =.= Nou ja, beetje een vaag voorbeeld, maar jullie snappen denk ik wel wat ik bedoel.
Geen idee. Ik neem aan dat ze het mooi vonden of zo.
Ik weet niet welke naam ik bij mezelf vind passen maar ik heb wel een crush op verschillende namen; Ofelia, Julia, Deirdre, Bragnea, Isolde. Allemaal zo mooi. xD
Lieuwe. =.= Nog erger dan Lieuwke. |
_________________ "All I know is I trust only you in this world. I've missed you. I need you. It is you I love, Hephaistion. No other." <3 |
|
  |
 |
|